quote:Trainer Peter Bosz van Ajax kan donderdag in de uitwedstrijd tegen Legia Warschau in de eerste knock-outronde van de Europa League over een fitte groep beschikken. Op de lijst van twintig namen die woensdagochtend het vliegtuig instappen, staan geen verrassingen.
Aanwinst David Neres uit Brazilië is nog niet beschikbaar voor Ajax, dat volgende week donderdag de return in de Amsterdam ArenA speelt. Tussendoor wacht zondag de uitwedstrijd tegen Vitesse in de eredivisie.
Legia Warschau won zaterdag het uitduel met Arka Gdynia en staat op de derde plek in de Poolse competitie. De achterstand op koploper Lechia Gdansk bedraagt, met nog negen speelronden te gaan, vier punten. Legia raakte in de winterstop Bartosz Bereszynski kwijt. De Poolse international stapte over naar het Italiaanse Sampdoria.
Bron: Telegraaf
en met dank aan Tong80 natuurlijk.
Dataquote:AZ gewaarschuwd na stevig statement Lyon-preses
AZ kan de borst natmaken in de Europa League. Olympique Lyon-voorzitter Jean-Michel Aulas wil dat alles op dat toernooi wordt gegooid om het seizoen nog te redden.
Olympique Lyon verloor zaterdag van Guingamp (2-1) en zag daardoor de kansen op kwalificatie voor de Champions League verder slinken. Inmiddels is de achterstand op nummer drie Nice opgelopen tot twaalf punten.
Het teleurstellende resultaat tegen Guingamp, met Memphis Depay als invaller, was voor Aulas aanleiding om de doelstelling van het seizoen bij te stellen. 'De Europa League is een competitie waarin we geschiedenis kunnen schrijven en nog wat thuiswedstrijden kunnen spelen', zei de preses direct na de nederlaag tegen het clubkanaal.
In eigen land zijn voor Lyon de kansen op prijzen verkeken na de eerdere uitschakelingen in de strijd om de Coupe de France en de Coupe de la Ligue. In Europa ligt de laatste kans het seizoen nog glans te geven. 'We zullen dat doel dan ook met kapitalen opschrijven, in de wetenschap dat de winnaar van de Europa League zich ook kwalificeert voor de Champions League', stelde Aulas.
Olympique Lyon vervolgt donderdag in Alkmaar tegen AZ het Europese avontuur. Memphis is niet inzetbaar omdat hij met Manchester United dit seizoen al uitkwam in dat toernooi.
Bron: VI
Normaal prima, wat hij vandaag doet is niet heel best idd qua positie kiezenquote:
Heeft Ajax verder nog spitsen? Behalve die pannenkoek die nu rechtsbuiten staat.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Dolberg is een spits voor de A! en geen spits die elke week in de basis van ajax hoort
die jongen wordt gewoon helemaal gesloopt op zijn leeftijd
Bedankt Sunri5e.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dolberg is gewoon het grootste talent van de eredivisie.
Over 2 jaar speelt ie bij Real Madrid.
OH SHITquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is iets wat je moeder nooit zegt.
cassieraquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:28 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Heeft Ajax verder nog spitsen? Behalve die pannenkoek die nu rechtsbuiten staat.
3.4/10quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is iets wat je moeder nooit zegt.
Een jochie uit Colombia die niet kan afwerkenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:28 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Heeft Ajax verder nog spitsen? Behalve die pannenkoek die nu rechtsbuiten staat.
sierhuis danquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een jochie uit Colombia die niet kan afwerken
De hooligans zijn Champions league. De club is Europa niet waardig.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe goed is dat Legia eigenlijk?
Zijn er weer Amsterdammers een beetje dood gegaan vandaag? Niks van mee gekregen nogquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De hooligans zijn Champions league. De club is Europa niet waardig.
hee wtf man...waarom val je mij aan...is het mijn schuld?????quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:28 schreef Windhapper het volgende:
[..]
mag nu ook welquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
60e min David Neres > graag
Zag wel wat filmpjes/foto's voorbij komen op de app. Maar niet heel veel bijzonders volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn er weer Amsterdammers een beetje dood gegaan vandaag? Niks van mee gekregen nog
Godver ben jij er ook weerquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hee wtf man...waarom val je mij aan...is het mijn schuld?????
Ga marc overmars een pak slaag geven wegens wanbeleid...
die 15 miljoen had aan een spits besteed moeten worden ipv aan rechtsbuiten die er al is...kluivert
Ja, daar wordt Ajax echt sterker vanquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:30 schreef S0nic het volgende:
[..]
Volgend seizoen Huntelaar die niet meer bij Schalke meekan.
Hm oke.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag wel wat filmpjes/foto's voorbij komen op de app. Maar niet heel veel bijzonders volgens mij.
KingFloplandquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Als Legia scoort wordt het een lastige avond.
Huntelaar wil misschien niet eens meer naar Nederland en ik kan hem daar geen ongelijk in gevenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:30 schreef S0nic het volgende:
[..]
Volgend seizoen Huntelaar die niet meer bij Schalke meekan.
neequote:Op donderdag 23 februari 2017 19:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Godver ben jij er ook weer
Die kunnen er niets van na de winterstopquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe goed is dat Legia eigenlijk?
Hij legt hem net prima klaar in een combinatiequote:Op donderdag 23 februari 2017 19:32 schreef Parthenocissus het volgende:
Heeft Dolberg al een bal goed geraakt? #durftevragen
Ajax is geen bijzondere tegenstander voor legia.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag wel wat filmpjes/foto's voorbij komen op de app. Maar niet heel veel bijzonders volgens mij.
Voor de winter dus wel. Ik zie kansenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die kunnen er niets van na de winterstop
dat heb ik ook nog niet als kritiekgehoordquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:32 schreef Tagliano het volgende:
Dolberg geen aanspeelpunt, they said
Alle goede spelers verkocht.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor de winter dus wel. Ik zie kansen.
Ik lees/hoor het nog wel eens. Raar, want dat doet hij over het algemeen juist prima imoquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat heb ik ook nog niet als kritiekgehoord
Komen Zlatan en Sneijdertje nog eens terug?quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Huntelaar wil misschien niet eens meer naar Nederland en ik kan hem daar geen ongelijk in geven
Vorig jaar janken omdat Milik geen bal kon vasthouden, Dolberg kan dat en is het nog niet goedquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat heb ik ook nog niet als kritiekgehoord
Raffiequote:Op donderdag 23 februari 2017 19:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Komen Zlatan en Sneijdertje nog eens terug?
legia komt hier niet om te voetballen he.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:33 schreef Saekerhett het volgende:
Wat godvergeten fucking slecht dit.
I promise I promisequote:Op donderdag 23 februari 2017 19:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Komen Zlatan en Sneijdertje nog eens terug?
Hij moet voor de tegenstander uit de weg lopen inderdaad, even vergetenquote:
Dat zegt ie helemaal niet.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij moet voor de tegenstander uit de weg lopen inderdaad, even vergeten
Hier zet ik mijn vraagtekens bij......???????quote:
Die zet ik wel vaker bij jouquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier zet ik mijn vraagtekens bij......???????
Heeft ook wat langer nodig om te herstellen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:37 schreef Pascalus het volgende:
Ik wil helemaal niet zien hoe Klaassen komt, Leo.
U voor jouquote:
Omdat hij inzicht te kort komt. Leuke acties, maar de slimheid voor het vervolg is er niet.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:39 schreef Ferdii het volgende:
Waarom zien de acties van younes er altijd zo flitsend en dreigend uit, maar is het zo weinig effectief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Terechte klachtquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:39 schreef Ferdii het volgende:
Waarom zien de acties van younes er altijd zo flitsend en dreigend uit, maar is het zo weinig effectief
Kan wel, maar is niet zijn beste positiequote:Op donderdag 23 februari 2017 19:40 schreef klaasweetalles het volgende:
mischien kan die braziliaan ook in de spits....
quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben de enige die Ajax aardig vind spelen dusWaar is hij eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen te lezen in de Metroquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Hij kan zelfs op goal. Of het verstandig is is een tweede natuurlijk.quote:
eroart senuoyquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:41 schreef Smoofie het volgende:
Waarom draaien ze younes en traore niet even om
betal jaquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:42 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat marc overmars denkt dat die braziliaan ook in de spits kan
ANDERS BETAL JE NIET ZOVEEL MONEY
Zijn dribbel lijkt veel op die van robben, korte snelle bewegingen, naar binnen toe, maar dan er niks van bakkenquote:
Oké Klaas.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:42 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat marc overmars denkt dat die braziliaan ook in de spits kan
ANDERS BETAL JE NIET ZOVEEL MONEY
ziyech speelt wel weer een betere wedstrijd vind ik trouwnsquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tempo moet omhoog bij Younes en Traore, bal aannemen 5 seconden wachten helpt niet
85ste minuut ofzo een lullige counterquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:42 schreef cherrycoke het volgende:
jezus wat een ruimte om wat te doen voor legia, ik zie dit nog gruwelijk fout gaan
Nee hoor. Ajax is een wereldnaam. Die mag je nooit onderschatten. Dat doen ze op FOK! al te veel.quote:
Waarvan akte.twitter:ScoutedFtbl twitterde op donderdag 23-02-2017 om 19:43:26Hakim Ziyech is like the better, cooler version of Paul Pogba. No questions asked. reageer retweet
Hij kan wel in jouw tuin staanquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:44 schreef S0nic het volgende:
Die Nerez is iets van 1.70 ofzo? Denk niet dat hij geschikt is als spits.
1m77, 74 kilo.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:44 schreef S0nic het volgende:
Messi idd ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:44 schreef S0nic het volgende:
Wat een dikzak. Ik ben net zo lang en weeg minder.quote:
ectoquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een dikzak. Ik ben net zo lang en weeg minder.
Spier weegt meer dan vet.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies. Romario, Gerd Müller, Kevin Keegan en Maradona faalden ook als dwergen. Lengte willen we zien.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:44 schreef S0nic het volgende:
Leuk dat je het even uitlegt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Spier weegt meer dan vet.
Die kan er helemaal niks vanquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:45 schreef Doublepain het volgende:
12 miljoen voor een speler op de bank betalen
nu al een miskoop
Viergever op links is 10x beter dan Veltman op rechts. Niet voor niets komt het grootste gevaar van hun linkerkant.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:45 schreef skysherrif het volgende:
viergever vult de aanvallende rol van sinkgraven trouwens best prima in hoor
http://www.ogol.com.br/player.php?id=458729quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja dag hij was kleine dan Overmars bij zn presentatie.
Ecto gespot.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je dacht dat je het wel geleerd hadden na Sulejmaniquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:45 schreef Doublepain het volgende:
12 miljoen voor een speler op de bank betalen
nu al een miskoop
Jep, niet alleen opbouwend dan, maar viergever heeft toch ook al minstens 2 onderscheppingen gemaakt waardoor er plots enorme ruimte ontstond .quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Viergever op links is 10x beter dan Veltman op rechts. Niet voor niets komt het grootste gevaar van hun linkerkant.
Geeft deze wedstrijd jou de aanleiding om te gaan fappenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:46 schreef tong80 het volgende:
We gaan er even uit voor de reclame. Ik ga even rukken.
Hij ging bij vrienden kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is onze favoriete user GGMM? Rust haxballgenot
Het is tijd voor wat topicopleuking door mijn vriend tjaptjoepquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geeft deze wedstrijd jou de aanleiding om te gaan fappen
quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is tijd voor wat topicopleuking door mijn vriend tjaptjoep
In z'n eentje dusquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij ging bij vrienden kijken.
Ik vraag me af waarom ik dit post. Had ook dat kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom ik zit te kijken.
Zodat ik niet hoef te studerenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom ik zit te kijken.
Is dagelijkse routine.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geeft deze wedstrijd jou de aanleiding om te gaan fappen
Spieren zijn overrated. Die heb je niet zo hard nodig voor hardlopen.quote:
ha daar ben je JRquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ongelooflijke kutwedstrijd, als ze maar niet gaan verlengen.
Dat zijn 6 hernia's man. Kijk je uit met het bukken.?quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat. 3 dubbele hernia aan mijn linkerhand.
Je bent niet voor Legia?quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beter gaat ajax wel even scoren ofzo. Geen zin in verlenging.
Daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn 6 hernia's man. Kijk je uit met het bukken.?
Ik ga Gudelj zijn corners nog missen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ha daar ben je JR
zag je die corner op rechts van ajax, die precies hetzelfde ging als hoe Koen ze nam?
als ajax dan maar doorgaatquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:50 schreef Pascalus het volgende:
Beter gaan ze verlengen en raakt half Ajax geblesseerd.
Ik heb niets met die club. Grappig dat mensen dat meteen denken als je supporter van Ado bent.quote:
Zo mooi zondag. De Kuip die overdonderend stil wordt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:50 schreef Pascalus het volgende:
Beter gaan ze verlengen en raakt half Ajax geblesseerd.
Dat soort "bondschappen" oid met andere clubs sowieso alquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niets met die club. Grappig dat mensen dat meteen denken als je supporter van Ado bent.
Jij fapt met links?quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beter gaat ajax wel even scoren ofzo. Geen zin in verlenging.
Ja, met rechts voelt als vreemdgaan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij fapt met links?
leuk om te weten.
Een film die drie keer Danger Zone in zijn soundtrack heeft is per definitie een 8/10quote:
Ik heb daar ook niets mee hoor. Voel echt totaal geen verbondenheid. Heb ik overigens wel met Dortmund. Maar dat is reeds bekend.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat soort "bondschappen" oid met andere clubs sowieso al
quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij ging bij vrienden kijken.
Dortmundquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb daar ook niets mee hoor. Voel echt totaal geen verbondenheid. Heb ik overigens wel met Dortmund. Maar dat is reeds bekend.
Klopt, tenzij direct na de 1-0 het eindsignaal komt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij 1-0 zijn die Polen helemaal niet weg denk ik.
en een F-14 maakt er 9/10 van.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Een film die drie keer Danger Zone in zijn soundtrack heeft is per definitie een 8/10
Ik zou het minder erg vinden als die tribune instort.quote:
Lijkt me op zich wel leuk om nog eens naartoe te gaan. Aan de andere kant, eerst maar eens tripjes naar wat nieuwsquote:
GGMM lijkt me zo'n type die op de foks altijd een grote mond heeft maar in het echt niet zo veel te vertellen heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was ook verrast hoor.
Zou hij die ook telkens uitmaken voor goor varken?
Wat staat er zoal op je lijstje?quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt me op zich wel leuk om nog eens naartoe te gaan. Aan de andere kant, eerst maar eens tripjes naar wat nieuws
Meestal wel ja.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:54 schreef HPLC het volgende:
Johan denkt dat het goed komt, dus het wordt zo 0-1
Oh, je was serieus?quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was ook verrast hoor.
Zou hij die ook telkens uitmaken voor goor varken?
quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
GGMM lijkt me zo'n type die op de foks altijd een grote mond heeft maar in het echt niet zo veel te vertellen heeft.
Nog niet zo bijzonder veel. Ga ik nog eens over nadenken, komende tijd heb ik nog genoeg gewone dingen te doenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat staat er zoal op je lijstje?
Schaapachtig meelachen met slechte grappen van vrienden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
GGMM lijkt me zo'n type die op de foks altijd een grote mond heeft maar in het echt niet zo veel te vertellen heeft.
Snap ik. Zou nog wel wat clubs in Engeland willen bezichtigen. Enige waar ik geweest ben is Swansea en 1x Chelsea.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:55 schreef Tagliano het volgende:
N
[..]
Nog niet zo bijzonder veel. Ga ik nog eens over nadenken, komende tijd heb ik nog genoeg gewone dingen te doen
Ja hij zei het nog in de VBL SC net.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, je was serieus?
Die weten duidelijk niet hoe hij zich hier gedraagt
Daarom heel benieuwd naar Neresquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax-aanvallers moeten gewoon wat meer diepte zoeken, opduiken achter verdediging. Alleen Klaassen doet dat, komt niet van Traore of Younes...
Paar dagen in Londen vertoeven ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik. Zou nog wel wat clubs in Engeland willen bezichtigen. Enige waar ik geweest ben is Swansea en 1x Chelsea.
Lastig als de tegenstander op de doellijn staat. Dan kunnen ze beter in de bal komen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax-aanvallers moeten gewoon wat meer diepte zoeken, opduiken achter verdediging. Alleen Klaassen doet dat, komt niet van Traore of Younes...
1 keer West Ham hier. Dat was leuk.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik. Zou nog wel wat clubs in Engeland willen bezichtigen. Enige waar ik geweest ben is Swansea en 1x Chelsea.
Ja. Dat lijkt mij ook wel nice.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Paar dagen in Londen vertoeven ofzo
Lijkt mij ook wel wat ja.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1 keer West Ham hier. Dat was leuk.
Peter R dan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:55 schreef Doublepain het volgende:
GVD zit die Ronald in geldnood door al dat botox ofzo? HIj is niet van de tv af te slaan he
younes kan dan ook vrij weinig.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat een voorbeelduser ben je toch
Meest heteromachofilm aller tijden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en een F-14 maakt er 9/10 van.
Die traore bakt er weer geen ene kut van. Younes probeert het nog.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
younes kan dan ook vrij weinig.
Nu niet meer, Upton Park is wegquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat ja.
Is het raar dat ik hier opgewonden van raak?quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Meest heteromachofilm aller tijden.
[ afbeelding ]
Dat maakt alles goed jaquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die traore bakt er weer geen ene kut van. Younes probeert het nog.
Eeuwige zonde.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu niet meer, Upton Park is weg
Op vakantie jaquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:59 schreef Tagliano het volgende:
Veltman kan best naar het buitenland hoor. Geen top natuurlijk, verre van
Je kan altijd even naar het buitenland.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:59 schreef Tagliano het volgende:
Op vakantie ja.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:59 schreef Tagliano het volgende:
Jij moet een keer met Paxcon afspreken.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het raar dat ik hier opgewonden van raak?
Stond toch aan de basis van schot op de paaltje ziyech en kopbal klaassen. Dus wat wil je dan?quote:
Dat is inderdaad zoquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
younes kan dan ook vrij weinig.
Dat is al gebeurd.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij moet een keer met Paxcon afspreken.
Iemand met randement .quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Stond toch aan de basis van schot op de paaltje ziyech en kopbal klaassen. Dus wat wil je dan?
Hupperts zou niet misstaan op rechts.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand met randement .
Hupperts bijv
Nee.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het raar dat ik hier opgewonden van raak?
Dan zat ik niet meer op FOK!quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ben je toen je maagdelijkheid verloren?
Inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hupperts zou niet misstaan op rechts.
Toch kijk ik die film toch wel drie keer per jaarquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Meest heteromachofilm aller tijden.
[ afbeelding ]
Val Kilmer is wel onwijs vergane glorie. Tom Cruise ziet er nog fantastisch uit.quote:
De Charlie Sheen versiequote:Op donderdag 23 februari 2017 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toch kijk ik die film toch wel drie keer per jaar
Verbaast het je?quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:03 schreef Doublepain het volgende:
Toch wel dramatisch dat 020 niet kan winnen van een stel Polen
Ik zal nog eens interesse in je seksleven tonen, gigantische lapzwans dat je bent.quote:
Denk alleen PSV zenden ze uitquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:05 schreef opperkleurder het volgende:
Heb hier alle wedstrijden behalve ajax - legia. Dat zegt ook wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |