Ik heb dit 1 keer geprobeerd, toen ging ik bijna dood.quote:
Ja, dat ligt inderdaad aan jou.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:23 schreef Joezi het volgende:
die oven roasted vind ik zo goor, zal wel weer aan mij liggen
Echte bazen eten enkel:quote:
Croky paprikachipsquote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Paprika ook...niks mis met paprikachips
Eens Joezi, eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:23 schreef Joezi het volgende:
die oven roasted vind ik zo goor, zal wel weer aan mij liggen
Wat is dat voor gore zooi.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Echte bazen eten enkel:
[ afbeelding ]
Die Zwitserse paprika chips is echt lekker, beetje zoetig ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Echte bazen eten enkel:
[ afbeelding ]
Wat is ditquote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Echte bazen eten enkel:
[ afbeelding ]
quote:
Bazenspul.quote:
Dat lijkt me een juiste conclusie wat dat betreft.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
ha die mani, ik had dus wel gelijk, jij hebt rare smaakpapillo's
Ik dacht dat jij een verfijnde smaak had.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[..]
Bazenspul.
[ afbeelding ]
Iedereen heeft zo zijn guilty pleasure.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een verfijnde smaak had.
Haha jelly?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Jennifer Lawrence is een waardeloze actrice en gespeeld en gemaakt nuchter.
Welke Omroep eigenlijk? Powned?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Zijn nieuwe programma met Maxim
Om Maxim te overtuigen om te gaan stemmen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |