quote:Trainer Peter Bosz van Ajax kan donderdag in de uitwedstrijd tegen Legia Warschau in de eerste knock-outronde van de Europa League over een fitte groep beschikken. Op de lijst van twintig namen die woensdagochtend het vliegtuig instappen, staan geen verrassingen.
Aanwinst David Neres uit Brazilië is nog niet beschikbaar voor Ajax, dat volgende week donderdag de return in de Amsterdam ArenA speelt. Tussendoor wacht zondag de uitwedstrijd tegen Vitesse in de eredivisie.
Legia Warschau won zaterdag het uitduel met Arka Gdynia en staat op de derde plek in de Poolse competitie. De achterstand op koploper Lechia Gdansk bedraagt, met nog negen speelronden te gaan, vier punten. Legia raakte in de winterstop Bartosz Bereszynski kwijt. De Poolse international stapte over naar het Italiaanse Sampdoria.
Bron: Telegraaf
en met dank aan Tong80 natuurlijk.
Dataquote:AZ gewaarschuwd na stevig statement Lyon-preses
AZ kan de borst natmaken in de Europa League. Olympique Lyon-voorzitter Jean-Michel Aulas wil dat alles op dat toernooi wordt gegooid om het seizoen nog te redden.
Olympique Lyon verloor zaterdag van Guingamp (2-1) en zag daardoor de kansen op kwalificatie voor de Champions League verder slinken. Inmiddels is de achterstand op nummer drie Nice opgelopen tot twaalf punten.
Het teleurstellende resultaat tegen Guingamp, met Memphis Depay als invaller, was voor Aulas aanleiding om de doelstelling van het seizoen bij te stellen. 'De Europa League is een competitie waarin we geschiedenis kunnen schrijven en nog wat thuiswedstrijden kunnen spelen', zei de preses direct na de nederlaag tegen het clubkanaal.
In eigen land zijn voor Lyon de kansen op prijzen verkeken na de eerdere uitschakelingen in de strijd om de Coupe de France en de Coupe de la Ligue. In Europa ligt de laatste kans het seizoen nog glans te geven. 'We zullen dat doel dan ook met kapitalen opschrijven, in de wetenschap dat de winnaar van de Europa League zich ook kwalificeert voor de Champions League', stelde Aulas.
Olympique Lyon vervolgt donderdag in Alkmaar tegen AZ het Europese avontuur. Memphis is niet inzetbaar omdat hij met Manchester United dit seizoen al uitkwam in dat toernooi.
Bron: VI
Soms maken best aardige mensen een Co Stompé woordgrapquote:Op donderdag 16 februari 2017 19:57 schreef Pascalus het volgende:
Maakt Ron nu een Stompé woordgrap?
Walgelijk is dat. Je zou het tijdens een analyse maar eens over voetbal hebbenquote:
Schnabbelenquote:Op donderdag 16 februari 2017 19:58 schreef Ferdii het volgende:
Zei Ron nou dat hij lacazette niet goed genoeg kent?
Wat doe je daar dan?
2500 euro opstrijkenquote:Op donderdag 16 februari 2017 19:58 schreef Ferdii het volgende:
Wat doe je daar dan?
Gelukkig heb ik dat niet gezienquote:Op donderdag 16 februari 2017 19:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
cabaretier bij CL bij Veronica aan het einde.
quote:
Ohja ik ging al zappen toen hij in beeld kwam.quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
cabaretier bij CL bij Veronica aan het einde.
Ja bedankt Steve.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
stelling: je moet scoren om te winnen
Kan toch best dat hij niet alles uit de Ligue 1 kijktquote:Op donderdag 16 februari 2017 19:58 schreef Ferdii het volgende:
Wat doe je daar dan?
Heraclesquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Tegen wie speelt Feyenoord vanavond?
Zeker met de Nederlandse Televisie zijn er weinig andere opties. Ik zie Ron er ook niet voor aan om op illegale websites naar een torrent van Lyon v Lille te zoeken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan toch best dat hij niet alles uit de Ligue 1 kijktIn zijn vrije tijd zal hij ook wel eens met zijn vrouw op stap willen.
Gelijk toen ie zijn mond opentrok weggezapt.quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Walgelijk is dat. Je zou het tijdens een analyse maar eens over voetbal hebben
Kan je altijd wel een schoteltje voor nemen daar, maar ik kan me voorstellen dat hij nog liever Eredivisieploegen analyseert voor zijn werk.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker met de Nederlandse Televisie zijn er weinig andere opties. Ik zie Ron er ook niet voor aan om op illegale websites naar een torrent van Lyon v Lille te zoeken.
Alle wouten zijn kut, vraag maar aan R_Rquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Marco van Basten: kussentjes aan de binnenkant van de doelpalen.
Vrij bizar ja.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:16 schreef Smoofie het volgende:
Dit is dus het probleem van de eredivisie. Een nummer 13 van portugal bakt er niets aan maat kan partij bieden door zeer goed te verdedigen. Een AZ kan totaal niet verdedigen, ben je bij voorbaat kansloos tegen betere tegenstanders
Ik snap überhaupt niet dat iedereen blind in de AZ-hype is getrapt. Open ogen, handen los.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zei toch dat AZ thuis hard zou verliezen jongens?
Klopt. Viel me nog mee dat Heracles niet verloor van die luiquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:16 schreef Smoofie het volgende:
Dit is dus het probleem van de eredivisie. Een nummer 13 van portugal bakt er niets aan maat kan partij bieden door zeer goed te verdedigen. Een AZ kan totaal niet verdedigen, ben je bij voorbaat kansloos tegen betere tegenstanders
Alles zit in die verdediging inderdaad. AZ speelt aanvallend prima, als je de deur dicht houdt achterin maak je tegen een veel betere tegenstander gewoon kans. Alleen er is geen enkele ploeg in de Eredivisie die écht goed kan verdedigen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:16 schreef Smoofie het volgende:
Wie hypet az?quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat iedereen blind in de AZ-hype is getrapt. Open ogen, handen los.
Dan wordt je afgemaakt in de media, men past wel op.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alles zit in die verdediging inderdaad. AZ speelt aanvallend prima, als je de deur dicht houdt achterin maak je tegen een veel betere tegenstander gewoon kans. Alleen er is geen enkele ploeg in de Eredivisie die écht goed kan verdedigen.
Die konden helemaal niet verdedigen, Heracles creëerde kans op kans. Puur eigen onvermogen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Viel me nog mee dat Heracles niet verloor van die lui
Alsof het voor de winterstop allemaal zo geweldig was Europees. Tegen die matigheid valt niet op te hypen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat iedereen blind in de AZ-hype is getrapt. Open ogen, handen los.
Het is geen kwestie van willen, we kunnen het gewoon niet. Alleen PSV heeft het een paar keer laten zien.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:19 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dan wordt je afgemaakt in de media, men past wel op.
Men wil het niet kunnen. Want aanvallen is de beste verdediging, toch?quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van willen, we kunnen het gewoon niet. Alleen PSV heeft het een paar keer laten zien.
Kwam door kunstgras. Lui zijn gewoon aardige ploegquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die konden helemaal niet verdedigen, Heracles creëerde kans op kans. Puur eigen onvermogen.
Er zijn FOK!kers die toen nog niet eens waren geboren, zo lang geleden is dat.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:21 schreef Nober het volgende:
Laat ze om 21:05 Feyenoord - Borussia Dortmund uit 2002 maar herhalen.
Toen had je gewoon nog PSV - Feyenoord in de halve finale.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:21 schreef Nober het volgende:
Laat ze om 21:05 Feyenoord - Borussia Dortmund uit 2002 maar herhalen.
Die konden er gewoon niks van, Heracles was beter.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kwam door kunstgras. Lui zijn gewoon aardige ploeg
Kwartfinale volgens mij.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Toen had je gewoon nog PSV - Feyenoord in de halve finale.
Dat was niet veel als ik het goed herinner.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Toen had je gewoon nog PSV - Feyenoord in de halve finale.
We zouden hem eigenlijk Fredsj moeten noemen ja.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:25 schreef NoNickOne het volgende:
Waarom noemen ze die gozer Fredje?
Wonnen van Olympiacos en spelen in een veel betere competitie. Logisch dus. Net als deze uitslagquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die konden er gewoon niks van, Heracles was beter.
Uit Belo Horizonnetje.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zouden hem eigenlijk Fredsj moeten noemen ja.
Dat was vies spannendquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was niet veel als ik het goed herinner.
Was dit de enige wedstrijd tussen twee Nederlandse ploegen in een Europees toernooi eigenlijk?quote:
Nee vroeger op FIFA zat je altijd met nog twee andere Nederlandse clubs in de groepsfase.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dit de enige wedstrijd tussen twee Nederlandse ploegen in een Europees toernooi eigenlijk?
Joh die spelen vandaag ook op 50%quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:31 schreef hafcfan het volgende:
Lyon was tegrn Juve in de cl wel veel beter trouwens
Ze doen helemaal niks. Alleen tegenhouden en af en toe counteren, maar volgens mij is niemand van dat team straks moe (behalve de keeper).quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joh die spelen vandaag ook op 50%
Ajax speelde ooit tegen Feyenoord in de INTERNATIONAL FOOTBALL CUP (oude intertoto) meen ikquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dit de enige wedstrijd tussen twee Nederlandse ploegen in een Europees toernooi eigenlijk?
Lekker op het gemakje de volgende ronde halen, en terecht.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze doen helemaal niks. Alleen tegenhouden en af en toe counteren, maar volgens mij is niemand van dat team straks moe (behalve de keeper).
Intertoto, dat was ook maar een apart toernooi hèquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax speelde ooit tegen Feyenoord in de INTERNATIONAL FOOTBALL CUP (oude intertoto) meen ik
Het is nog niet best nee.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:36 schreef Pascalus het volgende:
Die Krul laat wel veel ballen door hè.
Kan alleen maar keepen tegen Costa Ricaquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:36 schreef Pascalus het volgende:
Ze konden nog beter die Rochet laten staan als je dit achteraf bekijktquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:36 schreef Pascalus het volgende:
Nee, toevallig twee weken eerder was PSV - Feyenoord.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, toevallig twee weken eerder was PSV - Feyenoord.
Nee ze gaan zich aan mijn voorspelling houden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
zien jullie de 2-3 nog vallen?
quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, toevallig twee weken eerder was PSV - Feyenoord.
Volgende week 6-0 thuis ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Beetje meer inspanning en ze maken er 3 bij zo
Deze wedstrijd geven ze 70% en volgende week 40 ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week 6-0 thuis ofzo.
Omdat alles beter is dan de vorige keeper?quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom AZ deze keeper heeft gehaald...
kan beter weer hoge ballen gaan vangen in groot Brittannië....
Oneens, ik denk aan bier.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Bij Cornet denk ik aan ijs.
Oneens, bier.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stop hier maar mee.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:53 schreef klaasweetalles het volgende:
IK DOE EEN VOORSPELLING
Vanavond wordt het Nederlands kampioenschap beslist
Dat was ook wel pech.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:54 schreef Rabieluh het volgende:
Dat deze er dan alsnog ingaat ook.
NEEquote:
Nee, afgelopen.quote:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk-AZ?quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:55 schreef Pascalus het volgende:
"Wat moet AZ nu doen om dit nog om te keren?"
- Marcel Maijer
En dan ? mag je lekker volgend seizoen kijken waarom die Jorgensen compleet mislukt is in Duitsland.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
NEE
Ajax gaat zometeen zo een zware wedstrijd spelen, dat het onmogelijk wordt zondag nog een goede prestatie neer te zetten.
IK BLIJF ERBIJ VANAVOND WORD HET KAMPIOENSCHAP BESLIST.
Daar teken ik voorquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:56 schreef Pascalus het volgende:
Dan moet Ajax de EL maar winnen (en Feyenoord kampioen)
En dan PSV tweede, drie clubs in de CL!quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:56 schreef Pascalus het volgende:
Dan moet Ajax de EL maar winnen (en Feyenoord kampioen)
Zenit. Maar daar won zelfs AZ thuis van.quote:
Appeltje eitje.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zenit. Maar daar won zelfs AZ thuis van.
Zenit met een c-elftal won AZ thuis van ja.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zenit. Maar daar won zelfs AZ thuis van.
Dat kan toch niet gekkiequote:Op donderdag 16 februari 2017 21:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
feyenoord die 100 miljoen procent geeft ook wel.
Nu speelt Anderlecht met een C-elftal dus dat wordt genieten.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zenit met een c-elftal won AZ thuis van ja.
Ik ken Ziyech.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ken alleen Vadis Odjidja Ofoe, Necid en Hloudek
Ziekjesquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Veltgod? Die zou toch binnen 3 jaar bij Real spelen?
Bedankt Klaasquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
goede spelers heeft warschau...
Die gaan echt de beuk erin gooien
wordt een fysieke wedstrijd
die gasten van warschau zien er allemaal uit als commandoos van het poolse leger
Cabrio-huizenquote:
Dat is een slecht teken?quote:
die van vitesse speelt ook toch en die verdediger pasdav ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ken alleen Vadis Odjidja Ofoe, Necid en Hloudek
Tete > Veltman dus dit is een zegen.quote:
Oh dit rare ding ja, apart hoe uit het niets zo'n idioot plaatje een hype is.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:57 schreef Brammess het volgende:
Ik word helemaal labiel van die grafduif op Facebook.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tete > Veltman dus dit is een zegen.
Eerste keer dat ik dit zie.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Oh dit rare ding ja, apart hoe uit het niets zo'n idioot plaatje een hype is.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik dit zie.
foxsports.nlquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:06 schreef Typisch het volgende:
wtf, die site van rtl is ook echt enorme aids zeg
iemand een linkje naar de stream?
pauper.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:06 schreef Typisch het volgende:
wtf, die site van rtl is ook echt enorme aids zeg
iemand een linkje naar de stream?
mooi beest johquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Oh dit rare ding ja, apart hoe uit het niets zo'n idioot plaatje een hype is.
[ afbeelding ]
Door aanwezig te zijn doe je dat al.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Aanwezig om dit topic te verneuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |