Ja dat was wel jammer idd. Maar misschien had ik anders nu wel AIDS gehad.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je niet stoned bent kun je tenminste goed genoeg nadenken om bijvoorbeeld trio's af te slaan
volgens mij probeer je al tijden om hier aids aan ons over te dragenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat was wel jammer idd. Maar misschien had ik anders nu wel AIDS gehad.
dit, plus dat mensen die een semi-legaal product gebruiken recht moeten hebben op dezelfde bescherming als mensen die legale producten gebruiken.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Net alsof iedereen dan ineens massaal aan de wiet gaat.
Met dat argument kan je dus ook Meth gaan legaliseren...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit, plus dat mensen die een semi-legaal product gebruiken recht moeten hebben op dezelfde bescherming als mensen die legale producten gebruiken.
er is geen zicht op de kwaliteit van wiet, bestrijdingsmiddelen, zware metalen....
een fles jenever bevat ook geen methanol...
wat mij betreft wel ja, op recept en legaal, goede kwaliteitquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met dat argument kan je dus ook Meth gaan legaliseren...
Waarom zou er dan niet meer gedeald worden? Zeker als er een dikke btw op komt gaat dealen gewoon door hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat mij betreft wel ja, op recept en legaal, goede kwaliteit
beter op recept dan op straat
dealers stuk en nieuwe aanwas nihil
Uhm doc, ik wil aan de heroïne, geef eens een recept?
wat snap je niet van "op recept"quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou er dan niet meer gedeald worden? Zeker als er een dikke btw op komt gaat dealen gewoon door hoor.
En wat snap jij niet aan "vraag en aanbod"?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat snap je niet van "op recept"
de apotheek moet de huidige markt totaal kapot concurreren en de huidige populati probleemgebruikers zicht geven op een waardig bestaan
denk je dit serieus?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En wat snap jij niet aan "vraag en aanbod"?
Apotheek kan nooit goedkoper zijn dan illegale shit.
Kan allemaal weer anders zijn na kabinetsformatie, andere standpunten van partijen. Nu is het voor de bunche vlak voor de verkiezingenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:34 schreef JimmyDean het volgende:
Tegen stemden VVD, CDA, PVV, ChristenUnie en SGP.
16+11+10+2+1=40
Dus het komt mooi niet door de EK
Omdat dat op kosten van de belastingbetaler is ja... En omdat je dan in zo'n programma zit waar de meeste junks sowieso geen zin in hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk je dit serieus?
Ik krijg legaal opiaten, kost geen drol
EK, dat duurt nog 2 jaar dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan allemaal weer anders zijn na kabinetsformatie, andere standpunten van partijen. Nu is het voor de bunche vlak voor de verkiezingen
Of bij de regering die er gewoon lekker niks mee doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, sommige dossiers liggen al maanden zo niet jaren bij EK
Maar we mogen niet zeiken want we hebben het zo goedquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of bij de regering die er gewoon lekker niks mee doen.
Op papier gaat het beter met de economie dus bek houden.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar we mogen niet zeiken want we hebben het zo goed
Jij had de mexicano's 20 minuten geleden al gefrituurd.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
was even vergeten hoe ik discussies moet winnen, gelukkig kan ik weer leren van de meester
Wat zit je nu weer te zuigen man.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:47 schreef Der_Mann het volgende:
Jimmy ik vind het fijn dat je er weer bent, nadat Stimo laatst een KLB ban kreeg was de zonneschijn en goeie sfeer hier weer helemaal verdwenen en jij brengt het gelukkig weer terug
heb al een maand geen mexicano's opquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij had de mexicano's 20 minuten geleden al gefrituurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |