Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:
Ik zou geen autoriteit op het gebied van metal durven veinzen... Het is meer dat het zojuist afgelopen nummer ook prima in de reguliere Vout-show had gekundquote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, jij bent iemand die "metal is metal" zegt ook?
Ik weet op mijn keyboard precies waar het beste accordeon-geluid zit. Ideaal om bandleden mee te sarren, of als iemand spontaan een polka-achtig riedeltje inzet.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet op mijn keyboard precies waar het beste accordeon-geluid zit. Ideaal om bandleden mee te sarren, of als iemand spontaan een polka-achtig riedeltje inzet.
Die mag wel een keer aan mijn trekspel zitten.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die mag wel een keer aan mijn trekspel zitten.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die mag wel een keer aan mijn trekspel zitten.
Wow... prachtig, dat rode. Die mooie rondingen. Dat contrast tussen zwart en cremèkleurig wit...quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wow... prachtig, dat rode. Die mooie rondingen. Dat contrast tussen zwart en cremèkleurig wit...![]()
Echt een prachtige accordeon.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wow... prachtig, dat rode. Die mooie rondingen. Dat contrast tussen zwart en cremèkleurig wit...![]()
Echt een prachtige accordeon.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Disclaimer: deze heb ik zelf bedacht, maar is daarna op Dumpert een eigen leven gaan leiden....
Vandaar ook mijn reactie over zichzelf overtreffen!quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
Het Achterhoekse accent (of beter gezegd: het gebrek daaraan) is nogal tenenkrommend. Ik neem aan dat ToT dat ook wel kan beamen...
Whehe, tof!quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Disclaimer: deze heb ik zelf bedacht, maar is daarna op Dumpert een eigen leven gaan leiden....
Serieus: http://www.dumpert.nl/med(...)/bennie_jolink_.htmlquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Serieus: http://www.dumpert.nl/med(...)/bennie_jolink_.html
1441 kudo's...![]()
Gemaakt op een website waar je je eigen VVD-poster kon maken. Die vakjes met normaal, niet normaal stonden er al. Ik was in een melige bui en typte "Bennie Jolink"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |