Heh? Die liep net de bus nog uitquote:Op zondag 19 maart 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kluivert daar ontslagen, kan hij weer mooi jeugdtrainer worden bij Ajax.
Ik had het over het verhaal van de commentator dat het waarschijnlijk is dat hij daar vertrekt.quote:
Aha, ik was net even weg. Bijzondere carrière heeft hij onderhand wel: kansloze analist, jeugdtrainer bij Twente, bondscoach Curacao, jeugdtrainer Ajax, TD PSG en dan daar ook al wegquote:Op zondag 19 maart 2017 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over het verhaal van de commentator dat het waarschijnlijk is dat hij daar vertrekt.
Sowieso bizar dat hij daar ineens technisch directeur kon gaan spelenquote:Op zondag 19 maart 2017 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aha, ik was net even weg. Bijzondere carrière heeft hij onderhand wel: kansloze analist, jeugdtrainer bij Twente, bondscoach Curacao, jeugdtrainer Ajax, TD PSG en dan daar ook al weg
Ja, je moet maar op het idee komen inderdaadquote:Op zondag 19 maart 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso bizar dat hij daar ineens technisch directeur kon gaan spelen
Nu blinken voetbalclubs vaak toch niet uit in weloverwogen beleid.quote:Op zondag 19 maart 2017 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, je moet maar op het idee komen inderdaad
Theo Reitsema zou trots zijn.quote:Op zondag 19 maart 2017 21:08 schreef Tagliano het volgende:
Die commentator is lekker enthousiast bij de goal zeg
Niet?quote:Op zondag 19 maart 2017 21:09 schreef hhh38 het volgende:
Onbegrijpelijk dat ie niet bij Les Bleus zit
Ik begrijp niet waarom je dat niet zou doen.quote:Op zondag 19 maart 2017 21:08 schreef Tagliano het volgende:
Perfecte corner eigenlijk. En meteen het bewijs dat een mannetje bij de palen nooit een overbodige luxe is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |