Ja wat een toeval hequote:Op donderdag 23 februari 2017 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
sow precies tegelijk ook gwn
quote:
quote:
ja herkenbaarquote:Op donderdag 23 februari 2017 18:58 schreef HPLC het volgende:
Ik word hier constant gepest, ben er nu wel klaar mee
quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:58 schreef HPLC het volgende:
Ik word hier constant gepest, ben er nu wel klaar mee
quote:
Goed hèquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit een zeer verwarrende post
Ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:01 schreef Catkiller het volgende:
Het waait nu wel erg hard ben bang dat ik dood ga.
accepteer je lot homoquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:01 schreef Catkiller het volgende:
Mag ik je dingen die veel waard zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:01 schreef Catkiller het volgende:
jij gaat echt nergens heen met die vetpens van je, geen zorgenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:01 schreef Catkiller het volgende:
ja vieshard trippen op de pepquote:
Dit slaat nergens opquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakte jij maar een badtrip van je balkon af
sowquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij gaat echt nergens heen met die vetpens van je, geen zorgen
wtf moet ik in de buurt van jou en je balkonquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
maakte je maar een badtrip van mijn balkon af
Shut now ever your mouth against me closedquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leer engels dan achterlijke idioot
ja mjaquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
als ik nu lees wat we allemaal tegen elkaar zeggen snap ik wel dat ze dit het afvoerputje van FOK! vinden
hahahquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
als ik nu lees wat we allemaal tegen elkaar zeggen snap ik wel dat ze dit het afvoerputje van FOK! vinden
Ik deel elke donderdagavond 10 gram pep uitquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf moet ik in de buurt van jou en je balkon
i will that you away goquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Shut now ever your mouth against me closed
nou wel 10 hele grammenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik deel elke donderdagavond 10 gram pep uit
Gewoon op het putje gaan zitten herrmannquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
Heb niks wat veel waard is.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mag ik je dingen die veel waard zijn?
quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:06 schreef deadprez het volgende:
grapje ik kom je volgende week neersteken en berippen
Steek me neer tussen mijn billetjes met je penisquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:06 schreef deadprez het volgende:
grapje ik kom je volgende week neersteken en berippen
hou je bek domme mongoolquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gewoon op het putje gaan zitten herrmann
Kan toch een boom op mij vallen johquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij gaat echt nergens heen met die vetpens van je, geen zorgen
Kom gaan we zuipen fuck windquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan toch een boom op mij vallen joh
netjesquote:
Mag ik je spullen als je een Friso doet?quote:
daar is hij niet groot genoeg voor beetje respect graagquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Steek me neer tussen mijn billetjes met je penis
quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag ik je spullen als je een Friso doet?
Dat zou iedereen heel erg vindenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
nicequote:
haha dat zou wel een hilarisch einde zijnquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
flikkerquote:
dit klinkt viesquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Steek me neer tussen mijn billetjes met je penis
Doe maar 1 colaquote:
Waarmee eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
wil fappen maar kan met dit weer niet horen of mijn moeder de trap oploopt
kutweer
weet ik veel maar hans komt niet meer bij dus goede zaakquote:
jank niet ik moet godverdomme naar de supermarkt nogquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
wil fappen maar kan met dit weer niet horen of mijn moeder de trap oploopt
kutweer
in de ochtend en vroege middag was het toch gewoon normaal, is je eigen schuld joopquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
jank niet ik moet godverdomme naar de supermarkt nog
ja maar toen had ik geen zinquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de ochtend en vroege middag was het toch gewoon normaal, is je eigen schuld joop
Moet je ruzie over maken met mijn vrouw.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag ik je spullen als je een Friso doet?
neequote:
doe je deur op slotquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
dan moet ik maar beginnen voordat ze de trap oploopt
wat heb je nodig danquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
jank niet ik moet godverdomme naar de supermarkt nog
bierquote:
Hey ma, ik ga ff rukken dus svp niet storen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
dan moet ik maar beginnen voordat ze de trap oploopt
jaquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
metafoor voor je toekomst dit, er komt toch niks van
nee, vroeg me af wat een drugsgebruiker zoal nodig heeftquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
bier
hoezo, ga jij het voor me halen
laatste keer dat ze me betrapte kwam ze stokbrood met kruidenboter brengen, als ze dat nou iedere keer deed zou ik gewoon 24/7 fappenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hey ma, ik ga ff rukken dus svp niet storen.
ik heb nog genoeg hersencellen over om weer een opleiding te doen en succesvol zakenman te wordenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
gelukkig zitten we in hetzelfde schuitje
je hebt daar uberhaupt nooit genoeg hersencellen voor gehad wat praat jequote:Op donderdag 23 februari 2017 19:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb nog genoeg hersencellen over om weer een opleiding te doen en succesvol zakenman te worden
Wrom zou je dat willen?quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb nog genoeg hersencellen over om weer een opleiding te doen en succesvol zakenman te worden
ik heb het wel maar gebruik het gwn nietquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt daar uberhaupt nooit genoeg hersencellen voor gehad wat praat je
niet herkenbaarquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het wel maar gebruik het gwn niet
Echt wacht maar tot ik mod ben jongenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel maar hans komt niet meer bij dus goede zaak
sterktequote:Op donderdag 23 februari 2017 19:19 schreef deadprez het volgende:
maar goed ik ga maar aan de helse tocht beginnen
Ripquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:19 schreef deadprez het volgende:
maar goed ik ga maar aan de helse tocht beginnen
quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
HELP ME SVP
Wie weet hoe de achtergrondmuziek bij onderstaand stuk uit Peter R. de Vries heet? Vanaf 57.03!
Heb het ooit eerder op youtube gehoord maar weet niet meer hoe het heet.
shazam weet het niet tussen alle foto's van afgehakte benen en gepraat over seks doorquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
HELP ME SVP
Wie weet hoe de achtergrondmuziek bij onderstaand stuk uit Peter R. de Vries heet? Vanaf 57.03!
Heb het ooit eerder op youtube gehoord maar weet niet meer hoe het heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |