ik ga in 99% van de gevallen als laatste slapenquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik word altijd net wakker als peaceman de tv uit doet om naar bed te gaan. Dan ga ik meteen mee.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
heerlijk om een dutje op de bank te doen!
peaceman ook....quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga in 99% van de gevallen als laatste slapen
Is mij ook regelmatig gebeurd, niet netjes, maar soms overkomt het jequote:Op donderdag 23 februari 2017 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]maar niet leuk als je samen een film of serie aan het kijken bent. Ik moet meestal nog inhalen.
kun je beter schaapjes gaan tellenquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga vanavond niet slapen. Moet eerst de sterren nog tellen, maar met die wolken wordt het lastig.
Bij mij is soms meestal.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
Is mij ook regelmatig gebeurd, niet netjes, maar soms overkomt het je
Succes!!quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga vanavond niet slapen. Moet eerst de sterren nog tellen, maar met die wolken wordt het lastig.
Mag niet van Benny.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
kun je beter schaapjes gaan tellen
Benny lekker laten kletsenquote:
Benny kletst allang niet meerquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Benny kletst allang niet meer
Was je in slaap gevallen?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:46 schreef just me het volgende:
Lekker muziekje, heerlijke stem om naar te luisteren !
3 nummers geleden ondertussen
nee hoor ik zit te luisteren en ondertussen een toastje te etenquote:
Lekker .. eet zequote:Op donderdag 23 februari 2017 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
nee hoor ik zit te luisteren en ondertussen een toastje te eten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |