Tis net blue eagle van de muppets zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ro doet dit gewust denk ik, omdat die familie altijd heel negatief over Romy schrijft. Daar hadden ze laatst ook ruzie over.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja maar nu leert hij Romy ook meer kennen, die staat meer bij dramona's bezoek dan bij haar vriendje
oke, gewoon eigenlijk de waarheid dus over romyquote:Op zondag 19 februari 2017 13:49 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ro doet dit gewust denk ik, omdat die familie altijd heel negatief over Romy schrijft. Daar hadden ze laatst ook ruzie over.
wat een drukte daar, ik zou het benauwd krijgen in dat hokquote:
Die man straalt zoveel rust uitquote:Op zondag 19 februari 2017 13:50 schreef zodeju het volgende:
Jermig, eindelijk een mooie man in beeld zie ik die lantaarn weer.![]()
![]()
en het bezoek van Cemal kan de tyfus krijgenquote:Op zondag 19 februari 2017 13:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wat een drukte daar, ik zou het benauwd krijgen in dat hok
Hij klaagt helemaal nietquote:Op zondag 19 februari 2017 13:52 schreef Tengano het volgende:
pappa zit te klagen dat je wat van het leven moet maken
Klager Karin beaamt dit natuurlijk![]()
Ja, je moet het helemaal zelf doen
Ze staatquote:Op zondag 19 februari 2017 13:53 schreef Tengano het volgende:
Karin zit te glijen op d'r stoel volgens mij
Kan me zo voorstellen na al die kneusjes daar.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:53 schreef Tengano het volgende:
dat moet je top vinden, zo moet bezoek zijn, gewoon rustig en niet teveel andere inwoners eromheenquote:Op zondag 19 februari 2017 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
en het bezoek van Cemal kan de tyfus krijgen
Jeroen is net binnen hequote:Op zondag 19 februari 2017 13:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan me zo voorstellen na al die kneusjes daar.
Ze komt van schrikt redelijk goed uit haar woorden.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:53 schreef Tengano het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2017 13:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze komt van schrikt redelijk goed uit haar woorden.
Waarom zou ze geen tattoo mogen krijgen?quote:Op zondag 19 februari 2017 13:54 schreef Paule33 het volgende:
Ma Ramona heeft medecijn,mag ze een tattoe?
Ja iddquote:Op zondag 19 februari 2017 13:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
in een burka??? wtf?quote:Op zondag 19 februari 2017 13:55 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Jegoen wil met de markt allemaal verkleed gaan, in een burka
voor bloed kan iets gebeurt,in winkel vragen ze of ze hebben medecijn,voor hemorragiequote:Op zondag 19 februari 2017 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom zou ze geen tattoo mogen krijgen?
ja gewoon leuk bezoek is het, en dat geeft al wat meer positiviteitquote:
quote:Op zondag 19 februari 2017 13:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is een multi culti markt hequote:
Nog serieus ook volgens mijquote:
Ramoon der moeder bedoel je denk ik?quote:Op zondag 19 februari 2017 13:56 schreef Paule33 het volgende:
[..]
voor bloed kan iets gebeurt,in winkel vragen ze of ze hebben medecijn,voor hemorragie
Huh, waar gaat hij heen dan?quote:
en dan moet je in een burka? jong spoort nietquote:Op zondag 19 februari 2017 13:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
[..]
Het is een multi culti markt he
quote:Op zondag 19 februari 2017 13:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
gezellig, waar kan ik kaartjes kopen
waarom will deze dikke mevrouw en tattoo en welke plek?quote:Op zondag 19 februari 2017 13:56 schreef Paule33 het volgende:
[..]
voor bloed kan iets gebeurt,in winkel vragen ze of ze hebben medecijn,voor hemorragie
Toen waren ze jaren jonger he!quote:Op zondag 19 februari 2017 13:56 schreef Injetta het volgende:
Echt leuke man die Pa. Je vraagt je toch af wat hij in die ma van Ramona heeft gezien.
Bloedverdunners denk, maar normaal vragen ze datsoort dingen vooraf toch.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ramoon der moeder bedoel je denk ik?
ja ze had hersensbloeding en neemt medecijn voorquote:Op zondag 19 februari 2017 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ramoon der moeder bedoel je denk ik?
Hij is wel creatief; niemand anders was er tot nu toe opgekomenquote:Op zondag 19 februari 2017 13:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan moet je in een burka? jong spoort niet
Dat vraagt hij zich zo te zien/merken ook afquote:Op zondag 19 februari 2017 13:56 schreef Injetta het volgende:
Echt leuke man die Pa. Je vraagt je toch af wat hij in die ma van Ramona heeft gezien.
Waarom wil IEMAND een tattoo?quote:Op zondag 19 februari 2017 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom will deze dikke mevrouw en tattoo en welke plek?
goooooo kemmelquote:Op zondag 19 februari 2017 13:58 schreef TillyB het volgende:
Cemal: Ik ga nu ook meer genieten hier, ik heb genoeg gewerkt
quote:Op zondag 19 februari 2017 13:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij is wel creatief; niemand anders was er tot nu toe opgekomen
Omdat mensen zich incompleet voelen zonderquote:Op zondag 19 februari 2017 13:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom wie IEMAND een tattoo?
Wie weet wat voor stoot het vroegah wasquote:Op zondag 19 februari 2017 13:56 schreef Injetta het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2017 13:58 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
Zeer practisch ook dat ze niet herkenbaar zouden zijn.
quote:Op zondag 19 februari 2017 13:58 schreef TillyB het volgende:
Cemal: Ik ga nu ook meer genieten hier, ik heb genoeg gewerkt
Jouw UI is zo grappigquote:Op zondag 19 februari 2017 13:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wie weet wat voor stoot het vroegah was
Ik zie de marktfoto's al voor mequote:Op zondag 19 februari 2017 13:58 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
Zeer practisch ook dat ze niet herkenbaar zouden zijn.
Vaag hoor. Ik heb er geen en ik kan er heel goed mee leven.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Omdat mensen zich incompleet voelen zonder
Ze heeft een ondernemers colletje aan, VERRADER!quote:Op zondag 19 februari 2017 14:01 schreef Tengano het volgende:
Cemal ze moeder lijkt een beetje op Bon Jovi
[ afbeelding ]
Verrek!!quote:Op zondag 19 februari 2017 14:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze heeft een ondernemers colletje aan, VERRADER!
Ik denk dat ze ook een beetje bang is voor commentaar en lastige vragen.quote:Op zondag 19 februari 2017 14:00 schreef TillyB het volgende:
Kevin en Britt naar familie Cemal, vragen of Romy niet meewil, maar ze komt later nog ff.
ik heb ook geenquote:Op zondag 19 februari 2017 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vaag hoor. Ik heb er geen en ik kan er heel goed mee leven.
Ergens in de 50? eind 50 misschienquote:Op zondag 19 februari 2017 14:02 schreef lonneberga het volgende:
Hoe oud is Ramona's moeder eigenlijk?
quote:Op zondag 19 februari 2017 14:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook een beetje bang is voor commentaar en lastige vragen.
ja maar Jon Bon Jovi hadde de haren 1987 zoquote:Op zondag 19 februari 2017 14:01 schreef Tengano het volgende:
Cemal ze moeder lijkt een beetje op Bon Jovi
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |