En dan wil die baby straks niet meer op zijn eigen kamer slapen. Waardoor het alleen maar meer en harder gaat janken.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zou met je buren een babbel maken en afspreken tussen welke tijden jij muziek kan maken. Jij past je nu geheel aan hen aan maar het moet van beide kanten komen. Zij moeten zich ook aan jou aanpassen. Zij hebben een baby, jij hebt een gitaar.
Ze kunnen bijvoorbeeld door de week soms de baby in hun kamer laten slapen en 's avonds laat terugleggen in het eigen bedje. Op die manier kun jij ook op een redelijke tijd nog na je werk muziek maken. Dat moet gewoon kunnen.
Gitaar spelen ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 07:13 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
je bedoelt 'zij kiezen'
Het is een hele normale keuze hoor, kinderen krijgen
Een paar keer per week een muziekinstrument bespelen is ook een normale keuze.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 07:13 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
je bedoelt 'zij kiezen'
Het is een hele normale keuze hoor, kinderen krijgen
Dus een buur die de in de avond op een drumstel wil spelen moeten we normaal vinden. Echt deze maatschappij gaat me lui die denken zoals jij echt naar de klote.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 07:37 schreef Roces18 het volgende:
Buren moeten echt niet zeiken. Als je een baby hebt en nog shifts werkt, flikker op man. Ga in een hutje op de hei wonen.
Aan de andere kant is gitaar ook best wel gay. Als je nou piano of drummen deed.
Als hij om 21:00 stopt ? Ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 07:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dus een buur die de in de avond op een drumstel wil spelen moeten we normaal vinden.
Ik woon in een stad. Bijna me hele leven. Dus zie je punt niet. En heb wel zo me eigen methodes moet ik toegeven om overlast te bestrijden.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 07:48 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als hij om 21:00 stopt ? Ja.
Welkom in de stad.
Jij hebt nooit in de buurt van horeca gewoond ? Of naast iemand die dacht dat ze zangeres was ? Buren die hielden van klussen met boormachines ?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 07:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik woon in een stad. Bijna me hele leven. Dus zie je punt niet.
Het is maar wat je normaal vindt. Toegeven boven een kroeg wonen en dergelijke is dom. En buren die maar blijven boren en dergelijke is soms met lijm op te lossen. Als praten niet helpt.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 07:55 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Jij hebt nooit in de buurt van horeca gewoond ? Of naast iemand die dacht dat ze zangeres was ? Buren die hielden van klussen met boormachines ?
's avonds na werktijd geluid is volkomen normaal. Maar rond bedtijd behoort het te stoppen.
Helaas voor de buren van TS hebben zij geen normale bedtijd en het siert TS dat hij daar rekening mee wil houden - maar de buren mogen absoluut ook wel eens erkennen dat hun afwijkende leefritme het eigenlijke probleem is.
Precies.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 07:55 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
's avonds na werktijd geluid is volkomen normaal. Maar rond bedtijd behoort het te stoppen.
Helaas voor de buren van TS hebben zij geen normale bedtijd en het siert TS dat hij daar rekening mee wil houden - maar de buren mogen absoluut ook wel eens erkennen dat hun afwijkende leefritme het eigenlijke probleem is.
de buren klagen over zijn gitaarspel naast hun babyslaapkamer. Niet dat ze zelf niet kunnen slapen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 08:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Precies.
Als je na 9 uur stopt dan vind ik het best. En als hij nou 8 uur per dat met zijn gitaar bezig was, dan begrijp ik het wel. Maar die buren moeten misschien een normaal leefritme zoeken en niet klagen bij anderen. Misschien kan TS oordopjes voor ze kopen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 08:22 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
de buren klagen over zijn gitaarspel naast hun babyslaapkamer. Niet dat ze zelf niet kunnen slapen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:04 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Vandaag was de 2e keer dat ze over de baby begonnen. Meestal was het dat ze zelf wilden gaan slapen. Daarom denk ik dat de slaapkamer niet echt een oplossing is. Goed, die baby hebben ze natuurlijk wel pas een paar maanden.
Ik durf te wedden dat hun klachten alleen maar zullen vermeerderen. Met een kleintje loop je in het begin vaak op je tandvlees.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:14 schreef mirannie het volgende:
En bijna alle baby's zijn gewend om met geluid in slaap te vallen. En ook daarvan vind ik het eigen keus. Zij hebben een baby gekregen en jij moet je daaraan aanpassen.
Waarom moet hij het verplaatsen? Laat ze die baby maar verplaatsenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 08:27 schreef dikke_donder het volgende:
Speel je in de buurt van de babykamer? Anders zou je kunnen verplaatsen. Als het niet zo is, moeten ze niet zo zeiken en zelf wat achtergrond muziek aanzetten ipv in stilte thuis zitten.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 07:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En dan wil die baby straks niet meer op zijn eigen kamer slapen. Waardoor het alleen maar meer en harder gaat janken.
Wat een dom advies dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |