Stel je voor dat hij wel kan neuken, op zo'n vrouw hebben misschien ook wel een paar anderen gelegenquote:Op maandag 20 februari 2017 16:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, TS kan niks krijgen, daarom is ie ook verzuurd.
Je slaapt ook nooit in een hotel?quote:Op maandag 20 februari 2017 17:01 schreef MCH het volgende:
Ik zou ook niet zo snel op een tweedehands matras willen slapen maar als de nood hoog is waarom niet?
Als ik in een hotel slaap neem ik mijn eigen matras meequote:Op maandag 20 februari 2017 19:15 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je slaapt ook nooit in een hotel?
Daar hebben er nog veel meer dat matras gelegen
Dit dus!quote:Op maandag 20 februari 2017 17:09 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij wel kan neuken, op zo'n vrouw hebben misschien ook wel een paar anderen gelegenmisschien nog wel meer verschillende figuren dan op een tweedehands matras.
Ik snap overigens ook niet wat het nut van dit topic is, zelfs niet in ONZ, en waarom het uberhaupt openblijft? Het enige doel is lachen om iemand die het moeilijk heeft en al met de grootst mogelijke moeite en schaamte wat hulp uit FHF accepteert.
Ja maar mensen doen een matras weg als deze versleten is. Daarom is een 2e hands matras geen aanrader. Slecht voor je rugquote:Op maandag 20 februari 2017 19:15 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je slaapt ook nooit in een hotel?
Daar hebben er nog veel meer dat matras gelegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |