Tjaquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:57 schreef Ranah het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld
Rowan art work.quote:
vic en bas zo objectief en dan ga je toch met cemalleke effe de fout inquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:59 schreef kkka3 het volgende:
Cemal aan het sporten, hij krijgt gewoon tieten
Vic achter de PC
Bas achter de PC
Zo stom maar dacht altijd dat Kevin bij de ondernemers zat. Met zijn markt e.d.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:59 schreef sjampoeh het volgende:
toevallig dat er nu 7 mini's zijn en 7 kapi's
De fout in nog welquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:00 schreef Ranah het volgende:
[..]
vic en bas zo objectief en dan ga je toch met cemalleke effe de fout inzooooo jammer
Markt staat los van alles en wat bedoel je met e.d.? Zijn succesvolle evenement?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo stom maar dacht altijd dat Kevin bij de ondernemers zat. Met zijn markt e.d.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Maxima als je dit leest DM me even
✔✔quote:
een echte utopiaanse vrijdagavondquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:04 schreef kkka3 het volgende:
[..]
✔✔
Man man wat een saaie streams, ik zat er net helemaal klaar voor
quote]quote:
over een uur liggen ze allemaal al weer in bedquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:04 schreef kkka3 het volgende:
[..]
✔✔
gewoon ook niet meer melden de volgende keerquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:04 schreef kkka3 het volgende:
Ik hoor Batsy alwee op de achtergrond: ja had ik ook, had ik ook
Geen idee waarover, vast niks boeiends
dat doen ze extra , maar waarom? ik ga nog steeds geen utopia voor de tv bekijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:04 schreef kkka3 het volgende:
[..]
✔✔
Op vrijdag mogen ze toch een half uurtje langer opblijven?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
over een uur liggen ze allemaal al weer in bed![]()
snap dat niet hoor
En wat kan ik daar aan doen dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:04 schreef kkka3 het volgende:
[..]
✔✔
dat is wel leuk hoor, je ziet veel wat achter een SL zatquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:05 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat doen ze extra , maar waarom? ik ga nog steeds geen utopia voor de tv bekijken.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op vrijdag mogen ze toch een half uurtje langer opblijven?
oja tattooquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:05 schreef snetje het volgende:
Jessie vindt dat het te rustig is op de ceo ..tot nu toe maar 1 aanbetaling op een tattoo ...loopt de klandizie voor Boyd terug? Dat Jessie daarom eindelijk een tattoo heeft laten zetten zodat mensen het zien en ook willen...
quote:
Ja erg he.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
over een uur liggen ze allemaal al weer in bed![]()
snap dat niet hoor
Hoe op met je thee.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:57 schreef Ranah het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld
Billy was er klaar meequote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:07 schreef kkka3 het volgende:
[..]
[..]
Ja erg he.
En smorgens om 7:30 uur lees ik regelmatig dat Batsy en Jessie al ruziemaken. Doe nu eens dan!!
Vic in een zogenaamd grappige bui, aan het giechelen
Vic: euhhuhuhuhuh hihihihihi
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |