Hi, ik heb 'em gezien en ziet er duidelijk uit. M'n vaste customer service-collega is vandaag een dagje vrij, dus ik wacht er, als je het niet erg vindt, even mee tot morgen, omdat dat heel veel uitleg en energie scheelt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:54 schreef Dromer het volgende:
[..]
Linkje gestuurd.
Voor 40 euro lijkt me inderdaad lastig worden. Ook omdat het niet een model is dat hier veel voorkomt.
Alvast bedankt!
Geen probleem! Als er maar een oplossing komt.quote:Op woensdag 12 april 2017 04:26 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb 'em gezien en ziet er duidelijk uit. M'n vaste customer service-collega is vandaag een dagje vrij, dus ik wacht er, als je het niet erg vindt, even mee tot morgen, omdat dat heel veel uitleg en energie scheelt.
Heb je al op cancel gelkikt bij je orderoverzicht? Anders werkt de chat erg goed bij dit soort zaken, is mijn ervaring.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:44 schreef Miniem het volgende:
Zou graag order 26730448 annuleren. Heb nog geen verzendbevestiging gehad dus neem aan dat het kan.
Heb het via de chat geprobeerd maar ze zeggen dat het al verzonden is. Ik heb geen verzendbevestiging ontvangenquote:Op woensdag 12 april 2017 10:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Geen probleem! Als er maar een oplossing komt.
[..]
Heb je al op cancel gelkikt bij je orderoverzicht? Anders werkt de chat erg goed bij dit soort zaken, is mijn ervaring.
Hi, ik heb net voor je gekeken en ik zie dat de order die hoort bij het ordernummer dat je hebt gedeeld al op 7 april is verzonden (de dag dat je de bestelling hebt geplaatst). Daar hoor je inderdaad gewoon een bevestiging van te krijgen, dus indien die niet in je spam-map is beland is er iets fout gegaan. Ik maak er een systeemmelding van zodat m'n collega's je order kunnen bekijken en uitzoeken wat er is fout gegaan.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb het via de chat geprobeerd maar ze zeggen dat het al verzonden is. Ik heb geen verzendbevestiging ontvangenNormaal wel.
Ik kreeg gisteren de verzendbevestiging in mijn email. Heel vreemd. Net alsof nadat ik in de chat gezegd heb dat ik mn order wil annuleren het ineens verzonden isquote:Op donderdag 13 april 2017 03:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb net voor je gekeken en ik zie dat de order die hoort bij het ordernummer dat je hebt gedeeld al op 7 april is verzonden (de dag dat je de bestelling hebt geplaatst). Daar hoor je inderdaad gewoon een bevestiging van te krijgen, dus indien die niet in je spam-map is beland is er iets fout gegaan. Ik maak er een systeemmelding van zodat m'n collega's je order kunnen bekijken en uitzoeken wat er is fout gegaan.
Dat is bijzonder inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2017 14:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren de verzendbevestiging in mijn email. Heel vreemd. Net alsof nadat ik in de chat gezegd heb dat ik mn order wil annuleren het ineens verzonden is
Hi, dat klopt inderdaad, de zakken komen niet met een pomp. Ik zie in de productomschrijving verder dat de allerkleinste variant ook zonder ventiel komt, maar de andere formaten hebben die wel.quote:Op vrijdag 14 april 2017 18:37 schreef d4v1d het volgende:
http://www.banggood.com/K(...)nizer-p-1114474.html
Als ik een van die zakken bestel, dan zit daar nog geen pomp bij toch? Die bestel je apart zeker?
Ze zijn er hoor, hartelijk dankquote:Op vrijdag 17 maart 2017 02:42 schreef Banggood het volgende:
Oke duidelijk. De bezorgtermijn is verstreken, dus we hebben nieuwe opgestuurd zodat mevrouw qltel binnenkort ook mooie nieuwe oordopjes heeft
Hi, dat klinkt (op het eerste deel na) niet best.. Ik ga de situatie voorleggen bij m'n collega en dan kom ik er morgen op terug. Hoewel het op dit moment niet is te zeggen waar het probleem zit raad ik je in ieder geval aan om de kabel en lader niet te gebruiken, maar ik gok dat je dat zelf ook al had bedacht.quote:Op maandag 17 april 2017 07:04 schreef kweenie1 het volgende:
Hoi Thomas,
Even een vraagje, ik zit momenteel in Nieuw Zeeland en vlieg binnenkort terug naar Nederland. Ik heb tijdens mijn reis onwijs veel plezier beleefd aan verschillende items van banggood(PowerBank, speaker, paracord, zaklamp, deskcharger en kabels).
Nu laadde ik gister mijn telefoon(HTC one m9) op met een Blitzwolf 5 poort desktop charger( linkje) en een Blitzwolf resersible usb kabel ( linkje). In het (vrijwel) jaar dat ik deze combinatie gebruik heb ik nooit problemen ervaren maar gisteren was helaas anders. Ik merkte alleen dat mijn telefoon niet aan het opladen was dus dacht dat de kabel er niet goed inzat. Toen ik de kabel uit mijn telefoon trok was deze echter roodgloeiend. Nu was de batterij van de telefoon 0% voor aanvang van laden dus opstarten ging hem niet worden, maar ook laden met een andere kabel heeft geen succes. Ik ben dus bang dat op zijn minst de oplaadpoort gefrituurd is, maar dat laat ik wel uitzoeken zodra ik in Nederland ben. Aan de telefoon is cosmetisch niks te zien, de kabel vertoont zwarte kringen rond een van de verbindingen(zie foto):
[ afbeelding ]
Kabels zijn ooit besteld met ordernummer 14346786, de desktop charger heb ik hier via een actie gewonnen.
Ik heb vrijwel een jaar lang veel plezier aan deze kabels beleefd dus verwacht ook niks van Banggood of Blitzwolf, maar vroeg me toch af of jullie wellicht iets voor me kunnen betekenen
Ik hoor het welquote:Op maandag 17 april 2017 12:09 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat klinkt (op het eerste deel na) niet best.. Ik ga de situatie voorleggen bij m'n collega en dan kom ik er morgen op terug. Hoewel het op dit moment niet is te zeggen waar het probleem zit raad ik je in ieder geval aan om de kabel en lader niet te gebruiken, maar ik gok dat je dat zelf ook al had bedacht.
Ik kom er dus spoedig op terug!
Hi, ook wij gaan 'em helaas niet meer in het zwart krijgen.. En mocht je er niet van op de hoogte zijn: hij is bij ons wel met verzendmethode PDM te krijgen, waarmee je geen douanekosten betaalt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:11 schreef Riot- het volgende:
Heb de Zuk Z2 binnengekregen, wil er nog ééntje bestellen maar de zwarte versie lijkt wereldwijd op te zijn. Enig idee of ie bij jullie nog binnenkomt?
Ok prima, ik heb alle info inmiddels doorgegeven dus ik contact je zodra ik een reactie heb.quote:Op dinsdag 18 april 2017 07:18 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Ik hoor het welHeb de kabels en lader inderdaad meteen maar buiten gebruik gesteld. Momenteel even een paar dagen teren op de telefoon van een van mijn reisgenoten.
Is daar een reden voor? Wordt ie niet meer geproduceerd in het zwart ofso?quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ook wij gaan 'em helaas niet meer in het zwart krijgen.. En mocht je er niet van op de hoogte zijn: hij is bij ons wel met verzendmethode PDM te krijgen, waarmee je geen douanekosten betaalt.
Hi, dat durf ik niet te zeggen, maar volgens m'n collega gaan we 'em gegarandeerd niet meer krijgen in het zwart, dus een productiestop lijkt me inderdaad aannemelijk. Los daarvan weet ik wel dat Chinezen wit en goud prefereren boven zwart als het aankomt op telefoons e.d., dus dat zal er wel iets mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2017 15:12 schreef Riot- het volgende:
[..]
Is daar een reden voor? Wordt ie niet meer geproduceerd in het zwart ofso?
Hi, ik zie dat 'ie een aantal mislukte bezorgpogingen heeft ondergaan, en uiteindelijk niet bezorgd is. Omdat de kleur die je hebt besteld op dit moment niet beschikbaar is heeft m'n collega je aankoopbedrag teruggestort, om je zo de snelst mogelijke oplossing te gevenquote:Op dinsdag 18 april 2017 14:11 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hey!
Ik heb ordernummer 24683357 nooit mogen ontvangen. Ik wachtte er al een tijdje op. Wat nu en wat zijn de mogelijkheden?
Dankjewel! Mijn adres klopt, dus een beetje vreemd dit.quote:Op woensdag 19 april 2017 05:23 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat 'ie een aantal mislukte bezorgpogingen heeft ondergaan, en uiteindelijk niet bezorgd is. Omdat de kleur die je hebt besteld op dit moment niet beschikbaar is heeft m'n collega je aankoopbedrag teruggestort, om je zo de snelst mogelijke oplossing te geven![]()
Ik zie dat je huisnummer een ietwat ongebruikelijke toevoeging heeft, dus voor de zekerheid: het huisnummer klopt in die vorm wel helemaal?
Stond dat serieus op die plek?quote:Op zondag 23 april 2017 01:46 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Zie onderaan plaatje
Ookal ben ik geen webcare.
quote:Op zondag 23 april 2017 00:56 schreef Azerdion het volgende:
Goedenacht![]()
Ik was weer eens nachtelijk smart home dingen aan het zoeken en kwam de
Broadlink TC2 Smart Home Original EU US UK Touching 2 Loads Panel Switch Wireless Remote Light Controller
tegen (jeez wat een lange naam). Nu heb ik een paar vraagjes:
1. Ik lees dat het aansluiten van een licht ook gewoon kan (het is een dubbele schakelaar). Maar betekent dit dat maar een van de twee touch knoppen werkt of dat ik beide knoppen kan gebruiken als dimmer voor een licht? Het laatste zou namelijk perfect zijn. Als dit het geval is, dan koop ik er zeker een paar
2. Ik zie dat er maar een op voorraad is. Kan je me vertellen wanneer er weer meer voorraad is? Ik zou er graag drie willen als bovenstaande het geval is.
Voor de coupon vraag ga ik wel naar het andere topic
Ik heb echter nog wel een vraagje over coupons. Als ik de schakelaars koop, koop ik ze liever los. Ondanks dat ik sowieso voor PDM kies, wil ik de kans op vertraging en gedoe zo veel mogelijk verkleinen, Kan ik een coupon gebruiken voor meerdere bestellingen?
Alvast bedankt!
Edit: Zou je me ook kunnen vertellen wanneer de
Mi Light Wifi 2.4G Controller IOS/Android System APP Control For RGB CW WW LED Strip Light Bulb DC5V
weer op voorraad is?
Ik heb namelijk die en een aantal RGBW lampen op het oog
Edit 2: nvm de bovenstaande edit
Sorry voor de late reactie, ik zorg dat ik morgenochtend een antwoord heb op beide vragen!quote:Op zaterdag 22 april 2017 18:47 schreef VdBorght het volgende:
Enig idee of/wanneer jullie de yi 4k+ in stock krijgen?
Hi, vervelend dat je problemen hebt met de lader; heb je nog even je ordernummer voor me? Ik ga er dan voor je achteraan!quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:24 schreef Frank_y het volgende:
Goedemiddag,
Ik heb een drietal van de BlitzWolf® BW-C7 gekocht. Maar ik heb een probleem met de car chargers. De vering die achter de pinnetjes zit zijn blijkbaar op de verkeerde plaats gemonteerd. Hierdoor schuiven de pinnetjes niet naar binnen als je deze in de sigarettenaansteker poort van de auto stopt. De enige manier om deze alsnog erin te krijgen is door de pinnetjes met de vinger in te drukken. Dit gaat heel moeizaam. De vering zit blijkbaar aan de bovenkant gemonteerd terwijl de onderkant als eerste in aanraking komt met de poort. Daarom klappen de pinnetjes niet naar binnen waardoor je de BW-C7 niet in de poort krijgt. Dit is ook te zien in de onderstaande video van een andere gebruiker met hetzelfde probleem.
Ik heb dit probleem al tweemaal ingestuurd naar de Banggood CS, maar nog steeds geen reactie terug hierover.
Misschien dat jij mij wel kunt helpen.
Hi, daar hebben we geen licentie voor, en aangezien die heel erg prijzig is gaan we die ook niet krijgen, wat betekent dat we de Yi 4K+ helaas niet gaan verkopenquote:Op zaterdag 22 april 2017 18:47 schreef VdBorght het volgende:
Enig idee of/wanneer jullie de yi 4k+ in stock krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |