quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:41 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Daar had Braddie wat beter over na moeten denken idd.
Dat is een goeie reactie, maar ik vind het toch echt wel, stiekem. Hij weet dat hij de trollen aan zijn kont heeft hangen, even afgezien wat je daarvan vindt. Hij had het filmpje niet hoeven uploaden, hij had haar ook kunnen helpen en het daar bij kunnen laten.quote:
Punt is dat hij helemaal geen naam of link heeft gegeven.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:44 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat is een goeie reactie, maar ik vind het toch echt wel, stiekem. Hij weet dat hij de trollen aan zijn kont heeft hangen, even afgezien wat je daarvan vindt. Hij had het filmpje niet hoeven uploaden, hij had haar ook kunnen helpen en het daar bij kunnen laten.
Hij let echt niet op wat hij allemaal filmt he. Zit gewoon een shot in waar je direct die video en dus het profiel en volledige naam van dat meisje in kan vinden. Wat dus ook al gebeurd is. Pfff.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Punt is dat hij helemaal geen naam of link heeft gegeven.
Dat komt door die trieste users in deze reeks
Braddie moet ook leren een beetje verantwoordelijk om te gaan met internet en youtube enzo. Triest wellicht dat het nodig is ,maar wel broodnodig.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij let echt niet op wat hij allemaal filmt he. Zit gewoon een shot in waar je direct die video en dus het profiel en volledige naam van dat meisje in kan vinden. Wat dus ook al gebeurd is. Pfff.
Maar wel een shot van de upload en het betreffende profielquote:Heb de link toch maar niet in de beschrijving gezet omdat het logischerwijs niet mijn opdracht is (Maar van deze persoon in kwestie) En buiten het editen dus niet mijn "pakkie an"
Koud kunstje om de naam van die zaak op te zoeken op YouTube. Hij heeft het zo wel heel makkelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Punt is dat hij helemaal geen naam of link heeft gegeven.
Dat komt door die trieste users in deze reeks
Ik moet zeggen dat ik dit ook de eerste 2 seconden dacht toen ik die profielfoto in het klein zagquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik dacht dat Braddie een foto van hemzelf als kanaalpictogram van dat kanaal had ingesteld maar het is gewoon een foto dat meisje.
En Braddie weet dat. En toch doet hij het.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Heel volwassen om het dan alsnog te posten.
Maar ja, niveau in KLB
Dit is idd iets dat hij echt moeilijk lijkt te vinden. Gewoon dingen doen zonder dat daar verder een video of internetpost oid van moet komen. Iets bij je privékringen houden in je eigen leven zonder dat iemand op het internet daar wat vanaf hoeft te weten.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:44 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat is een goeie reactie, maar ik vind het toch echt wel, stiekem. Hij weet dat hij de trollen aan zijn kont heeft hangen, even afgezien wat je daarvan vindt. Hij had het filmpje niet hoeven uploaden, hij had haar ook kunnen helpen en het daar bij kunnen laten.
Snap ikquote:
Dit ben ik wel met je eens, Braddie geeft zelf een ontieglijk domme voorzet, maar had prima niet gepost hoeven worden. Maar met honderden views op zo'n topic, en idd voornamelijk in KLB, heb je er altijd wel eentje tussen zitten die dat soort shit dan post. Da's altijd al zo geweest hier.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Heel volwassen om het dan alsnog te posten.
Maar ja, niveau in KLB
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met je eens, Braddie geeft zelf een ontieglijk domme voorzet, maar had prima niet gepost hoeven worden. Maar met honderden views op zo'n topic, en idd voornamelijk in KLB, heb je er altijd wel eentje tussen zitten die dat soort shit dan post. Da's altijd al zo geweest hier.
Ik zal er wel ff een KLB-modje bij roepen om eventueel te vegen want straks wordt dat meisje aan 'r mouw getrokken door figuren als Mapima en krijgt ze ineens Brads hele FOK!geschiedenis voor de kiezen ofzoDa's ook niet echt wat je wilt als je gewoon iemand uitnodigt om te helpen editten
Bij jou denk ik echt elke keer "ach, het is nog een puberkind, laat maar gaan". En dan bedenk ik me dat mensen uit 1996 inmiddels ook alweer 20 jaar oud zijnquote:
Kan zelfs al 21 zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij jou denk ik echt elke keer "ach, het is nog een puberkind, laat maar gaan". En dan bedenk ik me dat mensen uit 1996 inmiddels ook alweer 20 jaar oud zijn_
Hier is een mooie quote uit 2007 bij te vinden waarvan ik te lui ben om 'm op te zoeken. Toen werd dit ook al tegen 'm gezegd, volgens mij zelfs door Yvonne.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Het internet is gewoon niet voor braddie gemaakt
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij jou denk ik echt elke keer "ach, het is nog een puberkind, laat maar gaan". En dan bedenk ik me dat mensen uit 1996 inmiddels ook alweer 20 jaar oud zijn_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |