Je beledigingen zijn vermoedelijk van een infantieler niveau dan dat van je kinderen, probeer daar eens advies in te winnen en kom dan nog eens terug.quote:Op zondag 5 november 2017 17:39 schreef Karig_Hutje het volgende:
Heb ook nog gewoon mijn gezin en kinderen. De onbeholpenheid straalt er bij jou af. Afbranden van mensen die wel gelukkig zijn.
Mijn kinderen zijn al ouder als jij waarschijnlijk en zijn allebei niet meer woon en werkzaam in Nederland. Hebben een gezin en agrarisch bedrijf aan de andere kant van de wereld.quote:Op zondag 5 november 2017 17:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je beledigingen zijn vermoedelijk van een infantieler niveau dan dat van je kinderen, probeer daar eens advies in te winnen en kom dan nog eens terug.
goed verhaal. wel wat langquote:Op zondag 5 november 2017 17:44 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn al ouder als jij waarschijnlijk en zijn allebei niet meer woon en werkzaam in Nederland. Hebben een gezin en agrarisch bedrijf aan de andere kant van de wereld.
Nja. Dat is nog te doen. Nederland is wat betreft allang overgeleverd aan de goden. Ik ga ze achterna over 1,5 jaar maar niet meer om te werken.quote:
Meer dan, gelijk als. Gratis tip, doe de groetjes aan de kids.quote:Op zondag 5 november 2017 17:44 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn al ouder als jij waarschijnlijk en zijn allebei niet meer woon en werkzaam in Nederland. Hebben een gezin en agrarisch bedrijf aan de andere kant van de wereld.
De kids bedoel je mijn kleinkinderen mee? Nogmaals. Mijn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij en zitten niet 24/7 op een forum en hebben geen idee van een FOK!. Gelukkig maar die hebben andere prioriteiten.quote:Op zondag 5 november 2017 17:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Meer dan, gelijk als. Gratis tip, doe de groetjes aan de kids.
quote:Op zondag 5 november 2017 17:55 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
De kids bedoel je mijn kleinkinderen mee? Nogmaals. Mijn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij en zitten niet 24/7 op een forum en hebben geen idee van een FOK!. Gelukkig maar die hebben andere prioriteiten.
quote:
Bedankt broeder, zal ik zeker doen! Fijne zondag.quote:Op zondag 5 november 2017 17:56 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Neem nog een teugje van het één of ander.
Kquote:Op zondag 5 november 2017 18:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bedankt broeder, zal ik zeker doen! Fijne zondag.
quote:Op dinsdag 7 november 2017 13:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat je moeder haar benen nog steeds opent voor lieden als ik.
quote:Op dinsdag 7 november 2017 13:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat je moeder haar benen nog steeds opent voor lieden als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |