Dat gaat niet gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:47 schreef hottentot het volgende:
Als ze op een dag met doorgesneden strot op de stoep liggen dan kun je daar toch geen enkel medelijden meer mee hebben.
Met liefde en plezier tuigde ik dit topic op. Zat vanmorgen met slaap in mijn ogen het journaal te volgen. En mijn eerste reactie was walging.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:13 schreef Ryan3 het volgende:
r moeten zijn hč. Maar toen was er geen internet en hadden we nog vertrouwen in deze boven ons gestelden. Dat is gewoon het hele eiereneten: hoe meer je erover leest en hoe meer er bekend wordt, hoe een grotere deceptie eigenlijk Alles, werkelijk en letterlijk bijna Alles, is.
Een mens mag hopen.quote:
Ja, die zie je niet in dit topic idd, om de boel weer te relativeren, of gewoon te beweren dat het nonsense is en jou uit te maken voor complottheoreticus oid.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met liefde en plezier tuigde ik dit topic op. Zat vanmorgen met slaap in mijn ogen het journaal te volgen. En mijn eerste reactie was walging.
En inderdaad waar zijn al die digitale pro EU-kruisvaarders. Die als no-brain-pinguļns van de klif willen duiken.
Ik hou daar ook niet van, maar o.a. door dit soort geintjes mag ik toch hopen dat de ogen geopend worden, wat wel niet het geval zal zijn trouwens.quote:
Triest volk. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die zie je niet in dit topic idd, om de boel weer te relativeren, of gewoon te beweren dat het nonsense is en jou uit te maken voor complottheoreticus oid.
Er is geen discussie meer, dat is het enige, soort egelstelling waarin sommige mensen zitten, vrees ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Triest volk. Meer kan ik er niet van maken.
Ja, die heb ik wel gezien eerder idd.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er is geen discussie meer, dat is het enige, soort egelstelling waarin sommige mensen zitten, vrees ik.
Nou ja dan maar reclame maken. Meer zielen is meer democratie.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:17 schreef Drugshond het volgende:
Waar zijn de pro EU kruisvaarders.We missen jullie.
NWS / EU-parlement dicht gat in 'absurde pensioenregeling' parlementariėrs
Medelijden maakt die strot weer heel?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:47 schreef hottentot het volgende:
Als ze op een dag met doorgesneden strot op de stoep liggen dan kun je daar toch geen enkel medelijden meer mee hebben.
Ach, als ze nog leegbloeden zou je een troostend woordje kunnen spreken, nu pis je er liever overheen zodat het wat meer een bijtende wond word en de doorstroming goed op gang blijft.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Medelijden maakt die strot weer heel?
Ik pis erover?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ach, als ze nog leegbloeden zou je een troostend woordje kunnen spreken, nu pis je er liever overheen zodat het wat meer een bijtende wond word en de doorstroming goed op gang blijft.
Houd maar op, ik begrijp nu al niet meer wat je wil zeggen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik pis erover?
Wat dacht jij dat ik ben, een landverrader?
Begrijp jij zelf wel wat jij schrijven doet, lees eens je eigen reactie terug dan begrijp jij het wel, als je het dan nog niet begrijpt. Wat ik wel vermoeden doe, bevestig jij het voor mij alleen maar.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Houd maar op, ik begrijp nu al niet meer wat je wil zeggen.
Ik heb het voor het gemakkelijk te maken voor jouw maar in hoofdletters veranderd!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ach, als ze nog leegbloeden zou JE een troostend woordje kunnen spreken, nu pis JE er liever overheen zodat het wat meer een bijtende wond word en de doorstroming goed op gang blijft.
Spartacus opstand in de Romeinse Republiek leverde niets op. Alle opstanden tegen de gevestigde orde in de Middeleeuwen (in Frankrijk, Engeland en Vlaanderen), toen ze nog wel kelen doorsneden liepen uiteindelijk op niets uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ach, als ze nog leegbloeden zou je een troostend woordje kunnen spreken, nu pis je er liever overheen zodat het wat meer een bijtende wond word en de doorstroming goed op gang blijft.
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:16 schreef LXIV het volgende:
Maar goed, wanhoopt niet. Alles is tijdig en dat geld ook voor de EU. Wij zullen haar einde nog meemaken.
Gaan wij niet meemaken hoor.quote:
Ik weet het nog zo net niet Ryan. Ik heb het idee dat breekpunten niet ver weg meer zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaan wij niet meemaken hoor.
Lodewijk misschien maar die is meer dan 10 jaar jonger dan wij, maar hij maakt het wrs ook niet mee.
Blijft gewoon bestaan, gaat alleen wel veranderen wrs.
We weten het niet idd, niemand kan in de toekomst kijken, maar ik denk het niet iig...quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo net niet Ryan. Ik heb het idee dat breekpunten niet ver weg meer zijn.
Maar we hopen het wel in onze oprechte linkse harten, toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We weten het niet idd, niemand kan in de toekomst kijken, maar ik denk het niet iig...
Nou ja, ook de rechtse harten hopen dat.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:37 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Maar we hopen het wel in onze oprechte linkse harten, toch?
Ze proberen het debat over het democratisch gehalte en de corruptie binnen de EU te smoren door iedereen die deze problemen aankaart in de rechts-extremistische hoek te duwen. DIe taktiek zal niet eeuwig blijven werken.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Steun EU erodeert, o.a. ook door dit soort geintjes. Probleem ligt dieper. Een minister-president die als Pinokkio wordt opgevoerd.
Vraag me af of the powers that be dit nog steeds kunnen gooien op de gebruikelijke uitvluchten. Laag opgeleid, fake news, rechtsextremisme.
De EU is aan het imploderen. Het is niet de vraag of, maar wanneer deze zal ophouden te bestaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 10:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze proberen het debat over het democratisch gehalte en de corruptie binnen de EU te smoren door iedereen die deze problemen aankaart in de rechts-extremistische hoek te duwen. DIe taktiek zal niet eeuwig blijven werken.
Een dekkingsgraad van 37% is niet alleen het gevolg van slechte prestaties, het is ook een gevolg van te weinig inleg. Het komt er dan op neer dat je 37 cent ontvangt van de premiebetalers, maar 100 cent uitkeert. De EU parlementariers betalen maar een beetje premie, en krijgen meer dan het dubbele terug.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:12 schreef probeer het volgende:
Ronduit schandalig. Een dekkingsgraad van 37%, hoe verzin je het in godsnaam.
En dan kunnen de Nederlandse EP-ers wel leuk aankomen met een 'ja wij doen er niet meer aan mee hoor', maar dan blijft Nederland toch nog lappen voor die andere rukkers in het EP.
En iedereen die vanuit de EU gelieerd is aan / iets te zeggen heeft over dat pensioenfonds mag meteen ontslagen worden wegens wanprestaties.
Dat weet ik. En degenen die dat bedacht hebben zouden ontslagen moeten worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:02 schreef polderturk het volgende:
[..]
Een dekkingsgraad van 37% is niet alleen het gevolg van slechte prestaties, het is ook een gevolg van te weinig inleg. Het komt er dan op neer dat je 37 cent ontvangt van de premiebetalers, maar 100 cent uitkeert. De EU parlementariers betalen maar een beetje premie, en krijgen meer dan het dubbele terug.
En het klootjesvolk maar wijsmaken dat we langer moeten doorwerken en minder pensioen want de pensioenen hebben een tekort.😃quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:56 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat weet ik. En degenen die dat bedacht hebben zouden ontslagen moeten worden.
Als het zo doorgaat staat dat buiten kijf. Het zou fijn zijn om het hele project gecontroleerd tot ontploffing te brengen, maar ik vrees dat de ivoren torentjesbewoners daar geen oor naar hebben en ons hele continent in haar ondergang meeneemt.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 10:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De EU is aan het imploderen. Het is niet de vraag of, maar wanneer deze zal ophouden te bestaan.
Als men erin stinkt is men het dan waard?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 14:59 schreef Cherna het volgende:
[..]
En het klootjesvolk maar wijsmaken dat we langer moeten doorwerken en minder pensioen want de pensioenen hebben een tekort.😃
http://www.tonverlind.nl/(...)sioen-zich-voltrekt/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |