hoe lang zit jij al op fok danquote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:08 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik zat al op FOK! toen jij nog met je driewieler rondjes over de oprit reed
niks mis met pensy hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:09 schreef Etsu het volgende:
Die Pensylvania, negeren we hem nog steeds of is hij een beetje oke geworden?
of tot welke leeftijd zat jij op een 3wielerquote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe lang zit jij al op fok dan
Je hebt verassen verkeerd gespeldquote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij heeft t maar leuk te vinden . Gewoon verrassen toch
k vond dat zo lulligquote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:12 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Je hebt verassen verkeerd gespeld
Dus ipv noel verrassen moet ik hem verassen? Doodsverwensing, TRquote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:12 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Je hebt verassen verkeerd gespeld
Jij snapt dit grapje niet dus bemoei je er niet mee, kuiken.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus ipv noel verrassen moet ik hem verassen? Doodsverwensing, TR
hij blijft natuurlijk een frontpagedoetjequote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
In het begin was hij schijtirritant. Vandaar dat ik even vroeg.
Jij snapt wel meer niet, en nog steeds post je hier.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:15 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Jij snapt dit grapje niet dus bemoei je er niet mee, kuiken.
Ja bij jou ook JimmyBIEMquote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel jammer van die lelijke spelfout in z'n usernaam.
We zijn dus niet meer de enige in Emmenquote:Bij deze door welzijnsgroep Sedna gerunde weggeefwinkel
Goed om te weten.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We zijn dus niet meer de enige in Emmen
Ga daar spullen halen en geef ze bij jullie wegquote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We zijn dus niet meer de enige in Emmen
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga daar spullen halen en geef ze bij jullie weg
Daarom moet je net als Braddie doen. Je zegt gewoon steeds dat je gaat afvallen bijvoorbeeld, maar je doet het niet en hebt toch lekker een doel.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom moet je net als Braddie doen. Je zegt gewoon steeds dat je gaat afvallen bijvoorbeeld, maar je doet het niet en hebt toch lekker een doel.
Hey, mijn favoriete kutuserquote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom moet je net als Braddie doen. Je zegt gewoon steeds dat je gaat afvallen bijvoorbeeld, maar je doet het niet en hebt toch lekker een doel.
Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja jongens deze is niet gereekst dacht ff dat de SC weer eens dicht was hey wat maken jullie me nu godverdomme hey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |