quote:
Leuk dat je er bent, Diaan.quote:
Dankje... Ik ben zo nog wel even weg, moltalk kijken.... Ik kom daarna nog wel even terug.quote:
De dag erna had ik hem al.quote:
Ik wou zeggen "wat een schijtnummer", maar dat bleek niet te kloppen...quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:37 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik moet jullie even waarschuwen voor de plaat die hierna komt.
Zodra jullie weten over wie deze plaat gaat, dan is het kwaad al geschiet!
quote:
Dat is voor carnavalsbegrippen weinig... Toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:40 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dit jaar alleen nog maar op dinsdagmiddag.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is voor carnavalsbegrippen weinig... Toch?
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:40 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Voorheen ook op zaterdagavond, maar dan had ik tijdens het jureren van de optocht op zondag zo'n enorme last..... vorig jaar lustte ik geen eens een Schrobbelèr meer, zo zat was ik.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:40 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Voorheen ook op zaterdagavond, maar dan had ik tijdens het jureren van de optocht op zondag zo'n enorme last..... vorig jaar lustte ik geen eens een Schrobbelèr meer, zo zat was ik.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]Holy fuck!
Dat moet dan wel HEEL extreem geweest zijn!
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:44 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij zijn mijn kinderen gehard qua dit soort muziek. Ze zitten nu gewoon in alle rust chips te eten.
Volgens mij zijn mijn kinderen gehard qua dit soort muziek. Ze zitten nu gewoon in alle rust chips te eten.
Opvoeding geslaagdquote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:44 schreef Fogel het volgende:
Je krijgt er gewoon honger van.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig had net voor de uitzending bij de snackbar wat te eten gehaald en hoort nu bijna zijn hele maaltijd voorbijkomen.
Van alle markten thuis.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]En dat voor koters die door black metal lekker kunnen slapen!
Ik krijg er serieus honger van, en ik heb een stevig diner gehad!quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig had net voor de uitzending bij de snackbar wat te eten gehaald en hoort nu bijna zijn hele maaltijd voorbijkomen.
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig springt maar even niet
(lijkt me bevorderlijker voor de spijsvertering)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |