Ben het er niet mee eens, daarom niet.quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Ook graag aangeven waarom als je het er niet mee eens bent.
Om daarom niet is geen legitiem antwoord.quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens, daarom niet.
Wel.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Om daarom niet is geen legitiem antwoord.
Heb je het wel begrepen?quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens, daarom niet.
En dit is niet het enige topique dat ik al over je gemaakt heb hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Had hem niet eens opgemerkt als je mij er niet even op geattendeerd had
Nu begint het een beetje creepy te worden.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En dit is niet het enige topique dat ik al over je gemaakt heb hoor.
Je hoeft niet bang te zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nu begint het een beetje creepy te worden.
Ik blaf liever je zusje volquote:Op zaterdag 4 november 2017 16:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zou het niet leuk zijn als wij dit topique compleet volblaffen met een dialoog?
Dat bedoel ik. Deze gay probeert zijn "online vriendjes" te organiseren in dit topic. Typisch FOK! of wat er van over is zeg maar.quote:Op zondag 5 november 2017 17:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Haha hebben we deze mafklapper ook weer
Ja man, dat zijn we hier aan het doenquote:Op zondag 5 november 2017 17:22 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Deze gay probeert zijn "online vriendjes" te organiseren in dit topic. Typisch FOK! of wat er van over is zeg maar.
Heb je al eerder verteld dat dat 24/7 FOK! je geen goed doet. Ga je bijvoorbeeld andere mensen voor mafklapper uitschelden terwijl je zelf de grootste bent. Ik ben hier sporadisch zoals nu op een zondagen leef een ander leven en vind het af en toe wel eens leuk om hier te kijken. Jij maakt er een levenswerk van. Wie is hier nu de mafklapper?quote:Op zondag 5 november 2017 17:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Haha hebben we deze mafklapper ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |