oh dus lijkt toch niet zo heel veel op jequote:Op donderdag 23 februari 2017 16:59 schreef Der_Mann het volgende:
mijn kat weegt vgm minder dan 3 kilo, als ik het raam openzet zie ik die nooit meer terug
Je hebt Kuroi gezien, klein katje. Dierenarts heeft niks gezegd over te dun (of te dik).quote:
weet je dat ik het geen probleem vond dat je zo lang weg wasquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dus lijkt toch niet zo heel veel op je
ja dat had een van mijn katten vroeger ook is van sterilisatie vgmquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
onze poes heeft een hangbuik zonder vet. Alleen een velletje, ziet er vet raar uit
DA vond Bella op het randjequote:Op donderdag 23 februari 2017 17:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt Kuroi gezien, klein katje. Dierenarts heeft niks gezegd over te dun (of te dik).
quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:01 schreef Der_Mann het volgende:
kan ik ergens invullen dat ik geen stempassen meer wil krijgen, belanden ieder jaar gelijk in de prullenbak
papierverspilling
watquote:
maar dat innerlijk zit vol met voedselquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh je mag best dik zijn hoor, ik geef voornamelijk om je innerlijk
steel ketamine van hemquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb wel een hele lieve dierenarts.
weenie mss als je soeverein mens wordtquote:
niet zulke rare woorden gebruikenquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
steel ketamine van hem
[..]
weenie mss als je soeverein mens wordt
nee ik wil niet dik zijn. mijn lichaam is slank en perfectquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh je mag best dik zijn hoor, ik geef voornamelijk om je innerlijk
pics of verworpenquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik wil niet dik zijn. mijn lichaam is slank en perfect
je moet wel beetje thic ass bitch zijnquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik wil niet dik zijn. mijn lichaam is slank en perfect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |