Ja, hij is (te) duur, maar m.i. niet de 200-250 euro te duur die overal over het web geslingerd wordt. Als dit ding soepel werkt (ook met productiviteitssoftware en multitasking) is een fysiek toetsenbord en een high end afwerking + beveiligingslagen het mij wel waard.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Aardige hardware, maar wederom midrange specs voor high end prijs.
Dat mag. Ik denk ook wel dat je er erg tevreden mee zult zijn hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:24 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Ja, hij is (te) duur, maar m.i. niet de 200-250 euro te duur die overal over het web geslingerd wordt. Als dit ding soepel werkt (ook met productiviteitssoftware en multitasking) is een fysiek toetsenbord en een high end afwerking + beveiligingslagen het mij wel waard.
Ik ga em vrij snel na de launch halen als ie echt soepel draait.
ja maar specs zijn allesss.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:24 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Ja, hij is (te) duur, maar m.i. niet de 200-250 euro te duur die overal over het web geslingerd wordt. Als dit ding soepel werkt (ook met productiviteitssoftware en multitasking) is een fysiek toetsenbord en een high end afwerking + beveiligingslagen het mij wel waard.
Ik ga em vrij snel na de launch halen als ie echt soepel draait.
Specs zijn niet alles. Specs zijn echter ook niet niets.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja maar specs zijn allesss.
Toetsenbord kost ook niks specs zijn belangeijkste.
Sarsm off
Ik ga hem halen (zo snel mogelijk)
Die nieuwe krijgt gewoon een 320x240 kleurendisplay dus daar hoef je je niet sappel om te maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 22:29 schreef wootahH het volgende:
[..]
ben wel benieuwd maar denk dat het een flop wordt.
mensen kunnen niet meer terug naar een lage resolutie scherm en weinig opties. een accu die dagen mee gaat is ook leuk maar met de komst van Quick charge, draadloos opladen en de gewenning om dagelijks gewoon alles op te laden geloof ik daar niet zo in.
dit zijn echte de beste specs voor die markt. Had wel 1gb meer ram in gemogen.quote:Op zondag 5 maart 2017 08:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Specs zijn niet alles. Specs zijn echter ook niet niets.
Dit of alsnog een Nederlandse release van de Pixel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:10 schreef dimmak het volgende:
Ik wacht op een nieuwe telefoon van Google.
Vind eigenlijk vooral 1 spec van belang, draait de telefoon iOSquote:Op zondag 5 maart 2017 08:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Specs zijn niet alles. Specs zijn echter ook niet niets.
BB10> iosquote:Op zondag 5 maart 2017 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind eigenlijk vooral 1 spec van belang, draait de telefoon iOS
Dat is een spec die jij belangrijk vind.quote:
ios is nogal prut hoor.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is een spec die jij belangrijk vind.
Maar goed, zelfs liever windows phone dan Android, zeker de Samsung versie
Het wereldwijde marktaandeel van BB heeft afgelopen maand een record gebroken: ingestort naar 0%. RIP BB. Gelukkig is er concurrentie. Het zou een kwalijke zaak zijn als bijna alle computers + smartphones op Windows zouden werken. Dan krijg je monopolistische prijzen waar niemand wat mee opschiet.quote:
Kun je 3 Alcatels voor kopen.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:51 schreef tudorme het volgende:
De reissue van de Nokia 3310.De eerste foto's zien er goed uit.
En dat voor ¤ 49.
OnePlus doet niets bijzonders toch? Buiten kale Android en een lage prijs?quote:Op maandag 6 maart 2017 22:16 schreef Posergoth6667 het volgende:
De OnePlus 4. Ik ben echt benieuwd wat die gaan doen.
Ik heb de OnePlus 3. Laad snel, blijft koud, doe lang met de batterij, AmoLED, super super super snelle telefoon. Ik heb meerdere iPhones gehad (3, 4, 4S, 5), Windows (6, 6.5, 7), BlackBerry (aantal toestellen) en Android (Moto G, Huawei P8 en nu de OnePlus 3). Dit is de eerste telefoon dat ik echt constant onder de indruk ben. Waar iedereen die *IK* ken zit te klagen over de Samsung S7, blijft mijn OP3 gewoon door knallen. Echt een super toestel. Daarnaast geen volledig kale Android, er zitten aanpassingen in om het beter te maken.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:20 schreef Catch22- het volgende:
ets bijzonders toch? Buiten kale Android en een lage prijs?
Op zich is dat al heel wat, gezien OnePlus wel high end specs brengt, zeker nu ze met de 3T meer ruimte voor een iets hogere prijs gelaten hebben. En gezien de hoge prijs en slechte verkrijgbaarheid van de Google Pixel en Pixel XL, bied OnePlus het beste alternatief. Als ze in de OnePlus 4 een camera stoppen die met de grote jongens mee kan en alsnog een prijs van <500 euro kunnen hanteren, kan dat zomaar hét succestoestel van 2017 worden in de Android hoek.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
OnePlus doet niets bijzonders toch? Buiten kale Android en een lage prijs?
Zeg nooit nooit. Samsung heeft het eerder geprobeerd: van de S4 werd een "Google Play Edition" verkocht met stock Android.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:58 schreef Drommelsch85 het volgende:
Google Pixel, Pixel 2 (al moeten ze echt eens wat doen aan de beroerde verkrijgbaarheid, überhaupt een 128 GB model vinden is onmogelijk)
iPhone 8 OLED
Samsung kan me echt gestolen worden tenzij ze stock android ROMs als extra download aan gaan bieden. Zal nooit niet gebeuren, je blijft opgescheept met een paar GB bloatware en touchwiz rommel.
Gewoon een telefoon kiezen waar je een microSDXC in kan stoppen, schuif er voor voor een euro of 45 een 128 GB kaartje in, en klaar ben je.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:58 schreef Drommelsch85 het volgende:
Google Pixel, Pixel 2 (al moeten ze echt eens wat doen aan de beroerde verkrijgbaarheid, überhaupt een 128 GB model vinden is onmogelijk)
iPhone 8 OLED
Samsung kan me echt gestolen worden tenzij ze stock android ROMs als extra download aan gaan bieden. Zal nooit niet gebeuren, je blijft opgescheept met een paar GB bloatware en touchwiz rommel.
(top)camerakwaliteit is voor mij het grootste argument, dus behalve deze valt vrijwel ieder toestel meteen af.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:13 schreef versterker het volgende:
[..]
Gewoon een telefoon kiezen waar je een microSDXC in kan stoppen, schuif er voor voor een euro of 45 een 128 GB kaartje in, en klaar ben je.
Tweede voordeel is dat je het kaartje bij problemen altijd nog in een PC kan stoppen om je data er vanaf te halen.
Dat zou erg mooi zijn!quote:Op maandag 6 maart 2017 23:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Samsung heeft het eerder geprobeerd: van de S4 werd een "Google Play Edition" verkocht met stock Android.
Een nogal achterhaald oudemannenargument, ik heb nooit mijn dSLR bij me en voor korte vakanties eigenlijk ook niet. Ofwel het is teveel geklooi, gesleep, etc. Mijn Panasonic GH4 maakt savonds evengoed waardeloze foto's. De beste camera is degene die je altijd bij je hebt en met een beetje geluk straks nog waterdicht ook.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:22 schreef versterker het volgende:
Fotokwaliteit vind ik totaal onbelangrijk, ik heb twee DSLR's met Pro lenzen en een goede compact camera.
Telefooncamera's zijn leuk voor een snapshot, de AF is te traag, ze hebben altijd alleen maar digitale zoom en ze hebben te weinig mogelijkheden qua instellingen. Als ik een foto wil maken pak ik wel een van die drie echte camera's mee.
bb keyone heeft zelfde cameraquote:Op maandag 6 maart 2017 23:15 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
(top)camerakwaliteit is voor mij het grootste argument, dus behalve deze valt vrijwel ieder toestel meteen af.
[..]
Dat zou erg mooi zijn!
Ja, alleen de sensor. Niet de software. Zeker nu slimme algoritmes en verwerking tegenwoordig de beeldkwaliteit bepalen en je fantastische snaps als met de Google Pixel kunt krijgen.quote:
beide android.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:44 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Ja, alleen de sensor. Niet de software. Zeker nu slimme algoritmes en verwerking tegenwoordig de beeldkwaliteit bepalen en je fantastische snaps als met de Google Pixel kunt krijgen.
Die foto's zijn nabewerkt met software. Ik zou wel eens images rechtstreeks uit de camera willen zien.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:24 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Een nogal achterhaald oudemannenargument, ik heb nooit mijn dSLR bij me en voor korte vakanties eigenlijk ook niet. Ofwel het is teveel geklooi, gesleep, etc. Mijn Panasonic GH4 maakt savonds evengoed waardeloze foto's. De beste camera is degeme die je altijd bij je hebt en met een beetje geluk straks nog waterdicht ook.
http://phandroid.com/2016/10/04/google-pixel-photo-samples/
Lees je eens in de Auto HDR mode van de Pixel en goede EIS voor video, die prima opkan tegen de OIS van de iPhone. Die feature heeft de Blackberry domweg niet en staat los van Android. Jammer, anders was het idd een awesome apparaatquote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
beide android.
Heeft ergens anders mee te maken
https://www.cnet.com/news(...)ch-camera-is-better/ Ja, je kan AutoHDR uitzetten maar hier is niks later aan bewerkt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:49 schreef versterker het volgende:
[..]
Die foto's zijn nabewerkt met software. Ik zou wel eens images rechtstreeks uit de camera willen zien.
is ook een chipquote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:51 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Lees je eens in de Auto HDR mode van de Pixel en goede EIS voor video, die prima opkan tegen de OIS van de iPhone. Die feature heeft de Blackberry domweg niet en staat los van Android. Jammer, anders was het idd een awesome apparaat
Chip of niet, de keyone is in fotokwalitet net zo min onderscheidend als een willekeurige Xperia of generieke HTC.quote:
Veel telefoons hebben al RAW-ondersteuning. En dat "meer megapixels"-argument gaat niet echt meer op, gezien de meeste fabrikanten het aantal MP juist omlaag hebben gegooid: Samsung ging van 16MP naar 12MP, LG gaat omlaag naar 12, en volgens mij zelfs Sony.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 07:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Mobieltje en fotograferen?
Okay, features, snellere a.f. en dan ook graag de mogelijkheid RAW te fotograferen lijken me twee nice to have. Meer dan 10 megapixel heeft vrijwel niets met fotograferen te maken maar alles met marketing aan featurenerds. Heb liever 10 en dan goede low light mogelijkheden, maar dat kan ik vergeten, meer megapixels verkoopt.
Want dat weet je uit eigen ervaring? Of herhaal je simpelweg wat je in het artikel van the Verge gelezen hebt?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:59 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Chip of niet, de keyone is in fotokwalitet net zo min onderscheidend als een willekeurige Xperia of generieke HTC.
Dat is geen smartphone, dat is een camera met een ingebouwde smartphone.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 08:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Veel telefoons hebben al RAW-ondersteuning. En dat "meer megapixels"-argument gaat niet echt meer op, gezien de meeste fabrikanten het aantal MP juist omlaag hebben gegooid: Samsung ging van 16MP naar 12MP, LG gaat omlaag naar 12, en volgens mij zelfs Sony.
Overigens heeft de smartphone met de beste lowlight performance ook 20 megapixel:
[ afbeelding ]
Daarnaast is lowlight een leuk argument voor "echte fotografen", maar nu smartphone camera's steeds beter worden, wordt dat argument steeds belangrijker, omdat er verder niet veel andere overblijven. Althans, niet het gros van de consumenten, die gewoon mooie foto's willen hebben.
Daar heb je absoluut gelijk in. Dat maakt het echter wel de meest compacte camera ter wereld met deze specs en beeldkwaliteit. En biedt hij alle voordelen van een smartphone: connectiviteit, in-camera bewerking via talloze apps en het gemak van altijd bij je hebben.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 08:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is geen smartphone, dat is een camera met een ingebouwde smartphone
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |