Speciaal voor jou als allerlaatstquote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog maar een half uur om P.Machinery te draaien.
dan had het wel geklopt wat mij betreftquote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Tegen jou had ik ook 'jouw favoriet' gezegd
Prima. En daarna gewoon lekker doorpakken met de extended van Duel. Dat is naast de 10 minuten dream pop achtige versie van Uncertain Smile de beste extended denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou als allerlaatst
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:00 schreef Zorro het volgende:
Nou, dochterophaaltaxispeeltijd. Ik maak de rest niet meer mee, veel plezier nog en ik lees straks de lijst wel hier? Dan kan ik zien of ik nog meer dan 5 haal
Ik denk dat je dan wel een betere verspreiding van de stemmen krijgt. Ik denk dat het goed kan werken en het nog spannender maakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat de lijst er dan ietsje ander had uitgezien, en de 'nog grotere' favorieten waren komen bovendrijven
En Freedom '90 is echt veel en veel beter.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kwam er vandaag weer achter dat Freedom en Freedom '90 toch écht 2 verschillende liedjes zijnDat vergeet ik altijd.
Nou, dochterophaaltaxispeeltijd. Ik maak de rest niet meer mee, veel plezier nog en ik lees straks de lijst wel hier? Dan kan ik zien of ik nog meer dan 5 haal
Let's do itquote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel een betere verspreiding van de stemmen krijgt. Ik denk dat het goed kan werken en het nog spannender maakt.
eens!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
En Freedom '90 is echt veel en veel beter.
misschien nog maar een vervolgshow?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:02 schreef zorro28 het volgende:
Van mij is er nog maar 1 langsgekomen... van de 6 die er nog langs konden komen
ow dan had je vorige week al een zeer goede dagquote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:02 schreef zorro28 het volgende:
Van mij is er nog maar 1 langsgekomen... van de 6 die er nog langs konden komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |