quote:Trainer Peter Bosz van Ajax kan donderdag in de uitwedstrijd tegen Legia Warschau in de eerste knock-outronde van de Europa League over een fitte groep beschikken. Op de lijst van twintig namen die woensdagochtend het vliegtuig instappen, staan geen verrassingen.
Aanwinst David Neres uit Brazilië is nog niet beschikbaar voor Ajax, dat volgende week donderdag de return in de Amsterdam ArenA speelt. Tussendoor wacht zondag de uitwedstrijd tegen Vitesse in de eredivisie.
Legia Warschau won zaterdag het uitduel met Arka Gdynia en staat op de derde plek in de Poolse competitie. De achterstand op koploper Lechia Gdansk bedraagt, met nog negen speelronden te gaan, vier punten. Legia raakte in de winterstop Bartosz Bereszynski kwijt. De Poolse international stapte over naar het Italiaanse Sampdoria.
Bron: Telegraaf
en met dank aan Tong80 natuurlijk.
Dataquote:AZ gewaarschuwd na stevig statement Lyon-preses
AZ kan de borst natmaken in de Europa League. Olympique Lyon-voorzitter Jean-Michel Aulas wil dat alles op dat toernooi wordt gegooid om het seizoen nog te redden.
Olympique Lyon verloor zaterdag van Guingamp (2-1) en zag daardoor de kansen op kwalificatie voor de Champions League verder slinken. Inmiddels is de achterstand op nummer drie Nice opgelopen tot twaalf punten.
Het teleurstellende resultaat tegen Guingamp, met Memphis Depay als invaller, was voor Aulas aanleiding om de doelstelling van het seizoen bij te stellen. 'De Europa League is een competitie waarin we geschiedenis kunnen schrijven en nog wat thuiswedstrijden kunnen spelen', zei de preses direct na de nederlaag tegen het clubkanaal.
In eigen land zijn voor Lyon de kansen op prijzen verkeken na de eerdere uitschakelingen in de strijd om de Coupe de France en de Coupe de la Ligue. In Europa ligt de laatste kans het seizoen nog glans te geven. 'We zullen dat doel dan ook met kapitalen opschrijven, in de wetenschap dat de winnaar van de Europa League zich ook kwalificeert voor de Champions League', stelde Aulas.
Olympique Lyon vervolgt donderdag in Alkmaar tegen AZ het Europese avontuur. Memphis is niet inzetbaar omdat hij met Manchester United dit seizoen al uitkwam in dat toernooi.
Bron: VI
Normaal prima, wat hij vandaag doet is niet heel best idd qua positie kiezenquote:
Heeft Ajax verder nog spitsen? Behalve die pannenkoek die nu rechtsbuiten staat.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Dolberg is een spits voor de A! en geen spits die elke week in de basis van ajax hoort
die jongen wordt gewoon helemaal gesloopt op zijn leeftijd
Bedankt Sunri5e.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dolberg is gewoon het grootste talent van de eredivisie.
Over 2 jaar speelt ie bij Real Madrid.
OH SHITquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is iets wat je moeder nooit zegt.
cassieraquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:28 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Heeft Ajax verder nog spitsen? Behalve die pannenkoek die nu rechtsbuiten staat.
3.4/10quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is iets wat je moeder nooit zegt.
Een jochie uit Colombia die niet kan afwerkenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:28 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Heeft Ajax verder nog spitsen? Behalve die pannenkoek die nu rechtsbuiten staat.
sierhuis danquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een jochie uit Colombia die niet kan afwerken
De hooligans zijn Champions league. De club is Europa niet waardig.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe goed is dat Legia eigenlijk?
Zijn er weer Amsterdammers een beetje dood gegaan vandaag? Niks van mee gekregen nogquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De hooligans zijn Champions league. De club is Europa niet waardig.
hee wtf man...waarom val je mij aan...is het mijn schuld?????quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:28 schreef Windhapper het volgende:
[..]
mag nu ook welquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
60e min David Neres > graag
Zag wel wat filmpjes/foto's voorbij komen op de app. Maar niet heel veel bijzonders volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn er weer Amsterdammers een beetje dood gegaan vandaag? Niks van mee gekregen nog
Godver ben jij er ook weerquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hee wtf man...waarom val je mij aan...is het mijn schuld?????
Ga marc overmars een pak slaag geven wegens wanbeleid...
die 15 miljoen had aan een spits besteed moeten worden ipv aan rechtsbuiten die er al is...kluivert
Ja, daar wordt Ajax echt sterker vanquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:30 schreef S0nic het volgende:
[..]
Volgend seizoen Huntelaar die niet meer bij Schalke meekan.
Hm oke.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag wel wat filmpjes/foto's voorbij komen op de app. Maar niet heel veel bijzonders volgens mij.
KingFloplandquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Als Legia scoort wordt het een lastige avond.
Huntelaar wil misschien niet eens meer naar Nederland en ik kan hem daar geen ongelijk in gevenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:30 schreef S0nic het volgende:
[..]
Volgend seizoen Huntelaar die niet meer bij Schalke meekan.
neequote:Op donderdag 23 februari 2017 19:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Godver ben jij er ook weer
Die kunnen er niets van na de winterstopquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe goed is dat Legia eigenlijk?
Hij legt hem net prima klaar in een combinatiequote:Op donderdag 23 februari 2017 19:32 schreef Parthenocissus het volgende:
Heeft Dolberg al een bal goed geraakt? #durftevragen
Ajax is geen bijzondere tegenstander voor legia.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag wel wat filmpjes/foto's voorbij komen op de app. Maar niet heel veel bijzonders volgens mij.
Voor de winter dus wel. Ik zie kansenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die kunnen er niets van na de winterstop
dat heb ik ook nog niet als kritiekgehoordquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:32 schreef Tagliano het volgende:
Dolberg geen aanspeelpunt, they said
Alle goede spelers verkocht.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor de winter dus wel. Ik zie kansen.
Ik lees/hoor het nog wel eens. Raar, want dat doet hij over het algemeen juist prima imoquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat heb ik ook nog niet als kritiekgehoord
Komen Zlatan en Sneijdertje nog eens terug?quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Huntelaar wil misschien niet eens meer naar Nederland en ik kan hem daar geen ongelijk in geven
Vorig jaar janken omdat Milik geen bal kon vasthouden, Dolberg kan dat en is het nog niet goedquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat heb ik ook nog niet als kritiekgehoord
Raffiequote:Op donderdag 23 februari 2017 19:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Komen Zlatan en Sneijdertje nog eens terug?
legia komt hier niet om te voetballen he.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:33 schreef Saekerhett het volgende:
Wat godvergeten fucking slecht dit.
I promise I promisequote:Op donderdag 23 februari 2017 19:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Komen Zlatan en Sneijdertje nog eens terug?
Hij moet voor de tegenstander uit de weg lopen inderdaad, even vergetenquote:
Dat zegt ie helemaal niet.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij moet voor de tegenstander uit de weg lopen inderdaad, even vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |