Vuile loonslaaf! Ben nu elders van mijn rijkdom aan het genieten!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:43 schreef Kaas- het volgende:
Hij stuurt niks dus laat maar.Ik ga de kroeg in.
of hij daagt de verkeerde uit en eindigt met een mes in zijn buik in de maasquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:44 schreef renwan het volgende:
Iwanius krijgt op deze manier wel steeds meer mensen tegen zich zeg. Nou zal hij dat zelf nooit inzien omdat hij totaal verblind is door zijn eigen ego maar ik vraag me toch iets af.
Er zijn genoeg FOK!kers die met regelmaat in Rotterdam komen (waaronder ik) en voor iemand die zo graag zijn echte identiteit wil verbergen vind ik zijn actie's steeds vreemder worden. Zou hij zich nou echt niet beseffen dat er een dag komt dat iemand een of andere ontzettende droeftoeter met een telefoon in zijn handen, een cocktail voor zijn neus en "een dikke paffert" in zijn smoel ziet zitten, daar een foto van maakt en deze online gooit?
Doei anonimiteit Iwanius en welkom boze Iwanius
Daar zou ik me op aftrekkenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
of hij daagt de verkeerde uit en eindigt met een mes in zijn buik in de maas
doe niet zo onprettigheden, niks geen mesquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
of hij daagt de verkeerde uit en eindigt met een mes in zijn buik in de maas
uh, oh, okequote:
ja maar niet iedereen deelt die mening ;squote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
doe niet zo onprettigheden, niks geen mes
deze planeet is van ons allemaal
Sorry, ik erger me echt dood aan die debielquote:
dan gewoon vol met die vuist eropquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar niet iedereen deelt die mening ;s
whehequote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
dan gewoon vol met die vuist erop
Hij maakt zelf constant foto's van vreemden op straat, dus naast een totale idioot zou hij ook nog eens enorm hypocriet zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:48 schreef renwan het volgende:
Weet trouwens zeker dat hij totaal door het lint zou gaan als een foto van hem hier verschijnt. Dat hij zelf om de haverklap foto's van vreemden maakt is natuurlijk iets totaal anders.
En dat zou je verbazen?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:49 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Hij maakt zelf constant foto's van vreemden op straat, dus naast een totale idioot zou hij ook nog eens enorm hypocriet zijn.
dat past wel bij het beeld dat hij van zichzelf neerzetquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:49 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Hij maakt zelf constant foto's van vreemden op straat, dus naast een totale idioot zou hij ook nog eens enorm hypocriet zijn.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Ik gaf je een uur de tijd loonslaaf dus niet zeuren. Tis lunchtijd en je krijgt altijd een 30 min pauze van je baas dus wat let je als je echt durft. De gegevens heb je dus als je de ballen hebt dan kom je anders ben je de zoveelste held op sokken.
Het zou mij niet verbazen dat hij onder een kloon verder zal gaan.quote:
Deze pagina maar alvast als .pdf opgeslagen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:56 schreef deadprez het volgende:
Of hij gaat weer janken bij de crew tot ze dit topic verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |