quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Hoewel ik niet veel heb met NL-talige hiphop, is het kwaliteitsverschil tussen dit soort tracks en de meuk van Lil Kleine enorm. Je hoort hier zo veel meer creativiteit. En het rijmt ook nog. Bij de meeste tracks van nu is zelfs dat al te hoog gegrepen.
Krijg dan ineens de neiging in topic over 70+ muzikanten die nog steeds bezig zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, heel wat jaartjes alweer.
Voor de liefhebber: er wordt in MUZ een lijst samengesteld met favoriete nummers van overleden artiesten. Zie MUZ / [Lijstjes] Top 100 van hen die niet meer onder ons zijn
Doe maar, drs. P., Hazes, en nog een aantal maken ook aanspraak,quote:
Wat let je?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Krijg dan ineens de neiging in topic over 70+ muzikanten die nog steeds bezig zijn.
Themashow. Morgen en maandag even flink aanpoten om alle muziek klaar te zetten, maar dat gaat lukken.quote:
Ben opa.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:56 schreef peaceman het volgende:
bij de volgende is de vraag wie van ons erin zitten
Ik vind dit nummer gaver!quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Fijne plaat van Faith No More. Volgens mij heb ik hier Epic nog op 7-inch single liggen, maar het zou ook maar zo dit nummer kunnen zijn.
ik heb hier de single van liggen, epic heb ik volgens mij niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Fijne plaat van Faith No More. Volgens mij heb ik hier Epic nog op 7-inch single liggen, maar het zou ook maar zo dit nummer kunnen zijn.
ow dan heb je het al gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |