abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:12:40 #101
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_169072268
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 09:58 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik heb het je al 3x uitgelegd. Wellicht dat google voor jou uitsluitsel kan bieden
Ok, gedaan:

quote:
Financieel onafhankelijk
Iemand is financieel onafhankelijk wanneer zijn/haar netto jaarinkomen, bestaande uit inkomen uit arbeid en eigen onderneming en uitkeringen inkomensverzekeringen hoger is dan het bedrag van de lage-inkomensgrens. Deze bedroeg in 2004 ongeveer 10 300 euro.
De uitkeringen inkomensverzekeringen omvatten uitkeringen in verband werkloosheid, ziekte, arbeidsongeschiktheid en pensioenuitkeringen. Uitkeringen sociale voorziening (onder meer de Bijstandsuitkering), huursubsidie, kinderbijslag en ontvangen partneralimentatie dragen niet bij tot financiėle onafhankelijkheid. Om deze inkomensgrens ook te kunnen hanteren voor eerdere jaren is het inkomen uitgedrukt in het prijspeil van 2004.
Bron: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)ncieel-onafhankelijk
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_169084670
quote:
Chapeau, hoeveel pagina's moest je door scrollen voordat je een definitie had gevonden die aansloot op die van jou? Google naar 'financieel onafhankelijk' en je komt enkel pagina's tegen die hetzelfde beweren als ik.
  donderdag 23 februari 2017 @ 17:27:38 #103
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_169095442
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 08:56 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Chapeau, hoeveel pagina's moest je door scrollen voordat je een definitie had gevonden die aansloot op die van jou? Google naar 'financieel onafhankelijk' en je komt enkel pagina's tegen die hetzelfde beweren als ik.
Ik verkies de definitie van het CBS boven die van snelrijkworden.nl! ;)
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_169098089
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 19:37 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Jammer genoeg zijn die ploegentoeslagen niet meer zo vet als vroeger :D ik verdiende als 19jarige jongen 3000+ netto in de maand...goede cao's vroegah
wanneer en hoeveel uur? hoeveel is er nu te verdienen in ploegen?
pi_169098157
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 19:14 schreef LA_niner het volgende:

[..]

wanneer en hoeveel uur? hoeveel is er nu te verdienen in ploegen?
Rond de 45 uur in de week, nachtdiensten. Er is tegenwoordig geen bedrijf meer te vinden die dat soort bedragen betalen hoor. Nu werk ik niet meer in ploegen dus ik zou het niet weten maar ik weet wel dat die toeslagen enorm teruggebracht zijn...50 % is nu al riant.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_169098325
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 19:17 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Rond de 45 uur in de week, nachtdiensten. Er is tegenwoordig geen bedrijf meer te vinden die dat soort bedragen betalen hoor. Nu werk ik niet meer in ploegen dus ik zou het niet weten maar ik weet wel dat die toeslagen enorm teruggebracht zijn...50 % is nu al riant.
veel Polen in die sector? Is 1000 p/m bruto haalbaar voor drie dagen P/w, 10 uur P/d?

Heb een baan voor drie dagen en wil er nog een bij vandaar word iedereen aangenomen?
pi_169098532
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 19:22 schreef LA_niner het volgende:

[..]

veel Polen in die sector? Is 1000 p/m bruto haalbaar voor drie dagen P/w, 10 uur P/d?

Heb een baan voor drie dagen en wil er nog een bij vandaar word iedereen aangenomen?
0 Polen bij ons, bij andere bedrijven is het gebruik van polen niet veelvoorkomend...degene die ze hebben hebben ongeveer 4 polen op de 30 nederlanders. Als je 32 bent, zonder ervaring, ploegendienst draait kan je wel 15-1600 vangen. Moet je wel hard werken.
Op basis van 40+ uur in ploegendiensten.

[ Bericht 1% gewijzigd door DoubleUU op 23-02-2017 20:15:34 ]
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_169102667
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Nee hoor, ouder worden vond ik altijd al kut, al vanaf m'n 8ste minimaal.
Ik vanaf vijf of zes jaar. Eerst omdat ik heel erg bang was voor de dood en ook nog eens op de radio hoorde dat kinderen niet meer leuk zijn vanaf een jaar of 6/7. Nu omdat ik bang ben voor lichamelijke en psychische achteruitgang. Die is al begonnen. Benauwend is het en je kunt er niets tegen doen, behalve jong sterven.
Ik ben al lang van plan er een topic over te openen in R&P omdat ik benieuwd ben hoe anderen ernaar kijken.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_169102708
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 22:08 schreef Azpilicueta het volgende:
Terechte klacht, toen je 17 was kon je niet wachten tot je ouder was en nu je ouder bent mis je de tijd dat je 17 was.
17 zijn met de ervaring van 37 :Y
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_169102931
quote:
9s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:05 schreef kuolema het volgende:

[..]
Ik ben al lang van plan er een topic over te openen in R&P omdat ik benieuwd ben hoe anderen ernaar kijken.
Doe dan durf je toch niet.
pindazakje
pi_169103130
quote:
8s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:11 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Doe dan durf je toch niet.
Oeh, wil je wedden?!
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_169103242
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:16 schreef kuolema het volgende:

[..]

Oeh, wil je wedden?!
Ja wil best wedden, kom maar op.
pindazakje
pi_169103385
quote:
9s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:05 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik vanaf vijf of zes jaar. Eerst omdat ik heel erg bang was voor de dood en ook nog eens op de radio hoorde dat kinderen niet meer leuk zijn vanaf een jaar of 6/7. Nu omdat ik bang ben voor lichamelijke en psychische achteruitgang. Die is al begonnen. Benauwend is het en je kunt er niets tegen doen, behalve jong sterven.
Ik ben al lang van plan er een topic over te openen in R&P omdat ik benieuwd ben hoe anderen ernaar kijken.
Was je gelovig?
Er is niets mis met doodgaan...hoort erbij.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_169103544
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:23 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Was je gelovig?
Er is niets mis met doodgaan...hoort erbij.
Ga dood dan, als je er zo luchtig over denkt.
pindazakje
pi_169103554
Je zal je maar je hele leven inhouden, omdat je gelooft in iets wat niet bestaat, en er dan achterkomen DAT het niet bestaat?
Mooi lullig..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_169103595
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:27 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ga dood dan, als je er zo luchtig over denkt.
Alsof mensen een knopje hebben... we leven niet in saudie arabie..
Daar slachten ze mensen in winkelcentra...waar allerlei kinderen bij zijn,...heel gezond.
Geloof vooral nog ff door...de wereld staat nog niet genoeg in de fik
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_169103685
Teringjosties.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_169103777
Kan iemand mij bannen?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_169103915
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:23 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Was je gelovig?
Er is niets mis met doodgaan...hoort erbij.
Nee.
Het hoort erbij, maar dat maakt het nog niet 'goed'. Dat verplicht ons niet om het te accepteren.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_169104239
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:35 schreef kuolema het volgende:

[..]

Nee.
Het hoort erbij, maar dat maakt het nog niet 'goed'. Dat verplicht ons niet om het te accepteren.
Juist wel, wat valt er niet te accepteren aan de dood? dat weet je al vanaf het moment dat je na kan denken..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2017 @ 21:43:57 #121
460494 naoomx
pi_169104280
Maar wat voor dingen zouden jullie "oudjes" dan anders doen als jullie weer een jaar of 18 waren? :)
pi_169104316
je hart is verslibt, je nier is verzuurt, noem maar op ...het is net iets wat net teveel heeft gehad...en dan ga je eraan...lekker boeiend.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_169104360
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:43 schreef naoomx het volgende:
Maar wat voor dingen zouden jullie "oudjes" dan anders doen als jullie weer een jaar of 18 waren? :)
Naoom ik had me eerder willen richten op geld verdienen...zodat ik eerder kon stoppen:P
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_169106498
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ja wil best wedden, kom maar op.
Kijk:
F&L / Ouder worden.
Ik heb het niet in r&p gezet, maar ik vind dat het toch telt :s).
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:42 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Juist wel, wat valt er niet te accepteren aan de dood? dat weet je al vanaf het moment dat je na kan denken..
Het is angst voor het onbegrijpelijke, in mijn geval. Je kunt het natuurlijk ook accepteren ondanks angst. Sommigen willen niet dat het leven stopt, omdat het leven ze bevalt.
Maar het punt dat ik wilde maken is dat als iets 'normaal' is of natuurlijk, dat niet hoeft te betekenen dat het positief of juist is en dat we ons er maar bij neer moeten leggen. In het algemeen.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:44 schreef DoubleUU het volgende:
je hart is verslibt, je nier is verzuurt, noem maar op ...het is net iets wat net teveel heeft gehad...en dan ga je eraan...lekker boeiend.
Veel gezondheidsklachten gaan samen met pijn en beperkingen in je dagelijkse functioneren. Dat zou je vast niet prettig vinden. In veel gevallen gaat narigheid vooraf aan de dood.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_169107433
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:44 schreef DoubleUU het volgende:
je hart is verslibt, je nier is verzuurt, noem maar op ...het is net iets wat net teveel heeft gehad...en dan ga je eraan...lekker boeiend.
Prima, ga jij lekker door met afstervende poten en achter uitgaande gezichtsvermogen. .
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')