abonnement Unibet Coolblue
pi_169061241
Feyenoord kampioen 2016/2017!!!!
Gino ♥
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 22 februari 2017 @ 01:03:18 #2
319979 Fok-it
All is well
pi_169061249
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:02 schreef Tjacka het volgende:
Feyenoord kampioen 2016/2017!!!!
Fijn dat jij je er ook eindelijk bij neer hebt gelegd
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_169061253
Mijn kinderen zouden niet perse naar een christelijke school hoeven trouwens.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 22 februari 2017 @ 01:04:42 #4
319979 Fok-it
All is well
pi_169061264
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn kinderen zouden niet perse naar een christelijke school hoeven trouwens.
Zal toch wel gebeuren als je ze christelijk opvoed lijkt me
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_169061265
quote:
Ja en nee. Minderheden als allochtonen zullen niet snel voor Christelijke school kiezen. Daardoor overwegend blank publiek en geen zaken als taalachterstand. Dus netto betere score.
blablablabla
pi_169061270
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Fijn dat jij je er ook eindelijk bij neer hebt gelegd
Dat wordt Ajax. Maar ik kan Inso niet twee keer beledigen
Gino ♥
pi_169061275
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja en nee. Minderheden als allochtonen zullen niet snel voor Christelijke school kiezen. Daardoor overwegend blank publiek en geen zaken als taalachterstand. Dus netto betere score.
Ik weet niet of midnerheden midner snel kiezen. Zou er wel eens onderzoek naar willen zien.
Heb juist ook enorm veel (wel gematigde) moslims gehoord die juist voor Christelijk onderwijs kozen bewust ipv openbaar.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061277
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zal toch wel gebeuren als je ze christelijk opvoed lijkt me
Vind ik niet.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061284
ik zat op christelijke school
(she/her)
pi_169061285
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik weet niet of midnerheden midner snel kiezen. Zou er wel eens onderzoek naar willen zien.
Heb juist ook enorm veel (wel gematigde) moslims gehoord die juist voor Christelijk onderwijs kozen bewust ipv openbaar.
Ze worden zelfs bewust uitgesloten.

https://www.trouw.nl/home(...)iet-welkom~a41f4053/
blablablabla
pi_169061291
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Ze werden zelfs bewust uitgesloten.

https://www.trouw.nl/home(...)iet-welkom~a41f4053/
Dat zou helemaal een reden zijn om je kinderen er heen te sturen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061292
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Ze werden zelfs bewust uitgesloten.

https://www.trouw.nl/home(...)iet-welkom~a41f4053/
Dit gaat over alle scholen?
Gino ♥
pi_169061299
Ik zou het dan wat beter trekken dan enkel en alleen mijn opmerkingen van net.

Ik vind het frappant dat wij leven in een land waar er een scheiding tussen kerk en staat is maar waar de overheid tegen haar eigen beginselen ingaat door de kerken indirect te financieren d.m.v. het bijzonder onderwijs. Inso komt met de argumenten dat ook gelovige mensen belasting betalen en daarom dat ook moeten terugkrijgen in het onderwijs precies op de manier zoals zij dat willen. Dit vind ik flauwekul. De norm moet liggen bij het openbaar onderwijs en als je daarvan af wilt wijken staat het je vrij om je eigen clubje op te richten maar financier dat dan lekker zelf. Ik heb de keus om naar een openbare Hogeschool te gaan. Ben ik hier niet tevreden mee dan kan ik naar een privé school gaan, dit moet ik dan ook zelf financieren. Het is niet zo dat wij elk geloof maar moeten financieren omdat die mensen dat zo graag willen.

Dat Christelijke scholen beter scoren heeft vooral te maken dat zij een selectiebeleid voeren waarin zij zelf kiezen wie er mogen komen (wat tegen grondwet 1 ingaat). Zo zitten er meer allochtone kinderen op openbare scholen, mede hierdoor scoren die slechter.
AFCA!
pi_169061304
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:08 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dit gaat over alle scholen?
Basisscholen.
Middelbare lijkt me minder relevant voor Cito-score.
blablablabla
pi_169061307
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou het dan wat beter trekken dan enkel en alleen mijn opmerkingen van net.

Ik vind het frappant dat wij leven in een land waar er een scheiding tussen kerk en staat is maar waar de overheid tegen haar eigen beginselen ingaat door de kerken indirect te financieren d.m.v. het bijzonder onderwijs. Inso komt met de argumenten dat ook gelovige mensen belasting betalen en daarom dat ook moeten terugkrijgen in het onderwijs precies op de manier zoals zij dat willen. Dit vind ik flauwekul. De norm moet liggen bij het openbaar onderwijs en als je daarvan af wilt wijken staat het je vrij om je eigen clubje op te richten maar financier dat dan lekker zelf. Ik heb de keus om naar een openbare Hogeschool te gaan. Ben ik hier niet tevreden mee dan kan ik naar een privé school gaan, dit moet ik dan ook zelf financieren. Het is niet zo dat wij elk geloof maar moeten financieren omdat die mensen dat zo graag willen.

Dat Christelijke scholen beter scoren heeft vooral te maken dat zij een selectiebeleid voeren waarin zij zelf kiezen wie er mogen komen (wat tegen grondwet 1 ingaat). Zo zitten er meer allochtone kinderen op openbare scholen, mede hierdoor scoren die slechter.
Maar Rensie.
Die overheid, door wie wordt die betaald, de mensen.

Er wordt dus ZELF voor betaald.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061313
Jij blijft de overheid maar als opzich zelf staand instituut zien. Maar de overheid is er in de kern juist om alle mensen te dienen. Met belastinggeld om schaalvoordelen te kweken.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061314
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Maar Rensie.
Die overheid, door wie wordt die betaald, de mensen.

Er wordt dus ZELF voor betaald.
Dus als ik les wil krijgen op de Steve Jobs school omdat dat mijn ideologie is moet de overheid dat financieren?
AFCA!
pi_169061318
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:10 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dus als ik les wil krijgen op de Steve Jobs school omdat dat mijn ideologie is moet de overheid dat financieren?
Als daar een grotere groep voor te porren is, en de kosten evenredig zijn aan alternatieven.
Uiteraard. Het is enorm eng om de overheid dat te laten bepalen voor groepen mensen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061326
Wat is er mis met het systeem dat mensen die dat willen hun kind naar een openbare school sturen. En mensen die dat niet willen naar een alternatieve school, of dat nu openbaar is, of montessori/jenaplan/vrije school (die je ook pakt met jou plan) of religieus.

"We" hebben daar namelijk gewoon allemaal aan mee betaald.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061335
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou het dan wat beter trekken dan enkel en alleen mijn opmerkingen van net.

Ik vind het frappant dat wij leven in een land waar er een scheiding tussen kerk en staat is maar waar de overheid tegen haar eigen beginselen ingaat door de kerken indirect te financieren d.m.v. het bijzonder onderwijs. Inso komt met de argumenten dat ook gelovige mensen belasting betalen en daarom dat ook moeten terugkrijgen in het onderwijs precies op de manier zoals zij dat willen. Dit vind ik flauwekul. De norm moet liggen bij het openbaar onderwijs en als je daarvan af wilt wijken staat het je vrij om je eigen clubje op te richten maar financier dat dan lekker zelf. Ik heb de keus om naar een openbare Hogeschool te gaan. Ben ik hier niet tevreden mee dan kan ik naar een privé school gaan, dit moet ik dan ook zelf financieren. Het is niet zo dat wij elk geloof maar moeten financieren omdat die mensen dat zo graag willen.

Dat Christelijke scholen beter scoren heeft vooral te maken dat zij een selectiebeleid voeren waarin zij zelf kiezen wie er mogen komen (wat tegen grondwet 1 ingaat). Zo zitten er meer allochtone kinderen op openbare scholen, mede hierdoor scoren die slechter.
Ik begrijp je punt hoor. Maar waar trek je de lijn? Hoe zie je openbaar onderwijs voor je. Het enige wat je doe is praten over gelijkheid en lullen in de ruimte. Montessorionderwijs etcetera zijn ook gelovigen of horen die ineens bij openbaar onderwijs? Waarom niet gewoon de vrijheid geven aan iedereen om zijn eigen levensfilosofie aan zijn kinderen over te dragen. Dat hoeft dan toch niet meer te kosten?
Gino ♥
pi_169061343
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Basisscholen.
Middelbare lijkt me minder relevant voor Cito-score.
Dus de openbare doen het ook. Me neither.
Gino ♥
pi_169061346
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Als daar een grotere groep voor te porren is, en de kosten evenredig zijn aan alternatieven.
Uiteraard. Het is enorm eng om de overheid dat te laten bepalen voor groepen mensen.
Misschien komt het ook door mijn eigen opvattingen en idealen.

Ik ben van mening dat een openbare school prima kan functioneren voor mensen die geloven in een god of spaghettimonster etc. Als je kinderen op een leeftijd van 4 jaar al gaat vervreemden door ze op een Christelijke school te zetten, christelijke voetbalvereniging, christelijke hobbyclub etc. dan zal dat op den duur lijden tot polarisatie.

Ik heb zelf op een openbare school gezeten, ik heb zelfs een jaarlang godsdienst gevolgd. Hierin kreeg ik les over alle godsdiensten. Ik was vrij om te geloven in wat ik wil. Jij kan zeggen wat je wilt maar een kind van 4 luistert gewoon naar wat de meester zegt en als die zegt je moet geloven in Jezus of Mohammed dan doen zij dat.

Ik vind niet dat wij hieraan moeten meehelpen. Je hebt de vrijheid om naar zo'n school te gaan, maar financier dat dan uit je eigen gemeenschap. Dat je dan dubbel betaald is pech want je hebt de keus om naar een openbare school te gaan.
AFCA!
pi_169061354
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:16 schreef RensAjacied het volgende:
Dat je dan dubbel betaald is pech want je hebt de keus om naar een openbare school te gaan.
Ik vind dit echt een hele enge collectieve gedachtegang. De overheid doet vrijwel alles fout, waarom zou je je kind daaraan toe vertrouwen? Als je kind vanwege wat voor redenen dan ook meer baat heeft bij een andere onderwijsvorm. Bijvoorbeeld eentje die meer aansluit bij zijn leerstijl. Dan mag je daar even duizenden euros voor betalen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061357
Je bent dus voor religieuze vrijheid. Maar je wil die individuele vrijheid op elk front inperken.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061361
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik vind dit echt een hele enge collectieve gedachtegang. De overheid doet vrijwel alles fout, waarom zou je je kind daaraan toe vertrouwen? Als je kind vanwege wat voor redenen dan ook meer baat heeft bij een andere onderwijsvorm. Bijvoorbeeld eentje die meer aansluit bij zijn leerstijl. Dan mag je daar even duizenden euros voor betalen.
Waarom zou er een op een openbare school geen ruimte zijn om je te ontwikkelen d.m.v. talentenuurtjes/bijles etc. Je gaat voorbij aan het feit dat er JUIST op een Christelijke school op een eenzijdige manier wordt les gegeven.
AFCA!
pi_169061362
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Je bent dus voor religieuze vrijheid. Maar je wil die individuele vrijheid op elk front inperken.
Nee hoor maar niet vanuit de overheid financieren.

Scheiding tussen kerk en staat.
AFCA!
pi_169061363
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:16 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Misschien komt het ook door mijn eigen opvattingen en idealen.

Ik ben van mening dat een openbare school prima kan functioneren voor mensen die geloven in een god of spaghettimonster etc. Als je kinderen op een leeftijd van 4 jaar al gaat vervreemden door ze op een Christelijke school te zetten, christelijke voetbalvereniging, christelijke hobbyclub etc. dan zal dat op den duur lijden tot polarisatie.

Ik heb zelf op een openbare school gezeten, ik heb zelfs een jaarlang godsdienst gevolgd. Hierin kreeg ik les over alle godsdiensten. Ik was vrij om te geloven in wat ik wil. Jij kan zeggen wat je wilt maar een kind van 4 luistert gewoon naar wat de meester zegt en als die zegt je moet geloven in Jezus of Mohammed dan doen zij dat.

Ik vind niet dat wij hieraan moeten meehelpen. Je hebt de vrijheid om naar zo'n school te gaan, maar financier dat dan uit je eigen gemeenschap. Dat je dan dubbel betaald is pech want je hebt de keus om naar een openbare school te gaan.
Ga eens naar een Christelijke gematigde school voordat je nog meer onzin gaat zwammen zeg.
Gino ♥
pi_169061364
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:19 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Waarom zou er een op een openbare school geen ruimte zijn om je te ontwikkelen d.m.v. talentenuurtjes/bijles etc. Je gaat voorbij aan het feit dat er JUIST op een Christelijke school op een eenzijdige manier wordt les gegeven.
Omdat het te belangrijk is om aan de overheid toe te vertrouwen.
En dat laatste slaat echt helemaal nergens op.
Ik heb op mijn christelijke scholen werkelijk over elke vorm van religie lesgekregen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061374
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Omdat het te belangrijk is om aan de overheid toe te vertrouwen.
En dat laatste slaat echt helemaal nergens op.
Ik heb op mijn christelijke scholen werkelijk over elke vorm van religie lesgekregen.
Dat doet elke christelijke school buiten de bible belt. Ik ga niet gokken waar Rens woont.
Gino ♥
pi_169061376
Toevallig in de bible belt?
Gino ♥
pi_169061379
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Omdat het te belangrijk is om aan de overheid toe te vertrouwen.
En dat laatste slaat echt helemaal nergens op.
Ik heb op mijn christelijke scholen werkelijk over elke vorm van religie lesgekregen.
Ja en kijk en daarom gaan wij er niet uitkomen. Jij hebt goede ervaringen met dat type onderwijs en ik ben er in de basis op tegen. Ik vind het echt krom dat de overheid moet betalen voor iedereen die maar zijn eigen clubje wilt beginnen. Waar slaat die hele scheiding tussen kerk en staat nog op dan?
AFCA!
pi_169061382
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:21 schreef Tjacka het volgende:
Toevallig in de bible belt?
Ja ik woon op de grens en ben blij dat ik naar een openbare basisschool en openbare middelbare school ben gegaan. Onze overheid financiert die bijzondere scholen in de biblebelt en dat is zorgwekkend.
AFCA!
pi_169061383
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind het echt krom dat de overheid moet betalen voor iedereen die maar zijn eigen clubje wilt beginnen.
"De overheid" representeerd ook religieuzen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061386
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

"De overheid" representeerd ook religieuzen.
En nogmaals die kunnen dat ook op een openbare school.
AFCA!
pi_169061387
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:23 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

En nogmaals die kunnen dat ook op een openbare school.
Waarom zou de overheid dat voor jou moeten bepalen.
Eng eng eng..
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061388
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:22 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ja en kijk en daarom gaan wij er niet uitkomen. Jij hebt goede ervaringen met dat type onderwijs en ik ben er in de basis op tegen. Ik vind het echt krom dat de overheid moet betalen voor iedereen die maar zijn eigen clubje wilt beginnen. Waar slaat die hele scheiding tussen kerk en staat nog op dan?
Jij moet echt de politiek in en dan is de PVV een prima idee.
Gino ♥
pi_169061390
Openbaar staat niet gelijk aan "atheïst" Inso...
AFCA!
pi_169061394
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:24 schreef RensAjacied het volgende:
Openbaar staat niet gelijk aan "atheïst" Inso...
Maar het staat wel voor een overheidsschool.
Die niet altijd aansluit bij je kind.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061398
Maar dan heb je pech in jouw redenatie.
Moet je maar dubbelop duizenden euros gaan betalen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061399
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Maar het staat wel voor een overheidsschool.
Die niet altijd aansluit bij je kind.
Gek hé dat een overheidsschool wordt betaald door de overheid. Alternatief kan je dan toch zelf betalen? Maar deze discussie hebben al zovaak gehad we gaan elkaar toch niet overtuigen.
AFCA!
pi_169061401
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:25 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Gek hé dat een overheidsschool wordt betaald door de overheid. Alternatief kan je dan toch zelf betalen? Maar deze discussie hebben al zovaak gehad we gaan elkaar toch niet overtuigen.
Maar ik wil hem wel graag voeren.
Want jouw idee gaat tegen zoveel grondwetten en individuele rechten in.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061404
Nou Rens. Ik word straks vader.
Geef me een reden waarom de overheid beter dan mij zou weten wat goed voor mijn kind is.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061410
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:23 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ja ik woon op de grens en ben blij dat ik naar een openbare basisschool en openbare middelbare school ben gegaan. Onze overheid financiert die bijzondere scholen in de biblebelt en dat is zorgwekkend.
Onzin.

Je kan mensen niet extra laten betalen voor het houden van een grondwet. :')

Leuk hoor principes maar ik hecht meer waarde aan een grondwet
Gino ♥
pi_169061416
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou Rens. Ik word straks vader.
Geef me een reden waarom de overheid beter dan mij zou weten wat goed voor mijn kind is.
Jij stuurt dus je kind naar een school dat bestaat uit wetenschappelijke onjuistheden en haar ogen sluit voor andere ideeën?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
pi_169061418
Het goede van bijzonder onderwijs is juist dat rijk en arm allemaal in redelijke mate vrijheid heeft om het beste voor hun kind te kiezen. En daar evenredig naar vermogen aan betalen door belasting.

In jouw idee word dat een keuze voor de rijken (weet je hoe duur priveonderwijs is?).
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061428
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:29 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Jij stuurt dus je kind naar een school dat bestaat uit wetenschappelijke onjuistheden en haar ogen sluit voor andere ideeën?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt echt geen idee hoe christelijke scholen te werk gaan he? :D
Buiten de bible belt leer je op iedere christelijke school gewoon evolutie, big bang en net zo veel religie als een overheid.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061430
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Het goede van bijzonder onderwijs is juist dat rijk en arm allemaal in redelijke mate vrijheid heeft om het beste voor hun kind te kiezen. En daar evenredig naar vermogen aan betalen door belasting.

In jouw idee word dat een keuze voor de rijken (weet je hoe duur priveonderwijs is?).
Je gaat echt totaal voorbij aan mijn punt. Ik stel je een tegenvraag, kijken of het zo lukt. Zijn alle openbare scholen hetzelfde?
AFCA!
pi_169061431
De moslimpjes hebben in Nederland over het algemeen minder geld. Die mogen hun kinderen dus niet naar moslimscholen of voetbalvereniging sturen maar de christelijke wel. Dat klinkt inderdaad als gelijkheid
Gino ♥
pi_169061434
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:30 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Je gaat echt totaal voorbij aan mijn punt. Ik stel je een tegenvraag, kijken of het zo lukt. Zijn alle openbare scholen hetzelfde?
Er wordt bepaald wat je leert. En er is een bepaalde inslag van lesgeven ja.
Montessori/Jenaplan is niet openbaar he.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061436
Wat is je punt dan?
Dat de overheid niet voor iedereen moet proberen op te komen, maar alleen voor de grijze middelmaat.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061442
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is je punt dan?
Dat de overheid niet voor iedereen moet proberen op te komen, maar alleen voor de grijze middelmaat.
Scheiding van kerk en staat!!
Gino ♥
pi_169061445
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Er wordt bepaald wat je leert. En er is een bepaalde inslag van lesgeven ja.
Montessori/Jenaplan is niet openbaar he.
Misschien dat wij dan beide op de verkeerde punten ingaan van elkaar. Ik denk dat wij langs elkaar heen praten.

Ik pleit dat iedereen in Nederland met een open vizier wordt opgegroeid en niet 1 kant wordt opgestuurd zonder dat zij een eigen keuze kunnen maken in wat zij geloven. Misschien ben ik gekleurd doordat ik in een gebied woon waar kinderen werkelijkwaar gehersenspoeld worden en verplicht worden om te bidden om half 9 in de ochtend.
AFCA!
pi_169061448
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:33 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Misschien dat wij dan beide op de verkeerde punten ingaan van elkaar. Ik denk dat wij langs elkaar heen praten.

Ik pleit dat iedereen in Nederland met een open vizier wordt opgegroeid en niet 1 kant wordt opgestuurd zonder dat zij een eigen keuze kunnen maken in wat zij geloven. Misschien ben ik gekleurd doordat ik in een gebied woon waar kinderen werkelijkwaar gehersenspoeld worden en verplicht worden om te bidden om half 9 in de ochtend.
Misschien :')
Gino ♥
pi_169061451
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is je punt dan?
Dat de overheid niet voor iedereen moet proberen op te komen, maar alleen voor de grijze middelmaat.
Dat het onderwijs zich moet hervormen zodat iedereen zich vertegenwoordigd kan voelen op een openbare school en keuzes kan maken tussen die scholen maar dat er niet wordt gewerkt vanuit 1 vizier.
AFCA!
pi_169061454
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:34 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Misschien :')
Dit gaat wel om honderden scholen in Nederland die wij financieren.
AFCA!
pi_169061463
Indoctrinatie gefinancierd door de overheid aanmoedigen _O-
AFCA!
pi_169061466
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:34 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dat het onderwijs zich moet hervormen zodat iedereen zich vertegenwoordigd kan voelen op een openbare school en keuzes kan maken tussen die scholen maar dat er niet wordt gewerkt vanuit 1 vizier.
Jij wil dus gewoon religieuze vrijheid inperken?
Religieus onderwijs staat juist vaak enorm open voor verschillende vizieren :')

Ik ben enorm blij dat ik die keuzevrijheid heb over een jaar of 4 als ik een school moet kiezen, en niet de overheid bepaald hoe en wat.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061469
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
Indoctrinatie gefinancierd door de overheid aanmoedigen _O-
Ah, nu komt het op oneliners.
De overheid is geen liefdadigheid, de overheid herverdeeld alleen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061473
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Jij wil dus gewoon religieuze vrijheid inperken?
Religieus onderwijs staat juist vaak enorm open voor verschillende vizieren :')

Ik ben enorm blij dat ik die keuzevrijheid heb over een jaar of 4 als ik een school moet kiezen, en niet de overheid bepaald hoe en wat.
Dat was misschien in jouw geval zo, in heel veel gevallen is dat niet zo en dat ontken jij blijkbaar.
AFCA!
pi_169061475
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:37 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dat was misschien in jouw geval zo, in heel veel gevallen is dat niet zo en dat ontken jij blijkbaar.
In heel veel gevallen in de bible belt ja.
Dan moet je dat aanpakken als je dat nodig vind.

Weet je hoeveel % van Nederland in dat gebied woont, niet bijzonder veel.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061476
Ik heb op een christelijke basisschool gezeten en heb daar nooit problemen mee gehad. Zaten ook veel islamitische kinderen op. Allemaal geen probleem.
(she/her)
pi_169061481
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:35 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dit gaat wel om honderden scholen in Nederland die wij financieren.
Kom maar met bronnen dan.
Gino ♥
pi_169061483
En alsnog heb jij niet het recht om voor iemand anders te bepalen wat goed en slecht is.
Dat is namelijk enorm communistisch. En ik zou mn kind nooit naar een school sturen die geen uitgebreid levensbeschouwelijk curriculum heeft.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061486
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
Indoctrinatie gefinancierd door de overheid aanmoedigen _O-
Dat doe jij inderdaad.
Gino ♥
pi_169061491
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:40 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dat doe jij inderdaad.
Ik zat hier even over na te denken. Maar inderdaad Rens.
Jij bent hier degene die vind dat de keuzevrijheid voor soorten informatie/onderwijs wordt ingeperkt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061494
Ik ben nog nooit geïndoctrineerd door mijn christelijke basisschool, kan ik met zekerheid zeggen.
(she/her)
pi_169061496
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

In heel veel gevallen in de bible belt ja.
Dan moet je dat aanpakken als je dat nodig vind.

Weet je hoeveel % van Nederland in dat gebied woont, niet bijzonder veel.
Dus jij vindt ook dat mensen geweigerd kunnen worden op grond van hun identiteit op een school waaraan ik meebetaal?
AFCA!
pi_169061498
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:41 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dus jij vindt ook dat mensen geweigerd kunnen worden op grond van hun identiteit op een school waaraan ik meebetaal?
Dat is een hele andere discussie die hier los van staat.
Maar om te antwoorden, nee.

Dat komt dichterbij jou idee waar alleen de rijken op bepaalde scholen zouden komen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061504
Ik denk eerlijk gezegd dat je het snel inziet op het moment dat je vader wordt ooit, Rens.
Hoe geweldig groot goed het is om volledig vrij voor een openbare school te kiezen, als jij daar een goed gevoel bij hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061505
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:40 schreef Fylax het volgende:
Ik ben nog nooit geïndoctrineerd door mijn christelijke basisschool, kan ik met zekerheid zeggen.
Rens is een beetje boos geworden door Tim Hofman en zijn eigen gebied dus denkt gelijk dat alle christelijke scholen die fout in de wet gebruiken
Gino ♥
pi_169061511
Iedere school die van overheidsgeld gefinancierd is zou iedereen moeten accepteren als dat mogelijk is qua capaciteit. Dat staat buiten kijf.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061513
Wil jij echt dat er alleen maar openbare scholen zijn omdat jij er zo'n goed gevoel bij hebt?
Gino ♥
pi_169061515
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat is een hele andere discussie die hier los van staat.
Maar om te antwoorden, nee.

Dat komt dichterbij jou idee waar alleen de rijken op bepaalde scholen zouden komen.
Nee want dit soort dingen zijn allemaal dingen die voortvloeien uit het feit dat die scholen zelf 100% het beleid bepalen. De staat betaalt zonder dat ze invloed hebben op het beleid. Zo kan het dus zijn dat er moslimscholen zijn in Nederland waar meisjes en jongens een gescheiden schoolplein hebben. Doordat zij zelf dat bepalen.
AFCA!
pi_169061519
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:44 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Nee want dit soort dingen zijn allemaal dingen die voortvloeien uit het feit dat die scholen zelf 100% het beleid bepalen. De staat betaalt zonder dat ze invloed hebben op het beleid. Zo kan het dus zijn dat er moslimscholen zijn in Nederland waar meisjes en jongens een gescheiden schoolplein hebben. Doordat zij zelf dat bepalen.
Hoeveel scholen zouden het zijn om de vrijheid voor de hele bevolking in te perken.
En ik heb nergens gezegd dat je de wet wat zou mogen aanpassen hier en daar.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061523
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:44 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Nee want dit soort dingen zijn allemaal dingen die voortvloeien uit het feit dat die scholen zelf 100% het beleid bepalen. De staat betaalt zonder dat ze invloed hebben op het beleid. Zo kan het dus zijn dat er moslimscholen zijn in Nederland waar meisjes en jongens een gescheiden schoolplein hebben. Doordat zij zelf dat bepalen.
Als jij dat als ouder kiest is dat toch prima. Het is toch jouw kind?
Gino ♥
pi_169061524
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:43 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Rens is een beetje boos geworden door Tim Hofman en zijn eigen gebied dus denkt gelijk dat alle christelijke scholen die fout in de wet gebruiken
Over de wet acceptatieplicht ?
(she/her)
pi_169061528
Maar als een school zich aan de wet houdt, wie ben jij om dat voor iemand anders kind te bepalen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061537
Wat een interessante discussie.
Oh.
pi_169061538
En wie zegt dat een openbare school cq de overheid wel per definitie het juiste doet/zegt/leert.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061541
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een interessante discussie.
Ik proef cynisme,.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061542
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik proef cynisme,.
Nee hoor, ik vind het oprecht interessant.
Oh.
pi_169061550
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:46 schreef Fylax het volgende:

[..]

Over de wet acceptatieplicht ?
Precies.
Gino ♥
pi_169061555
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het oprecht interessant.
Wat vind jij ervan dat iedereen in een zelfde pasvorm moet passen
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061560
Dit soort praktijken betalen wij voor.
AFCA!
pi_169061561
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:51 schreef RensAjacied het volgende:
Dit soort praktijken betalen wij voor.
En andersom betalen die mensen voor onderwijs wat hun net zo absurd vinden als jij.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061563
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:50 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Precies.
Dat is idd iets heel qnders
(she/her)
pi_169061564
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Wat vind jij ervan dat iedereen in een zelfde pasvorm moet passen
Selectieve vraagstelling.
AFCA!
pi_169061565
Ik ga een Godwin maken nu.
Gino ♥
pi_169061566
Prachtig die keuzevrijheid he. Dat die mensen voor dat onderwijs kunnen kiezen, en jij er kostelijk om kan lachen en je kinderen naar een totaal andere school stuurt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061568
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga een Godwin maken nu.
Dat maakt die leraar op dat filmpje wat ik net stuurde al.
AFCA!
pi_169061570
En ik lach kostelijk om vrije scholen. Maar als mensen zich daar lekker bij voelen, hun grondwettelijke recht.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061575
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Prachtig die keuzevrijheid he. Dat die mensen voor dat onderwijs kunnen kiezen, en jij er kostelijk om kan lachen en je kinderen naar een totaal andere school stuurt.
Juist omdat ik iedereen keuzevrijheid gun, gun ik hun een open blik.
AFCA!
pi_169061576


Hier krijgen mensen les op een openbare school in 1943
Gino ♥
pi_169061579
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:54 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Juist omdat ik iedereen keuzevrijheid gun, gun ik hun een open blik.
Ja, maar een "open blik" is zo enorm subjectief. Dat kun jij niet voor anderen bepalen :D En de overheid ook niet voor 17 miljoen mensen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061583
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ja, maar een "open blik" is zo enorm subjectief. Dat kun jij niet voor anderen bepalen :D En de overheid ook niet voor 17 miljoen mensen.
De overheid kan niet voor alle 17 miljoen mensen individuele plannen maken.
AFCA!
pi_169061584
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:56 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

De overheid kan niet voor alle 17 miljoen mensen individuele plannen maken.
Dat gebeur dus ook niet.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061585
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Wat vind jij ervan dat iedereen in een zelfde pasvorm moet passen
Ik kan me wel vinden in Rens zijn standpunt, dat gewoon openbare scholen de norm moet zijn. Over religie leren kunnen mensen prima in hun eigen tijd doen.

Of we vullen wat lesjes filosofie in om nieuwe theorieën daarover te bedenken.
Oh.
pi_169061587
Ik vind dat je blik meer open is bij een gematigde christelijke school met aandacht voor religie. En jij bij een openbare school.

Het zou toch enorm eng zijn als jouw kind verplicht naar mijn voorkeursschool moesten en vice versa.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061589
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik kan me wel vinden in Rens zijn standpunt, dat gewoon openbare scholen de norm moet zijn. Over religie leren kunnen mensen prima in hun eigen tijd doen.

Of we vullen wat lesjes filosofie in om nieuwe theorieën daarover te bedenken.
Dacht dat jij wel voorstander was van vrije stolen en dergelijk?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061590
Ik word een beetje moe van deze troll. Slaap lekker Fylax
Gino ♥
pi_169061594
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik lach kostelijk om vrije scholen. Maar als mensen zich daar lekker bij voelen, hun grondwettelijke recht.
Ik ga mijn kinderen (mocht ik die ooit krijgen) misschien wel op zo'n vrije school zetten. Ontwikkeling van creativiteit #genot

En aan mijn neefjes en nichtje te zien zijn die er nog goed uitgekomen ook.
Oh.
pi_169061596
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ga mijn kinderen (mocht ik die ooit krijgen) misschien wel op zo'n vrije school zetten. Ontwikkeling van creativiteit #genot

En aan mijn neefjes en nichtje te zien zijn die er nog goed uitgekomen ook.
Onder Rens zijn plan zou je daar vorstelijk voor moeten betalen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061597
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:57 schreef Tjacka het volgende:
Ik word een beetje moe van deze troll. Slaap lekker Fylax
slaaplekker
(she/her)
pi_169061602
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dacht dat jij wel voorstander was van vrije stolen en dergelijk?
Je kan daar wel nuances per school inbrengen opzich, het ging mij meer om het aannamebeleid op een school.
Oh.
pi_169061603
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je kan daar wel nuances per school inbrengen opzich, het ging mij meer om het aannamebeleid op een school.
Dus je bent anti religieuze scholen.
Niet anti bijzonder onderwijs.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061605
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Onder Rens zijn plan zou je daar vorstelijk voor moeten betalen.
Als de kwaliteit van het onderwijs dan beter is :+

Het is niet dat de overheid wel zulk geniaal onderwijs kan bieden.
Oh.
pi_169061607
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je kan daar wel nuances per school inbrengen opzich, het ging mij meer om het aannamebeleid op een school.
Daar stemt iedereen mee in denk ik.
Gino ♥
pi_169061609
En om dan de vraag weer te draaien.
Creativiteit kan ook thuis, waarom zou ik daar voor betalen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061610
Ik verbied je niet om te geloven of dat jij je kinderen jouw geloof bijbrengt. Alleen op een school dat de staat financiert moet je dat wel enigszins beperken. Natuurlijk moet er aandacht zijn op de openbare scholen voor de gelovigen, dus een lesje godsdienst kan geen kwaad. Maar geef je kind het recht om zelf te geloven wat die wil.

En mocht je per se hiervan willen afwijken en je eigen regels bepalen? Betaal het dan ook zelf.
AFCA!
pi_169061611
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als de kwaliteit van het onderwijs dan beter is :+
Moet je wel die 10k per jaar kunnen ophoesten per kind.
Dat kan niet iedereen, dus die creativiteit zal niet haalbaar zijn voor minderbedeelden.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061612
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als de kwaliteit van het onderwijs dan beter is :+

Het is niet dat de overheid wel zulk geniaal onderwijs kan bieden.
Ik begon mij al zorgen te maken. Ik durf nu weer met je naar Ajax
Gino ♥
pi_169061614
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dus je bent anti religieuze scholen.
Niet anti bijzonder onderwijs.
Wel van scholen zoals in de Bible Belt waar je het over had waar er maar één religie ingestampt wordt.

Al vind ik levensbeschouwing sowieso niet zo nodig op een school, dat is iets wat mensen in hun vrije tijd moeten weten.
Oh.
pi_169061616
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
Ik verbied je niet om te geloven of dat jij je kinderen jouw geloof bijbrengt. Alleen op een school dat de staat financiert moet je dat wel enigszins beperken. Natuurlijk moet er aandacht zijn op de openbare scholen voor de gelovigen, dus een lesje godsdienst kan geen kwaad. Maar geef je kind het recht om zelf te geloven wat die wil.

En mocht je per se hiervan willen afwijken en je eigen regels bepalen? Betaal het dan ook zelf.
En wie financiert de staat.
Hoezo zie jij de staat zo enorm zwart/wit en alsof die zo enorm goed zijn in bepalen wat voor een mens goed is.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061617
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel van scholen zoals in de Bible Belt waar je het over had waar er maar één religie ingestampt wordt.

Al vind ik levensbeschouwing sowieso niet zo nodig op een school, dat is iets wat mensen in hun vrije tijd moeten weten.
Dat is dus het hele punt wat zij negeren. Dit is bij heel veel scholen het geval waar jij en ik voor betalen.
AFCA!
pi_169061618
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
Dat is dus het hele punt wat zij negeren. Dit is bij heel veel scholen het geval waar jij en ik voor betalen.
Dat negeer ik niet.
Maar dat is totaal geen reden om iedereen te benadelen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061619
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
En om dan de vraag weer te draaien.
Creativiteit kan ook thuis, waarom zou ik daar voor betalen.
Het is vaak ook een relaxedere omgeving op zo'n vrije school en minder gebonden aan stricte schema's etc. En op zo'n school kan je dan creativiteit op andere punten ontwikkelen, door het samen te doen of misschien iets nieuws te proberen waar je thuis de middelen niet voor hebt.
Oh.
pi_169061621
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
Ik verbied je niet om te geloven of dat jij je kinderen jouw geloof bijbrengt. Alleen op een school dat de staat financiert moet je dat wel enigszins beperken. Natuurlijk moet er aandacht zijn op de openbare scholen voor de gelovigen, dus een lesje godsdienst kan geen kwaad. Maar geef je kind het recht om zelf te geloven wat die wil.

En mocht je per se hiervan willen afwijken en je eigen regels bepalen? Betaal het dan ook zelf.
Dus mits je genoeg geld heb hoef je geen 'open vizier' te krijgen. Jij bent wel erg kapitalistisch zeg.
Gino ♥
pi_169061622
Maar jij negeert al heel veel posts dat andersom dat argument net zo goed te maken is, waarom moeten ze voor jouw onderwijskeuze betalen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061624
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het is vaak ook een relaxedere omgeving op zo'n vrije school en minder gebonden aan stricte schema's etc. En op zo'n school kan je dan creativiteit op andere punten ontwikkelen, door het samen te doen of misschien iets nieuws te proberen waar je thuis de middelen niet voor hebt.
Ik vind het allemaal prima hoor.
Jij mag dat lekker bepalen, en ik bepaal het voor mijn kinderen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061625
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

En wie financiert de staat.
Hoezo zie jij de staat zo enorm zwart/wit en alsof die zo enorm goed zijn in bepalen wat voor een mens goed is.
Ik ben sociaal-liberaal die meer nijgt naar het liberale dus natuurlijk ben ik voor vrijheid.

Je mag van mij alle drugs gebruiken die je wilt, je mag van mij je kind opvoeden zoals jij dat wilt. Maar wij moeten wel een norm aanhouden als land en niet gaan betalen voor religieuze indoctrinatie.
AFCA!
pi_169061627
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Moet je wel die 10k per jaar kunnen ophoesten per kind.
Dat kan niet iedereen, dus die creativiteit zal niet haalbaar zijn voor minderbedeelden.
Tja mensen willen niet voor niks rijk zijn, dan kan je keuzes maken en het beste kiezen. Maar als je dat geld niet hebt moet je soms toegeven aan plannen die je niet helemaal voor ogen had.
Oh.
pi_169061628
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:03 schreef RensAjacied het volgende:
Je mag van mij alle drugs gebruiken die je wilt, je mag van mij je kind opvoeden zoals jij dat wilt. Maar wij moeten wel een norm aanhouden als land en niet gaan betalen voor religieuze indoctrinatie.
WIJ ALS LAND.
Een land is zo enorm divers :'(
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061629
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:01 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dat is dus het hele punt wat zij negeren. Dit is bij heel veel scholen het geval waar jij en ik voor betalen.
Ja dat soort scholen vind ik echt heel eng.
Oh.
pi_169061630
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja mensen willen niet voor niks rijk zijn, dan kan je keuzes maken en het beste kiezen. Maar als je dat geld niet hebt moet je soms toegeven aan plannen die je niet helemaal voor ogen had.
En nu kan je ook met weinig geld die keuze maken.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061631
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar jij negeert al heel veel posts dat andersom dat argument net zo goed te maken is, waarom moeten ze voor jouw onderwijskeuze betalen.
Omdat bij dit type onderwijs er wel ruimte is voor alle denkbeelden en niet alleen 1 religie.
AFCA!
pi_169061632
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:03 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben sociaal-liberaal die meer nijgt naar het liberale dus natuurlijk ben ik voor vrijheid.
Maar je vind dat de vorming van je kind door de overheid moet worden bepaald.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061633
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal prima hoor.
Jij mag dat lekker bepalen, en ik bepaal het voor mijn kinderen.
Zou gek zijn als we dat andersom moesten doen :{ Alhoewel ik misschien pas aan kinderen begin als jij al opa bent :{

Geen dank voor dit intermezzo.
Oh.
pi_169061634
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:04 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Omdat bij dit type onderwijs er wel ruimte is voor alle denkbeelden en niet alleen 1 religie.
Hoe weet je dit?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061636
Alsof een openbare school in de bible belt niet enorm christelijk zou zijn.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061637
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Hoe weet je dit?
Omdat als een basisschool dat niet doet je als overheid kan ingrijpen. Bij bijzonder onderwijs heb je geen invloed op het beleid. Dus misstanden kan je niet aan de kaak stellen.
AFCA!
pi_169061638
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:05 schreef RensAjacied het volgende:
Omdat als een basisschool dat niet doet je als overheid kan ingrijpen. Bij bijzonder onderwijs heb je geen invloed op het beleid. Dus misstanden kan je niet aan de kaak stellen.
Maar dan doe je de aanname dat de overheid het dus beter weet dan de ouder?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061641
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

En nu kan je ook met weinig geld die keuze maken.
Maar duurder onderwijs gaat het geld vaak naar docenten die dan wel echt die werkdruk willen aannemen voor een beter salaris, en je daardoor beter onderwijs hebt. Dus dat ligt allemaal wel wat genuanceerder.
Oh.
pi_169061642
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Maar dan doe je de aanname dat de overheid het dus beter weet dan de ouder?
Wij kiezen de overheid toch? We leven in een democratie.
AFCA!
pi_169061644
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar duurder onderwijs gaat het geld vaak naar docenten die dan wel echt die werkdruk willen aannemen voor een beter salaris, en je daardoor beter onderwijs hebt. Dus dat ligt allemaal wel wat genuanceerder.
Uiteraard heb je nog altijd prive onderwjis wat beter is.
Maar ook bij publieke scholen heb je veel kwaliteits verschil. Of in ieder geval verschil in onderwijsvisie die voor iedereen toegankelijk zijn.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061650
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:06 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Wij kiezen de overheid toch? We leven in een democratie.
De uitvoerende overheid is niet gekozen over het algemeen.
En dat een meerderheid een overheid kiest bepaald nog steeds niet dat een overheid het beter weet.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061651
Ik kan mijn kinderen dus lekker tussen kinderen in de klas zetten die in een totaal andere wereld leven dan mijn kinderen. Goed voor hun open vizier hoor. Maar ik heb niet zo zin om elke week naar school te komen, omdat mijn kind in elkaar is geslagen of geen bescherming krijgt met opvoeden. Omdat dat in die sociale klasse normaal is.
Gino ♥
pi_169061652
Juist als liberaal moet je het idee van losstaan van de overheid enorm aanspreken.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061654
Ik heb gedronken
Gino ♥
pi_169061655
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:08 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan mijn kinderen dus lekker tussen kinderen in de klas zetten die in een totaal andere wereld leven dan mijn kinderen. Goed voor hun open vizier hoor. Maar ik heb niet zo zin om elke week naar school te komen. Omdat mijn kunt in elkaar is geslagen of geen bescherming krijgt met opvoeden. Omdat dat in die sociale klasse normaal is.
Je hebt toch verschil tussen openbare scholen? Jullie snappen nog altijd niet mijn punt. Het gaat er mij niet om dat er geen verschil mag zijn tussen scholen, elke school heeft zijn eigen identiteit en karakter.

Maar als overheid moet je altijd invloed hebben op het beleid van een school, want je financiert die school ook. Bijzondere scholen kunnen doen en laten wat zij willen.
AFCA!
pi_169061658
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:09 schreef RensAjacied het volgende:
Je hebt toch verschil tussen openbare scholen? Jullie snappen nog altijd niet mijn punt. Het gaat er mij niet om dat er geen verschil mag zijn tussen scholen, elke school heeft zijn eigen identiteit en karakter.
De staat financiert het niet. De belastingbetaler.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061666
Of denk jij dat die scholen blijven bestaan als we opeens allemaal stoppen met betalen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061668
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Of denk jij dat die scholen blijven bestaan als we opeens allemaal stoppen met betalen.
Bij hervormingen vallen er altijd slachtoffers. Om uiteindelijk je doel te behalen.
AFCA!
pi_169061670
70% zit op bijzonder onderwijs in Nederland.
Dan zou je dus naar een systeem gaan waar 70% van de ouders die keuzevrijheid niet meer heeft.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061673
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:12 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Bij hervormingen vallen er altijd slachtoffers. Om uiteindelijk je doel te behalen.
Het doel is om JOUW ideologie er door heen te jagen.
Echt enorm eng.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061674
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
70% zit op bijzonder onderwijs in Nederland.
Dan zou je dus naar een systeem gaan waar 70% van de ouders die keuzevrijheid niet meer heeft.
Keuze tussen scholen die gecontroleerd worden door de overheid en waar ingrijpen mogelijk is.
AFCA!
pi_169061676
Verander je politieke ideologie maar in autoritair sociaal-conservatisme, want dit heeft niets met liberaliteit te maken.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061677
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:12 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Keuze tussen scholen die gecontroleerd worden door de overheid en waar ingrijpen mogelijk is.
Dan heb je geen vrijheid.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061678
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Het doel is om JOUW ideologie er door heen te jagen.
Echt enorm eng.
Ja je vraag toch ook om mijn mening? Wat ik zou doen?
AFCA!
pi_169061679
Hoe kwamen jullie op deze discussie eigenlijk, was er een nieuwsartikel?
Oh.
pi_169061680
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:13 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ja je vraag toch ook om mijn mening? Wat ik zou doen?
Dan hoop ik van harte dat je nooit de politiek in gaat.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061681
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dan heb je geen vrijheid.
Hou op man. Want?
AFCA!
pi_169061682
hallo met wie spreek ik
pi_169061684
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:13 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Hou op man. Want?
Dan bepaald de overheid wat je mag kiezen.
Dat is dus 180 graden van vrijheid.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061685
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dan hoop ik van harte dat je nooit de politiek in gaat.
Dat hoop ik van geen enkele FOK!ker eigenlijk
Oh.
pi_169061686
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat hoop ik van geen enkele FOK!ker eigenlijk
Oh.
(she/her)
pi_169061687
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat hoop ik van geen enkele FOK!ker eigenlijk
Ik van de FOK!kers die elkaar vooral zoveel mogelijk vrijheid geven om hun eigen belachelijke ideeen na te streven, weinig mis mee.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061688
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:14 schreef Fylax het volgende:

[..]

Oh.
Jij had plannen?
Oh.
pi_169061689
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat hoop ik van geen enkele FOK!ker eigenlijk
Ik wou wel president worden maar mocht niet van betjarix zei hij
pi_169061691
Fylax mod trouwens _O-
eerst balhaar groeien mattie
pi_169061692
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik wou wel president worden maar mocht niet van betjarix zei hij
Die Betjarix hè, probeert altijd je ambitieuze plannen te dwarsbomen.
Oh.
pi_169061693
In socialistich polen had je vrijheid van religie.
Zolang de overheid toezicht had op de religie. :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061695
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:09 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Je hebt toch verschil tussen openbare scholen? Jullie snappen nog altijd niet mijn punt. Het gaat er mij niet om dat er geen verschil mag zijn tussen scholen, elke school heeft zijn eigen identiteit en karakter.

Maar als overheid moet je altijd invloed hebben op het beleid van een school, want je financiert die school ook. Bijzondere scholen kunnen doen en laten wat zij willen.
Als ik mijn kinderen naar een Christelijke school wil sturen mag dat niet. Dan komen mijn kinderen dus op een openbare school waar de overheid invloed op heeft. Tussen wat kan ik dan precies kiezen?

De overheid heeft toch op alle scholen dezelfde invloed. Wat zijn precies misstanden?

Ik vind bedreigingen met een mes misstanden. Jij vindt leren uit de bijbel misstanden.

Dat gaat de overheid ook bepalen?
Gino ♥
pi_169061696
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die Betjarix hè, probeert altijd je ambitieuze plannen te dwarsbomen.
Ja joh takkewijf is het ook die wilm alexander en die vrouw amalia zijn beter
pi_169061698
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jij had plannen?
misschien
(she/her)
pi_169061699
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik van de FOK!kers die elkaar vooral zoveel mogelijk vrijheid geven om hun eigen belachelijke ideeen na te streven, weinig mis mee.
Ik ben daar toch heel cynisch mee, de meeste mensen zijn toch overtuigd van hun gelijk.

Maar de waarheid bestaat niet :{
Oh.
pi_169061700
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja joh takkewijf is het ook die wilm alexander en die vrouw amalia zijn beter
Alexia gaat goed opdrogen
Oh.
pi_169061701
Ik denk wel dat rens aan het trollen is
Gino ♥
pi_169061702
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ben daar toch heel cynisch mee, de meeste mensen zijn toch overtuigd van hun gelijk.

Maar de waarheid bestaat niet :{
Ik weet vrij zeker dat vrije school idioot is ja.
Maar toch zou ik het je gunnen hoor als premier!
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169061704
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:16 schreef Fylax het volgende:

[..]

misschien
Eigen partij of wil je je ergens aansluiten?
Oh.
pi_169061705
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Alexia gaat goed opdrogen
Allemaal tuig van de richel, als die zoveel miljeon per jaar verdienen ken ik het ook
pi_169061706
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Eigen partij of wil je je ergens aansluiten?
VNL
(she/her)
pi_169061707
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:17 schreef Fylax het volgende:

[..]

VNL
_O- _O- _O-
What the fuck is the world coming to _O-
pi_169061708
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker dat vrije school idioot is ja.
Maar toch zou ik het je gunnen hoor als premier!
Ja en ik heb weer van mensen die daarop zijn geweest dat het toch vrij aardig heeft uitgepakt :+
Oh.
pi_169061709
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
What the fuck is the world coming to _O-
Niets mis met hun idealen.
(she/her)
pi_169061710
Ik wil de discussie niet ontlopen en kom er graag voor de vijfde of zesde keer op terug (ik heb het hier al vaak met Inso over gehad) maar ik ga nu slapen. Morgen weer vroeg op.

Bedankt voor deze enerverende discussie. Ik ga slapen, welterusten.
AFCA!
pi_169061712
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Allemaal tuig van de richel, als die zoveel miljeon per jaar verdienen ken ik het ook
Zou niet willen ruilen hoor.

Je kan niet eens onherkenbaar over straat, en als je in het openbaar verschijnt altijd glimlachen en zwaaien. Vreselijk.
Oh.
pi_169061713
IK heb gesolliciteerd biij burcher king !
nu hopen dat ze me gaan aannemen
pi_169061714
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil de discussie niet ontlopen en kom er graag voor de vijfde of zesde keer op terug (ik heb het hier al vaak met Inso over gehad) maar ik ga nu slapen. Morgen weer vroeg op.

Bedankt voor deze enerverende discussie. Ik ga slapen, welterusten.
:D
Gino ♥
pi_169061715
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou niet willen ruilen hoor.

Je kan niet eens onherkenbaar over straat, en als je in het openbaar verschijnt altijd glimlachen en zwaaien. Vreselijk.
Rest van de tijd wel alles wat je wilt.. :P
Ik weet het niet
pi_169061716
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:17 schreef Fylax het volgende:

[..]

VNL
Die heb ik niet zo gevolgd.
Oh.
pi_169061717
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou niet willen ruilen hoor.

Je kan niet eens onherkenbaar over straat, en als je in het openbaar verschijnt altijd glimlachen en zwaaien. Vreselijk.
Zou heerlijk vinden :@
Gino ♥
pi_169061718
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:18 schreef Tjacka het volgende:

[..]

:D
Ik kom op alles terug Tjacka. Volgens mij kennen jullie inmiddels mijn beweegredenen.
AFCA!
pi_169061720
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die heb ik niet zo gevolgd.
Jammer
(she/her)
pi_169061721
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:19 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Zou heerlijk vinden :@
Kan je niet meer naar Ajax hè. Of naar de kroeg op zaterdagavond :+
Oh.
pi_169061722
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:19 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik kom op alles terug Tjacka. Volgens mij kennen jullie inmiddels mijn beweegredenen.
Je bent dan ook een 020 aanhanger, die zijn bij voorbaat al niet serieus te nemen.
pi_169061723
Het is toch niet zo dat ik hier tot 6 uur moet door debatteren _O-
AFCA!
pi_169061724
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:19 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik kom op alles terug Tjacka. Volgens mij kennen jullie inmiddels mijn beweegredenen.
Tis goed jongen.
Gino ♥
pi_169061725
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:20 schreef RensAjacied het volgende:
Het is toch niet zo dat ik hier tot 6 uur moet door debatteren _O-
Jawel
(she/her)
pi_169061727
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Rest van de tijd wel alles wat je wilt.. :P
Ik weet het niet
Anoniem over straat kunnen is een van de goddelijkste dingen die er bestaat.
Oh.
pi_169061728
Fylax praat is effe beetje ouwe rukker heb je nog die vriendin die 600km verderop woonde?
pi_169061729
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Anoniem over straat kunnen is een van de goddelijkste dingen die er bestaat.
In het buitenland misschien :')
pi_169061730
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

In het buitenland misschien :')
Watte?
Oh.
pi_169061731
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Watte?
Als de koning van NL, in algerije ofzo zou je gewoon normaal over straat kunnen.
pi_169061732
Bij wijze van een vakantie dan.
pi_169061734
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kan je niet meer naar Ajax hè. Of naar de kroeg op zaterdagavond :+
Wel lekker aandeelhoudertje van Shell
Gino ♥
pi_169061741
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:22 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Wel lekker aandeelhoudertje van Shell
Ja en dan?
Oh.
pi_169061742
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Als de koning van NL, in algerije ofzo zou je gewoon normaal over straat kunnen.
Misschien heel kort, maar overal weten mensen dan wel dat er een staatsbezoek oid is van een koning.
Oh.
pi_169061743
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja en dan?
Lekker wijf. Af en toe op vakantie.

Lekker interessant doen bij de bilderberg club. Lijkt mij prima hoor.
Gino ♥
pi_169061744
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Misschien heel kort, maar overal weten mensen dan wel dat er een staatsbezoek oid is van een koning.
Mwa dat wel, maarja dat is het
luxe fame leven
of gemiddeld rustig leven
pi_169061750
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Lekker wijf. Af en toe op vakantie.

Lekker interessant doen bij de bilderberg club. Lijkt mij prima hoor.
Tja maar als je niks anders gewend bent is dat ook normaal voor je geworden.
Oh.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 22 februari 2017 @ 02:49:37 #202
206731 Mortaxx
Doomer
pi_169061754
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kan je niet meer naar Ajax hè. Of naar de kroeg op zaterdagavond :+
juist wel. VIP alles
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_169061755
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

juist wel. VIP alles
Dan spring ik in de gracht
Gino ♥
pi_169061763
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

juist wel. VIP alles
Kan echt niet hoor
Oh.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 22 februari 2017 @ 13:49:34 #205
186611 Haags
pi_169067895
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kan echt niet hoor
Hoi.
Zonder wrijving geen glans
pi_169067931
Ik eet eierkoeken. Het enige vervelende aan eierkoeken is dat ze soms vreselijk plakken aan je vingers.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 22 februari 2017 @ 13:52:28 #207
186611 Haags
pi_169067962
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik eet eierkoeken. Het enige vervelende aan eierkoeken is dat ze soms vreselijk plakken aan je vingers.
En soms ruiken ze naar ammoniak.
Zonder wrijving geen glans
pi_169068076
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:17 schreef Fylax het volgende:

[..]

VNL
Moeten ze wel eerst zetel pakken.
pi_169068146
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hoi.
Hoi.
Oh.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 22 februari 2017 @ 14:03:48 #210
186611 Haags
pi_169068188
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoi.
Ik wist al dat jij nu ergens wakker zou worden.
Zonder wrijving geen glans
pi_169068200
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik wist al dat jij nu ergens wakker zou worden.
:D

Je hebt gisteren een mooi potje gemist haags.
Oh.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 22 februari 2017 @ 14:04:50 #212
186611 Haags
pi_169068212
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

:D

Je hebt gisteren een mooi potje gemist haags.
5-3 zag ik ja.
Zonder wrijving geen glans
pi_169068225
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

5-3 zag ik ja.
En wat heb jij gekeken in die tijd?
Oh.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 22 februari 2017 @ 14:05:57 #214
186611 Haags
pi_169068227
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En wat heb jij gekeken in die tijd?
Niks.
Zonder wrijving geen glans
  User die overal opduikt 2022 woensdag 22 februari 2017 @ 14:06:08 #215
186611 Haags
pi_169068234
Lag al om half 10 op bed ofzo.
Zonder wrijving geen glans
pi_169068240
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Niks.
Je hebt op de bank gezeten en voor je uitgestaard de hele avond?
Oh.
pi_169068256
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lag al om half 10 op bed ofzo.
Met moeder de vrouw zeker? Ouwe geilaard
  User die overal opduikt 2022 woensdag 22 februari 2017 @ 14:10:06 #218
186611 Haags
pi_169068302
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:07 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Met moeder de vrouw zeker? Ouwe geilaard
Neen, die kwam rond 22.00 thuis ofzo. Maar weet ik eigenlijk niet meer want lag al te slapen.
Zonder wrijving geen glans
  User die overal opduikt 2022 woensdag 22 februari 2017 @ 14:10:19 #219
186611 Haags
pi_169068309
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je hebt op de bank gezeten en voor je uitgestaard de hele avond?
Zie post hierboven. :)
Zonder wrijving geen glans
pi_169068310
It's the most wonderful time of the day O+.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 22 februari 2017 @ 14:11:05 #221
186611 Haags
pi_169068322
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
It's the most wonderful time of the day O+.
Hoezo?
Zonder wrijving geen glans
pi_169068346
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hoezo?
Is dit een rrrrrrretorische vraag?
  User die overal opduikt 2022 woensdag 22 februari 2017 @ 14:12:39 #223
186611 Haags
pi_169068354
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Is dit een rrrrrrretorische vraag?
Beetje.
Zonder wrijving geen glans
pi_169071204
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Is dit een rrrrrrretorische vraag?
Dat is een rhotische vraag _O- _O-
pi_169072093
goeie TT! _O_
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 22 februari 2017 @ 17:06:30 #226
206731 Mortaxx
Doomer
pi_169072109
quote:
4s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:05 schreef Leonos het volgende:
goeie TT! _O_
nog 75 posts en dan is het nummer weer weg
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_169072117
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 13:57 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Moeten ze wel eerst zetel pakken.
Gaan ze ook.
(she/her)
pi_169072124
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

nog 75 posts en dan is het nummer weer weg
TT kan nog een keer komen he. Niet zo negatief.
pi_169076483
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:06 schreef Fylax het volgende:

[..]

Gaan ze ook.
Ik moet het nog zien. Denk dat Thierry 'm wegkaapt.
pi_169079130
GA
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 00:06:29 #231
319979 Fok-it
All is well
pi_169082163
Opdoeken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_169082191
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 00:06 schreef Fok-it het volgende:
Opdoeken
Niet best dit.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169082197
Tijd om Rens en Tjacka terug te roepen voor een goed gesprek.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 00:10:09 #234
319979 Fok-it
All is well
pi_169082210
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Tijd om Rens en Tjacka terug te roepen voor een goed gesprek.
Twee nachten achter elkaar dezelfde discussie is ook wel matig
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 00:13:24 #235
319979 Fok-it
All is well
pi_169082239
Anders nog maar filmpje kijken zo
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_169082246
Ik lig ook al in bed.
pi_169082273
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Anders nog maar filmpje kijken zo
welke flim
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 00:17:40 #238
319979 Fok-it
All is well
pi_169082286
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

welke flim
The Red Turtle denk ik
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_169082306
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lig ook al in bed.
Hoi Stijn
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169082322
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 00:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]

The Red Turtle denk ik
Ken ik niet
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 00:21:10 #241
319979 Fok-it
All is well
pi_169082326
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ken ik niet
Is die Nederlandse Oscar-film. Animatie
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_169082586
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 00:21 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Is die Nederlandse Oscar-film. Animatie
zegt me niet veel
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169083078
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Anders nog maar filmpje kijken zo
Ik heb net Moana gezien, prachtig hoe mooi computeranimatie tegenwoordig is.
Oh.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 10:06:49 #244
186611 Haags
pi_169085546
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb net Moana gezien, prachtig hoe mooi computeranimatie tegenwoordig is.
nog 3 uurtjes *O*
Zonder wrijving geen glans
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 12:30:09 #245
319979 Fok-it
All is well
pi_169088601
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb net Moana gezien, prachtig hoe mooi computeranimatie tegenwoordig is.
Dan zul je The Red Turtle ook ael tof vinden. Word niet in gesproken maar wel heel vet geanineerd
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_169088964
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

nog 3 uurtjes *O*
En dan?
Oh.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 12:45:32 #247
186611 Haags
pi_169088978
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En dan?
Verdorie, je bent eerder wakker.
Zonder wrijving geen glans
pi_169088992
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Verdorie, je bent eerder wakker.
HA! Dat zal je leren
Oh.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 12:50:00 #249
186611 Haags
pi_169089076
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

HA! Dat zal je leren
Mijn autisme kan dit niet aan. ;(
Zonder wrijving geen glans
pi_169089091
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Mijn autisme kan dit niet aan. ;(
Ik kan wel weer even in bed gaan liggen om er op het juiste moment uit te komen :)
Oh.
pi_169089124
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

HA! Dat zal je leren
Zenuwachtig voor Legia?
blablablabla
pi_169089136
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Zenuwachtig voor Legia?
Nog niet echt eigenlijk, Ajax moet ze echt oprollen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 12:54:23 #253
186611 Haags
pi_169089153
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik kan wel weer even in bed gaan liggen om er op het juiste moment uit te komen :)
Dan heb je nog 10 minuten. :)
Zonder wrijving geen glans
pi_169089163
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nog niet echt eigenlijk, Ajax moet ze echt oprollen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me voetballend wel te doen. Al weet je het bij Nederlandse teams in Europa inderdaad nooit .
0-0 is ook een kutuitslag wat dat betreft :{
blablablabla
  User die overal opduikt 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 12:55:29 #255
186611 Haags
pi_169089170
Godvertyfus kat.
Zonder wrijving geen glans
pi_169089366
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Lijkt me voetballend wel te doen. Al weet je het bij Nederlandse teams in Europa inderdaad nooit .
0-0 is ook een kutuitslag wat dat betreft :{
Gewoon winnen, geen gezeik.
Oh.
pi_169089374
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godvertyfus kat.
Watte?
Oh.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 13:05:41 #258
186611 Haags
pi_169089382
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Watte?
Ik werk thuis op kantoor vandaag. Maar dat pleuris beest blijft aan de deur krabben om naar binnen te komen.
Zonder wrijving geen glans
pi_169089408
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik werk thuis op kantoor vandaag. Maar dat pleuris beest blijft aan de deur krabben om naar binnen te komen.
Je weet wat ze zeggen: Een hond heeft een baas, maar een kat heeft personeel.
Oh.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 13:08:13 #260
186611 Haags
pi_169089446
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je weet wat ze zeggen: Een hond heeft een baas, maar een kat heeft personeel.
Yep.
Zonder wrijving geen glans
pi_169089475
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je weet wat ze zeggen: Een hond heeft een baas, maar een kat heeft personeel.
walgelijke kutbeesten
blablablabla
pi_169089483
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:09 schreef Elan het volgende:

[..]

walgelijke kutbeesten
Doe eens normaal joh.
Oh.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 13:09:20 #263
186611 Haags
pi_169089485
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:09 schreef Elan het volgende:

[..]

walgelijke kutbeesten
Nou nou nou.
Zonder wrijving geen glans
pi_169090079
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Doe eens normaal joh.
Beesten schijten dikwijls in mn tuin. Dood moeten ze.
blablablabla
pi_169090165
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Beesten schijten dikwijls in mn tuin. Dood moeten ze.
Ja en honden schijten op straat, dan hoef ik ze toch ook niet dood.
Oh.
pi_169090290
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja en honden schijten op straat, dan hoef ik ze toch ook niet dood.
Moet je opruimen Hans, anders krijg je een prent.
Katten mogen gewoon lekker schijten in andermans tuinen. Te smerig voor woorden.
blablablabla
pi_169090322
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Moet je opruimen Hans, anders krijg je een prent.
Katten mogen gewoon lekker schijten in andermans tuinen. Te smerig voor woorden.
En toch ligt het er bijzonder vaak :+

Mijn katten komen hier de tuin nauwelijks uit trouwens, laat lekker gaan. Ze ruimen het nog prima op ook meestal.
Oh.
pi_169090388
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Ze ruimen het nog prima op ook meestal.
_O- _O-
Goed verhaal Hans
blablablabla
pi_169090485
Kat gewoon binnenhouden, zelf je kattenbak schoonmaken. Loslopende katten chippen en flink belasting over laten betalen, net als hondeneigenaren dat al eeuwen moeten.
blablablabla
  donderdag 23 februari 2017 @ 15:24:28 #270
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_169092758
Lekker weertje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_169103116
Ik heb echt aids in mn oogbol gekregen van Ajax - Legia.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  donderdag 23 februari 2017 @ 21:19:02 #272
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_169103208
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb echt aids in mn oogbol gekregen van Ajax - Legia.
Heb hem halverwege afgezet. Man man man man.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_169103232
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb hem halverwege afgezet. Man man man man.
Ik snap niet waarom Stijn alleen Feyenoord boycot :D
Ajax is echt minstens net zo slecht.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169103249
Een voetballende coach die niet eens kan voetballen tegen een zwakzinnig Legia.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  donderdag 23 februari 2017 @ 21:22:16 #275
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_169103329
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Een voetballende coach die niet eens kan voetballen tegen een zwakzinnig Legia.
younes, Traore en Ziyech hebben ook wel daadwerkelijk alle ballen verneukt die ze kregen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_169103382
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

younes, Traore en Ziyech hebben ook wel daadwerkelijk alle ballen verneukt die ze kregen.
Dit Legia gaat weinig meer winnen deze competitie.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 21:29:48 #277
319979 Fok-it
All is well
pi_169103647
AZ is nog erger
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_169103671
quote:
9s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:29 schreef Fok-it het volgende:
AZ is nog erger
AZ speelt tegen een ploeg met spelers die er wat van kunnen.
Dit Legia is serieus slechter dan een hoofdklasser amateur.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 21:31:07 #279
319979 Fok-it
All is well
pi_169103718
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

AZ speelt tegen een ploeg met spelers die er wat van kunnen.
Dit Legia is serieus slechter dan een hoofdklasser amateur.
Was niet best nee. En dan 2 man nog kwijt voor volgende pot :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 21:32:28 #280
319979 Fok-it
All is well
pi_169103789
Gvd AZ _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_169103836
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:32 schreef Fok-it het volgende:
Gvd AZ _O-
:'(
pi_169103848
Mja niveau verschil is ook zo groot
  donderdag 23 februari 2017 @ 21:34:15 #283
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_169103868
AZ moeten ze maar opdoeken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_169103885
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
AZ moeten ze maar opdoeken.
Ajax eerder na de wanprestatie tegen legia
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169103945
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
AZ moeten ze maar opdoeken.
:')_!~``!!!!`!!!""!!!~~!
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 21:37:01 #286
319979 Fok-it
All is well
pi_169103988
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:36 schreef Flippiee het volgende:

[..]

:')_!~``!!!!`!!!""!!!~~!
We gaan de klappertjes missen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_169104053
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

We gaan de klappertjes missen
Die zijn al weer een paar seizoenen uit het stadion.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 21:44:53 #288
319979 Fok-it
All is well
pi_169104327
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:38 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Die zijn al weer een paar seizoenen uit het stadion.
Ach misschien krijgen wij volgend jaar dit soort uitslagen ook in de CL :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 23 februari 2017 @ 21:45:12 #289
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_169104350
Vraag me eigenlijk af waarom AZ komt opdagen. Genant.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  User die overal opduikt 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 21:51:13 #290
186611 Haags
pi_169104567
4-1 valt wel mee joh.
Zonder wrijving geen glans
pi_169104606
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ach misschien krijgen wij volgend jaar dit soort uitslagen ook in de CL :+
Als jullie uberhaupt al door de voorrondes komen.

Gelukkig doen Ajax en Feyenoord het natuurlijk al jaaaaaren FAN-TAS-TISCH in Europa. Met de meest geweldige bijdrages aan het coefficient. Dus klagen op AZ is natuurlijk ook meer dan terecht.
pi_169104621
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:52 schreef Flippiee het volgende:
Als jullie uberhaupt al door de voorrondes komen.
Kampioen geen voorronden :)
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169104642
En als ik dit ajax zo zie spelen vandaag.
Dan ben ik er 100% van overtuigd dat Feyenoord kampioen wordt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 21:53:52 #294
319979 Fok-it
All is well
pi_169104655
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:52 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Als jullie uberhaupt al door de voorrondes komen.

Gelukkig doen Ajax en Feyenoord het natuurlijk al jaaaaaren FAN-TAS-TISCH in Europa. Met de meest geweldige bijdrages aan het coefficient. Dus klagen op AZ is natuurlijk ook meer dan terecht.
:D Doe niet zo mad

En we spelen gewoon groepsfase hoor.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 21:54:15 #295
319979 Fok-it
All is well
pi_169104668
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
En als ik dit ajax zo zie spelen vandaag.
Dan ben ik er 100% van overtuigd dat Feyenoord kampioen wordt.
Tegen Vitesse was het ook al matig
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 23 februari 2017 @ 21:54:46 #296
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_169104688
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
En als ik dit ajax zo zie spelen vandaag.
Dan ben ik er 100% van overtuigd dat Feyenoord kampioen wordt.
Kan bijna niet meer mis gaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

:D Doe niet zo mad

En we spelen gewoon groepsfase hoor.
Daardoor gelijk verdubbeling van budget.
Maar goed 6x0 punten is ook leuk ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_169104692
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Tegen Vitesse was het ook al matig
Dat heb ik toen gezien.
Ware het niet dat Feyenoord toen nog 10x slechter ging spelen dan Ajax.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169104713
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed 6x0 punten is ook leuk ;(
Zelfs legia heeft punten gehaald in CL :D
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 21:56:31 #299
319979 Fok-it
All is well
pi_169104746
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kan bijna niet meer mis gaan.

[..]

Daardoor gelijk verdubbeling van budget.
Maar goed 6x0 punten is ook leuk ;(
Ja, want als Ajax en PSV punten kunnen pakken in de CL is daty voor Feyenoord echt kansloos :+ Zit echt niet veel verschil in
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  User die overal opduikt 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 21:57:11 #300
186611 Haags
pi_169104775
Lyon speelt een oefenpotje :D
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 23 februari 2017 @ 21:57:40 #301
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_169104792
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Zelfs legia heeft punten gehaald in CL :D
We zullen zien.
Feyenoord heeft 0 coefficient. Dus 3 topploegen erbij.
Zie het niet gebeuren.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja, want als Ajax en PSV punten kunnen pakken in de CL is daty voor Feyenoord echt kansloos :+ Zit echt niet veel verschil in
PSV was ook volslagen kansloos.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')