abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169076265
Originele OP:

Sinds 5 dagen rommelt het op sites zoals reddit over een groot schandaal in Trumpland over een groot netwerk van pedofielen, lustig in stand gehouden door het grote kapitaal.

Het verhaal wat direct van het begin af aan is bijna smeuïg te noemen dus ik bleef lezen. Maar wat me verbaasde is dat de berichten en nieuwe vondsten zich bleven aandienen. Met rare opvallende verbanden. Het onderling communiceren in codetaal met woorden als pizza, hotdog bleek steeds vaker terug te komen in o.a. de e-mails die bloot zijn gelegd van John Podesta. Die kennen we van het Clinton kamp. :X

Ik vroeg me al een paar dagen af waar het topic op fok! bleef. Zieke shit is het en ik zou graag willen dat de media dit oppikt. En nog liever zou ik willen dat dit ontkracht wordt (dus bij deze nodig je daarvoor uit) maar daar lijkt het steeds minder op.


Toevoeging aan OP door Probably_on_pcp

In de Podesta Wikileaks emails vond men vreemde referenties naar onder andere pizza. In het begin dacht men dat Podesta het misschien had over drugs. Na een aantal weken kwam een FBI-document boven water dat sprak over pedo-symbolen. Toen 1 van deze pedo-symbolen werd gevonden bij Besta Pizza en ook bij Terasol (bedrijven vlakbij Comet Ping Pong, een pizzeria met links naar Podesta), zijn mensen gaan kijken naar de mogelijke link van pizza als codetaal met pedofilie.

Een ander bedrijf waarvan de eigenaar duidelijke links heeft met de Clinton Foundation, heeft ook een pedo-logo (inmiddels aangepast)

Een instagram post van James Alefantis met een Moloch referentie


Moloch is een God waaraan kinderoffers worden gedaan:
https://en.wikipedia.org/wiki/Moloch

Een artiest die optreedt bij Comet Ping Pong maakt grapjes met het publiek over sex met jongetjes:

Deze zelfde artiest heeft ook deze mooie website gemaakt, waarbij kinderen wordt verteld dat ze stiekem uit huis moeten ontsnappen om een avontuur te beleven op Baba mountain:

http://www.theapes.com/babas1.html

In de videoclips van Majestic Ape (haar band heet The Apes), flitsen er af en toe willekeurige foto's voorbij. er zijn foto's van marteling, misbruik, een baby in een pizzakostuum en foto's van Sai Baba (een bekende Indiase goeroe die wordt beschuldigd van kindermisbruik):

https://sli.mg/a/GPssJZ

Meer over Sai Baba:

https://www.theguardian.com/uk/2006/nov/04/voluntarysector.india

Bucks Fishing and Camping restaurant

Chickenhawk is een documentaire uit 1994:

Members of the controversial group NAMBLA (North American Man/Boy Love Association) discuss why their organization supports "boys and men who have or desire engagements in sexual or emotional relationships."


De oude vieze mannetjes worden blijkbaar "bucks" genoemd en sommige van deze bucks vertellen dat ze graag gaan kamperen en vissen met jonge jongens om vervolgens seks met ze te hebben.

https://voat.co/v/pizzagate/1490933

Hoe heet dat tweede restaurant van Alefantis ook alweer, direct naast Comet Ping Pong? Oh ja, dat restaurant heet Bucks Fishing and Camping. Betekent op zichzelf natuurlijk helemaal niets, maar het is een mogelijke link naar pedofilie.

Thelema religie

In de Podesta emails zijn een aantal emails gevonden waarin gesproken wordt over "Thelema". Wat is Thelema? Thelema is een religie bedacht door de beruchte satanist Aleister Crowley:

https://en.wikipedia.org/wiki/Thelema

Aleister Crowley:

http://skepsis.nl/crowley/

Een filmpje van 7 minuten waarin de Thelema Podesta emails worden behandeld:



On the wall in his office at Hillary Clinton’s Brooklyn headquarters, campaign chairman John Podesta has an oil painting on loan from his lobbyist brother, who is an avid art collector. The image shows two men hunched over a dining room table, bearing knives and forks. On the table lays a man in a suit, who looks vaguely like Podesta. “It’s better to be the guy with the fork,” Podesta quips to his colleagues, if they ask about the image, “than the guy on the table.”

http://time.com/4308369/hillary-clinton-john-podesta/

Dit betekent op zich niets natuurlijk, maar met alle andere toevalligheden toch wellicht een interessant feitje.

Verdere zaken van interesse

Andrew Breitbart, een bekende Amerikaanse journalist (inmiddels overleden), heeft de volgende tweets jaren terug de wereld ingestuurd:



Hillary Clinton heeft zich bemoeid met het vrij krijgen van kindersmokkelaar Laura Silsby:

https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/3776
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread541416/pg6

Verder hebben de Clinton's en Podesta vriendschappen met veroordeelde pedofielen als Jeffery Epstein en Dennis Hastert.

Deze bovenstaande zaken zijn een korte samenvatting van links met sex, kinderen, pedofilie en kindersmokkel. Er is GEEN smoking gun, alleen een heleboel circumstantial evidence.

Er zijn nog meer van deze links, maar er is teveel om hier op te noemen. Ben je geïnteresseerd om meer te weten te komen, dan is dit een goed beginpunt (het gros van het onderzoek wordt gedeeld op Voat):

https://voat.co/v/pizzagate/1463959

In het verleden zijn er al veel zaken geweest van machtige mensen die deel uitmaakten van een pedo-ring. Ted Gunderson, voormalig hoofd van de FBI in LA, heeft zelfs lezingen hierover gegeven

Voor de debunkers

Er is dus GEEN hard bewijs. Er zijn binnen een klein gebied en een klein groepje mensen veel mogelijke links met pedofilie. Er is hier niemand die beweert dat alle bovengenoemde feitjes op zichzelf ook maar iets bewijzen en ook het geheel aan puzzelstukjes bewijst op dit moment niets.

Voor de overige posters

De debunkers zullen steeds 1 of een paar stukjes van de puzzel pakken (vaak de minst interessante) en op basis daarvan dit topic proberen te ontkrachten. Dat is een bekende strategie van debunkers. Herinner de debunkers eraan dat het gaat om ALLE puzzelstukjes samen en dat alles samengenomen de zaak verdacht maakt. Leg ook de nadruk op verdacht, want de debunkers zullen heel snel proberen alles zwart-wit neer te zetten zodat ze de discussie kunnen winnen. Ook dit is een bekende strategie van debunkers.
pi_169076300
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 19:57 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

in welke staat ligt hollywood volgens jou?? En ik speel het in zoverre op de man omdat ik het nogal vreemd vind dat die persoon niet gelezen heeft, onwaarheden vertelt en zelf niet even zoekt. Verder zijn de bronnen niet dubieus, maar niet zo duidelijk. Waarom plaats je zoveel onwaarheden in 1 bericht?
Kun je mij één bron noemen waar Hollywood genoemd wordt in dit verhaal? Het speelt zich toch af in Californië, dus dat moet lukken lijkt me.
Je bron verzint een 'massive child sex ring'. Dat is behoorlijk dubieus ja.
Je ontwijkt ook nog steeds de waarheid dat er niet 474 pedofielen zijn gearresteerd.

Als je mij van onwaarheden beticht zul je toch minstens één onwaarheid moeten kunnen aanwijzen. Kom maar door..
pi_169077580
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:17 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Naar geluids fragment.
Er is ook een video online waar iemand de stem van J.P naast die van deze legt.

Lijkt toch wel sterk op zijn stem.
Moet wel zeggen dat ik nog altijd niet overtuigd ben of deze hele pizza gate waarheid is.
Zeker naar!

En die video heb ik ook gezien ja. Stem lijkt er heel erg op. Als het fake is, dan is het heel goed gedaan. Kind dat je hoort is gewoon echt in paniek. :'(

Nogmaals voor degenen die het gemist hebben:
SPOILER: vanaf 01:14 het fragment
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon blijven blaffen. Heel de dag!
pi_169078113
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 19:57 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

in welke staat ligt hollywood volgens jou?? En ik speel het in zoverre op de man omdat ik het nogal vreemd vind dat die persoon niet gelezen heeft, onwaarheden vertelt en zelf niet even zoekt. Verder zijn de bronnen niet dubieus, maar niet zo duidelijk. Waarom plaats je zoveel onwaarheden in 1 bericht?
Welke onwaarheden dan?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169078661
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 20:53 schreef BlaffendeHond het volgende:

[..]

Zeker naar!

En die video heb ik ook gezien ja. Stem lijkt er heel erg op. Als het fake is, dan is het heel goed gedaan. Kind dat je hoort is gewoon echt in paniek. :'(

Nogmaals voor degenen die het gemist hebben:
SPOILER: vanaf 01:14 het fragment
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets anders dan een edgy kustproject
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169078806
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:26 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Niets anders dan een edgy kustproject
Gewoon blijven blaffen. Heel de dag!
pi_169079349
quote:
Busted :D

Maar waarom zouden ze dit openbaar gooien ? ( dan gaan we voor het gemak uit dat het idd podesta is in de vids)

De mensen achter de vid zijn van youtube afgetrapt maar de site is nog steeds terug te vinden op het net

Als je een low profile wil houden dan lijkt me dit niet echt handig

Heb je de album trouwens gehoord ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169079403
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:42 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Weggehaalde post
Jammer dat een kleine discussie op een forum je zo snel teveel wordt, ik denk namelijk dat we het in de basis best eens zijn: die Californische operatie is zeer toe te juichen. En als Trump veel meer pedofielen weet op te sporen dan Obama zou dat ook alleen maar goed zijn.

[ Bericht 21% gewijzigd door ChrisCarter op 22-02-2017 21:55:58 ]
pi_169079405
Nogmaals: kappen met mensen beschuldigen van het zijn van desinformanten.

Zie ook de topicnotes. Klaar nu.
pi_169079669
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Busted :D

Maar waarom zouden ze dit openbaar gooien ? ( dan gaan we voor het gemak uit dat het idd podesta is in de vids)

De mensen achter de vid zijn van youtube afgetrapt maar de site is nog steeds terug te vinden op het net

Als je een low profile wil houden dan lijkt me dit niet echt handig

Heb je de album trouwens gehoord ?
Geen idee waarom. Kun je miljoen redenen voor bedenken. Ook miljoen om het niet te doen.
Hoe dan ook, de stem lijkt erg op die van John Molesta.

De album? Welke?
Gewoon blijven blaffen. Heel de dag!
pi_169080348
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 22:04 schreef BlaffendeHond het volgende:

[..]

Geen idee waarom. Kun je miljoen redenen voor bedenken. Ook miljoen om het niet te doen.
Hoe dan ook, de stem lijkt erg op die van John Molesta.

De album? Welke?
Het was een verzameling van mishandelde kinderen op audio ( gelikt aan de worldcorp )
1.5 uur lang , helaas moest ik het na 20 min uitzetten
Mijn psyche kon het niet meer aan

Maar youtube heeft het inmiddels verwijdert zie ik
Misschien maar beter ook
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169081545
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 22:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het was een verzameling van mishandelde kinderen op audio ( gelikt aan de worldcorp )
1.5 uur lang , helaas moest ik het na 20 min uitzetten
Mijn psyche kon het niet meer aan

Maar youtube heeft het inmiddels verwijdert zie ik
Misschien maar beter ook
Hoef ik ook niet te horen, die vermeende van Podesta hierboven was wel even genoeg.

Of was dat huilende, wanhopige jochie soms een acteur? ..... uhm ja, natuurlijk 8)7
Gewoon blijven blaffen. Heel de dag!
pi_169084058
Dit is mijn laatste post in dit topic.

Vanaf mijn oogpunt zijn de 6 pizzagate topics, die eigenlijk pedogate topics zouden moeten heten niet aangemaakt om te praten over pedogate. Omdat bronnen niet inhoudelijk besproken worden en de posters continue onredelijk behandeld worden om vragen te beantwoorden over de inhoud en de toedracht van de bronnen, kan hier bijna onmogelijk over gesproken worden. Niemand kan precies weten wat er voorgevallen is. Het enige wat wel kan is bronnen aanhalen. Als dan honderden bronnen hetzelfde weergeven en het gesprek hier enkel gaat om: "je bron zegt niet exact dat het gaat om pedogate", ik vertrouw deze bron niet (de FBI was dat, hahahaha sukkels), vragen over de locatie zonder te beseffen dat de locatie ook echt de locatie is van pedogate, zonder zelf ook maar iets te lezen of op te zoeken en alles op de poster aan te laten komen en dan nog steeds ZONDER inhoudelijk de bron te bespreken, dan is er iets heel erg mis.

Er zijn hier blijkbaar mensen die liever iedere bron die aangeeft DAT er iets aan de hand is op voorhand als onwaar behandelen en publiekelijk over willen laten komen als onbetrouwbaar, zonder inhoudelijk in te gaan op de bron en zonder zelf ook maar 1 feit bekeken te hebben.

En wat nog erger is: als iemand er dan iets van zegt en daar vraagtekens bij zet, omdat het ontwrichtend werkt voor het gesprek over een vreselijk iets, dan wordt daarop gemodereerd. Blijkbaar mogen mensen die moedwillig pedofilie verborgen houden daarop niet aangesproken worden.

Ik concludeer dat de 6 pedogate topics hier bestaan om net te doen alsof pedogate niet bestaat. Derhalve zal ik ophouden hier te praten over pedogate. Ik zal dat in all andere topics gaan doen, wanneer dat relevant is. Dat is namelijk makkelijker dan hier. Omdat het hier effectief verboden is om erover te praten.

Gegroet.
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
  donderdag 23 februari 2017 @ 08:09:15 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_169084179
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 07:53 schreef BenmaF1 het volgende:
Dit is mijn laatste post in dit topic.

Vanaf mijn oogpunt zijn de 6 pizzagate topics, die eigenlijk pedogate topics zouden moeten heten niet aangemaakt om te praten over pedogate. Omdat bronnen niet inhoudelijk besproken worden en de posters continue onredelijk behandeld worden om vragen te beantwoorden over de inhoud en de toedracht van de bronnen, kan hier bijna onmogelijk over gesproken worden. Niemand kan precies weten wat er voorgevallen is. Het enige wat wel kan is bronnen aanhalen. Als dan honderden bronnen hetzelfde weergeven en het gesprek hier enkel gaat om: "je bron zegt niet exact dat het gaat om pedogate", ik vertrouw deze bron niet (de FBI was dat, hahahaha sukkels), vragen over de locatie zonder te beseffen dat de locatie ook echt de locatie is van pedogate, zonder zelf ook maar iets te lezen of op te zoeken en alles op de poster aan te laten komen en dan nog steeds ZONDER inhoudelijk de bron te bespreken, dan is er iets heel erg mis.

Er zijn hier blijkbaar mensen die liever iedere bron die aangeeft DAT er iets aan de hand is op voorhand als onwaar behandelen en publiekelijk over willen laten komen als onbetrouwbaar, zonder inhoudelijk in te gaan op de bron en zonder zelf ook maar 1 feit bekeken te hebben.

En wat nog erger is: als iemand er dan iets van zegt en daar vraagtekens bij zet, omdat het ontwrichtend werkt voor het gesprek over een vreselijk iets, dan wordt daarop gemodereerd. Blijkbaar mogen mensen die moedwillig pedofilie verborgen houden daarop niet aangesproken worden.

Ik concludeer dat de 6 pedogate topics hier bestaan om net te doen alsof pedogate niet bestaat. Derhalve zal ik ophouden hier te praten over pedogate. Ik zal dat in all andere topics gaan doen, wanneer dat relevant is. Dat is namelijk makkelijker dan hier. Omdat het hier effectief verboden is om erover te praten.

Gegroet.
Pg valt niet meer te ontkennen al wordt het op dit forum inderdaad naar het land der fabelen verwezen maar het gaat verder dan alleen Comet Ping Pong of Besta Pizza. Die walgelijke video's zal vast onder de noemer 'shocking art' weggezet worden. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt met geen zin meer om erover te posten wat best jammer is, men zwijgt er liever over, hand voor de ogen en vooral wegzetten als onzin. Dat is ook de reden dat ik er ook niet meer over post. Het heeft geen zin op dit forum, dit geldt niet alleen voor Pg maar talloze onderwerpen worden weg gebonjourd als bullshit. Wat nou bnw?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_169084620
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 08:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Pg valt niet meer te ontkennen al wordt het op dit forum inderdaad naar het land der fabelen verwezen maar het gaat verder dan alleen Comet Ping Pong of Besta Pizza. Die walgelijke video's zal vast onder de noemer 'shocking art' weggezet worden. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt met geen zin meer om erover te posten wat best jammer is, men zwijgt er liever over, hand voor de ogen en vooral wegzetten als onzin. Dat is ook de reden dat ik er ook niet meer over post. Het heeft geen zin op dit forum, dit geldt niet alleen voor Pg maar talloze onderwerpen worden weg gebonjourd als bullshit. Wat nou bnw?
Ik weet dat het verder gaat dan de pizza's. Het is ook hier in Europa. Ook hier in Nederland. En dat zijn redenen om het te verbergen. De MSM doet dat ook. En hier op Fok! nu ook. Het is goed georganiseerd; beangstigend goed. Ik denk dat de Fokkers! niet eens bewust weten wat ze doen. Maar er zijn er in de MSM die dat wel weten en er zijn er in de overheid die dat wel weten en er zijn er bij de politie die dat wel weten. Maar ook hier kan niet over gepraat worden.
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
  donderdag 23 februari 2017 @ 08:53:22 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169084643
Dus alle pedofiliezaken ter werkend hangen samen met Pizzagate.
Oké.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169084727
quote:
10s.gif Op donderdag 23 februari 2017 08:53 schreef Copycat het volgende:
Dus alle pedofiliezaken ter werkend hangen samen met Pizzagate.
Oké.
En dan zitten wij als Fokkers! (what's in a name) ook nog eens in het complot, bewust of onbewust :')
pi_169084769
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 07:53 schreef BenmaF1 het volgende:

Omdat bronnen niet inhoudelijk besproken worden en de posters continue onredelijk behandeld worden om vragen te beantwoorden over de inhoud en de toedracht van de bronnen
Bah, hoe durven mensen je vragen iets toe te lichten als je een bron post. Zo gemeen. Als iedereen gewoon direct gelooft wat je zegt is alles veel makkelijker.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169084835
quote:
9s.gif Op donderdag 23 februari 2017 09:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Bah, hoe durven mensen je vragen iets toe te lichten als je een bron post. Zo gemeen. Als iedereen gewoon direct gelooft wat je zegt is alles veel makkelijker.
De enige die weigert inhoudelijk te discussiëren is BenmaF1 zelf, doet namelijk nogal zijn best om geen enkele onderbouwing te geven voor zijn claim dat er 474 pedofielen gearresteerd zouden zijn sinds Trump aan de macht is.

Maar wat BenmaF1 natuurlijk probeert te doen is wel een bekend complotdenker trekje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2017 09:14:12 ]
pi_169085735
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 08:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Pg valt niet meer te ontkennen al wordt het op dit forum inderdaad naar het land der fabelen verwezen maar het gaat verder dan alleen Comet Ping Pong of Besta Pizza. Die walgelijke video's zal vast onder de noemer 'shocking art' weggezet worden. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt met geen zin meer om erover te posten wat best jammer is, men zwijgt er liever over, hand voor de ogen en vooral wegzetten als onzin. Dat is ook de reden dat ik er ook niet meer over post. Het heeft geen zin op dit forum, dit geldt niet alleen voor Pg maar talloze onderwerpen worden weg gebonjourd als bullshit. Wat nou bnw?
Wat een blatante onzin. BNW loopt juist stukken beter de laatste tijd met nieuwe gezichten en goede inhoudelijke discussies.

En dat gequatsch over "onderdeel van het complot" zijn is klaar had ik gezegd. Vanaf nu ga ik dat weer verwijderen en noten. Hou het inhoudelijk!
  donderdag 23 februari 2017 @ 10:36:20 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_169086044
Sure dude, inhoudelijke discussies waar? FE is nog het enige wat een beetje loopt. Zegt wel genoeg lijkt me maar blijf vooral geloven in de illusies. Political correctness is tyranny with manners, note en verwijder er dus maar op los. :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_169086228
quote:
4s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat een blatante onzin. BNW loopt juist stukken beter de laatste tijd met nieuwe gezichten en goede inhoudelijke discussies.

En dat gequatsch over "onderdeel van het complot" zijn is klaar had ik gezegd. Vanaf nu ga ik dat weer verwijderen en noten. Hou het inhoudelijk!
Waarom ben je zo druk bezig om informatie van serieuze bronnen te onderdrukken? Ik bedoel: de posters die je verdedigd noemen de FBI ongeloofwaardig en maken persoonlijke aanvallen op iedereen die met bronnen die pedogate bewijzen komen. En dat laat je gebeuren. Maar als iemand, zonder persoonlijke aanvallen te maken, serieus aangeeft dat hun gedrag raar is, of in ieder geval niet door de beugel, dan haal je dat weg. Dat klopt gewoon niet.
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
  donderdag 23 februari 2017 @ 10:49:32 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169086269
Everyone but me and the ones that are with me is a disinformation agent.

Daarbij bewijzen je tegenstrijdige bronnen helemaal niets, en is het Pizzagate, niet pedogate.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169086286
Oh heb je dan al een bron die je claim van 474 gearresteerde pedofielen kan onderschrijven?
pi_169086296
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:45 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Waarom ben je zo druk bezig om informatie van serieuze bronnen te onderdrukken? Ik bedoel: de posters die je verdedigd noemen de FBI ongeloofwaardig en maken persoonlijke aanvallen op iedereen die met bronnen die pedogate bewijzen komen. En dat laat je gebeuren. Maar als iemand, zonder persoonlijke aanvallen te maken, serieus aangeeft dat hun gedrag raar is, of in ieder geval niet door de beugel, dan haal je dat weg. Dat klopt gewoon niet.
Ik noem de FBI nergens ongeloofwaardig. Ik geef gewoon aan dat de interpretatie van de bronnen die jij eraan geeft niet strookt met wat er daadwerkelijk gebeurd. Als er bijvoorbeeld 474 mensen worden opgepakt in een operatie tegen mensenhandel, waaronder ruim 100 hoerenlopers en nog flink wat mensen die verdacht worden van het zijn van een pooier, dan is de interpretatie dat er honderden pedofielen opgepakt zijn aantoonbaar onjuist, want daar gaat dat hele artikel niet over. Op dezelfde manier werkt het met arrestaties van mensen in andere landen. Jij doet alsof dat automatisch te maken heeft met pizzagate, alsof alle misbruik terug te voeren is op een enkele bron. Dat is niet zo, tenzij dat bewezen wordt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169086301
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Sure dude, inhoudelijke discussies waar? FE is nog het enige wat een beetje loopt. Zegt wel genoeg lijkt me maar blijf vooral geloven in de illusies. Political correctness is tyranny with manners, note en verwijder er dus maar op los. :+
Inhoudelijke discussies genoeg maar dat zijn eigenlijk wel topics waar jij je niet laat zien
pi_169086392
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Sure dude, inhoudelijke discussies waar? FE is nog het enige wat een beetje loopt. Zegt wel genoeg lijkt me maar blijf vooral geloven in de illusies. Political correctness is tyranny with manners, note en verwijder er dus maar op los. :+
FB
pi_169086884
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik noem de FBI nergens ongeloofwaardig. Ik geef gewoon aan dat de interpretatie van de bronnen die jij eraan geeft niet strookt met wat er daadwerkelijk gebeurd. Als er bijvoorbeeld 474 mensen worden opgepakt in een operatie tegen mensenhandel, waaronder ruim 100 hoerenlopers en nog flink wat mensen die verdacht worden van het zijn van een pooier, dan is de interpretatie dat er honderden pedofielen opgepakt zijn aantoonbaar onjuist, want daar gaat dat hele artikel niet over. Op dezelfde manier werkt het met arrestaties van mensen in andere landen. Jij doet alsof dat automatisch te maken heeft met pizzagate, alsof alle misbruik terug te voeren is op een enkele bron. Dat is niet zo, tenzij dat bewezen wordt.
Opeens zeg je wat anders. En de bronnen geven aan dat het allemaal wel gerelateerd is en niet dat het om hoerenlopers gaat. Waarom lieg je zo veel?
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
pi_169087038
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:23 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Opeens zeg je wat anders. En de bronnen geven aan dat het allemaal wel gerelateerd is en niet dat het om hoerenlopers gaat. Waarom lieg je zo veel?
Nee hoor. Hier, een krantenbericht over de operatie: http://ktla.com/2017/02/0(...)king-operation-lasd/

Had ik al gepost, maar goed.

Daar staat gewoon het volgende in:

quote:
In total, 474 arrests were made, including 142 males on solicitation charges, and 36 males on suspicion of pimping, according to figures provided by the Sheriff’s Department.
'Solliciting' is hoerenlopen. Ik kan er niet veel meer van maken. Dit staat verder ook in het officiële bericht van de LASD:

quote:
Operation Reclaim and Rebuild was widely successful in its endeavor with 28 commercially, sexually-exploited children and 27 adult victims being recovered; 142 males arrested for the charge of Solicitation; and 36 males arrested for pimping. In total, 474 arrests were made.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169087887
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:23 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Opeens zeg je wat anders. En de bronnen geven aan dat het allemaal wel gerelateerd is en niet dat het om hoerenlopers gaat. Waarom lieg je zo veel?
Waarom lieg jij zoveel, je eigen bronnen onderschrijven je eigen stelling niet eens :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2017 12:07:22 ]
pi_169088658
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee hoor. Hier, een krantenbericht over de operatie: http://ktla.com/2017/02/0(...)king-operation-lasd/

Had ik al gepost, maar goed.

Daar staat gewoon het volgende in:

[..]

'Solliciting' is hoerenlopen. Ik kan er niet veel meer van maken. Dit staat verder ook in het officiële bericht van de LASD:

[..]

Aangezien het om minderjarigen gaat, zijn het pedofielen en niet gewone 'hoerenlopers'.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom lieg jij zoveel, je eigen bronnen onderschrijven je eigen stelling niet eens :')
Ik geloof niet dat jij de bronnen bekeken hebt. Dat deduceer ik uit je reacties. En dat terwijl je een avatar van 'they live' hebt. Heb je die documentaire niet begrepen?

Van Ludachrist is het zeker dat die de bronnen niet bekeken heeft omdat het 23 minuten video zijn en ongever 10 a4tjes tekst. Maar Ludachrist reageerde al na 10 minuten. Dat is de smerigste leugenaar die hierbij zit. Door wie wordt je eigenlijk betaald luda?

Bewijs:
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:32 schreef BenmaF1 het volgende:
.
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:42 schreef Ludachrist het volgende:
.
En toch stug vol blijven houden dat je alles gelezen hebt, leugenaar:
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2017 19:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Geef gewoon aan waar je die 474 vandaan haalt, want dat staat niet in je artikelen.
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik geef gewoon aan dat de interpretatie van de bronnen die jij eraan geeft niet strookt met wat er daadwerkelijk gebeurd.
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:42 schreef Ludachrist het volgende:
In je eerste bron staat niet dat het gebeurd is, maar dat het binnenkort gaat gebeuren, en je tweede bron verwijst naar een operatie die gericht is op human trafficking, niet op pedofilie.

And so on and so on.

Ludachrist, wie betaalt je?

TER INFORMATIE: Het is erg vaak zo bij betaalde desinformateurs dat ze te snel reageren om alles bekeken en onderzocht te hebben. Dat doen ze om zo per direct de bronnen in dicrediet te brengen en het gesprek direct weg te leiden van de inhoud van de bronnen. Hoe langer ze wachten, hoe meer kans dat anderen reageren op de inhoud en dat er zo een gesprek ontstaat over de inhoud; waardoor voor alle lezers kenbaar is dat er wel echt iets aan de hand is. Vandaar dat er tegenwoordig gezegd wordt: "x is the narrative here" en als iemand die geïnterviewd wordt antwoord geeft op een manier die niet passend is bij de leugen-verhaal-lijn, dan wordt er tegen die mensen gezegd: "Y is not part of the narrative". Zo van: hee joh, je doet het verkeerd door te zeggen wat je gezien habt, omdat anderen die er niet bij waren zeggen dat het anders is. Zo werken die mensen. Een soort mini psy-ops.

[ Bericht 8% gewijzigd door BenmaF1 op 23-02-2017 12:37:55 ]
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
pi_169088868
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:32 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Aangezien het om minderjarigen gaat, zijn het pedofielen en niet gewone 'hoerenlopers'.

[..]

Ik geloof niet dat jij de bronnen bekeken hebt. Dat deduceer ik uit je reacties. En dat terwijl je een avatar van 'they live' hebt. Heb je die documentaire niet begrepen?

Van Ludachrist is het zeker dat die de bronnen niet bekeken heeft omdat het 23 minuten video zijn en ongever 10 a4tjes tekst. Maar Ludachrist reageerde al na 10 minuten. Dat is de smerigste leugenaar die hierbij zit. Door wie wordt je eigenlijk betaald luda?

Bewijs:

[..]

[..]

En toch stug vol blijven houden dat je alles gelezen hebt, leugenaar:

[..]

[..]

[..]

And so on and so on.

Ludachrist, wie betaalt je?
Ik heb je filmpjes niet gekeken, alleen de bronnen gelezen die je gaf. Dat waren de LA Times en the Free Thought Project. De andere ging over arrestaties die nog zouden gaan gebeuren, maar dat heeft dus geen verband met deze zaak, waar al arrestaties zijn gebeurd, dus laten we die even buiten beschouwing. Je filmpjes heb ik inderdaad niet langer dan 2 minuten gekeken, daarom geef ik aan dat ik de bronnen 'gelezen' heb, niet gekeken.

Goed, ik zal je even door je eigen bronnen heen wandelen. Eerst de LA Times:

quote:
Detectives conducted “john” stings to target men and women involved in prostitution and posed online as juveniles to go after pedophiles.

In all, 28 children and 27 adult victims were rescued, the Sheriff’s Department said in a statement. About 140 men were arrested for solicitation and 36 others on suspicion of pimping. In total, 474 people were arrested, authorities said.
Ook hier geven ze aan dat er dus ongeveer 140 man opgepakt is voor hoerenlopen. Daarbij zaten ook minderjarigen en kinderen tussen de slachtoffers, maar ook volwassenen. De claim dat er dus 474 pedofielen zijn opgepakt is dus simpelweg niet waar, wat niet onverlet laat dat er wel degelijk pedofielen kunnen zijn opgepakt hoor. Er zijn immers ook 28 minderjarigen bevrijd.

Dan je andere bron, de Free Thought Project. Ik krijg de indruk dat je die zelf ook niet zo goed gelezen hebt, want die schrijven het volgende:

quote:
It is important to note that some of these arrests included people trying to simply pay another willing adult to have sex with them.
Ze noemen dus expliciet normale hoerenlopers als onderdeel van de groep mensen die opgepakt is.

Daarnaast schrijven ze dit:

quote:
When referencing prostitution, it is critical to point out that we are talking about the mutually beneficial exchange of sexual favors for money by two or more consenting adults; not forced human trafficking.
That being said, however, during the operation, officers rescued 28 children who were being sexually exploited and offered services to 27 adults they said were victims of sex trafficking. These victims were not part of a voluntary process and instead were bought and sold as commodities to sick individuals without their consent.
Wederom; er zijn ook pedofielen opgepakt, maar de claim dat er 474 pedofielen zijn opgepakt is op basis van de bronnen die jij aanlevert niet te maken. Zoals je kunt lezen in je eigen bronnen, maar ook in het officiële statement van de LASD dat ik eerder heb gepost, ging dit onderzoek helemaal niet specifiek om kinderen. Er zaten wel minderjarigen tussen de slachtoffers, dat wel, maar ook volwassenen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 23 februari 2017 @ 12:45:17 #33
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169088972
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:32 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Aangezien het om minderjarigen gaat, zijn het pedofielen en niet gewone 'hoerenlopers'.

[..]

Ik geloof niet dat jij de bronnen bekeken hebt. Dat deduceer ik uit je reacties. En dat terwijl je een avatar van 'they live' hebt. Heb je die documentaire niet begrepen?

Van Ludachrist is het zeker dat die de bronnen niet bekeken heeft omdat het 23 minuten video zijn en ongever 10 a4tjes tekst. Maar Ludachrist reageerde al na 10 minuten. Dat is de smerigste leugenaar die hierbij zit. Door wie wordt je eigenlijk betaald luda?

Bewijs:

[..]

[..]

En toch stug vol blijven houden dat je alles gelezen hebt, leugenaar:

[..]

[..]

[..]

And so on and so on.

Ludachrist, wie betaalt je?

TER INFORMATIE: Het is erg vaak zo bij betaalde desinformateurs dat ze te snel reageren om alles bekeken en onderzocht te hebben. Dat doen ze om zo per direct de bronnen in dicrediet te brengen en het gesprek direct weg te leiden van de inhoud van de bronnen. Hoe langer ze wachten, hoe meer kans dat anderen reageren op de inhoud en dat er zo een gesprek ontstaat over de inhoud; waardoor voor alle lezers kenbaar is dat er wel echt iets aan de hand is. Vandaar dat er tegenwoordig gezegd wordt: "x is the narrative here" en als iemand die geïnterviewd wordt antwoord geeft op een manier die niet passend is bij de leugen-verhaal-lijn, dan wordt er tegen die mensen gezegd: "Y is not part of the narrative". Zo van: hee joh, je doet het verkeerd door te zeggen wat je gezien habt, omdat anderen die er niet bij waren zeggen dat het anders is. Zo werken die mensen. Een soort mini psy-ops.
Weet je wat control-f doet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169088989
* topicpointer lezen graag en niet op de persoon
pi_169091346
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
* topicpointer lezen graag en niet op de persoon
Modereer die desinformanten dan!
Het bewijs heb ik al gegeven. Niemand kan zo snel reageren, lezen, kijken, opnieuw opzoeken, groeperen, sorteren....behalve als je alles voorbereidt. Niemand diet dat, behalve als het je werk is bijvoorbeeld.
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
pi_169091439
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:15 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

En dit alles krijg jij gepost binnen 9 minuten na mijn post. Ik denk dat de meesten niet eens zo snel kunnen tiepen, laat staan zo snel kunnen lezen, heropzoeken, groeperen. Dat is eigenlijk onmogelijk, tenzij jij ergens dit allemaal al voorbereid had. Ik denk dat jij dit professioneel doet. Logischerwijs zie ik geen andere optie meer. De enige vraag is wie jou daarvoor betaald?
Dat valt wel mee hoor. Zoveel tekst is het ook niet om te schrijven, en aangezien ik de bronnen al gelezen had was het zoeken niet zoveel werk. Het zijn bepaald geen tien A4'tjes, zoals je zelf zei.

Wat jij nu doet is de boodschapper aanvallen, iets waar je mij ook van beticht. In plaats van inhoudelijk op het punt in te gaan, namelijk dat de bronnen die je geeft jouw eigen bewering dat er 474 pedofielen zijn opgepakt tegenspreken, begin je mij aan te vallen omdat ik te snel post. Dat is een beetje hypocriet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169091456
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:18 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Modereer die desinformanten dan!
Het bewijs heb ik al gegeven. Niemand kan zo snel reageren, lezen, kijken, opnieuw opzoeken, groeperen, sorteren....behalve als je alles voorbereidt. Niemand diet dat, behalve als het je werk is bijvoorbeeld.
Gedaan. Alle posts met gescheld worden verwijderd.
  donderdag 23 februari 2017 @ 15:02:09 #38
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169092348
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:18 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Modereer die desinformanten dan!
Het bewijs heb ik al gegeven. Niemand kan zo snel reageren, lezen, kijken, opnieuw opzoeken, groeperen, sorteren....behalve als je alles voorbereidt. Niemand diet dat, behalve als het je werk is bijvoorbeeld.
Desinformatie uit een bron waar je zelf ook mee kwam? Hoe werkt dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169092510
Ik vind iemand desinformant noemen zonder enige valide reden eigenlijk ook onder schelden vallen.
pi_169097225
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gedaan. Alle posts met gescheld worden verwijderd.
->BNW / [BNW FB] herkansingspareltjes

[ Bericht 22% gewijzigd door Lavenderr op 23-02-2017 18:46:59 ]
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
  donderdag 23 februari 2017 @ 19:16:43 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169098140
Seks met minderjarigen staat niet per se gelijk aan pedoseksualiteit. Het ligt er maar net aan hoe minderjarig minderjarig is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 23 februari 2017 @ 19:17:02 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169098153
Maar ik zie dat dit wederom je laatste post was.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 23 februari 2017 @ 19:42:07 #43
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_169098867
Als het klopt dan heeft Trump over een klein uur een meeting, wellicht interessant.

2:30 p.m.: Trump will lead a listening session on domestic and international human trafficking in the Roosevelt Room.
2019: The Great Awakening
pi_169101331
quote:
Niet gelezen, maar gelet op copycat's post stelde je dat het bij die politieactie alleen om kinderen en kindermisdrijven ging. Dat is niet waar, ze hebben immers ook 27 meerderjarigen uit handen van mensensmokkelaars en pooiers weten te redden.

Waarom lees je je eigen bronnnen niet goed?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 23 februari 2017 @ 20:48:07 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169101828
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:37 schreef Ludachrist het volgende:

Niet gelezen, maar gelet op copycat's post stelde je dat het bij die politieactie alleen om kinderen en kindermisdrijven ging. Dat is niet waar, ze hebben immers ook 27 meerderjarigen uit handen van mensensmokkelaars en pooiers weten te redden.

Waarom lees je je eigen bronnnen niet goed?
Het ging mij om de stelling 'minderjarigen, dus pedo'. Dat ligt natuurlijk wat genuanceerder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 23 februari 2017 @ 21:40:09 #46
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_169104128


Blijkt toch nogal wat aan de hand te zijn volgens Trump.
2019: The Great Awakening
pi_169104624
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:40 schreef MangoTree het volgende:


Blijkt toch nogal wat aan de hand te zijn volgens Trump.
Maar human trafficking, hoe gruwelijk ook, is niet gelijk aan wat men bij pizzagate bedoelt. Dit is dus appels en peren.
  donderdag 23 februari 2017 @ 21:55:54 #48
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_169104725
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:52 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar human trafficking, hoe gruwelijk ook, is niet gelijk aan wat men bij pizzagate bedoelt. Dit is dus appels en peren.
Ik denk dat het niet losstaat van dit artikel: Ivanka pushes the White House to focus on human trafficking (axios.com)
2019: The Great Awakening
pi_169104845
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:55 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet losstaat van dit artikel: Ivanka pushes the White House to focus on human trafficking (axios.com)
Ja en dat heeft niks met pizzagate te maken, wat ik dus al zei. Wel goed dat ze dit hard aanpakken overigens.
pi_169104846
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:55 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet losstaat van dit artikel: Ivanka pushes the White House to focus on human trafficking (axios.com)
Ongetwijfeld, maar ook dit heeft helemaal niets te maken met Pizzagate.
Mensenhandel bestaat helaas, dat zal denk ik helemaal niemand hier betwisten.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')