quote:Op woensdag 22 februari 2017 00:08 schreef Tuinfluitert het volgende:
(Karin is genomineerd.)
Britt: Carnaval begint het weekeinde Kaatje.
Karin: Was de stemming maar een week eerder geweest, dan had ik gelijk van Utopia naar het carnaval kunnen gaan. En nou hoef ik ook geen post meer te schrijven want ik ga toch naar huis.
Britt: Weet ik niet.
Karin: Jawel, er is een tijd van komen en een tijd van gaan, maar ik doe de was niet meer, ik zet ook geen koffie meer, nee, ik doe niets meer, ook het toilet niet meer.
Kevin: Ik moet het even laten bezinken.
Karin: En juist stemmen van mensen waar je het niet van verwacht, ook stemmen van Cemal, kijk dan maar naar jezelf Cemal, met je toegevoegde waarde.
Cemal: Dat zei ik niet.
Karin: Ik ben er van geschrokken, en daar ben jij er eentje van.
Dat is het dus.quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]![]()
kaatje offert zich op als een goede vriendin voor Britt en Kevin
ja een goede vriendin zijn voor haar vrienden, en met vrienden op de bank zitten is ook zwaar denk ikquote:
subtiel zegt ze dus al ietsquote:Op woensdag 22 februari 2017 11:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
Karin: Ik heb al tegen Daantje gezegd, schrijf me maar in voor de vierdaagse.
Victoria: Ja in juli toch? Voorlopig ben je hier.
Karin: Tot maandag ben ik hier.
Victoria: Dat is een ding wat zeker is.
Ja helaas en met Ramona in het Cordwood is het nu ook een saaie boel die ligt om 21:30 uur te slapen en Jacco en Karin houden rekening met haar.quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
subtiel zegt ze dus al iets
Zou ik ook graag willen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:02 schreef Prisha het volgende:
ik wil ze allebei...Ko omdat ie leuk en cute is en René voor het tegengeluid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |