quote:Trainer Peter Bosz van Ajax kan donderdag in de uitwedstrijd tegen Legia Warschau in de eerste knock-outronde van de Europa League over een fitte groep beschikken. Op de lijst van twintig namen die woensdagochtend het vliegtuig instappen, staan geen verrassingen.
Aanwinst David Neres uit Brazilië is nog niet beschikbaar voor Ajax, dat volgende week donderdag de return in de Amsterdam ArenA speelt. Tussendoor wacht zondag de uitwedstrijd tegen Vitesse in de eredivisie.
Legia Warschau won zaterdag het uitduel met Arka Gdynia en staat op de derde plek in de Poolse competitie. De achterstand op koploper Lechia Gdansk bedraagt, met nog negen speelronden te gaan, vier punten. Legia raakte in de winterstop Bartosz Bereszynski kwijt. De Poolse international stapte over naar het Italiaanse Sampdoria.
Bron: Telegraaf
en met dank aan Tong80 natuurlijk.
Dataquote:AZ gewaarschuwd na stevig statement Lyon-preses
AZ kan de borst natmaken in de Europa League. Olympique Lyon-voorzitter Jean-Michel Aulas wil dat alles op dat toernooi wordt gegooid om het seizoen nog te redden.
Olympique Lyon verloor zaterdag van Guingamp (2-1) en zag daardoor de kansen op kwalificatie voor de Champions League verder slinken. Inmiddels is de achterstand op nummer drie Nice opgelopen tot twaalf punten.
Het teleurstellende resultaat tegen Guingamp, met Memphis Depay als invaller, was voor Aulas aanleiding om de doelstelling van het seizoen bij te stellen. 'De Europa League is een competitie waarin we geschiedenis kunnen schrijven en nog wat thuiswedstrijden kunnen spelen', zei de preses direct na de nederlaag tegen het clubkanaal.
In eigen land zijn voor Lyon de kansen op prijzen verkeken na de eerdere uitschakelingen in de strijd om de Coupe de France en de Coupe de la Ligue. In Europa ligt de laatste kans het seizoen nog glans te geven. 'We zullen dat doel dan ook met kapitalen opschrijven, in de wetenschap dat de winnaar van de Europa League zich ook kwalificeert voor de Champions League', stelde Aulas.
Olympique Lyon vervolgt donderdag in Alkmaar tegen AZ het Europese avontuur. Memphis is niet inzetbaar omdat hij met Manchester United dit seizoen al uitkwam in dat toernooi.
Bron: VI
Ik kan prima beoordelen dat stadions met sintelbanen om het veld er niet uitzien, of stadions die niet vol zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jij daar iets van weet. Ik ook niet, maar ik loop niet 19 van de 20 keer te janken en te zeuren om voetbalstadions.
Bij Juventus was het wel een vooruitgangquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:40 schreef hafcfan het volgende:
zo werkt dat dus niet jr. Moderne stadions zijn 9/10 een achteruitgang
Lijkt me wel leuk ja.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
playoffs 1
Genk lijkt me ook wel gunstig voor Ajax.
daar heerste dan ook nooit sfeerquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Juventus was het wel een vooruitgangvind ik dan hè. En die hadden hetzelfde in dat oude Delle Alpi
Oogt visueel gewoon intiemer als de tribunes dicht op het veld zitten, maar dat is mijn mening hè.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
daar heerste dan ook nooit sfeer
Wat boeit mij het oog. Ik wil passie en volume. Trotse fans. Geen 80.000 dooien zoals Spurs bijvoorbeeld. (mijn mening)quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oogt visueel gewoon intiemer als de tribunes dicht op het veld zitten, maar dat is mijn mening hè.
Tja naar mijn mening kunnen dezelfde fans ook naar het nieuwe stadion, moet je het alleen goed ontwerpen en zorgen dat de akoestiek goed is.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat boeit mij het oog. Ik wil passie en volume. Trotse fans. Geen 80.000 dooien zoals Spurs bijvoorbeeld. (mijn mening)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:46 schreef Tagliano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:46 schreef Tagliano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het niet gezien, maar als ik 4 keer zou moeten scoren zou ik wel overwegen om te gaan aanvallen jaquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:49 schreef Oldground het volgende:
Heeft AZ weer lekker aangevallen vandaag?
Nee, hiermee ga je met een lekker gevoel naar huis.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar als ik 4 keer zou moeten scoren zou ik wel overwegen om te gaan aanvallen ja
Zou er een verband zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:57 schreef Pascalus het volgende:
Zo'n veld heb ik ook wel eens in de Arena zien liggen.
Als ze echt dachten dat ze nog door konden gaan waren ze behoorlijk naïef.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar als ik 4 keer zou moeten scoren zou ik wel overwegen om te gaan aanvallen ja
Ga ik niet vanuit. Maar is er meestal geen stream via UEFA.com? Maar zelfs zonder stream volg ik het altijd prima via die website.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:39 schreef JaimyLee het volgende:
Word de loting vandaag live op Nederlandse teelevee uitgezonden?
FOX 1quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar is de loting te zien? Eurosport?
Een gunstige loting is er deze ronde niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Ajax gaat gunstig loten
Rostov moeten we kunnen hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Ajax gaat gunstig loten
genkquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:02 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Een gunstige loting is er deze ronde niet.
Genk, Kopenhagen, Olympiakos en Gent lijken me toch behoorlijk gunstiger dan ManU, Roma, Rostov en Gladbachquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:02 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Een gunstige loting is er deze ronde niet.
Gezien het Nederlands voetbal anno 2017 moet je er niet vanuit gaan dat Ajax "maar effe" een Belgische of Russische club kan oprollen.quote:
Dan kan het toch nog steeds gunstig zijn?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:03 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Gezien het Nederlands voetbal anno 2017 moet je er niet vanuit gaan dat Ajax "maar effe" een Belgische of Russische club kan oprollen.
Nee natuurlijk niet, maar genk is voor het ajax voetbal gewoon redelijk gunstig plus is het volgens mij ook een erg jong team.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:03 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Gezien het Nederlands voetbal anno 2017 moet je er niet vanuit gaan dat Ajax "maar effe" een Belgische of Russische club kan oprollen.
Heb nul vertrouwen in Nederlandse clubs in Europa, Ajax kan vandaag de dag net zo hard verliezen van een Genk of Kopenhagen als Roma of United.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan het toch nog steeds gunstig zijn?
WK of een simpel wereldbekertje?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Het corrupte Eurosport vindt skiën interessanter. Kutzender.
Celta is ook te goed, Hans. Zeker met hun topspelers en het betere tactisch vermogen van Berizzo.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax moet ManU, Roma, Rostov en Gladbach ontlopen en tegen Schalke, Besiktas, Lyon en Krasnodar wordt het ook lastig. Celta, Anderlecht, APOEL en Gent goed te doen, maar alleen tegen Genk, Kopenhagen en Olympiakos ben je uitgesproken favoriet.
Ik zie nu reclame.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WK of een simpel wereldbekertje?
Als het het WK zou zijn ben ik het namelijk eens met Eurosport. Live SPORT is belangrijker dan een lotinkje.
Schalke en Gladbach zijn toch ook weer niet enorm goed. Zie ze niet wekelijks spelen, maar plek 10/11 in bundesliga.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax moet ManU, Roma, Rostov en Gladbach ontlopen en tegen Schalke, Besiktas, Lyon en Krasnodar wordt het ook lastig. Celta, Anderlecht, APOEL en Gent goed te doen, maar alleen tegen Genk, Kopenhagen en Olympiakos ben je uitgesproken favoriet.
Misschien Celta en Schalke omdraaien dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Celta is ook te goed, Hans. Zeker met hun topspelers en het betere tactisch vermogen van Berizzo.
Schalke had een vreselijk slechte seizoensstart. Gladbach is na de winter met een nieuwe trainer weer veel beter gaan spelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Schalke en Gladbach zijn toch ook weer niet enorm goed. Zie ze niet wekelijks spelen, maar plek 10/11 in bundesliga.
Schalke ook niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien Celta en Schalke omdraaien dan.
Mjah liever die 2 duitse dan de 2 russische krasnodar/rostovquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schalke had een vreselijk slechte seizoensstart. Gladbach is na de winter met een nieuwe trainer weer veel beter gaan spelen.
Oke, gooi Celta maar gewoon bij groep 2 dan. Maar alles uit die tweede groep kan een goed, tactisch Ajax dat eerst uit speelt best van winnen.quote:
Gladbach won gisteren nog het tweeluik nadat ze 3-0 agg achterstonden tegen Fiorentina.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mjah liever die 2 duitse dan de 2 russische krasnodar/rostov
wij hebben onanaquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gladbach won gisteren nog het tweeluik nadat ze 3-0 agg achterstonden tegen Fiorentina.
Toen de topspelers erin kwamen bij Celta bezweken ze bijna in no-time terwijl ze 3-0 voorstonden.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, gooi Celta maar gewoon bij groep 2 dan. Maar alles uit die tweede groep kan een goed, tactisch Ajax dat eerst uit speelt best van winnen.
Dat kwam omdat Gudelj er bij ons in kwam en schandalig slecht ging spelen daarquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen de topspelers erin kwamen bij Celta bezweken ze bijna in no-time terwijl ze 3-0 voorstonden.
Anders is het ook zo lullig voor die Marchetti voor een lege zaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allemaal even vliegen naar Nyon voor 10 minuten
Dankjewel waarde Mexiquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor Tagliano:
Celta - Krasnodar
Dat weet je nooit zekerquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:12 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ajax zou van Bilbao verliezen dus zou 't niet hopen.
Heb je alle duels van Bilbao überhaupt gevolgd dit jaar?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:12 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ajax zou van Bilbao verliezen dus zou 't niet hopen.
Niet op de voet, maar elke Nederlandse club, ook Ajax, zou het nog kutter doen in La Liga dan wat Bilbao nu doet.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je alle duels van Bilbao überhaupt gevolgd dit jaar?
United - Rostov nog en dan kan het welquote:
Boeiend, in Europa stellen ze altijd teleur. Vorig jaar was het ook niet enorm anders.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:13 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Niet op de voet, maar elke Nederlandse club, ook Ajax, zou het nog kutter doen in La Liga dan wat Bilbao nu doet.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
United - Rostov nog en dan kan het wel
Klasse maatquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
United - Rostov nog en dan kan het wel
Prima zo.quote:
Rostov - Joenaaitedquote:
Hopelijk Lyon - Roma op het andere tijdstip dan bij RTL7quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Celta de Vigo (SPA) v FC Krasnodar (RUS)
APOEL FC (CYP) v RSC Anderlecht (BEL)
Schalke 04 (DUI) v Borussia Mönchengladbach (DUI)
Olympique Lyon (FRA) v AS Roma (ITA)
FK Rostov (RUS) v Manchester United (ENG)
Olympiakos (GRI) v Besiktas (TUR)
KAA Gent (BEL) v KRC Genk (BEL)
FC Kopenhagen (DEN) v AFC Ajax (NED)
Is weer eens wat anders dan drie Portugese/Spaanse clubs in de halve finales jaquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit overall een zeer mooie loting. Mooi dat de clubs uit zelfde land tegen elkaar strijden. Leuke variatie
Ik hoop stiekem op Schalke - Gladbach maar dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk Lyon - Roma op het andere tijdstip dan bij RTL7
Soort tweede Dnjeprquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:20 schreef Poepz0r het volgende:
Ik verwacht dat Man United eruit gaat tegen dat gekke Rostov
Bij ZDF wellicht? Zou wel genot zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op Schalke - Gladbach maar dat zal wel niet.
Kijk zelden tot nooit de heenwedstrijden, vaak 0-0 1-1. Terug is vaak veel leuker.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwa ook een Roma kun je gewoon van winnen, mits alles goed staat en valt.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
En in de kwartfinale tegen de winnaar van Genk - Gent danHalve finale here we come
Is ook wel een leuk potje ja, hopelijk in elk geval één van die twee op het andere tijdstip.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En met dit soort gedrag er dan tegen Kopenhagen uitvliegen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
En in de kwartfinale tegen de winnaar van Genk - Gent danHalve finale here we come
Besiktas is wel beter dan Olympiakos toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee ook niet echtquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Besiktas is wel beter dan Olympiakos toch?
4,5 uur vliegen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso balen ze bij Celta en United van de loting. Verre reis naar Rusland word je niet blij van.
Het was ook een beetje in de droommodus, Hansquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:22 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
En met dit soort gedrag er dan tegen Kopenhagen uitvliegen.
Nederlandse clubs in EuropaWe zitten niet meer in de jaren 90/2000 waarin de top 3 standaard groepsfase CL speelden en prima tegen Juventus of Real Madrid meekonden.
Ik denk dat United, Besiktas en Anderlecht doorgaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen eens met de 1e, 3e, 7e en 8e.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vliegen is gewoon een aanslag op je lichaam. Heen gaat nog wel, maar terug zit je met herstelperiode. Moet je in vliegtuig zitten, wellicht vertrekken ze nachts gelijk terug naar Manchester... Nee, moet je niet willenquote:
Amerikaanse sportteams doen niets anders, man.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vliegen is gewoon een aanslag op je lichaam. Heen gaat nog wel, maar terug zit je met herstelperiode. Moet je in vliegtuig zitten, wellicht vertrekken ze nachts gelijk terug naar Manchester... Nee, moet je niet willen
Roma doet het gewoon primaquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:24 schreef Poepz0r het volgende:
Ik vind geen enkel team er echt bovenuit springen qua kwaliteit. Ja Roma en Man United (puur naar de naam kijkend) maar ook die spelen niet echt goed of te wisselvallig etc. Ik zou niet weten wie het dit jaar gaat winnen.
Wat doe je stoer?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:24 schreef Scrummie het volgende:
Alsof jullie van Kopenhagen winnen.
Doen het ook prima, maar vind het veldspel wel wisselvallig. Daarnaast Ajax doet het vaak wel oke tegen Italiaanse ploegen. Maarja eerst Kopenhagen in zien te pakken.quote:
Het is poepzor. Hij wou Haps bij Ajax hebben, ik hoop dat hij van mening is veranderd na Lyon - AZquote:
Haps mag nog steeds komen. Een bizar slechte wedstrijd doet daar niets aan af. Betere spelers om je heen maakt je een betere speler.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is poepzor. Hij wou Haps bij Ajax hebben, ik hoop dat hij van mening is veranderd na Lyon - AZ
Ik Nederlanders Kopenhagen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Engelsen heerlijk Rostov onderschatten.
Met dat argument kan je elke speler kopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haps mag nog steeds komen. Een bizar slechte wedstrijd doet daar niets aan af. Betere spelers om je heen maakt je een betere speler.
Mwa Legia is ansich niet slecht anders houd je Real niet op 3-3 en scoor je 4 keer tegen Dortmund etc. Maar Legia was een paar spelers kwijtgeraakt tijdens de transferperiode toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik Nederlanders Kopenhagen.
Die schat ik toch wel een stuk beter in dan Legia (al is het maar omdat dit Legia waarschijnlijk een van de slechtste teams in de uefa cup is) die met pijn en moeite met 1-0 on agg werd verslagen.
Legia is echt enorm verzwakt in de winterstop. Echt schandalig.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa Legia is ansich niet slecht anders houd je Real niet op 3-3 en scoor je 4 keer tegen Dortmund etc. Maar Legia was een paar spelers kwijtgeraakt tijdens de transferperiode toch?
Ik vind Kopenhagen gunstig voor Ajax, zij zullen waarschijnlijk wel willen voetballen thuis, dat is beter voor Ajax.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die schat ik toch wel een stuk beter in dan Legia (al is het maar omdat dit Legia waarschijnlijk een van de slechtste teams in de uefa cup is) die met pijn en moeite met 1-0 on agg werd verslagen.
United pakt die wel joh, een Ajax in de heenwedstrijd kreeg al genoeg kansen tegen ze. En dan is United 40-45 klassen beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Engelsen heerlijk Rostov onderschatten.
Ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:29 schreef Belgosome het volgende:
Kwartfinales worden opnieuw geloot?
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
United pakt die wel joh, een Ajax in de heenwedstrijd kreeg al genoeg kansen tegen ze. En dan is United 40-45 klassen beter.
Nja Kopenhagen is wel een loting die normaal gesproken te doen is, dat Ajax zelf een stuk beter moet gaan spelen lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Istanbul is verder dan Rostov....quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vliegen is gewoon een aanslag op je lichaam. Heen gaat nog wel, maar terug zit je met herstelperiode. Moet je in vliegtuig zitten, wellicht vertrekken ze nachts gelijk terug naar Manchester... Nee, moet je niet willen
Ze pakken Praag ook gewoon met 5-0 ofzoiets over 2 potten. Rostov is een gevaarlijk ploegje en Man Utd leuk hoor al die namen, maakt het nog geen goed team + Engelse clubs in Europaquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En thuis won Bayern met 5-0, je punt?
Dat ontken ik toch nergens...quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Istanbul is verder dan Rostov....
Dat ik er niet te lichtjes over zou denkenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En thuis won Bayern met 5-0, je punt?
Man Utd wil er best voor gaan denk ik, ook omdat er een CL-ticket aan verbonden is en alleen gokken om dat via de competitie te krijgen niet handig is.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze pakken Praag ook gewoon met 5-0 ofzoiets over 2 potten. Rostov is een gevaarlijk ploegje en Man Utd leuk hoor al die namen, maakt het nog geen goed team + Engelse clubs in Europa![]()
![]()
Ze zullen er best voor gaan, maar Engelse clubs zijn overhyped. Is altijd zo geweest en zagen we gisteren weer (Spurs wat 20 klassen beter is gaat er gewoon af)quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Man Utd wil er best voor gaan denk ik, ook omdat er een CL-ticket aan verbonden is en alleen gokken om dat via de competitie te krijgen niet handig is.
Alleen fikse onderschatting van United-kant kan wel leiden tot een stuntje ja, en dat Rostov thuis ineens met 1/2-0 wint en dan uit zich kan ingraven.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat ik er niet te lichtjes over zou denken
Spurs nam de CL niet eens serieusquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze zullen er best voor gaan, maar Engelse clubs zijn overhyped. Is altijd zo geweest en zagen we gisteren weer (Spurs wat 20 klassen beter is gaat er gewoon af)
Clubs die doen alsof ze iets niet serieus nemen, geloof je dat zelf? Als ze het niet serieus nemen dan hoeven ze zich ook niet in te schrijven als het er toch allemaal niet toe doet. Ze gingen er gewoon af, net zoals dat faal Arsenal ieder jaar weer.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spurs nam de CL niet eens serieus(in beslissende pot tegen Monaco met een B-team spelen lol)
Nee maar ik heb nooit iemand horen zeggen dat het zo vervelend was dat ze naar het verre Turkije moesten, terwijl Rusland altijd ver weg is.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch nergens...
[..]
Dat ik er niet te lichtjes over zou denken
Wedden?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet stoer, dat is een mening.
Maar als Feyenoord zondag verliest ben ik solidair met onlo, dus dat zou niet eerlijk voor jou zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Ajax wint post jij de rest van het seizoen niet meer in VBL.
Als Kopenhagen wint ik.
Oh.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord zondag verliest ben ik solidair met onlo, dus dat zou niet eerlijk voor jou zijn.
Nee, zo lang wil ik FOK! niet missen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Dan de periode tussen dit en volgend seizoen
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, zo lang wil ik FOK! niet missen.
Nee, ik wil mijn voorstel. UI's uitkiezen is gay.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, je mag nog iets anders bedenken als je dat wil. Wil je mijn UI een jaar lang kiezen?
Dan is er wéér een weddenschap mislukt tussen ons. Aan mij lag het in elk geval niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn voorstel. UI's uitkiezen is gay.
Het lijkt Schotland welquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben je als een ploeg zoals RC Genk blij dat je in de volgende ronde van EL bent en hoop je op een leuke team. Moet je tegen een team waarbij je er tegen reeds 2x gespeeld hebt en nog eens 2x in play off 2 waarbij nu nog eens 2 keer tegen elkaar in de EL
Dus gewoon 6x tegen elkaar spelen in 1 seizoen
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben je als een ploeg zoals RC Genk blij dat je in de volgende ronde van EL bent en hoop je op een leuke team. Moet je tegen een team waarbij je er tegen reeds 2x gespeeld hebt en nog eens 2x in play off 2 waarbij nu nog eens 2 keer tegen elkaar in de EL
Het is goed met je, laffe hond.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan is er wéér een weddenschap mislukt tussen ons. Aan mij lag het in elk geval niet.
Meyquote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is goed met je, laffe hond.
Ik negeer je vanaf nu tot het begin van volgend seizoen wel. Mey LAFFE HONDEN praat ik niet.
Gute nacht freunde, es wird zeit für mich zu gehen.quote:
Doe je best, afhakerquote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is goed met je, laffe hond.
Ik negeer je vanaf nu tot het begin van volgend seizoen wel. Met LAFFE HONDEN praat ik niet.
Dit is echt bizar, Gent heeft exact hetzelfde!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Dit inderdaad. Volgens mij had Tottenham ook de nodige blessures wat de opstellingen in bepaalde wedstrijden kan verklarenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Clubs die doen alsof ze iets niet serieus nemen, geloof je dat zelf? Als ze het niet serieus nemen dan hoeven ze zich ook niet in te schrijven als het er toch allemaal niet toe doet. Ze gingen er gewoon af, net zoals dat faal Arsenal ieder jaar weer.
Er zijn maar twee dingen zeker in het leven: we gaan allemaal dood en we betalen allemaal belasting.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik gewoon zeker.
Wijze woorden, jongeman.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn maar twee dingen zeker in het leven: we gaan allemaal dood en we betalen allemaal belasting.
Kut, nu word United dus weer niet uitgezondenquote:
RTL7 zal wel gaan voor Genk - Gent op 16 maart 19:00quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:39 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Kut, nu word United dus weer niet uitgezonden
Denk 't ook, maar United speelt beide keren tegelijk met Ajax dus word niet uitgezonden hierquote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RTL7 zal wel gaan voor Genk - Gent op 16 maart 19:00
Bij de heenronde zullen ze wel Lyon - Roma uitzenden lijkt me.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Denk 't ook, maar United speelt beide keren tegelijk met Ajax dus word niet uitgezonden hier
Clubs uit de grote competities mogen laat want dat zal de meeste kijkcijfers opleveren oid.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijdverdeling is wel vrij
Ook niemand in dit topic weet überhaupt hoe Kopenhagen speelt, hoe het voetbalt dus dit is heerlijk gissen met zijn allen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten we wel beter gaan spelen, en hopelijk heeft Neres dan een basisplaats.
Zullen niet minder zijn dan Legia, en daar hadden we al een hele kluif aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook niemand in dit topic weet überhaupt hoe Kopenhagen speelt, hoe het voetbalt dus dit is heerlijk gissen met zijn allen.
Jij kijkt niet wekelijks naar Kopenhagen? Tegenvaller.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook niemand in dit topic weet überhaupt hoe Kopenhagen speelt, hoe het voetbalt dus dit is heerlijk gissen met zijn allen.
Ik denk, en hoop, op de kraker tussen Besiktas en Olympiakos! Toch wel het mooiste affiche in mijn ogen. Op de officiele FB- pagina's bestoken ze elkaar al met scheldkanonnades.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RTL7 zal wel gaan voor Genk - Gent op 16 maart 19:00
Waarom zou je spelers rust willen geven?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:09 schreef skysherrif het volgende:
Kluivert - Cassiera - Neres
Nouri - De jong - Klaassen
Viergever De ligt Riedewald Tete
Onana
Lijkt me een leuk team als je bepaalde spelers rust wil geven trouwens
Fijn en nu?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:09 schreef skysherrif het volgende:
Kluivert - Cassiera - Neres
Nouri - De jong - Klaassen
Viergever De ligt Riedewald Tete
Onana
Lijkt me een leuk team als je bepaalde spelers rust wil geven trouwens
Omdat ik het gevoel heb dat bepaalde spelers dat wel nodig hebben en dat zou je met het oog op een europese wedstrijd best kunnen doen tegen een excelsiorquote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je spelers rust willen geven?
Nodig? Ze spelen 1 potje per week in de Mickey Mouse competitie en heel heel af en toe een keer 2 potjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat ik het gevoel heb dat bepaalde spelers dat wel nodig hebben en dat zou je met het oog op een europese wedstrijd best kunnen doen tegen een excelsior
Lyon je favoriet voor eindwinst? Verklaar u nader. Vreselijk matige ploeg vind ik dat. In de Ligue 1 verloren ze 10 van de 25 wedstrijden, dat is echt ontzettend matig. Ik denk dat Roma daar overheen loopt.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:25 schreef hafcfan het volgende:
Roma-Lyon is wel een topshow. Mijn 2 favorieten voor de eindwinst tegen elkaar. Ajax gaat er waarschijnlijk ook wel weer uit
Oke.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nodig? Ze spelen 1 potje per week in de Mickey Mouse competitie en heel heel af en toe een keer 2 potjes.
Ga weg met je rust.
Nouja buiten die 2 zitten er weinig hele goeie ploegen in. United ja, maar die zullen het wel niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lyon je favoriet voor eindwinst? Verklaar u nader. Vreselijk matige ploeg vind ik dat. In de Ligue 1 verloren ze 10 van de 25 wedstrijden, dat is echt ontzettend matig. Ik denk dat Roma daar overheen loopt.
Ik zie dat Rostov best in staat om te stunten, lijkt me een verschrikkelijke ploeg om tegen te spelen. Beetje zo'n Dnjepr verhaal van een paar jaar terug dat toen Napoli eruit kegelde. Gladbach lijkt me ook een ideale ploeg voor velen om eens heerlijk te onderschatten.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja buiten die 2 zitten er weinig hele goeie ploegen in. United ja, maar die zullen het wel niet serieus nemen.
Mocht het aankomen op Roma - Celta, denk je dan een coinflip?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Krasnodar moet prima te doen zijn voor Celta. Die Spaanse winnaar komt er.
Nee, dat wint Roma, no doubt. Die zijn sinds de 0-4 in Madrigal mijn favoriet voor de titel.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mocht het aankomen op Roma - Celta, denk je dan een coinflip?
Bizar dat Villarreal, dat in de competitie toch redelijk ver verwijderd is van een CL-plaats, de EL niet serieus neemt dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Niet dat de uitslag relevant is verder. Zit hem meer in het feit dat Spalletti de best mogelijke elf opstelde. Althans, bijna dan. Paredes > Strootman, imo.
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bizar dat Villarreal, dat in de competitie toch redelijk ver verwijderd is van een CL-plaats, de EL niet serieus neemt dan.
Wat insinueerde je dan precies met de zin: ' Zit hem meer in het feit dat Spalletti de best mogelijke elf opstelde.'?quote:
Dat het nog maar de vraag was of Roma dit toernooi serieus zou nemen, of dat alles op de competitie gezet zou worden. Die vraag kan beantwoord worden door de wedstrijd in Madrigal: het eerste is het geval. Roma wil hier winnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat insinueerde je dan precies met de zin: ' Zit hem meer in het feit dat Spalletti de best mogelijke elf opstelde.'?
Dan begrijp ik niet zo goed waarom de uitslag irrelevant is.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat het nog maar de vraag was of Roma dit toernooi serieus zou nemen, of dat alles op de competitie gezet zou worden. Die vraag kan beantwoord worden door de wedstrijd in Madrigal: het eerste is het geval. Roma wil hier winnen.
Lijkt me vrij helder, maar bon. Roma is voor mij de favoriet omdat ze de beste elf opstellen. Niet omdat ze met 0-4 winnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet zo goed waarom de uitslag irrelevant is.
Het was natuurlijk een stuk lastiger om die cup te pakken als ze met 4-0 hadden verlorenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lijkt me vrij helder, maar bon. Roma is voor mij de favoriet omdat ze de beste elf opstellen. Niet omdat ze met 0-4 winnen.
Gaan we dat niveau nastreven, ja?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was natuurlijk een stuk lastiger om die cup te pakken als ze met 4-0 hadden verloren
(maar bon, ik snap je punt)
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bizar dat Villarreal, dat in de competitie toch redelijk ver verwijderd is van een CL-plaats, de EL niet serieus neemt dan.
Misschien is het voor jou beter te begrijpen als ik voortaan 'ik vindt' gebruik.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:58 schreef GGMM het volgende:
Koffieplanter zijn tekortkomingen in communicatie zorgen voor een hoop verwarring.
Ik vertrouw die chokers nog niet helemaal. Ib4 Dzeko die ineens gaat missenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lijkt me vrij helder, maar bon. Roma is voor mij de favoriet omdat ze de beste elf opstellen. Niet omdat ze met 0-4 winnen.
Je kent me, ik weet in werkelijkheid niets van voetbal, dus dan moet ik het maar zo aanpakken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaan we dat niveau nastreven, ja?
Koffieplanter weet wel relatief veel van het Spaanse en Italiaanse voetbal tegenover de meesten van ons)quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:04 schreef Kopsterk het volgende:
Blijkbaar had de Kof al zoveel vertrouwen in de kwaliteiten van Roma, dat die 0-4 zijn mening over Roma totaal niet heeft veranderd. Dat kan.
Uh.. ja scherp ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou beter te begrijpen als ik voortaan 'ik vindt' gebruik.
En het Franse. Soms denk je dat ie het hele weekend alleen maar voetbal kijkt.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koffieplanter weet wel relatief veel van het Spaanse en Italiaanse voetbal tegenover de meesten van ons)
Zo zit mijn weekend wel ongeveer in elkaar ja. Sportschool, voetbal en af en toe een stukje schrijven, meer doe ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En het Franse. Soms denk je dat ie het hele weekend alleen maar voetbal kijkt.
Misschien nog wat wielrennen en basketbalquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En het Franse. Soms denk je dat ie het hele weekend alleen maar voetbal kijkt.
Zoveel grote clubs zitten er toch niet meer bij, met enig mazzel halen ze de (halve) finale (moeten ze wel beter spelen dan tegen Legia natuurlijk)quote:
Gladbach speelt in die periode ook twee keer tegen HSV (beker en competitie)quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schalke moet in dezelfde periode ook tegen Gladbach in de competitie
http://www.vi.nl/pro-kenn(...)-kick-rush-2.0-1.htmquote:De gemiddelde lengte van de verwachte basiself van FC Kopenhagen tegen Ajax is 1 meter 87.
nog niet he:p. Al ga je in 1 wel gelijk krijgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:39 schreef TLC het volgende:
Anderlecht, AA Gent, ManU, Roma, Monchengladbach, Celta, Olympiakos en hopelijk Ajax door.
Trouwens, 2 Belgische ploegen bij de laatste 8, erg knap !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |