Maar die josti heeft nu wel een huis van een miljoen gekocht.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lil Kleine lag toen nog in de poepluiers...
Ton Lebbink - Vol gas.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de loop van afgelopen uur is er iets raars gebeurd. Eerst werd Peaceman agressief van dit soort muziek en moest jij 'm in de gaten houden. Nu moeten we jou in de gaten houden, terwijl Peaceman doodleuk dit soort muziek zit te draaien....quote:
of vloeibaarquote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een landgoed van 20 hectare.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar die josti heeft nu wel een huis van een miljoen gekocht.
Ik wilde de sfeer er nog een beetje inhoudenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de loop van afgelopen uur is er iets raars gebeurd. Eerst werd Peaceman agressief van dit soort muziek en moest jij 'm in de gaten houden. Nu moeten we jou in de gaten houden, terwijl Peaceman doodleuk dit soort muziek zit te draaien....
Het kan verkeren...
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de loop van afgelopen uur is er iets raars gebeurd. Eerst werd Peaceman agressief van dit soort muziek en moest jij 'm in de gaten houden. Nu moeten we jou in de gaten houden, terwijl Peaceman doodleuk dit soort muziek zit te draaien....
Het kan verkeren...
Ik moet er van pissen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Bonnie, gelijk trek in iets alcohol houdends
Goed excuusquote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wilde de sfeer er nog een beetje inhouden
ik was ook verbaasd dat ik het had eerlijk gezegdquote:
Knokkels draaide deze week een nummer waarin het precies leek alsof er "Stien Struis" werd gezongen... De werkelijke titel was geloof ik "Sin Stress" of zo.quote:
Nederlandse zijn op?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:30 schreef peaceman het volgende:
oke om 12 uur doe ik nog wat gitaren... Engelstalig dat wel..
nee maar ik heb het idee dat er behoefte aan isquote:
Ik wist niet dat gitaren een taal spreken, maar goed om te weten...quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:30 schreef peaceman het volgende:
oke om 12 uur doe ik nog wat gitaren... Engelstalig dat wel..
Ja, heel wat jaartjes alweer.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Hoewel ik niet veel heb met NL-talige hiphop, is het kwaliteitsverschil tussen dit soort tracks en de meuk van Lil Kleine enorm. Je hoort hier zo veel meer creativiteit. En het rijmt ook nog. Bij de meeste tracks van nu is zelfs dat al te hoog gegrepen.
Krijg dan ineens de neiging in topic over 70+ muzikanten die nog steeds bezig zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, heel wat jaartjes alweer.
Voor de liefhebber: er wordt in MUZ een lijst samengesteld met favoriete nummers van overleden artiesten. Zie MUZ / [Lijstjes] Top 100 van hen die niet meer onder ons zijn
Doe maar, drs. P., Hazes, en nog een aantal maken ook aanspraak,quote:
Wat let je?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Krijg dan ineens de neiging in topic over 70+ muzikanten die nog steeds bezig zijn.
Themashow. Morgen en maandag even flink aanpoten om alle muziek klaar te zetten, maar dat gaat lukken.quote:
Ben opa.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:56 schreef peaceman het volgende:
bij de volgende is de vraag wie van ons erin zitten
Ik vind dit nummer gaver!quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Fijne plaat van Faith No More. Volgens mij heb ik hier Epic nog op 7-inch single liggen, maar het zou ook maar zo dit nummer kunnen zijn.
ik heb hier de single van liggen, epic heb ik volgens mij niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Fijne plaat van Faith No More. Volgens mij heb ik hier Epic nog op 7-inch single liggen, maar het zou ook maar zo dit nummer kunnen zijn.
ow dan heb je het al gehadquote:
heb ze jaren geleden nog eens op Lowlands gezien.. vond het niet het beste van het weekend, maar op zich tof om ze een keer gezien te hebbenquote:Op zondag 19 februari 2017 00:02 schreef ToT het volgende:
Midlife Crisis was wel een ontiegelijk kutnummer op mijn beste koptelefoon; die basgitaar klonk VEEL te hard daarop!
Snap ik ja!quote:Op zondag 19 februari 2017 00:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb ze jaren geleden nog eens op Lowlands gezien.. vond het niet het beste van het weekend, maar op zich tof om ze een keer gezien te hebben
Ik ben 'even' door mijn stapel singles gespit... - natuurlijk zat -ie pas als de op twee na laatste, maar het is dus toch wel Midlife Crisis.quote:Op zondag 19 februari 2017 00:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb hier de single van liggen, epic heb ik volgens mij niet.
Nee, ik was door een stapel singles aan het spittenquote:
dan ben ik wel nieuwsgierig wat je allemaal tegenkomtquote:Op zondag 19 februari 2017 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik was door een stapel singles aan het spitten
Het grappige is dat je zo van alles tegenkomt, waarvan je denkt... goh, dat zou ik ook weleens kunnen draaien
Zo pleur ik mijn sets in elkaar.quote:Op zondag 19 februari 2017 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
Het grappige is dat je zo van alles tegenkomt, waarvan je denkt... goh, dat zou ik ook weleens kunnen draaien
Van alles. Pop/dance van begin jaren 90, die ik zelf heb gekocht. Maar wat oudere singles (80s, een paar wat oudere) die ik via-via heb gekregen.quote:Op zondag 19 februari 2017 00:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan ben ik wel nieuwsgierig wat je allemaal tegenkomt
Ik soms ook. Soms is een spontane show leuk, soms een themashowquote:Op zondag 19 februari 2017 00:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zo pleur ik mijn sets in elkaar.
ik vind het heerlijk om van die one hit wonders tegen te komen die eigenlijk heel tof zijn en dan merken dat je die niet in MP3 hebt..quote:Op zondag 19 februari 2017 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van alles. Pop/dance van begin jaren 90, die ik zelf heb gekocht. Maar wat oudere singles (80s, een paar wat oudere) die ik via-via heb gekregen.
Thema's vind ik lastig, ben na 3 nummers het al vergeten.quote:Op zondag 19 februari 2017 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik soms ook. Soms is een spontane show leuk, soms een themashow
ik zag dat je laatst ook een 'paar' uurtjes gedraaid hadquote:Op zondag 19 februari 2017 00:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Thema's vind ik lastig, ben na 3 nummers het al vergeten.
Ja dan staat het toch op hier.quote:Op zondag 19 februari 2017 00:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zag dat je laatst ook een 'paar' uurtjes gedraaid had
Bijna alle muziek is wel ergens vandaan te plukken....quote:Op zondag 19 februari 2017 00:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk om van die one hit wonders tegen te komen die eigenlijk heel tof zijn en dan merken dat je die niet in MP3 hebt..
ik vind vinyl prachtig, maar zou het niet draaien voor een uitzendingquote:Op zondag 19 februari 2017 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijna alle muziek is wel ergens vandaan te plukken....
En vanaf vinyl draaien zal moeilijk gaan in mijn geval, aangezien ik geen werkende platenspeler meer heb.
Ik heb zoveel ideeën voor themashows dat ik mezelf maar eens dwing om de komende show (#54) een themashow te laten zijn.quote:Op zondag 19 februari 2017 00:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Thema's vind ik lastig, ben na 3 nummers het al vergeten.
Ik vul de lege nachten wel.quote:Op zondag 19 februari 2017 00:18 schreef peaceman het volgende:
iemand bezwaar als ik door wil tot 01.00?
Ik nietquote:Op zondag 19 februari 2017 00:18 schreef peaceman het volgende:
iemand bezwaar als ik door wil tot 01.00?
Heb alle spullen in huis om het te doen maar meeste staat ook op PC en ben beetje lui.quote:Op zondag 19 februari 2017 00:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind vinyl prachtig, maar zou het niet draaien voor een uitzending
hoe dan?quote:Op zondag 19 februari 2017 00:22 schreef brother52 het volgende:
Geweldig hoe ze deze zang opgenomen hebben.
Vaak gebruiken ze 2 sporen zang die vrij dicht bij elkaar liggen (John Lennon bijvoorbeeld) maar hier hebben ze een stuk of 8 sporen gebruikt die steeds in en uit faden waar door de zang veel meer lagen krijgt.quote:
het is goed geluktquote:Op zondag 19 februari 2017 00:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vaak gebruiken ze 2 sporen zang die vrij dicht bij elkaar liggen (John Lennon bijvoorbeeld) maar hier hebben ze een stuk of 8 sporen gebruikt die steeds in en uit faden waar door de zang veel meer lagen krijgt.
Dus deze uitzending geen Opeth?quote:Op zondag 19 februari 2017 00:36 schreef peaceman het volgende:
langste nummer dit van de uitzending
#leuke feitjes
goede band. Live ook zeer bekwaamquote:Op zondag 19 februari 2017 00:39 schreef Stien_Struis het volgende:
De Black Rebel Motorcycle Club ken ik wel.
En zeer luid...quote:Op zondag 19 februari 2017 00:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
goede band. Live ook zeer bekwaam
zow daar heb ik toen wel een paar dagen last van gehad jaquote:
Ben nog nooit zo blij geweest met mijn oordoppen...quote:Op zondag 19 februari 2017 00:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
zow daar heb ik toen wel een paar dagen last van gehad ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |