laatste keer dat ze me betrapte kwam ze stokbrood met kruidenboter brengen, als ze dat nou iedere keer deed zou ik gewoon 24/7 fappenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hey ma, ik ga ff rukken dus svp niet storen.
ik heb nog genoeg hersencellen over om weer een opleiding te doen en succesvol zakenman te wordenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
gelukkig zitten we in hetzelfde schuitje
je hebt daar uberhaupt nooit genoeg hersencellen voor gehad wat praat jequote:Op donderdag 23 februari 2017 19:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb nog genoeg hersencellen over om weer een opleiding te doen en succesvol zakenman te worden
Wrom zou je dat willen?quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb nog genoeg hersencellen over om weer een opleiding te doen en succesvol zakenman te worden
ik heb het wel maar gebruik het gwn nietquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt daar uberhaupt nooit genoeg hersencellen voor gehad wat praat je
niet herkenbaarquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het wel maar gebruik het gwn niet
Echt wacht maar tot ik mod ben jongenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel maar hans komt niet meer bij dus goede zaak
sterktequote:Op donderdag 23 februari 2017 19:19 schreef deadprez het volgende:
maar goed ik ga maar aan de helse tocht beginnen
Ripquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:19 schreef deadprez het volgende:
maar goed ik ga maar aan de helse tocht beginnen
quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
HELP ME SVP
Wie weet hoe de achtergrondmuziek bij onderstaand stuk uit Peter R. de Vries heet? Vanaf 57.03!
Heb het ooit eerder op youtube gehoord maar weet niet meer hoe het heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |