Hi, in dat geval sturen we je 3 nieuwe RGB-lampen op.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 08:43 schreef aukemuis het volgende:
[..]
De witte vind ik er om eerlijk te zijn niet uit zien. dus graag de RGB varianten alsnog
Thanksquote:Op woensdag 22 maart 2017 07:08 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, in dat geval sturen we je 3 nieuwe RGB-lampen op.
Hi, volgens m'n collega over 1 of 2 weken, maar helaas is de leverancier daar niet duidelijk in, dus om die reden kunnen we geen datum op de productpagina zetten. Als je erg veel haast hebt met een nieuw toestel dan zou je kunnen kijken naar een alternatiefquote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:38 schreef VdBorght het volgende:
Enig idee wanneer de Umidigi z pro beschikbaar gaat zijn?
Hi, vervelend om te horen dat je problemen hebt met je ontvangen product. Ik help je er uiteraard graag mee, alleen heb ik, ondanks dat je aangeeft dat 'ie dit probleem niet constant heeft, wel echt even een filmpje nodig, omdat m'n collega's er anders niet mee aan de slag gaan. Je zou de douchekop in de wasbak o.i.d. kunnen laten sproeien en met 1 hand vasthouden, zodat je telefoon niet bij het water in de buurt komt. Als je het filmpje (waarbij wel echt het probleem duidelijk in beeld met zijn gebracht) vervolgens uploadt via bijv. Youtube en dan een linkje stuurt, dan zorg ik ervoor dat je snel een goede oplossing krijgt.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:49 schreef robinjoo1 het volgende:
probleem met mijn bestelling
25223583
als ik hem soms aan heb staand lijkt het alsof hij soms vast loopt van binnen want dat worden de leds heel licht rood en maakt hij een heel hoog geluid
alleen wee niet hoe ik een video er van zou kunnen maken mijn telefoon is niet waterbestendig en hij doe dit probleem niet altijd
is een refund mogelijk of dat ik hem misschien terugstuur naar jullie eu warehouse ?
Hi, die komt via de mail inderdaad. Dat krijgen we normaal vrijwel geen klachten over, dus zou je eens kunnen kijken of ie misschien in je spam/ongewenste mail terecht is gekomen? Mocht je 'em niet kunnen vinden, kun je dan je mailadres via DM doorsturen? We gaan er dan naar kijkenquote:Op maandag 27 maart 2017 15:56 schreef -wtf- het volgende:
Net de pagina op facebook gedeeld.
Maar krijg de 10% kortings code niet te zien.
Komt die via de mail?
Hi, hier gebruiken we ook RC-spul voor de gekste dingen dus ik vind het niet zo'n raar ideequote:Op donderdag 30 maart 2017 19:20 schreef qltel het volgende:
Hallo,
Ik heb misschien een wat rare vraag. Jullie verkopen van die geinige afstandsbestuurbare helicoptertjes. Nu moet ik zo af en toe wel eens een touwtje hoog in een boom hebben. Zijn die heli's van jullie geschikt om met een dun touwtje (vliegertouwtje ofzo) omhoog te vliegen over een boom heen en aan de andere kant weer te landen? En zo ja, is dat lastig te doen voor een leek? En welke kan ik dan het beste nemen?
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook, alleen wist ik niet dat die dingen zo heten. Hoogte 10 tot 15 meter ongeveer.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 03:37 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, hier gebruiken we ook RC-spul voor de gekste dingen dus ik vind het niet zo'n raar idee
Wat je beschrijft is zeker mogelijk, alleen zou ik niet kiezen voor een helikopter, maar voor een quadcopter, omdat je aangeeft niet echt ervaring te hebben, en helikopters in de regel lastiger zijn te besturen dan quadcopters. De hoogte van de bomen (dus vlieghoogte) speelt ook nog mee, dus zou je me kunnen laten weten hoe hoog 'ie ongeveer moet kunnen? Ik zal dan m'n RC-collega vragen een paar suggesties te geven voor geschikte exemplaren.
Dat klinkt vrij ingenieus met dat haakje, maar ik ga navraag voor je doen wat het meeste geschikt is!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:29 schreef qltel het volgende:
Ik zit me trouwens net te bedenken dat als ik achter de boom weer naar beneden vlieg, het touwtje verstrikt kan raken in een propeller. Is daar misschien nog een oplossing voor? Een haakje dat met een knop op de afstandsbediening opengaat ofzo?
Hi, dat kan inderdaad. Als je het me hier laat weten kijk ik voor je hoe het zitquote:Op zondag 2 april 2017 17:01 schreef Gruj0 het volgende:
Is het bij Banggood mogelijk om op een of andere manier te informeren naar of iets door hen verkocht zal worden?
Hoi, ik zie dat 'ie niet voor die prijs in het systeem staat en ik zie het ook niet op de site staan. Kun je me laten weten waar je dat hebt gezien?quote:Op maandag 3 april 2017 21:26 schreef VdBorght het volgende:
Wat is er gebeurd met de H96 pro plus 3/32? Ik zag net dat deze momenteel verkocht word voor ¤101?
Stond zo op de app, is ondertussen aangepastquote:Op woensdag 5 april 2017 11:02 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik zie dat 'ie niet voor die prijs in het systeem staat en ik zie het ook niet op de site staan. Kun je me laten weten waar je dat hebt gezien?
Heb je trouwens al een antwoord gekregen van je collega's?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij ingenieus met dat haakje, maar ik ga navraag voor je doen wat het meeste geschikt is!
Hi, sorry voor de late reactie!quote:Op donderdag 6 april 2017 06:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Heb je trouwens al een antwoord gekregen van je collega's?
(het haakje is geen must, hoor, anders verzin ik daar zelf wel wat op)
Die E33 ziet er uitermate geschikt uit voor mijn doel.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:13 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, sorry voor de late reactie!
M'n collega raadt 2 verschillende quadcopters aan:
De Eachine E33 die sterk genoeg is om een dun touwtje mee te kunnen nemen;
De Syma X8HC, die wat sterker, maar ook wat duurder is, en wellicht meer kost dan je voor deze specifieke taak zou willen uitgeven.
Als je naar de Eachine kijkt zou je bijvoorbeeld een lichtgewicht staafje horizontaal tussen 2 van de meegeleverde pootjes kunnen binden/plakken, en daar dan het touwtje aan vastbinden, op een dusdanige manier dat de kans op verstrikking in de propeller het kleinst is. Een crash (zeker op gras) overleeft 'ie trouwens wel, want we hebben er hier een paar die heel erg vaak gecrasht zijn zonder een centje pijn.Mocht je meer info willen hebben dan hoor ik het van je!
Ik vraag het voor je na en dan laat ik het je weten zodra ik een antwoord hebquote:Op donderdag 6 april 2017 09:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Die E33 ziet er uitermate geschikt uit voor mijn doel.
Nog 1 vraagje: als ik die met camera koop ( http://www.banggood.com/E(...)9615163299223201512X ) hoe slaat die de beelden op? Gaat daar een SD-kaart in ofzo? Ik zag dat de Wifi-versie ze direct naar de telefoon stuurt, maar ik heb een Windows-phone () dus dat werkt niet.
Bedankt voor de info alvast!
Antwoord van m'n collega: in deze Eachine E33 gaat een SD-kaart waarop je beeldmateriaal wordt opgeslagen.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Die E33 ziet er uitermate geschikt uit voor mijn doel.
Nog 1 vraagje: als ik die met camera koop ( http://www.banggood.com/E(...)9615163299223201512X ) hoe slaat die de beelden op? Gaat daar een SD-kaart in ofzo? Ik zag dat de Wifi-versie ze direct naar de telefoon stuurt, maar ik heb een Windows-phone () dus dat werkt niet.
Bedankt voor de info alvast!
Super, dan ga ik die met camera bestellen. Bedankt voor alle hulp!quote:Op donderdag 6 april 2017 12:02 schreef Banggood het volgende:
[..]
Antwoord van m'n collega: in deze Eachine E33 gaat een SD-kaart waarop je beeldmateriaal wordt opgeslagen.
Top, geen dank en veel succes/plezier ermee!quote:Op donderdag 6 april 2017 13:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Super, dan ga ik die met camera bestellen. Bedankt voor alle hulp!
Hi, dat is erg balen! Lokaal repareren lijkt me met de prijzen die in NL worden gerekend inderdaad niet de beste optie, helemaal omdat dat maximaal $40 mag kosten (dat hebben ze er in de mail wellicht niet bij gezegd). Heb je toevallig al een video opgestuurd bij je repairverzoek? Zo niet, zou je me dan even een korte video (linkje) kunnen sturen waarin te zien is dat 'ie gewoon niet aangaat? Ik zal dan zorgen dat er een goede oplossing komt.quote:Op maandag 10 april 2017 11:54 schreef Dromer het volgende:
Mijn Pipo W2S tablet gaat na een week of 5/6 niet meer aan, wat ik ook doe.![]()
Heb een 'repair'-verzoek ingediend dit weekend, maar nog niks vernomen. Kun je een en ander misschien bespoedigen?
Lees op internet dat bij een ander type Pipo de batterij losgekoppeld moest worden, maar ik ga het ding niet zomaar openmaken natuurlijk. (als dat al gaat helpen)
Ordernr. 24845370
Edit: inmiddels het te verwachten antwoord gehad met het verzoek het lokaal te laten repareren. UIt het verleden weet ik al dat geen bedrijf in mijn omgeving dat doet. Zou kunnen vragen bij bv. phonerepairs.nl, maar wordt het dan niet snel duurder dan de waarde? Verkoopwaarde was maar iets van 70 euro tenslotte...
Linkje gestuurd.quote:Op dinsdag 11 april 2017 05:39 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is erg balen! Lokaal repareren lijkt me met de prijzen die in NL worden gerekend inderdaad niet de beste optie, helemaal omdat dat maximaal $40 mag kosten (dat hebben ze er in de mail wellicht niet bij gezegd). Heb je toevallig al een video opgestuurd bij je repairverzoek? Zo niet, zou je me dan even een korte video (linkje) kunnen sturen waarin te zien is dat 'ie gewoon niet aangaat? Ik zal dan zorgen dat er een goede oplossing komt.
Hi, ik heb 'em gezien en ziet er duidelijk uit. M'n vaste customer service-collega is vandaag een dagje vrij, dus ik wacht er, als je het niet erg vindt, even mee tot morgen, omdat dat heel veel uitleg en energie scheelt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:54 schreef Dromer het volgende:
[..]
Linkje gestuurd.
Voor 40 euro lijkt me inderdaad lastig worden. Ook omdat het niet een model is dat hier veel voorkomt.
Alvast bedankt!
Geen probleem! Als er maar een oplossing komt.quote:Op woensdag 12 april 2017 04:26 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb 'em gezien en ziet er duidelijk uit. M'n vaste customer service-collega is vandaag een dagje vrij, dus ik wacht er, als je het niet erg vindt, even mee tot morgen, omdat dat heel veel uitleg en energie scheelt.
Heb je al op cancel gelkikt bij je orderoverzicht? Anders werkt de chat erg goed bij dit soort zaken, is mijn ervaring.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:44 schreef Miniem het volgende:
Zou graag order 26730448 annuleren. Heb nog geen verzendbevestiging gehad dus neem aan dat het kan.
Heb het via de chat geprobeerd maar ze zeggen dat het al verzonden is. Ik heb geen verzendbevestiging ontvangenquote:Op woensdag 12 april 2017 10:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Geen probleem! Als er maar een oplossing komt.
[..]
Heb je al op cancel gelkikt bij je orderoverzicht? Anders werkt de chat erg goed bij dit soort zaken, is mijn ervaring.
Hi, ik heb net voor je gekeken en ik zie dat de order die hoort bij het ordernummer dat je hebt gedeeld al op 7 april is verzonden (de dag dat je de bestelling hebt geplaatst). Daar hoor je inderdaad gewoon een bevestiging van te krijgen, dus indien die niet in je spam-map is beland is er iets fout gegaan. Ik maak er een systeemmelding van zodat m'n collega's je order kunnen bekijken en uitzoeken wat er is fout gegaan.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb het via de chat geprobeerd maar ze zeggen dat het al verzonden is. Ik heb geen verzendbevestiging ontvangenNormaal wel.
Ik kreeg gisteren de verzendbevestiging in mijn email. Heel vreemd. Net alsof nadat ik in de chat gezegd heb dat ik mn order wil annuleren het ineens verzonden isquote:Op donderdag 13 april 2017 03:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb net voor je gekeken en ik zie dat de order die hoort bij het ordernummer dat je hebt gedeeld al op 7 april is verzonden (de dag dat je de bestelling hebt geplaatst). Daar hoor je inderdaad gewoon een bevestiging van te krijgen, dus indien die niet in je spam-map is beland is er iets fout gegaan. Ik maak er een systeemmelding van zodat m'n collega's je order kunnen bekijken en uitzoeken wat er is fout gegaan.
Dat is bijzonder inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2017 14:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren de verzendbevestiging in mijn email. Heel vreemd. Net alsof nadat ik in de chat gezegd heb dat ik mn order wil annuleren het ineens verzonden is
Hi, dat klopt inderdaad, de zakken komen niet met een pomp. Ik zie in de productomschrijving verder dat de allerkleinste variant ook zonder ventiel komt, maar de andere formaten hebben die wel.quote:Op vrijdag 14 april 2017 18:37 schreef d4v1d het volgende:
http://www.banggood.com/K(...)nizer-p-1114474.html
Als ik een van die zakken bestel, dan zit daar nog geen pomp bij toch? Die bestel je apart zeker?
Ze zijn er hoor, hartelijk dankquote:Op vrijdag 17 maart 2017 02:42 schreef Banggood het volgende:
Oke duidelijk. De bezorgtermijn is verstreken, dus we hebben nieuwe opgestuurd zodat mevrouw qltel binnenkort ook mooie nieuwe oordopjes heeft
Hi, dat klinkt (op het eerste deel na) niet best.. Ik ga de situatie voorleggen bij m'n collega en dan kom ik er morgen op terug. Hoewel het op dit moment niet is te zeggen waar het probleem zit raad ik je in ieder geval aan om de kabel en lader niet te gebruiken, maar ik gok dat je dat zelf ook al had bedacht.quote:Op maandag 17 april 2017 07:04 schreef kweenie1 het volgende:
Hoi Thomas,
Even een vraagje, ik zit momenteel in Nieuw Zeeland en vlieg binnenkort terug naar Nederland. Ik heb tijdens mijn reis onwijs veel plezier beleefd aan verschillende items van banggood(PowerBank, speaker, paracord, zaklamp, deskcharger en kabels).
Nu laadde ik gister mijn telefoon(HTC one m9) op met een Blitzwolf 5 poort desktop charger( linkje) en een Blitzwolf resersible usb kabel ( linkje). In het (vrijwel) jaar dat ik deze combinatie gebruik heb ik nooit problemen ervaren maar gisteren was helaas anders. Ik merkte alleen dat mijn telefoon niet aan het opladen was dus dacht dat de kabel er niet goed inzat. Toen ik de kabel uit mijn telefoon trok was deze echter roodgloeiend. Nu was de batterij van de telefoon 0% voor aanvang van laden dus opstarten ging hem niet worden, maar ook laden met een andere kabel heeft geen succes. Ik ben dus bang dat op zijn minst de oplaadpoort gefrituurd is, maar dat laat ik wel uitzoeken zodra ik in Nederland ben. Aan de telefoon is cosmetisch niks te zien, de kabel vertoont zwarte kringen rond een van de verbindingen(zie foto):
[ afbeelding ]
Kabels zijn ooit besteld met ordernummer 14346786, de desktop charger heb ik hier via een actie gewonnen.
Ik heb vrijwel een jaar lang veel plezier aan deze kabels beleefd dus verwacht ook niks van Banggood of Blitzwolf, maar vroeg me toch af of jullie wellicht iets voor me kunnen betekenen
Ik hoor het welquote:Op maandag 17 april 2017 12:09 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat klinkt (op het eerste deel na) niet best.. Ik ga de situatie voorleggen bij m'n collega en dan kom ik er morgen op terug. Hoewel het op dit moment niet is te zeggen waar het probleem zit raad ik je in ieder geval aan om de kabel en lader niet te gebruiken, maar ik gok dat je dat zelf ook al had bedacht.
Ik kom er dus spoedig op terug!
Hi, ook wij gaan 'em helaas niet meer in het zwart krijgen.. En mocht je er niet van op de hoogte zijn: hij is bij ons wel met verzendmethode PDM te krijgen, waarmee je geen douanekosten betaalt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:11 schreef Riot- het volgende:
Heb de Zuk Z2 binnengekregen, wil er nog ééntje bestellen maar de zwarte versie lijkt wereldwijd op te zijn. Enig idee of ie bij jullie nog binnenkomt?
Ok prima, ik heb alle info inmiddels doorgegeven dus ik contact je zodra ik een reactie heb.quote:Op dinsdag 18 april 2017 07:18 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Ik hoor het welHeb de kabels en lader inderdaad meteen maar buiten gebruik gesteld. Momenteel even een paar dagen teren op de telefoon van een van mijn reisgenoten.
Is daar een reden voor? Wordt ie niet meer geproduceerd in het zwart ofso?quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ook wij gaan 'em helaas niet meer in het zwart krijgen.. En mocht je er niet van op de hoogte zijn: hij is bij ons wel met verzendmethode PDM te krijgen, waarmee je geen douanekosten betaalt.
Hi, dat durf ik niet te zeggen, maar volgens m'n collega gaan we 'em gegarandeerd niet meer krijgen in het zwart, dus een productiestop lijkt me inderdaad aannemelijk. Los daarvan weet ik wel dat Chinezen wit en goud prefereren boven zwart als het aankomt op telefoons e.d., dus dat zal er wel iets mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2017 15:12 schreef Riot- het volgende:
[..]
Is daar een reden voor? Wordt ie niet meer geproduceerd in het zwart ofso?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |