Jawel hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:43 schreef hafcfan het volgende:
Boeien. Niemand kijkt toch via eurosport
De casual nitwits die niet verder komen dan de top drie jammer genoeg wel. Een beetje Calcio liefhebber heeft natuurlijk gewoon BeIN.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:43 schreef hafcfan het volgende:
Zeker wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:43 schreef hafcfan het volgende:
Dat commentaar is echt intens triest. Ze kunnen serieus beter iemand als jou daar neer zetten. Die met passie verteld en er verstand van heeft. Kost ze nog minder geld ook. Ik kijk vaak via Sky Calcioquote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De casual nitwits die niet verder komen dan de top drie jammer genoeg wel. Een beetje Calcio liefhebber heeft natuurlijk gewoon BeIN.
Inter kan morgen gewoon op vijf punten van P2 komen. Dat zou echt hilarisch zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:05 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk is dat Napoli gegeil nu eens afgelopen. Niks bijzonders aan
Ik snap echt niet waarom je aan het Napoli geruk mee deed. Het is echt niks. Lopen maar 2/3 toekonstige wereldtoppers inquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Inter kan morgen gewoon op vijf punten van P2 komen. Dat zou echt hilarisch zijn.
Nouja, meedeed. Ik was voornamelijk de eerste die er over begon in dit topic zo medio december. Toen waren ze echt in wereldvorm en must see TV. Sindsdien is de bandwagon behoorlijk bijgevuld, maar het spel juist beetje bij beetje achteruit gegaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je aan het Napoli geruk mee deed. Het is echt niks. Lopen maar 2/3 toekonstige wereldtoppers in. Al vind ik het wel leuk dat JR het ineens geweldig vond omdat jij het zei
Hebben een prima team om ruim van de kleintjes te winnen, maar komt er een tegenstander met gelijkwaardige kwaliteiten of een betere tacktiek dan laten ze het 9/10 keer afweten. Klopt wat je zeiquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nouja, meedeed. Ik was voornamelijk de eerste die er over begon in dit topic zo medio december. Toen waren ze echt in wereldvorm en must see TV. Sindsdien is de bandwagon behoorlijk bijgevuld, maar het spel juist beetje bij beetje achteruit gegaan.
Ik zit eigenlijk te wachten op het moment dat iedereen Atalanta gaat ontdekken en op die bandwagon springt. Verbaas me erover dat het zo lang duurt. Dat is toch veel leuker en beter dan zo'n Milan of Fiorentina.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hebben een prima team om ruim van de kleintjes te winnen, maar komt er een tegenstander met gelijkwaardige kwaliteiten of een betere tacktiek dan laten ze het 9/10 keer afweten. Klopt wat je zeiStijn en jr volgenden jou, maar ik trap niet in Napoli. Het wordt nooit Italiaanse top. Teveel middelmaat. Ze hebben echt geluk met Frank gehad anders werden ze sowieso geen 3e. Nu maken ze nog kans
En dan te bedenken dat ze al veel verkocht hebben. En toch presten ze nog steeds geweldig. Hopelijk kunnen ze het een beetje bij elkaar houden voor de EL, maar ik vrees van niet. Al komen er dan wel weer nieuwe talenten aan.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te wachten op het moment dat iedereen Atalanta gaat ontdekken en op die bandwagon springt. Verbaas me erover dat het zo lang duurt. Dat is toch veel leuker en beter dan zo'n Milan of Fiorentina.
Die 1-7 was prima genot laatstquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je aan het Napoli geruk mee deed. Het is echt niks. Lopen maar 2/3 toekonstige wereldtoppers in. Al vind ik het wel leuk dat JR het ineens geweldig vond omdat jij het zei
Dat was 10 tegen 10 man.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die 1-7 was prima genot laatst
Tegen een G team ja poeh poehquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die 1-7 was prima genot laatst
Klopt inderdaad. Voor mij na Dybala de beste aankoop sinds jaren. Echt enorm belangrijk en kan nog 10 jaar meequote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zeker
Wordt best wel ondergewaardeerd ofnie?
Je hoort bijna nooit iets over hem
Kan je zeker nog jaren mee vooruit ja..stabiele back.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Voor mij na Dybala de beste aankoop sinds jaren. Echt enorm belangrijk en kan nog 10 jaar mee
Barzagli stopt dacht ik na dit jaar. Dan is het tijd voor Rugani. En die jongen van Atalante die vandaag 2x scoorde komt er ook bij. Die kan nu ook al mee. Mooi ook dat het Italianen zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan je zeker nog jaren mee vooruit ja..stabiele back.
Juve heeft denk ik sowieso wel de best defence in europe.
Daar verbaas ik me ook wel eens over ja. Aan de andere kant lopen er ook zoveel simpele zielen tussen dat die verbazing nooit zo heel lang duurtquote:Op zondag 26 februari 2017 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch gek dat spelers niet alle spelregels weten
Maar dit deed hij wel alsof hij er zeker van was dat het zo mochtquote:Op zondag 26 februari 2017 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook wel eens over ja. Aan de andere kant lopen er ook zoveel simpele zielen tussen dat die verbazing nooit zo heel lang duurt
Zijn handelsmerk wel om zo te scoren.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:00 schreef Tagliano het volgende:
Hij geeft er ook nog best wat vaart aan
Geweldige spelerquote:Op zondag 26 februari 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is die Dzeko toch een houten klaas.
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:29 schreef Koffieplanter het volgende:
https://streamable.com/89jgc
Houten klaas, je weet.
Er zijn weinig betere spitsen op het moment.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van zijn type speler, is heel weinig verfijnd aan.
Dat kan Messi ook overkomenquote:Op zondag 26 februari 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dit deed hij weer heel slecht.
Wat heeft dit met houten klaas te maken dan?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dit deed hij weer heel slecht.
Slechte techniek om die bal rustig binnen te schuiven.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat heeft dit met houten klaas te maken dan?
Noem mij maar een houten klaas die dit structureel kan. http://www.dailymotion.co(...)viktoria-plzen_sportquote:Op zondag 26 februari 2017 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slechte techniek om die bal rustig binnen te schuiven.
Ik heb spitsen als Huntelaar en Vincent Janssen ook wel eens mooie goals zien maken.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Noem mij maar een houten klaas die dit structureel kan. http://www.dailymotion.co(...)viktoria-plzen_sport
Ja, en ik heb Suarez ook wel eens niet te missen kansen zien missen. Vandaag toevallig nog.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb spitsen als Huntelaar en Vincent Janssen ook wel eens mooie goals zien maken.
Jij mag Suarez dan ook een houten klaas vindenquote:Op zondag 26 februari 2017 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, en ik heb Suarez ook wel eens niet te missen kansen zien missen. Vandaag toevallig nog.
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Aanschouw, deze houten klaas. Mist hier vanwege slechte techniek.
Dat vind jij blijkbaar ook. Anders ben je geheel in strijd je eigen argument.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij mag Suarez dan ook een houten klaas vinden
Ik vind de kansen niet te vergelijken, dus nee dat valt wel mee.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vind jij blijkbaar ook. Anders ben je geheel in strijd je eigen argument.
Haha.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de kansen niet te vergelijken, dus nee dat valt wel mee.
Gelukkig speelde hij een paar seizoenen terug nog bij Manchester City waar ik hem vaak genoeg heb zien spelenquote:Op zondag 26 februari 2017 21:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Eigenlijk had ik gewoon moeten vragen of je Dzeko dit seizoen wel hebt zien spelen, maar toen herinnerde ik me dat jij tot drie weken terug het hardst van iedereen roep hoe kut, saai en emogif-waardig het Italiaanse voetbal is, dus het antwoord daarop wist ik eigenlijk al.
Ah, dus je vormt je mening op basis van dingen die twee jaar geleden gebeurd zijn. Waarmee je eigenlijk zegt dat spelers zich niet kunnen ontwikkelen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig speelde hij een paar seizoenen terug nog bij Manchester City waar ik hem vaak genoeg heb zien spelen
Natuurlijk wel, maar ik zei dat net omdat ik hem net weer een houterige actie zag maken. Dat hij het qua rendement prima doet zie ik ook wel, maar motorisch vind ik het niet fijn om naar te kijken. En dat is gewoon maar net wat je persoonlijke smaak is.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ah, dus je vormt je mening op basis van dingen die twee jaar geleden gebeurd zijn. Waarmee je eigenlijk zegt dat spelers zich niet kunnen ontwikkelen.
lolquote:Op zondag 26 februari 2017 21:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Aanschouw, deze houten klaas. Mist hier vanwege slechte techniek.
Bij Roma was dzeko ook shit vorig jaar. Dit jaar is het puur genotquote:Op zondag 26 februari 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig speelde hij een paar seizoenen terug nog bij Manchester City waar ik hem vaak genoeg heb zien spelen
Waarom laat hij Bernardeschi eigenlijk op de bank?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Paulo Sousa probeert het tegen een ploeg dat opereert en successen heeft via de vleugels zonder backs en hij laat Bernardeschi op de bank. Tijd voor een Belotti hattrick, is al te lang geleden. Niet dat Torinto zo geweldig draait de laatste tijd, maar enfin.
Omdat hij ze niet helemaal op een rijtje heeft.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom laat hij Bernardeschi eigenlijk op de bank?
Joe Hartgod.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Kalinic mist een cadeautje van jewelste. Gelukkig maar.
Ik had ze ook wel op EL plekken verwacht, maar dat gaat hem zo nooit wordenquote:Op maandag 27 februari 2017 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze waren zo ontzettend goed in de eerste seizoenshelft.
Na tien speelronden stond Torino 5e en Atalanta pas 13e. Het kan verkeren.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik had ze ook wel op EL plekken verwacht, maar dat gaat hem zo nooit worden
Die trainer is shit. Bij Milan ook al niksquote:Op maandag 27 februari 2017 21:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Na tien speelronden stond Torino 5e en Atalanta pas 13e. Het kan verkeren.
Het dak kan er af.twitter:carlolaudisa twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 08:07:08La #Juve e #Dybala d'accordo su tutto. Oggi diverrà ufficiale il rinnovo per 5 anni. La Joya guadagnerà come #Higuain: 7.5 milioni netti reageer retweet
Haha.twitter:SkySport twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 20:14:15#UltimOra @acmilan: closing, si va verso proroga di 30 giorni. Sarà versata una nuova caparra. 🔴⚫️ #SkySport https://t.co/UYCnBeOgW8 reageer retweet
En dat op zijn verjaardagquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Milik speelt wel, die image klopt van geen kant.
Op je verjaardag bevestiging krijgen dat je inmiddels tweede of zelfs derde keus bent, leuk zeg.quote:
Krijgt hij vandaag in elk geval de kans om zich er weer in te spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op je verjaardag bevestiging krijgen dat je inmiddels tweede of zelfs derde keus bent, leuk zeg.
Ja, misschien dat hij zowaar Pavoletti voorbij kan in de pikorde. 😂quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgt hij vandaag in elk geval de kans om zich er weer in te spelen
Milik de dure aankoop en die het gewoon goed gedaan heeft toen hij fit was, moet goed komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, misschien dat hij zowaar Pavoletti voorbij kan in de pikorde. 😂
Pavoletti was ook een dure aankoop en De Laurentiis heeft zelfs ruzie staan maken met Sarri omdat hij niet speelde in Bernabéu.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Milik de dure aankoop en die het gewoon goed gedaan heeft toen hij fit was, moet goed komen.
Ok ,...hij speelde de laatste pot ook niet in de competitie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Buffon speelt nooit in de Coppa.
Kwestie van tijd voordat ze met een jumbotron gaan werkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hier ook al een lichtshowtje, nieuwe trend dit dat
Is dat iets Amerikaans?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat ze met een jumbotron gaan werken
Led verlichting hé.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hier ook al een lichtshowtje, nieuwe trend dit dat
Het kan niet op qua commercie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is nu de standaard bij sportwedstrijden ja .
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Emile en een hoop B-spelers van Napoli. Hier zal Juventus wel soepel van winnen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal Napoli wel winnen.
Waarom ?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eindhoven eat your heart out
Zeg het ze, Emile!
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er kwam een doellijntechnologiemomentje, en het zit diep bij Emilio blijkbaar.
Oerwoudgeluiden kunnen heel divers zijn, is vaak ook heel chaotisch dus kan je best tegen komen in een stadion.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:58 schreef Rabieluh het volgende:
Dat waren toch geen oerwoudgeluiden die ik hoorde he.
Er kwam ook wel enigszins pech bij kijken, maar ze kwamen de klap helaas niet te boven. Ook niet echt slim om Hamsik eraf te halen en met Rog - Diawara - Zielinski tegen een Juventus dat baf baf resultaat wil halen de tweede helft afmaken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Napoli will always find a way to fuck up. Hier had Inter moeten staan.
Juventus speelde in de eerste helft werkelijk erbarmelijk. Vreselijk was het gewoon. Daar had Napoli van moeten profiteren. Ondanks dat het bij rust 0-1 stond, deden ze er vrij weinig mee. Niets, eigenlijk. Allegri kreeg hierdoor de kans de boel te repareren door van 343 weer terug te gaan naar zijn momenteel zeer geliefde 4231. Dan is het gewoon wachten tot het een keer fout gaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er kwam ook wel enigszins pech bij kijken, maar ze kwamen de klap helaas niet te boven. Ook niet echt slim om Hamsik eraf te halen en met Rog - Diawara - Zielinski tegen een Juventus dat baf baf resultaat wil halen de tweede helft afmaken.
Ik snap ook niet waarom Milik in de basis startte. Je kan met in ogenschouw de drukke periode na de return verwachten dat Juventus vol gas zal gaan en met veel sterke mannen speelt. Waarom zou je dan een speler inbrengen die pas twee/drie invalbeurtjes heeft gehad en er wel een fitte Pavoletti bijvoorbeeld is?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Juventus speelde in de eerste helft werkelijk erbarmelijk. Vreselijk was het gewoon. Daar had Napoli van moeten profiteren. Ondanks dat het bij rust 0-1 stond, deden ze er vrij weinig mee. Niets, eigenlijk. Allegri kreeg hierdoor de kans de boel te repareren door van 343 weer terug te gaan naar zijn momenteel zeer geliefde 4231. Dan is het gewoon wachten tot het een keer fout gaat.
Ik vond beide penalty's ook niet zo onterecht als geroepen wordt. De eerste is 100% terecht. Koulibaly staat vol op de voet van Dybala. Zie hier. Over de tweede valt te twisten, maar je kunt de case maken.
Pavoletti is nou niet bepaald de second coming van Roberto Baggio. Leuke jaartjes gehad bij Genoa en Sassuolo - in de Serie B - maar ook niet meer dan dat. Waarom De Laurentiis daar bijna twintig miljoen voor heeft betaald, ik weet niet het. Bij Genoa hebben ze hem met veel genoegen verkocht, want hij is dit seizoen gewoon uit de basis gebounjourd door Cholito Simeone. Ook ontzettend vaak geblesseerd, trouwens.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Milik in de basis startte. Je kan met in ogenschouw de drukke periode na de return verwachten dat Juventus vol gas zal gaan en met veel sterke mannen speelt. Waarom zou je dan een speler inbrengen die pas twee/drie invalbeurtjes heeft gehad en er wel een fitte Pavoletti bijvoorbeeld is?
Hoe zit dat apparaat van Napoli in elkaar? Geen gezonde voorzitter gaat na afloop van een heenduel bij de CL-houder even de Sarri spelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pavoletti is nou niet bepaald de second coming van Roberto Baggio. Leuke jaartjes gehad bij Genoa en Sassuolo - in de Serie B - maar ook niet meer dan dat. Waarom De Laurentiis daar bijna twintig miljoen voor heeft betaald, ik weet niet het. Bij Genoa hebben ze hem met veel genoegen verkocht, want hij is dit seizoen gewoon uit de basis gebounjourd door Cholito Simeone. Ook ontzettend vaak geblesseerd, trouwens.
Wat een onzin. Die man is groter dan wie dan ook daar. Hij heeft die club zo groot gemaakt. Niet Sarriquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen gezonde voorzitter gaat na afloop van een heenduel bij de CL-houder even de Sarri spelen.
Vind jij het werkelijk oké dat die man in de catacomben zonder Sarri te spreken even aan de media uitleggen wat hij er allemaal van vond en wat Sarri verkeerd deed?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die man is groter dan wie dan ook daar. Hij heeft die club zo groot gemaakt. Niet Sarri
Dat kan best wel eens in emotie ja. Zeker als je het echt zelf verneukt. Nou vond ik dat niet het geval, maar feit is wel dat de prestaties best matig zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij het werkelijk oké dat die man in de catacomben zonder Sarri te spreken even aan de media uitleggen wat hij er allemaal van vond en wat Sarri verkeerd deed?
Ik ben niet de grootste Napoli-kenner, maar je weet neem ik aan dat je zo'n radicale trainer in huis haalt. De vraag is of het alleen aan hem ligt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat kan best wel eens in emotie ja. Zeker als je het echt zelf verneukt. Nou vond ik dat niet het geval, maar feit is wel dat de prestaties best matig zijn.
Waarom hoor ik dan nog een commentator er doorheen schreeuwen?quote:
Ah zo. Ik kijk streamquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Emile Schelvis. Op locatie. In Olimpico.
Van de zenderbron, dunkt mij. Wim refereerde in de studio bij een analyse van BAR-SPO naar een gesprekje dat hij met hem had achter de schermen. Werd ook nog met hem geschakeld naar het onmenselijke bezemkastje.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dan nog een commentator er doorheen schreeuwen?
Lazio heeft nog geen boeiende wedstrijd gewonnen dit jaar. Nou goed, twee keer van Atalanta dan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar zie liever Roma door
Ook vaak kansloos. Milan doet het juist andersomquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lazio heeft nog geen boeiende wedstrijd gewonnen dit jaar. Nou goed, twee keer van Atalanta dan.
bedoel je balletje breed Strootman?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een wereldbal van Paredes (😍 ). Ik vind hem echt zoveel beter dan monsieur Paaseiland.
Uiteraard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Treffende vergelijking, al zeg ik het zelf.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Uiteraard.godver moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Treffende vergelijking, al zeg ik het zelf.
Geweldige speler iddquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:34 schreef PSVCL het volgende:
AS Roma viel wel tegen de 1e helft,, alle ballen op Dzeko en Salah.
De Vrij is trouwens wel een beast geworden..
Van Dijk verwacht ik wel dat ie een stap hoger op gaat doen , deVrij zie ik nog wel een jaartje bij Lazio spelen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk maken ze beide een transfer naar een grotere club in de zomer dan.
Chelsea had vorig jaar toch interesse in De Vrij? En Barcelona in Van Dijk (en die mogen nog gerust investeren in de verdediging)quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Van Dijk verwacht ik wel dat ie een stap hoger op gaat doen , deVrij zie ik nog wel een jaartje bij Lazio spelen.
Wallace is echt aids ja en die backs zijn ook niet veel.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Het probleem voor van Dijk is dat alles wat naast hem staat er geen reet van kan. Met name Wallace is extreem suspect en weet bij momenten Otamendi/Mangala levels te benaderen.
Chelsea wil iedereen welquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chelsea had vorig jaar toch interesse in De Vrij? En Barcelona in Van Dijk (en die mogen nog gerust investeren in de verdediging)
Als ik in de woonkamer zit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijk jij voetbal op de Nederlandse TV?
Ze hebben toch van die vast toernooischema's bij de Coppa Italia? Dus nooit loting per ronde.quote:
Kwam door b team juve, maar was mooi iddquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Met een goede scheidsrechter kan de return briljant worden, zoals Inter - Juve in Giuseppe Meazza vorig jaar. Beste wedstrijd van het seizoen werd het.
Jawel, maar Juventus B is ook nog wel een aardig elftal. Paar namen die meededen die avond: Bonucci, Barzagli, Sandro, Morata en Pogba.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kwam door b team juve, maar was mooi idd
Wat gebeurde er op dat moment in je woonkamer?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:49 schreef Koffieplanter het volgende:
''Bielsa hield het twee weken vol in de voorbereiding en pakte z'n biezen. Waar de grootheid van die man vandaan komt is mij niet helemaal duidelijk. Omdat hij Athletic de Bilbao een paar weken leuk liet voetballen, of zo. Verder nooit iets gewonnen.'' - Emile Schelvis, 1 maart 2017
De afstandsbediening ging zo door de beeldbuis.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er op dat moment in je woonkamer?
Total Goals is normaliter ook gratis geld.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik speel mee pik. Of BTTS is ook wel aardig
Lekker kut inderdaad. Had wel zin in dit potje.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eurosport die deze pot niet eens uitzendt door wielrenaids (lol)
Beter dan die Eurosportcommentatoren die alles verkeerd zien.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:11 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb nu een stream zonder commentator dat is best apart
Daar kijk ik echt nooit naarquote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter dan die Eurosportcommentatoren die alles verkeerd zien.
Ik kijk er dit seizoen Serie A en Ligue 1, maarja soms hebben ze dan skisport of wielrennen boven voetbalquote:
Dat is wel debiel jaquote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk er dit seizoen Serie A en Ligue 1, maarja soms hebben ze dan skisport of wielrennen boven voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |