Oke, Marcel.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt. Die ransturk is een minderwaardig mens.
Dat zijn pedofielen ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dat ik mezelf als een voorbeeldig mens wil presenteren, anders had ik Unal iets toegewenst.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niks op aan te merkenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goede TT.
Opper is het hier mee eens.
Wat doe je nou tof johquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verzin zo wel een nieuwe TT.
En jij hebt er niets over te zeggen.
Watquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verzin zo wel een nieuwe TT.
En jij hebt er niets over te zeggen.
Zo hinderlijk was dat niet, sukkel.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
hinderlijk buitenspel, domme doos
Nattekat kreeg hier de volle laag voor.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Érg jammer dat Stijn zijn persoonlijke meninkje in de TT moet deponeren.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo hinderlijk was dat niet, sukkel.
Ik schrijf het even op.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:31 schreef GGMM het volgende:
Hahahaha Haags zijn TT is veranderd omdat het Stijn niet zint
Ik deel zijn meningquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Razespannend.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu gaat VVV uitlopen naar een voorsprong van 14 punten.
Wees blij dat hij in de Eredivisie voetbalt man.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ünal een walgelijk figuur is.
QQ moarquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ünal een walgelijk figuur is.
Vergeet straks geen 40:45 screen van je scherm te maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tik... tik... tik... breed, terug, tik... *gaap*
Valt best wel mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tik... tik... tik... breed, terug, tik... *gaap*
Iemand die een schwalbe maakt, een penalty en de daaruitvolgende 1-0 versiert om vervolgens doodleuk voor de camera te vertellen dat het hem geen fuck interesseert.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wees blij dat hij in de Eredivisie voetbalt man.
Dat gedoe van Twente net he.quote:
Vergeven en vergeten.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je na onze eerdere onvrede.
Ach, half uurtje bezig. Keer of 10 geschoten. 2 goals. Had je meer ervan verwacht?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat gedoe van Twente net he.
Als een speler van het NL elftal dat tijdens een interland doet klaagt er hier niemand.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand die een schwalbe maakt, een penalty en de daaruitvolgende 1-0 versiert om vervolgens doodleuk voor de camera te vertellen dat het hem geen fuck interesseert.
Wat een aanwinst, daar moeten we blij mee zijn. Die man moet vijf wedstrijden geschorst worden voor matenaaierij.
Neuh, maartochquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ach, half uurtje bezig. Keer of 10 geschoten. 2 goals. Had je meer ervan verwacht?
Ach, elke club heeft wel van dat soort spelers.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand die een schwalbe maakt, een penalty en de daaruitvolgende 1-0 versiert om vervolgens doodleuk voor de camera te vertellen dat het hem geen fuck interesseert.
Wat een aanwinst, daar moeten we blij mee zijn. Die man moet vijf wedstrijden geschorst worden voor matenaaierij.
Wat een fantastische dooddoener dit.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als een speler van het NL elftal dat tijdens een interland doet klaagt er hier niemand.
Ja dat was niet fraai, maar dit doet hij niet wekelijks ofzo. Hij heeft het ook niet nodig, want hij kan echt wel iets met een bal. Voor Twente iig een aanwinst.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kan ook echt wel iets met een bal.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat was niet fraai, maar dit doet hij niet wekelijks ofzo. Hij heeft het ook niet nodig, want hij kan echt wel iets met een bal. Voor Twente iig een aanwinst.
Robbenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als een speler van het NL elftal dat tijdens een interland doet klaagt er hier niemand.
Dat zei je moeder ook toen je geboren was.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een fantastische dooddoener dit.
Hij vroeg niet eens om een penalty.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij kan ook echt wel iets met een bal.
quote:
Talentvolle speler mits goed gebruiktquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bakker knapt veel vuil werk op.
Lijkt zijn draai wel gevonden te hebben nu.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Talentvolle speler mits goed gebruikt
Kluivert gaat wel vaker te snel.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:41 schreef Brammess het volgende:
Die voorzet van Kluivert had veel vaart.
Leuke anekdote.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door dat Marsman-topic kwam ik er achter dat Zimling bij Ajax heeft gespeeld.
Ik was dit namelijk een beetje vergeten.
Mex, niet te schijterig doen en zeg dat Cambuur gaat promoveren.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die jongen was natuurlijk ook niet Ajax-waardig.quote:
SCC gaat promoveren of de bekerfinale halenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mex, niet te schijterig doen en zeg dat Cambuur gaat promoveren.
Sterke mening.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die jongen was natuurlijk ook niet Ajax-waardig.
Maar goed, dat was bijvoorbeeld Boilesen ook niet.
Ik had dit verdrongen, bedankt.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan ook beiden.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SCC gaat promoveren of de bekerfinale halen
Wist je nog wel van Nicolas Lodeiro en Mats Rits?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had dit verdrongen, bedankt.
Ik ben van mening dat Lodeiro nooit een echte kans heeft gehad op het middenveld, en vond hem de keren dat hij inviel het altijd wel prima doen. Daarna ook goed gespeeld bij Boca Juniors etcquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je nog wel van Nicolas Lodeiro en Mats Rits?
Wel een keer, toen was ik er toevalligquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heeft het nog nooit gezeten.
Aha.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel een keer, toen was ik er toevallig
Toen kwam Ajax op bezoek voor een oefenwedstrijd
Het is natuurlijk geen toeval dat er niemand meer in dat stadion paste toen jij er ging zitten.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel een keer, toen was ik er toevallig
Toen kwam Ajax op bezoek voor een oefenwedstrijd
Sow, hallo.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen toeval dat er niemand meer in dat stadion paste toen jij er ging zitten.
Dit tegen Paxcon zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen toeval dat er niemand meer in dat stadion paste toen jij er ging zitten.
Dit neem je terugquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer dat Davy die post niet maakte inderdaad.quote:
Haha, Davy in Emmen tegen Ajax.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer dat Davy die post niet maakte inderdaad.
En jij werd mad toen ik dit over Busquets zeiquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spakenburggoden.quote:
Ik vind J Alba erger.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En jij werd mad toen ik dit over Busquets zei
Omdat die mythe rond Busquets er gewoon is. Ik vind een Pique en Alba veel erger.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En jij werd mad toen ik dit over Busquets zei
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het al rust bij jou?
Wat vind je van D Suarezquote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is ook een gezwel. En dan heb je Suarez nog
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat die mythe rond Busquets er gewoon is. Ik vind een Pique en Alba veel erger.
Dan is het te makkelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer dat Davy die post niet maakte inderdaad.
Pique is niet zo erg inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pique vind ik niet zo erg, behalve dan dat ie altijd mad is in interviews.
Alba, daarna Suarez, daarna Busquets denk ik.quote:
Dat moment ja, net zo erg als de Portugees (Figo?) die gevloerd werd in die wedstrijd met 22 gele kaarten en pas ging rollen en schreeuwen toen de scheids keekquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pique vind ik niet zo erg, behalve dan dat ie altijd mad is in interviews.
Ja, al had Nederland vast wel een andere rooie kaart kunnen krijgen ergens in die pot.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat moment ja, net zo erg als de Portugees (Figo?) die gevloerd werd in die wedstrijd met 22 gele kaarten en pas ging rollen en schreeuwen toen de scheids keek
Op vrijdag wordt doorgaans hier ook wel gepraat over Jupiler Leaguequote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:08 schreef hafcfan het volgende:
Waarom al die jong ajax onzin niet in het ajax topic
Echt he, nog competitie vervalsing ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:08 schreef hafcfan het volgende:
Waarom al die jong ajax onzin niet in het ajax topic
Beloften verpesten die hele competitie. Boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he, nog competitie vervalsing ook.
Goede muts.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bosz is er ook echt altijd, elke thuiswedstrijd weer
Voor het Nederlands voetbal niet te hopen dat ze de beker winnenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ GAAT GESLOOPT WORDEN JONGENS
Je bent een dag te laatquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
laten we het hopenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, dan zou Cambuur hem moeten winnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor het Nederlands voetbal niet te hopen dat ze de beker winnen
Valt wel mee hoe erg ze de competitie verpesten, talenten leren eerder al met weerstand te spelen en worden dus sneller beter. En voor de andere ploegen is het ook beter om tegen grote talenten te spelen dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beloften verpesten die hele competitie. Boeit echt niemand.
Daar doelde ik ook op, aangezien Mexicanobakker Cambuurfan in hart en nieren is.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, dan zou Cambuur hem moeten winnen.
Dat is een act die hij heel erg lang weet vol te houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op, aangezien Mexicanobakker Cambuurfan in hart en nieren is.
Dat zien we ja wat een succesquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe erg ze de competitie verpesten, talenten leren eerder al met weerstand te spelen en worden dus sneller beter.
Sympathisant van Cambuur in hart en nieren*quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op, aangezien Mexicanobakker Cambuurfan in hart en nieren is.
De 1e helft was leuk, we zitten nu te kijken naar een uitvaart.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom staat ado nog niet voor?
ik zap weer naar viquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De 1e helft was leuk, we zitten nu te kijken naar een uitvaart.
Wat zijn dit voor stijniaanse teksten.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De 1e helft was leuk, we zitten nu te kijken naar een uitvaart.
Die negeer ik voorlopig. Beetje mijn TT aanpassen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor stijniaanse teksten.
Vind ik wel ja.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
Die Fernandes mag ook wel eens scoren zeg.
Ben je weer terug in Nederland?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
Die Fernandes mag ook wel eens scoren zeg.
Nee zondag. Maar mijn vrouw wilde niks meer doen vandaag.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je weer terug in Nederland?
Ben je nog wel even vrij na terugkomst of meteen maandag weer vol aan de bak?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee zondag. Maar mijn vrouw wilde niks meer doen vandaag.
Maandag nog vrij. Ivm de twee nachtvluchten die we gaan maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je nog wel even vrij na terugkomst of meteen maandag weer vol aan de bak?
En terecht, als je op vakantie bent mag je best wat uitrustenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee zondag. Maar mijn vrouw wilde niks meer doen vandaag.
Verstandig.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maandag nog vrij. Ivm de twee nachtvluchten die we gaan maken.
Ik rust vooral geestelijk uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En terecht, als je op vakantie bent mag je best wat uitrusten
Mensen die op vakantie elke dag druk bezig zijn en dan nog vermoeiender thuis komen dan ze zijn vertrokkenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En terecht, als je op vakantie bent mag je best wat uitrusten
Kan ik beter hebben dan mensen die de hele vakantie alleen maar hebben gezopen en/of aan het zwembad hebben gelegen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mensen die op vakantie elke dag druk bezig zijn en dan nog vermoeiender thuis komen dan ze zijn vertrokken
Ik ben dan toch niet vooruit te branden, maar dat ben ik normaal ook al nietquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mensen die op vakantie elke dag druk bezig zijn en dan nog vermoeiender thuis komen dan ze zijn vertrokken
Hoezo? Mag iedereen toch lekker zelf weten.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan ik beter hebben dan mensen die de hele vakantie alleen maar hebben gezopen en/of aan het zwembad hebben gelegen.
Klopt, fa ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Mag iedereen toch lekker zelf weten.
Zo is dat. De een wil wat van de wereld zien en de ander ligt liever voor pampus op een strandbedje.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Mag iedereen toch lekker zelf weten.
En bedanktquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan ik beter hebben dan mensen die de hele vakantie alleen maar hebben gezopen en/of aan het zwembad hebben gelegen.
Heerlijk aan het zwembad liggen en tosti's vretenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zo is dat. De een wil wat van de wereld zien en de ander ligt liever voor pampus op een strandbedje.
Boeiend, Twente speelt toch nergens meer voor.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:38 schreef hafcfan het volgende:
Als je niet bij ado wint ben je best matig
Never forget 28 augustus '16.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:38 schreef hafcfan het volgende:
Als je niet bij ado wint ben je best matig
Toen was ado nog hotquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Never forget 28 augustus '16.
Het kampioenschap hebben we niet meer in eigen hand helaas.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haags probeerde ze toen nog te hypen, daar trapten wij mooi niet in.
Geen vers brood in Den Haag morgenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Malone schiet even Bakker vakkundig KO.
Hij had zijn Europese ticket al besteldquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haags probeerde ze toen nog te hypen, daar trapten wij mooi niet in.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen vers brood in Den Haag morgen.
Haags gaat sowieso naar mallorca uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij had zijn Europese ticket al besteld
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haags gaat sowieso naar mallorca uit.
Sparta moet erin blijven.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling 1: Sparta gaat degraderen
Stelling 2: Pikachu is ontzettend lelijk
Eens en eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sparta moet erin blijven.
Pikachu moet uit de Pokébal blijven.
Vd maarel is goed hequote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:36 schreef Scrummie het volgende:
Van de Marel gaat erin als een wijf, omdat ie totaal verkeerd staat. Lachwekkend.
twitter:fcutrechtmatch twitterde op zaterdag 25-02-2017 om 18:50:48Jensen. Een standbeeld voor Jensen alstublieft! Hij voorkomt met een heerlijke reflex een tweede treffer van Linssen! Wat een save! #groutr reageer retweet
Groningen-PEC was vele malen ergerquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:10 schreef Paul het volgende:
Zelden zo'n doodse sfeer meegemaakt als in de Euroborg
Waarom zingen de fans niet? FC Groningen heeft toch ook een fanatieke zijde?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Groningen-PEC was vele malen erger
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie allemaal groene stoeltjes
Die is een of twee maanden geleden ermee opgehouden omdat er een vlaggetje gejat is ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zingen de fans niet? FC Groningen heeft toch ook een fanatieke zijde?
???????quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die is een of twee maanden geleden ermee opgehouden omdat er een vlaggetje gejat is ofzo
Vertel me hier alles over.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die is een of twee maanden geleden ermee opgehouden omdat er een vlaggetje gejat is ofzo
Daar snap ik niks van dat je dan stopt met je fanatieke aanhangquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Utrecht heeft dan ook geen publiek om echt sfeer te maken hé.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:10 schreef Paul het volgende:
Zelden zo'n doodse sfeer meegemaakt als in de Euroborg
Ik vind het qua binnenkant wel een van de betere stadions in Nederland. Tenminste dicht op het veld.quote:
Moet Groningen een leuk uitpubliek hebben om te zingen?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Utrecht heeft dan ook geen publiek om echt sfeer te maken hé.
Nee. Van Groningen weet je op voorhand al dat er geen sfeer is en kijk je dus automatisch naar de uitploeg. Maar dat is net zo beroerd als Groningen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet Groningen een leuk uitpubliek hebben om te zingen?
Dan laat je jezelf wel kennen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:15 schreef Paul het volgende:
Update: Er schijnt een ongeschreven regel te zijn dat een supportersclub zichzelf opheft als hun belangrijkste doek wordt gestolen door een concurrerende fanclub.
Update. Het staat 2-0quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:15 schreef Paul het volgende:
Update: Er schijnt een ongeschreven regel te zijn dat een supportersclub zichzelf opheft als hun belangrijkste doek wordt gestolen door een concurrerende fanclub.
Welke kleur hebben die stoeltjes?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:18 schreef hafcfan het volgende:
WTF IK KIJK EEN X EN ZIE ALLEEN MAAR STOELTJES
Normaal kijk je een XXX?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:18 schreef hafcfan het volgende:
WTF IK KIJK EEN X EN ZIE ALLEEN MAAR STOELTJES
Groenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welke kleur hebben die stoeltjes?
Jezus, jij bent echt behoorlijk dom. Jammer.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:21 schreef GGMM het volgende:
Wacht, dus ik zoek even 2 seconden en ik zie dit:
[ afbeelding ]
Dus, als ik het goed begrijp hebben zij zelf in 2016 een doekje gestolen van Heerenveen en waren ze erg trots op zichzelf. In 2017 wordt er een doekje van hun gestolen en nu houden ze huilend op?
Hafc vindt dit leukquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in Ajax - Heracles ja
Veel voetbalsupporters zijn ontzettend raar.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dus, als ik het goed begrijp hebben zij zelf in 2016 een doekje gestolen van Heerenveen en waren ze erg trots op zichzelf. In 2017 wordt er een doekje van hun gestolen en nu houden ze huilend op?
Ik snap er nog steeds niet van. Ze gaan het virtueel nabootsen ofzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ook op Twitch te zien
JAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Twitchgoden
Je doet nu een poging om fanatieke supporters te begrijpenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel voetbalsupporters zijn ontzettend raar.
Heel kinderachtig ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer.
Wat een idioten.
Bij twitch denk ik aan Lisa.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niet van. Ze gaan het virtueel nabootsen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |