Ja hij is totaal niet mijn ding zeg maar, je hoort hem af en toe iets leuk zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ko is een saaie slome zak die niet eens goed uit zijn woorden kan komen,. met hem kunnen we gezellig kijken hoe plantjes groeien
openhuisquote:
dat is wel raar, maar van de week begreep ik haar reactie wel.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het hypocriete wijf was in een keer blij dat ze mocht blijven, gelijk knuffelen met Romy
ojee dat is zorgelijkquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:21 schreef Koesjes het volgende:
Ik heb gedroomd dat Rob 1 weer terug was en genegeerd werd door Vic. Ik moet echt een leven zoeken.
Ik heb geen streams op de woonkamerquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:21 schreef Mjelleke het volgende:
Zet die streams nu toch op de woonkamer waar Ko zit.. .Kun je tenminste lachen.. Vic en Kev heb ik wel genoeg gehoord.
O daarom ben je terug, Chris tuin, plantenquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:21 schreef Dotteke het volgende:
Zou ik eens in je tietjes knijpen Karin, zou ik eens in je tietjes knijpen, zegt Bas
[ afbeelding ]
ja het houd je zonder dat je t weet nog bezig blijkbaarquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:23 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Ik vind het onbewust nog steeds zielig voor hem denk ik.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daarom ben je terug, Chris tuin, planten
Ko plantjes aardbeitjes, ik begin hem te snappen
Je zit in een spel en weet dat je stemmen kan krijgen van mensen waar je het niet van verwachtquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:23 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
dat is wel raar, maar van de week begreep ik haar reactie wel.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:24 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
bas ziet er uit dann 13 jaar oud
![]()
wat gaat rene daar eigenlijk doen?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daarom ben je terug, Chris tuin, planten
Ko plantjes aardbeitjes, ik begin hem te snappen
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1 kop snert gegeten, morgen is die lekkerderderder
gitaarspelen?quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:25 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
wat gaat rene daar eigenlijk doen?
Geen idee, ben de laatste dagen druk geweest en niet veel gekekenquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:25 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
wat gaat rene daar eigenlijk doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |