Erger nog dan die met die dikke vrouw die zo vals zong?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:08 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe de slechtste Passion ooit. Slechte zang, rare timing, gekke flauwe grappen.. Zonde.
Wat was die ene J van de 3Js dan goed, achteraf. En Berget Lewis. En Jamai. En Charlie Luske. En Danny de Munck.
komt ie og of heb ik hem gemistquote:
shimra, dat was echt slechtquote:Op donderdag 13 april 2017 21:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Erger nog dan die met die dikke vrouw die zo vals zong?
Ik weet niet wie je bedoelt.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Erger nog dan die met die dikke vrouw die zo vals zong?
Ik hoor elk jaar geweldige dingen over deze show. Dacht het nu ook maar eens te gaan kijken.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:08 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe de slechtste Passion ooit. Slechte zang, rare timing, gekke flauwe grappen.. Zonde.
Ja heel vlakjes he?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bedoelt.
Maar Dwight kan best aardig zingen maar acteert echt met nul bezieling. En ook z'n zingen valt me eigenlijk gewoon tegen.
ditquote:Op donderdag 13 april 2017 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoor elk jaar geweldige dingen over deze show. Dacht het nu ook maar eens te gaan kijken.
Ik had al het idee dat ik niet naar de beste uitvoering ooit zat te kijken.
Ik heb niks met geloof maar zat altijd met kippenvel voor de tv. Wat een slappe versie ditquote:Op donderdag 13 april 2017 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoor elk jaar geweldige dingen over deze show. Dacht het nu ook maar eens te gaan kijken.
Ik had al het idee dat ik niet naar de beste uitvoering ooit zat te kijken.
Nou, volgend jaar dus Grumpy Cat als Judas.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij was elke Judas in elke Passion nogal pissed.
Of Fritz Korbachquote:Op donderdag 13 april 2017 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
Jammer dat Henk de Jong niet meer met Cambuur zit. Die kon beter acteren dan ik tot nu heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |