abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169039242
Binnenkort een grote beurs waar de meeste namen wel staan.
Zover ik weet staat apple er alleen niet.
Maar waar kijk jij naar uit?
Plaats hier alle rumour specs en alles over telefoons wat je hoopt dat er komt

Ik heb mijn hoop op de blackberry mecury.
Want fysieke toetsen zijn handig en dan kan ik lekker makkelijk emuleren
  dinsdag 21 februari 2017 @ 09:29:40 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_169039411
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:13 schreef tailfox het volgende:
Ik heb mijn hoop op de blackberry mecury.
Ik heb mjn hoop op de apple ipone.
pi_169039434
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:29 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik heb mjn hoop op de apple ipone.
why
  dinsdag 21 februari 2017 @ 09:37:36 #4
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_169039494
iPhone 7S/8 _O_
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 09:43:21 #5
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_169039580
Zelf ben ik niet van plan nieuwe hardware te kopen, maar ik kijk wel graag naar wat de nieuwste telefoons aan features hebben.

Ik zit hoofdzakelijk in het Apple ecosysteem, maar gebruik nu tijdelijk een Nexus 5.

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:13 schreef tailfox het volgende:
Want fysieke toetsen zijn handig en dan kan ik lekker makkelijk emuleren
Hoe bedoel je "emuleren?" Bedoel je dat je van die oude retro games van de Super Nintendo speelt?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_169039604
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:43 schreef Hallmark het volgende:
Zelf ben ik niet van plan nieuwe hardware te kopen, maar ik kijk wel graag naar wat de nieuwste telefoons aan features hebben.

[..]

Hoe bedoel je "emuleren?" Bedoel je dat je van die oude retro games van de Super Nintendo speelt?

dat is mijn plan. Toetsenbord is dan heel fijn
pi_169040377
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:32 schreef tailfox het volgende:

[..]

why
Waarom niet
pi_169040577
M'n huidige. Ik hoop dat hij het niet begeeft.
Ja doei.
pi_169040661
Ik kijk vooral uit voor telefoons die naar mijn hoofd gegooid worden.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_169041054
Geen enkele, degene die ik nu heb is al 5+ jaren oud en doet het nog prima. :{w
Ура для россии
pi_169041169
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:39 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Waarom niet
weet je iets van het toestel af of koop je gewoon altijd apple.
pi_169041193
Mensen die een apple telefoon kopen :')
Ja doei.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:29:43 #13
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_169041198
Een iPhone SE2 zou mooi zijn, maar ik ben bang dat het ijdele hoop is.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:30:58 #14
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_169041221
Levensgevaarlijk, die dingen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_169041222
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:29 schreef Tijn het volgende:
Een iPhone SE2 zou mooi zijn, maar ik ben bang dat het ijdele hoop is.
ik moet toegeven dat is zo een fijn formaat heb nu een 4 en heerlijk grootte.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2017 11:31:48 ]
pi_169041236
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:31 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik moet toegeven dat is zo een fijn formaat heb nu een 4 en heerlijk voormaat.
Voormaat :')
Ja doei.
pi_169041249
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Voormaat :')
ja net als voorgevel
pi_169042903
De Pear youCall 8z
IT'er in hart en nieren
  dinsdag 21 februari 2017 @ 14:08:04 #19
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_169045011
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:28 schreef tailfox het volgende:

[..]

Waarom de implicatie dat iemand die Apple koopt er niets vanaf weet ?
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_169045152
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:08 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Het is insinuatie en tevens een typische apple fanboy reactie van je.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_169045666
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:08 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

omdat de telefoon nog niet uit is?
  dinsdag 21 februari 2017 @ 15:00:16 #22
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_169046063
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:42 schreef tailfox het volgende:

[..]

omdat de telefoon nog niet uit is?
De vraag was toch ook "waar kijk jij naar uit" ?
pi_169046355
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:00 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

De vraag was toch ook "waar kijk jij naar uit" ?
ja.
de weder vraag waarom
  dinsdag 21 februari 2017 @ 15:17:53 #24
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_169046432
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:15 schreef tailfox het volgende:
de weder vraag waarom
Omdat het de nieuwe iPhone is, duh!
pi_169046954
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:28 schreef tailfox het volgende:

[..]

Ik koop geen telefoons, ik krijg telefoons.
pi_169063455
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:38 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik koop geen telefoons, ik krijg telefoons.
je koopt ze bij je abo
pi_169082288
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:15 schreef tailfox het volgende:

[..]

ja.
de weder vraag waarom
Omdat iPhones de enige telefoons zijn die op iOS draaien. Omdat Apple nu al drie generaties op praktisch hetzelfde design teert en verwacht wordt daf ze dit jaar toch echt weer gaan vernieuwen. Omdat de iPhone dit jaar 10 jaar oud wordt en alle geruchten erop wijzen dat Apple de vernieuwingen bij de iPhone 7 achter heeft gehouden voor de anniversary edition van de iPhone, die dit jaar dus uit zal komen.

Dat lijken mij genoeg redenen te zijn om in ieder geval nieuwsgierig te zijn naar wat de nieuwe iPhone gaat brengen.

De meeste andere toestellen zullen niet heel veel schokkends brengen:

- Samsung zal het vooral op safe spelen na de ramp met de Note 7: snellere CPU, verbeterde camera, meer RAM en nieuwe Edge functies ingebakken in Touchwiz

- LG gaat back to basics na het floppen van de G5: meer nadruk op design, ook een snellere SoC, betere camera, de standaard upgrades dus

- HTC heeft de U en U Ultra al uitgebracht: mooie smartphone, maar met de specs van een 2016 vlaggenschip, niet een 2017 vlaggenschip. Te duur voor specs die binnenkort achterhaald zijn, dus nauwelijks interessant.

- Sony heeft al jaren niets interessants uitgebracht.

- Xiaomi kan de tweede generatie Mi Mix uitbrengen, maar de kans is groot dat meer fabrikanten naar het bezelless design gaan dat dit toestel onderscheidde.

- Huawei komt met de Mate 10, die high end specs en camera belooft, maar hoogstwaarschijnlijk geïmporteerd zal moeten worden, wat de prijs hoger maakt.

- Google zal met de opvolger van de Pixel en Pixel XL komen. Het meest interessante daaraan is de vraag of ze deze wél normaal beschikbaar kunnen maken in ons land, en hoe competitief de prijs daarvan gaat zijn. De huidige Pixels zijn pakweg 100 euro duurder dan de iPhone 7 en 7 Plus, doorgaans de duurste smartphone op de markt.

Dus, mijn vraag: waarom niet uitkijken naar de iPhone?
pi_169082300
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:44 schreef tailfox het volgende:

[..]

dat is mijn plan. Toetsenbord is dan heel fijn
Koop dan gewoon deze:
pi_169085878
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 00:17 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Omdat iPhones de enige telefoons zijn die op iOS draaien. Omdat Apple nu al drie generaties op praktisch hetzelfde design teert en verwacht wordt daf ze dit jaar toch echt weer gaan vernieuwen. Omdat de iPhone dit jaar 10 jaar oud wordt en alle geruchten erop wijzen dat Apple de vernieuwingen bij de iPhone 7 achter heeft gehouden voor de anniversary edition van de iPhone, die dit jaar dus uit zal komen.

Dat lijken mij genoeg redenen te zijn om in ieder geval nieuwsgierig te zijn naar wat de nieuwe iPhone gaat brengen.

De meeste andere toestellen zullen niet heel veel schokkends brengen:

- Samsung zal het vooral op safe spelen na de ramp met de Note 7: snellere CPU, verbeterde camera, meer RAM en nieuwe Edge functies ingebakken in Touchwiz

- LG gaat back to basics na het floppen van de G5: meer nadruk op design, ook een snellere SoC, betere camera, de standaard upgrades dus

- HTC heeft de U en U Ultra al uitgebracht: mooie smartphone, maar met de specs van een 2016 vlaggenschip, niet een 2017 vlaggenschip. Te duur voor specs die binnenkort achterhaald zijn, dus nauwelijks interessant.

- Sony heeft al jaren niets interessants uitgebracht.

- Xiaomi kan de tweede generatie Mi Mix uitbrengen, maar de kans is groot dat meer fabrikanten naar het bezelless design gaan dat dit toestel onderscheidde.

- Huawei komt met de Mate 10, die high end specs en camera belooft, maar hoogstwaarschijnlijk geïmporteerd zal moeten worden, wat de prijs hoger maakt.

- Google zal met de opvolger van de Pixel en Pixel XL komen. Het meest interessante daaraan is de vraag of ze deze wél normaal beschikbaar kunnen maken in ons land, en hoe competitief de prijs daarvan gaat zijn. De huidige Pixels zijn pakweg 100 euro duurder dan de iPhone 7 en 7 Plus, doorgaans de duurste smartphone op de markt.

Dus, mijn vraag: waarom niet uitkijken naar de iPhone?
ik heb ook wel hoop op iphone.
Toch hoop ik dat bb mecury een goed toestel gaat worden.
pi_169086201
Hopen dat Blackberry terug komt, dat heb ik ook heel lang gedaan. Die hoop kun je wel opgeven ;)
pi_169086436
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hopen dat Blackberry terug komt, dat heb ik ook heel lang gedaan. Die hoop kun je wel opgeven ;)
andere fabrikant en ander os
pi_169086686
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:01 schreef tailfox het volgende:

[..]

andere fabrikant en ander os
Dat kan zijn, maar ook dat hebben ze eerder geprobeerd. Al sinds de Blackberry Playbook in 2011 is er ondersteuning voor Android Applicaties. Dat maakte de Blackberry Z10 een héél erg leuke smartphone toen deze een prijsverlaging naar 150 euro kreeg. De Blackberry Priv, de eerste echte Android Blackberry was echter een flinke tegenvaller en deed denken aan Android-toestellen van jaren geleden. De Blackberry Passport leek een originele smartphone met mooie feature set te worden, maar ook die viel uiteindelijk tegen.

Originele hardware (en software) maken is helaas niet genoeg. Als dat wel zo was, was Palm (en later HP) wel succesvoller geweest met WebOS. Dát was nou echt een innovatief OS, met een van de beste mobiele browsers die ik ooit gebruikt heb, en de meest natuurlijke interface die je op dat moment kon krijgen. Maar Android had meer apps en third party support dus werd groter. WebOS was vee beter.

Punt is: Blackberry heeft kansen genoeg gehad, en constant verspeeld. Een nieuwe fabrikant zal dit niet op magische wijze allemaal fixen. Er is een reden dat de grote fabrikanten zo groot zijn. Ja, de toestellen lijken allemaal op elkaar. Ja, dat kan saai en eentonig worden. Maar ervaring leert dat je, bijna zonder uitzondering, uiteindelijk teleurgesteld wordt als je een toestel neemt dat "anders" is, puur omdat je iets zoekt dat afwijkt van de norm.

Nogmaals, als je wilt emuleren, kun je beter gewoon een bluetooth gamepad of iets als de Snail W3D kopen
pi_169086894
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:14 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat kan zijn, maar ook dat hebben ze eerder geprobeerd. Al sinds de Blackberry Playbook in 2011 is er ondersteuning voor Android Applicaties. Dat maakte de Blackberry Z10 een héél erg leuke smartphone toen deze een prijsverlaging naar 150 euro kreeg. De Blackberry Priv, de eerste echte Android Blackberry was echter een flinke tegenvaller en deed denken aan Android-toestellen van jaren geleden. De Blackberry Passport leek een originele smartphone met mooie feature set te worden, maar ook die viel uiteindelijk tegen.

Originele hardware (en software) maken is helaas niet genoeg. Als dat wel zo was, was Palm (en later HP) wel succesvoller geweest met WebOS. Dát was nou echt een innovatief OS, met een van de beste mobiele browsers die ik ooit gebruikt heb, en de meest natuurlijke interface die je op dat moment kon krijgen. Maar Android had meer apps en third party support dus werd groter. WebOS was vee beter.

Punt is: Blackberry heeft kansen genoeg gehad, en constant verspeeld. Een nieuwe fabrikant zal dit niet op magische wijze allemaal fixen. Er is een reden dat de grote fabrikanten zo groot zijn. Ja, de toestellen lijken allemaal op elkaar. Ja, dat kan saai en eentonig worden. Maar ervaring leert dat je, bijna zonder uitzondering, uiteindelijk teleurgesteld wordt als je een toestel neemt dat "anders" is, puur omdat je iets zoekt dat afwijkt van de norm.

Nogmaals, als je wilt emuleren, kun je beter gewoon een bluetooth gamepad of iets als de Snail W3D kopen
de Z10 was een heeel goed toestel. Bb os 10 was zeer solid maar de android support was zeer slecht. Verder de support van OS10 werd al helemaal slecht toen de nieuwe ceo het OS liet vallen(ergo weinig updates)
De passport is geliefd voor zijn voor en fijn toetsenbord niet zo zeer door het OS.
De priv was veelste duur en meer een probeersel om te kijken of mensen massaal gingen overstappen.

De dtek50 en dtek60 zijn gewoon normale android phones lopen voor geen meter.

De dtek70 (mecury) gaat een goedkopere priv worden met betere specs en geen slider toetsenbord(de priv typte al sws niet heel goed)
De mecury ziet er dan wel uit als een toestel van 2017. Vingerprint scanner in de spatie. Kunnen scrollen met toetsenbord.

Kwa looks en functies hebben ze dat gewoon afgeken bij de oude bbs. Met de goede punten van bb10 hoop ik.
Maar het succes hangt ook af hoeveel reclame ze gaan maken.
Bij de dtek 60 verscheen die gewoon in een mediamarkt folder (duitslands) zonder iets van hype
pi_169086934
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:24 schreef tailfox het volgende:

[..]

de Z10 was een heeel goed toestel. Bb os 10 was zeer solid maar de android support was zeer slecht. Verder de support van OS10 werd al helemaal slecht toen de nieuwe ceo het OS liet vallen(ergo weinig updates)
De passport is geliefd voor zijn voor en fijn toetsenbord niet zo zeer door het OS.
De priv was veelste duur en meer een probeersel om te kijken of mensen massaal gingen overstappen.

De dtek50 en dtek60 zijn gewoon normale android phones lopen voor geen meter.

De dtek70 (mecury) gaat een goedkopere priv worden met betere specs en geen slider toetsenbord(de priv typte al sws niet heel goed)
De mecury ziet er dan wel uit als een toestel van 2017. Vingerprint scanner in de spatie. Kunnen scrollen met toetsenbord.

Kwa looks en functies hebben ze dat gewoon afgeken bij de oude bbs. Met de goede punten van bb10 hoop ik.
Maar het succes hangt ook af hoeveel reclame ze gaan maken.
Bij de dtek 60 verscheen die gewoon in een mediamarkt folder (duitslands) zonder iets van hype
Nogmaals: ik zou er niet teveel op hopen. Het zal geen groot succes worden, zowel commerciëel niet als qua prestaties.
pi_169086995
Microsoft Surface Phone, ja ik heb nog hoop :@
pi_169087401
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:30 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
Microsoft Surface Phone, ja ik heb nog hoop :@
al verloren toen ik mijn SP3 voor de 3e keer mocht opsturen
pi_169087487
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2017 09:49 schreef tailfox het volgende:

[..]

je koopt ze bij je abo
Nee, ik heb helemaal geen abonnement.
pi_169087671
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:49 schreef tailfox het volgende:

[..]

al verloren toen ik mijn SP3 voor de 3e keer mocht opsturen
Oei, mag wat kosten.. :o
pi_169087780
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:58 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:

[..]

Oei, mag wat kosten.. :o
ja heel fijn :')
pi_169111707
Mijn Lumia 1520 is net 3 jaar oud. Dus ik ben denk pas in 2020 toe aan een nieuwe. Of 2021.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')