Joh.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
befbekje vind ik nog een grotere kutuser dan Davy.
Goede analyse ja. Davy zegt gewoon domme dingen en is wat snel aangevallen maar diep van binnen zal het nog wel een goede jongen zijnquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh.
Davy is vermoeiend, maar zo voorspelbaar dat je wel weet wat je aan hem hebt.
Befbekje is puur aids.
Dat denk ik ook Mexicanobakker.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede analyse ja. Davy zegt gewoon domme dingen en is wat snel aangevallen maar diep van binnen zal het nog wel een goede jongen zijn
Davy zegt vooral helemaal niks.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede analyse ja. Davy zegt gewoon domme dingen en is wat snel aangevallen maar diep van binnen zal het nog wel een goede jongen zijn
Ja, doe maar alsof ik niet in de kamer ben.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan dat gezegde 'let's talk about the elephant in the room'.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, doe maar alsof ik niet in de kamer ben.
ja hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:47 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
faka broer![]()
hoe is met je vrouwtje nog gelukkig getrouwd
Dit kan ik beamenquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:47 schreef GGMM het volgende:
Topics zijn altijd een stuk gezelliger als mr.Smokey aanwezig is.
Laat van Marwijk zich maar bezig houden met de links back van saudi arabiequote:Op woensdag 22 februari 2017 21:48 schreef Zorro het volgende:
Na te hebben genoten van de analyse van Boudewijn Zenden en Bert van Marwijk zullen we het weer met voetbal moeten doen.
Maar niet getreurd, na de wedstrijd zijn ze er weer!
Je legt het er een beetje te dik bovenop.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ben echt niet zo grappig vandaag.
hopelijk begint de 2e helft snel.
thanks bradda deze waardeer ikquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:47 schreef GGMM het volgende:
Topics zijn altijd een stuk gezelliger als mr.Smokey aanwezig is.
goed bezig mattie ben blij voor jequote:Op woensdag 22 februari 2017 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hoor.
in augustus een kleine.
daarom nu rustig leven je snapt het wel
Leuk verhaal.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een leuk verhaaltje:
Toen Guardado naar PSV kwam dacht ik aan Cuadrado ipv Guardado (ik had het alleen gehoord, niet gelezen). Toen ik vervolgens door kreeg dat het Guardado was en niet Cuadrado vond ik dat wel een kleine tegenvaller
Niet gelezen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een leuk verhaaltje:
Toen Guardado naar PSV kwam dacht ik aan Cuadrado ipv Guardado (ik had het alleen gehoord, niet gelezen). Toen ik vervolgens door kreeg dat het Guardado was en niet Cuadrado vond ik dat wel een kleine tegenvaller
Mooi één tweetjequote:
Bedankt voor de waarschuwing, ik neem de afstandsbediening alvast in de hand.quote:
Shutter Island is nu bezig. En daarna No Country for Old Men.quote:
Beiden, (uiteraard) al gezien. Ik ga slapen, maar bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Shutter Island is nu bezig. En daarna No Country for Old Men.
Slaap lekker dan.quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beiden, (uiteraard) al gezien. Ik ga slapen, maar bedankt voor de tip.
Het was wel redelijk onbesuisd maar geel was gewoon terecht. Weet niet waar ze op doelen met dat LA ROJA.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |