geen daley blind inzettenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:27 schreef franske19 het volgende:
Knap van Bournemouth. Na die rode kaart had ik dit niet meer verwacht. De verdediging van United komt ook gewoon voetballend te kort. Dit kost ze punten tegen dit soort defensief ingestelde ploegen.
Tegen dit soort ploegen is Blind heel wat beter dan Shaw.quote:
Toen leek het ook een makkelijke overwinning te worden, maarja voetbalgod hè.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
Waar ik na 30 minuten zei 'dit gaat Manchester wel heel makkelijk pakken' is 't wel wat omgeslagen
twitter:sistoney67 twitterde op zaterdag 04-03-2017 om 16:08:57Jose: "For four months we have not had a penalty, so we didn't train penalties. Day we have penalties the guys are not ready." reageer retweet
The Chokeclassico.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:36 schreef PowerLoungen het volgende:
De wedstrijd tussen de 2 grootste loserclubs van Engeland
Ik heb wel weer zin in een krankzinnige partij met heel veel blunders en een hoog tempo. 6-3 voor Liverpool ofzoquote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal wel uitlopen op een typische 0-0 of 5-5
Samen met bijv Vincent Janssenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:46 schreef Bolasie het volgende:
Gabbiadini zit nu op 6 uit 4. Die speelt volgend jaar dus voor Liverpool
Mwa bij Liverpool zitten nog steeds spelers als Klavan en Leivaquote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zie ik eerder naar een club als Norwich gaan.
Die Leiva zit er ook al tien jaarquote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa bij Liverpool zitten nog steeds spelers als Klavan en Leiva
Ik verlang dan naar de tijden met Emile Heskey en Sami Hyypiaquote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Leiva zit er ook al tien jaarKlavan vond ik ook bijzonder rare aankoop ja, maar Liverpool en aankopen genot
Liverpool was 10 jaar terug wel altijd genot in de CL, ook altijd spannende duels tegen Chelseaquote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik verlang dan naar de tijden met Emile Heskey en Sami Hyypia
Toen werd dat mislukte aankoopbeleid al ingezet onder Benitez . Was ook steeds vechten met middelmaat + Gerrard en Suarez laterquote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool was 10 jaar terug wel altijd genot in de CL, ook altijd spannende duels tegen ChelseaDie 4-4 op Stamford Bridge
In de competitie waren ze toen ook vaak matig ja, al eindigden ze toen vaak nog wel top-4.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen werd dat mislukte aankoop al ingezet onder Benitez . Was ook steeds vechten met middelmaat + Gerrard en Suarez later
Toen nog geen Man City met Sjeikquote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de competitie waren ze toen ook vaak matig ja, al eindigden ze toen vaak nog wel top-4.
Wel een Manchester United dat toen nog echt wereldtop was, en Chelsea ook wel beter dan ze nu zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen nog geen Man City met Sjeik
Achter standbeen die bal erin krijgen dacht ik, niet geheel expres dat overstapje volgens mij.quote:
Jammer dat hun tactiek niet zo goed werkt tegen de mindere goden.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Liverpool staat er altijd in topwedstrijden.
Ik volg die wedstrijden nooit zo heel erg, maar wat is het spelbeeld dan meestal?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat hun tactiek niet zo goed werkt tegen de mindere goden.
Meestal te weinig ruimte voorin om echt grote kansen af te kunnen dwingen, en dan steeds meer naar voren spelen om dat te proberen waardoor er achterin grote gaten vallen en de lollershow kan beginnen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg die wedstrijden nooit zo heel erg, maar wat is het spelbeeld dan meestal?
Een Guardiola-elftal zonder gestructureerd positiespel.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal te weinig ruimte voorin om echt grote kansen af te kunnen dwingen, en dan steeds meer naar voren spelen om dat te proberen waardoor er achterin grote gaten vallen en de lollershow kan beginnen.
Als je dat ook tegen Leicester zag maandag, laconiek gekloot op het middenveld zonder rust aan de bal. En Leicester stond toen met één pass meteen alleen voor de keeperquote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Guardiola-elftal zonder gestructureerd positiespel.
Asexis is sinds de afstraffing in Munchen echt mentaal uitgecheckt.quote:
Daar winnen en je doet pas echt geweldige zaken.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Beetje jammer dat Everton morgen naar White Hart Lane moet, anders hadden ze een geweldige zaak kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |