Ik baal ervan dat Onlogisch niet meer met me wil praten, maar ik geef niet toe anders sta ik niet meer achter mijn standpunten.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:20 schreef GGMM het volgende:
Jezus, Daan, ik had zulke grote verwachtingen van je..
Dan ga ik er op stemmen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De SP is een walgelijke en vooral domme partij.
De gruwel. Nog niet eens volwassen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
College, sorry. Ik word in maart 19.
Wat moet ik met deze info?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat Onlogisch niet meer met me wil praten, maar ik geef niet toe anders sta ik niet meer achter mijn standpunten.
Had ik bij je moeder.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Mijn betonboor is vastgelopen dus ik sta even vast
Jij moet heel veel met deze info. Misschien kun je als tussenpersoon optreden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat moet ik met deze info?
Oh wacht, je praat nu verkapt tegen Onlogisch.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik bij je moeder.
Tot morgen.
Ik ga mijn best doen!quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij moet heel veel met deze info. Misschien kun je als tussenpersoon optreden.
Hallo Onlogisch.quote:
SPOILER: alleen klikken als je Stijn heet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Onlogisch.Hoe gaat het?
Jezus, wat slecht dit.SPOILER: alleen klikken als je Stijn heet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gooide Onlogisch met feiten uit het raam waarna hij zei dat hij niet meer met me wilde praten. Hier kan ik niets aan doenquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, zoek het dan uit
Geen wonder dat Onlogisch niet meer tegen je praat
Om een goed beeld van de situatie te krijgen graag een link.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooide Onlogisch met feiten uit het raam waarna hij zei dat hij niet meer met me wilde praten. Hier kan ik niets aan doen.
Hm. Ik heb je idd wel eens een spelfout zien maken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wie weet ben ik wel zijn kloon..
M'n grap wat doe je?quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij maakt geen taalfouten.
Busted dus.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om een goed beeld van de situatie te krijgen graag een link.
Ik regel dat je je UI weer mag en dit is mijn beloning.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hm. Ik heb je idd wel eens een spelfout zien maken.
Lufya. NTB. WJNMK. Kusjekroel. Noot nootquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik regel dat je je UI weer mag en dit is mijn beloning.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ik hier lees is dat jij het initiatief nam om elkaar te negeren.
Waarom heb je nog steeds je oude UIquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lufya. NTB. WJNMK. Kusjekroel. Noot noot
Ze zit mobiel.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je nog steeds je oude UI
We zijn nog geen 48 uur onderweg en je breekt nu al met je belofte.quote:
Zie hierboven.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.. nou..
Ja dat is zwak van Onlogisch, ik kan niet anders zeggen.
Zit op mobiel en ben aan het wandelen met de kleine. Die overigens nu niks mee krijgt.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je nog steeds je oude UI
Dit siert je.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn nog geen 48 uur onderweg en je breekt nu al met je belofte.
Zwakkeling.
[..]
Zie hierboven.
Mee krijgt van wat?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit op mobiel en ben aan het wandelen met de kleine. Die overigens nu niks mee krijgt.
Omdat je hem thuis hebt laten liggen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit op mobiel en ben aan het wandelen met de kleine. Die overigens nu niks mee krijgt.
VAN DE WANDELING WANT HIJ LIGT TE SLAPEN.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mee krijgt van wat?
Jojo doe niet zo verwarrend.
Nu doe je zelf ook meequote:Op donderdag 16 februari 2017 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn nog geen 48 uur onderweg en je breekt nu al met je belofte.
Zwakkeling.
[..]
Zie hierboven.
RUSTIG AAN JOH HET IS DONDERDAGMIDDAG MAN MAN MANquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
VAN DE WANDELING WANT HIJ LIGT TE SLAPEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je hem thuis hebt laten liggen?
Wat een lui varken. Heeft ie vast van zijn moeder.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
VAN DE WANDELING WANT HIJ LIGT TE SLAPEN.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 55 minuten wachten.Waarop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onlo moet wat beter lezen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RUSTIG AAN JOH HET IS DONDERDAGMIDDAG MAN MAN MAN
Koekoek.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een lui varken. Heeft ie vast van zijn moeder.
Moest lachen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een lui varken. Heeft ie vast van zijn moeder.
Wat een ellende, zegquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot werkcollege van drie fucking kwartier.
noh.. wat erg.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die stellen zich wel erg vaak aan, hè?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Kinderen in Afrika hebben het niet zo zwaar als dat ik het heb.
Ga gewoon met je klasgenootjes energiedrank en een frikandelbroodje halen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |