oh okequote:Op vrijdag 17 februari 2017 17:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
jup. tering vroeg weer.
Heb kikkertjes gemaakt in vodka. Voor in de bus
haribo kikkers kopen. In een grote bak pleuren.quote:
ga je dan ook echt dronken wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 17:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
haribo kikkers kopen. In een grote bak pleuren.
Dan vodka fles legen. Nachtje laten intrekken.
Terug stoppen in de zak.
Je kan ook gewoon een fles wodka leegtikken.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 17:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
haribo kikkers kopen. In een grote bak pleuren.
Dan vodka fles legen. Nachtje laten intrekken.
Terug stoppen in de zak.
mag niet in de bus.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 17:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een fles wodka leegtikken.
wel leuk dat je dan met tim hofman kan pratenquote:
wat moet je met een breaker.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 17:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je kan toch breaker bij je lul doen
doe ik altijd
link?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 17:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sla die kerel gewoon op z'n muil als hij er iets van zegt. Doen die mensen op dumpert ook.
Ik moet nog 6 afleveringenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij al klaar met BSG?
Kara natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie is je favoriete personage Haags?
Ik hoor die tip al jaren, maar dacht dat het teveel Star Wars achtig zou zijn. Valt nog mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker wel. Goede tip van onze vriend Typisch.
Zij is wel lekker jaquote:
Die zou ik ook wel doen ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor die tip al jaren, maar dacht dat het teveel Star Wars achtig zou zijn. Valt nog mee.
[..]
Zij is wel lekker ja![]()
Alhoewel ik die D. ook wel zou willen aanduwen
En die Sharon?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel doen ja.
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, vind ik toch iets minder.
Ook niet perse voor mij, maar toch heeft ze wel iets geils.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet helemaal mijn smaak zeg maar.
Ze heeft zo nu en dan wel zaadvragende ogen ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ook niet perse voor mij, maar toch heeft ze wel iets geils.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |