Hij doet er wel steeds langer over om op het punt van kanaalverwijdering te komen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Echt een vicieuze cirkel die Bradley
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:28 schreef hugecooll het volgende:
Laat onschuldige omstanders eens met rust joh
Oh, wat een censuur weer. Sommige filmpjes van YouTube mogen wel, sommige niet. Als die persoon van het filmpje niet wil dat het bekeken kan worden door anderen moet ze het niet online zetten.quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:40 schreef Moira. het volgende:
Ja huuu, dat filmpje is al eerder verwijderd, moet je 't niet opnieuw gaan posten.
Heil jullie leider:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:17 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nu leest hij deze post, verwijdert zo dat filmpje weer en is de cirkel weer rond.
quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:40 schreef Moira. het volgende:
Ja huuu, dat filmpje is al eerder verwijderd, moet je 't niet opnieuw gaan posten.
Heil jullie leider:
[..]
Niet zo'n drama man, is toch logisch dat je er geen onschuldige meisjes bij gaat betrekken alleen omdat Braddie zo dom is haar privegegevens door te laten schemerenquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:41 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Oh, wat een censuur weer. Sommige filmpjes van YouTube mogen wel, sommige niet. Als die persoon van het filmpje niet wil dat het bekeken kan worden door anderen moet ze het niet online zetten.
Zet anders even in de OP welke filmpjes wel en niet mogen. Ik heb dat namelijk niet meegekregen, dus excuus.
Zo'n onschuldig dolletje van mij hoeft toch niet dan meteen naar de eeuwige jachtvelden?quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet zo'n drama man, is toch logisch dat je er geen onschuldige meisjes bij gaat betrekken alleen omdat Braddie zo dom is haar privegegevens door te laten schemerenDat mens heeft er verder niks mee te maken.
Neh jij was gewoon een quote op verwijderde post. Je hebt je goed gedragen hoor, je mag een sticker uitkiezenquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo'n onschuldig dolletje van mij hoeft toch niet dan meteen naar de eeuwige jachtvelden?
Ik kwam bij het filmpje omdat ik 'Bradgetv' intikte bij YouTube...quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet zo'n drama man, is toch logisch dat je er geen onschuldige meisjes bij gaat betrekken alleen omdat Braddie zo dom is haar privegegevens door te laten schemerenDat mens heeft er verder niks mee te maken.
Ja hee ho daarvoor moet je in KLB FB zijn, in mijn jurisdictie is het Braddietopic namelijk niet zonder reden geslotenquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:48 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Ik kwam bij het filmpje omdat ik 'Bradgetv' intikte bij YouTube...
Tevens is Bradley natuurlijk net zo onschuldig als ieder ander persoon. Maar die mogen we natuurlijk wel roosteren in deze SC.
Maar dat topic gaat hier natuurlijk gewoon weer dood leuk verderquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja hee ho daarvoor moet je in KLB FB zijn, in mijn jurisdictie is het Braddietopic namelijk niet zonder reden gesloten
Jep, en vervalt hier ook weer in oude gewoonten, dus daarvoor kun je beter ff in KLB FB aankloppenquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:51 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Maar dat topic gaat hier natuurlijk gewoon weer dood leuk verder
Waar mag ik uit kiezen?quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neh jij was gewoon een quote op verwijderde post. Je hebt je goed gedragen hoor, je mag een sticker uitkiezen
Ga je nou weer beginnen ouwe nazi?quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jep, en vervalt hier ook weer in oude gewoonten, dus daarvoor kun je beter ff in KLB FB aankloppen
Plus ze is geen vlogger, maar fotograaf in opleiding.quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze heeft geen charisma, enkel overgewicht en roze haar.
quote:
Crewbashquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ga je nou weer beginnen ouwe nazi?![]()
![]()
![]()
Vergeet geen fapje te zetten op AriaNina.quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:15 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik niet, maar ga thuis even googelen onder het genot van een pils.
Je hebt ons WEB al ontnomen en dan spoor je mensen hier ook aan hetzelfde te doenquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
CrewbashVergeet die sticker maar
Erg voor die vrouw en zijn kinderen natuurlijk. Sowieso voor hem ook zwaar gênant. Ergens ook wel grappig, altijd maar de perfecte familie pretenderen te zijn, en dan dat beeld in één klap verdwenen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:11 schreef Gudetama het volgende:
Wie heeft het schandaal van Disneymormoon Shay Carl meegekregen? Altijd lachen als een fundi door de mand valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |