en je slagaderen? beetje dicht geslibd al?quote:Op zondag 26 februari 2017 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
kom nog altijd 0,0 aan door ongezond eten
Er zijn 2 dingen die bij de Mac beter zijn dan bij de snackbar en dat zijn de shakes en de kroket.quote:Op zondag 26 februari 2017 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je naar een bovengemiddelde snackbar gaan.
Met dronken mensen appen, wat een feest is dit altijd.quote:Op zondag 26 februari 2017 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn moeder is geloof ik dronken.
Aan mijn whatsapp te zien.
Beetje genant.
Hjbquote:
Mwah.quote:Op zondag 26 februari 2017 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dronken mensen appen, wat een feest is dit altijd.
Alsof je elke snackbar kan vergelijken met elkaarquote:Op zondag 26 februari 2017 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn 2 dingen die bij de Mac beter zijn dan bij de snackbar en dat zijn de shakes en de kroket.
Dat lijkt me wel wat apart ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah.
Beetje genant wel hoor met je moeder.
#geenfanquote:Op zondag 26 februari 2017 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat apart ja.
Wie weet zijn ze in de miljoen snackbars waar ik m'n leven niet zal komen lekkerder ja, dat kanquote:Op zondag 26 februari 2017 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je elke snackbar kan vergelijken met elkaar
De milkshakes en kroketten bij de snackbar hier in het dorp zijn beter dan die van de Mac, dat durf ik wel te stellen.quote:Op zondag 26 februari 2017 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie weet zijn ze in de miljoen snackbars waar ik m'n leven niet zal komen lekkerder ja, dat kan
Het is vooral de combinatie van hele dronken selfies met al mijn tantes erbij en het misbruik van emojis.quote:Op zondag 26 februari 2017 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Typt ze vooral gewoon spastisch of zegt ze echt vreemde dingen?
Watcher of the nightquote:
Lijkt me best grappigquote:Op zondag 26 februari 2017 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vooral de combinatie van hele dronken selfies met al mijn tantes erbij en het misbruik van emojis.
Er zijn ergere dingen op de wereldquote:Op zondag 26 februari 2017 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja.
Vind het ook niet erg hoor
Klopt.quote:Op zondag 26 februari 2017 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen op de wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |