Ik heb een deel daarvan live gezien ja, inc een paar van de eerste fases daarvan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:04 schreef francorex het volgende:
[..]
Jij hebt beelden van de constructie van het ISS?
Misschien moet je luisteren naar wat deze man zegt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:59 schreef francorex het volgende:
Atuin-hek ik kwam het volgende filmpje tegen en ik moest aan jouw denken.
Daarom deze speciaal voor jouw.![]()
"Its Science"
Ik luister naar wat hij zegt. Maar zijn argumenten snijden geen hout. Het is pseudo science.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Misschien moet je luisteren naar wat deze man zegt.
quote:"The Earth Is A Closed System" There's No Place To Go!
Kan je mijn foto's van dat schip al verklaren? Die heeft ook een zoom lens, die vrijwel even ver gaat als in die video's gebruikt wordt. Het verschil is hier natuurlijk dat de schepen in die video's van jou nog helemaal niet aan de horizon zaten.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:20 schreef francorex het volgende:
[..]
Ik luister naar wat hij zegt. Maar zijn argumenten snijden geen hout. Het is pseudo science.
Neem nl. een zoomcamera en het schip dat zogezegd verdwijnt achter de curve komt helemaal terug in beeld.
Dit bewijst dat er geen curve was in de eerste plaats.
Maar bewijst dat het resultaat het gevolg is van een optisch effect.
Af en toe zegt een leugenaar per ongeluk de waarheid.
Jup, daar is het eigenlijk al klaar mee.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:50 schreef illusions het volgende:
De onverklaarbare afstand tussen Buenos Aires en Sydney een laatste strohalm noemen.
Hij geeft tenminste wel toe dat Flat Earth dat niet kan verklaren, waarmee de hele map van tafel geveegd kan worden, en daarmee de FE theorie.
Juist ja. Ze waren zo dichtbij dat je helemaal niet wist dat ze er waren.quote:Het verschil is hier natuurlijk dat de schepen in die video's van jou nog helemaal niet aan de horizon zaten.
Die foto's van mij zijn met net zo'n zoom lens genomen, en laten zien dat de onderkant van het schip verdwijnt op strandniveau, en weer tevoorschijn komt als je de duin op klimt. Case closed ja, maar op jouw gammele argument.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:09 schreef francorex het volgende:
[..]
Juist ja. Ze waren zo dichtbij dat je helemaal niet wist dat ze er waren.
Superzoom camera's vernietigen de fabel dat schepen verdwijnen achter de curve.
Case closed.
Maar wat zijn die kunstmanen dan die we langs de hemel zien schuiven, ga maar een avond buiten zitten op een heldere nacht, je ziet er tientallen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:49 schreef francorex het volgende:
[..]
Het ISS. De mens grootste technologische prestatie in de ruimte. Correct?
Een pareltje van engineering...maar euh...
Wist je, er bestaan geen beelden van de constructie van het ISS in de ruimte?
Kennelijk de moeite niet om te documenteren.
Dat vind ik een heel goede vraag.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:15 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Maar wat zijn die kunstmanen dan die we langs de hemel zien schuiven, ga maar een avond buiten zitten op een heldere nacht, je ziet er tientallen.
En hoe werkt satelliettelevisie?
[ afbeelding ]
En als iets te moeilijk wordt, hop naar het volgende onderwerp.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:10 schreef ems. het volgende:
Hoe meer posts francje plaatst hoe onwaarschijnlijk het wordt dat de aarde plat is. Ironisch genoeg is de man een levend reclamebord voor de ronde aarde.
High-altitude vliegtuigen , drones en weerbalonnen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:15 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Maar wat zijn die kunstmanen dan die we langs de hemel zien schuiven, ga maar een avond buiten zitten op een heldere nacht, je ziet er tientallen.
Via een grond communicatie systeem.quote:
Dit is echt hele kromme redenering die nergens op gebaseerd is en ook gewoon nog onwaar. We kunnen heel veel zien met het blote oog. Dit vind ik wel essentiele basiskennis bij dit onderwerp.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:50 schreef francorex het volgende:
Het feit dat je ze met het blote oog kan zien zou je moeten vertellen dat ze dichtbij zijn. In onze atmosfeer, niet in de ruimte.
Oh dus de zon en maan zitten volgens jou in de atmosfeer. Goed om te weten!quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:50 schreef francorex het volgende:
[..]
High-altitude vliegtuigen , drones en weerbalonnen.
Het feit dat je ze met het blote oog kan zien zou je moeten vertellen dat ze dichtbij zijn. In onze atmosfeer, niet in de ruimte.
[..]
Via een grond communicatie systeem.
GPS = Ground Positioning System
[ afbeelding ]
Kan jij een vliegtuig zien met het blote oog die op cruisehoogte vliegt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:01 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dit is echt hele kromme redenering die nergens op gebaseerd is en ook gewoon nog onwaar. We kunnen heel veel zien met het blote oog. Dit vind ik wel essentiele basiskennis bij dit onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |