Lekker douchen dusquote:Op zondag 19 februari 2017 20:40 schreef kkka3 het volgende:
Batsy: je bent lekker weer drama aan het schoppen, Jessie
In wie?quote:Op zondag 19 februari 2017 20:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Je kan wel je tong in een ander wijf steken ...![]()
new for me....quote:Op zondag 19 februari 2017 20:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Je kan wel je tong in een ander wijf steken ...![]()
Wasn't me.quote:
For me also.quote:
Gaat niet gebeuren............quote:Op zondag 19 februari 2017 20:44 schreef sjampoeh het volgende:
gezeiken nu haar uit die boot trappen kwootzak
Straks even pijpen.quote:Op zondag 19 februari 2017 20:45 schreef kkka3 het volgende:
Batsy tegen Batsy: die jongen is een beetje gespannen voor de stemmingen
Zij die met Boyd binnen kwam , weet haar naam even nietquote:Op zondag 19 februari 2017 20:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
For me also.
Maar ik kan dat wijf echt niet aanhoren, dus na die zin meteen weer op mute.
Geen idee waar ze het over heeft.
(ik lees het hopelijk wel)
Prima idee.quote:Op zondag 19 februari 2017 20:45 schreef sjampoeh het volgende:
bil: die jongen heeft stress vd stemmingen. op de bank en lekker naar huis
Tessquote:Op zondag 19 februari 2017 20:46 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Zij die met Boyd binnen kwam , weet haar naam even niet
Tess.quote:Op zondag 19 februari 2017 20:46 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Zij die met Boyd binnen kwam , weet haar naam even niet
quote:Op zondag 19 februari 2017 20:47 schreef Dotteke het volgende:
Bil gaat in het kortwood slapen, oeps, dat gaat karin niet leuk vinden denk ik
Heeft 'ie daarmee getongd?quote:
turks fruitquote:Op zondag 19 februari 2017 20:48 schreef StruisVogelt het volgende:
Mats naar het crodwood
ze moet ergens anders gaan slapen
Moon ; nou dan kom je toch hier slapen
Bats ; ja doe ik
ga ff naar hem toe ja
Bats onderweg
naar Jessie
fluitend ook
brandende liefde deuntje
Winwinsituatiequote:Op zondag 19 februari 2017 20:47 schreef Dotteke het volgende:
Bil gaat in het krotwood slapen, oeps, dat gaat karin niet leuk vinden denk ik
Straks ruzie in het cordwood.quote:Op zondag 19 februari 2017 20:48 schreef zodeju het volgende:
Jemig, en waar moet Jacco slapen nu Bil naast Ramona gaat slapen.
Vindt het nogal wat dat Ramoon dat beslist.
Naast Jessie natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2017 20:48 schreef zodeju het volgende:
Die loopt gewoon die smerige broek te promoten vandaar die zg ruzie met Jessiequote:
Ze hebben al met drie man in Jacco zijn bed geslapen van de weekquote:Op zondag 19 februari 2017 20:48 schreef zodeju het volgende:
Opzouten met dat kutwijf idd. ze pakt maar een bankje in de loodsquote:Op zondag 19 februari 2017 20:47 schreef Dotteke het volgende:
Bil gaat in het krotwood slapen, oeps, dat gaat karin niet leuk vinden denk ik
Die broek die na in het chloor gelegen te hebben nog geen wasmachine heeft gezien.quote:Op zondag 19 februari 2017 20:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die loopt gewoon die smerige broek te promoten vandaar die zg ruzie met Jessie
Het gaat lekker vanavond, maar alles voor niets want een uur later is alles weer goed.quote:
Het rokersbankje mag ook wel van mijquote:Op zondag 19 februari 2017 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Opzouten met dat kutwijf idd. ze pakt maar een bankje in de loods
Maar dat was toch voor Billquote:Op zondag 19 februari 2017 20:49 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Meende het wel , ze zou hem ook buiten de poort opwachten (uit liefde wel te verstaan)
Moeten ze maar stapelenquote:Op zondag 19 februari 2017 20:48 schreef Tengano het volgende:
In het Cortwood is toch helemaal geen plek
Nee, die lag toen in de boot.quote:
Niks dat opvaltquote:Op zondag 19 februari 2017 20:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat heeft Billy nu aan haar muil laten doen dan??
Ze kan op Ramona liggen.............waterbed.........quote:Op zondag 19 februari 2017 20:48 schreef Tengano het volgende:
In het Cortwood is toch helemaal geen plek
Gekust zonder tong volgens mijquote:
Tja hij verkoopt niet zo goed. Je zou denken dat heel Nederland hem wel wil hebben.quote:Op zondag 19 februari 2017 20:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die broek die na in het chloor gelegen te hebben nog geen wasmachine heeft gezien.
Nee , zij ging die avond vroeg slapen , was nog onenigheid dat hij niet met haar mee kwam naar de boot , Boyd de steukerd hielp hem toen nogquote:
Jessie een halve nacht niet dus ik zet een extra kopje theequote:
Ik denk dat ze tussen Ramona en Karin in wil gaan liggenquote:Op zondag 19 februari 2017 20:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze kan op Ramona liggen.............waterbed.........
Bil kan net als Cemal en Room ook niet alleen zijnquote:
Denk het ook, maar Ramoon doet ook maar wat ze wil, Dan weer een paar nachten op de vide. Bij Bas in bed en nu een extra slaapmaatje.quote:
Weet nog wel dat Boyd veel later iets zei dat hij de camera probeerde af te dekken zodat Jessie haar kon 'pakken'.quote:Op zondag 19 februari 2017 20:52 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Mwah, beetje tong. Slaapkusje voor de nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |