Tis net blue eagle van de muppets zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ro doet dit gewust denk ik, omdat die familie altijd heel negatief over Romy schrijft. Daar hadden ze laatst ook ruzie over.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja maar nu leert hij Romy ook meer kennen, die staat meer bij dramona's bezoek dan bij haar vriendje
oke, gewoon eigenlijk de waarheid dus over romyquote:Op zondag 19 februari 2017 13:49 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ro doet dit gewust denk ik, omdat die familie altijd heel negatief over Romy schrijft. Daar hadden ze laatst ook ruzie over.
wat een drukte daar, ik zou het benauwd krijgen in dat hokquote:
Die man straalt zoveel rust uitquote:Op zondag 19 februari 2017 13:50 schreef zodeju het volgende:
Jermig, eindelijk een mooie man in beeld zie ik die lantaarn weer.![]()
![]()
en het bezoek van Cemal kan de tyfus krijgenquote:Op zondag 19 februari 2017 13:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wat een drukte daar, ik zou het benauwd krijgen in dat hok
Hij klaagt helemaal nietquote:Op zondag 19 februari 2017 13:52 schreef Tengano het volgende:
pappa zit te klagen dat je wat van het leven moet maken
Klager Karin beaamt dit natuurlijk![]()
Ja, je moet het helemaal zelf doen
Ze staatquote:Op zondag 19 februari 2017 13:53 schreef Tengano het volgende:
Karin zit te glijen op d'r stoel volgens mij
Kan me zo voorstellen na al die kneusjes daar.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:53 schreef Tengano het volgende:
dat moet je top vinden, zo moet bezoek zijn, gewoon rustig en niet teveel andere inwoners eromheenquote:Op zondag 19 februari 2017 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
en het bezoek van Cemal kan de tyfus krijgen
Jeroen is net binnen hequote:Op zondag 19 februari 2017 13:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan me zo voorstellen na al die kneusjes daar.
Ze komt van schrikt redelijk goed uit haar woorden.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:53 schreef Tengano het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2017 13:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze komt van schrikt redelijk goed uit haar woorden.
Waarom zou ze geen tattoo mogen krijgen?quote:Op zondag 19 februari 2017 13:54 schreef Paule33 het volgende:
Ma Ramona heeft medecijn,mag ze een tattoe?
Ja iddquote:Op zondag 19 februari 2017 13:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze komt van schrikt redelijk goed uit haar woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |