swingen man yeah babyquote:Op donderdag 16 februari 2017 13:59 schreef LurkJeRot het volgende:
Alweer live? Pfff Brad, je moet het doseren man, niet de markt overspoelen.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:00 schreef Barrah het volgende:
Ben wel benieuwd welke taken er allemaal horen bij een chauffeur "gezelschap" houden...
Ah, de ik wil ''24/7 live''-fase is weer aangebroken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:59 schreef LurkJeRot het volgende:
Alweer live? Pfff Brad, je moet het doseren man, niet de markt overspoelen.
Dat hij zich een bodycam aanschaft dan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ah, de ik wil ''24/7 live''-fase is weer aangebroken.
Ik vroeg of we aankomende zomer een BradgeTV fandag kunnen verwachten.quote:
De laatste fase in de BradgeTV-levenscyclus.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ah, de ik wil ''24/7 live''-fase is weer aangebroken.
dit jaquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het best geinig om af en toe mee te lullen in een live stream maar iedere dag hoeft van mij ook weer niet.
De zak met gratisgeld staat eerdaags weer voor de deur. Dus er wordt waarschijnlijk een maandje doorgeslikt. Suuuperrr chilll! Sooo! 1000e is heel wat kg · m2 / s2!quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:25 schreef Rectum het volgende:
[..]
De laatste fase in de BradgeTV-levenscyclus.
Nieuw kanaal -> weegmomenten -> dagelijkse vlogjes -> geen weegmomenten meer -> livestreams -> einde kanaal
1x per maand is een prima gemiddelde. Wel is het zo dat ik die livestream sowieso weinig uit vind, maar ik probeer dan nog wel wat interactie te zoeken met de chat en dat maakt het soms nog wel dragelijkquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het best geinig om af en toe mee te lullen in een live stream maar iedere dag hoeft van mij ook weer niet.
1x per week kan ook prima, word door meerdere grote kanalen gedaan. Meer als dat is gewoon te veel.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
1x per maand is een prima gemiddelde. Wel is het zo dat ik die livestream sowieso weinig uit vind, maar ik probeer dan nog wel wat interactie te zoeken met de chat en dat maakt het soms nog wel dragelijk
reeds gestort 10 februari j.l.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:26 schreef Stratotanker het volgende:
De zak met gratisgeld staat eerdaags weer voor de deur.
0,75 X 385 X 4 X 12 X 6quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:32 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
reeds gestort 10 februari j.l.
https://www.hilversum.nl/(...)taaldata_uitkeringen
Betaaldata uitkeringen
Data 2017
• 11 januari
• 10 februari
• 10 maart
• 10 april
• 11 mei
• 12 juni
• 20 juni vakantiegeld
• 11 juli
• 10 augustus
• 11 september
• 10 oktober
• 10 november
• 11 december
Vakantiegeld. Hoe krijgen ze het verzonnen. Hun hele godverdomme leven is 1 grote vakantie. Nee, echt ff bijkomen van die 4 sollicitaties per maand.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:32 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
reeds gestort 10 februari j.l.
https://www.hilversum.nl/(...)taaldata_uitkeringen
Betaaldata uitkeringen
Data 2017
• 11 januari
• 10 februari
• 10 maart
• 10 april
• 11 mei
• 12 juni
• 20 juni vakantiegeld
• 11 juli
• 10 augustus
• 11 september
• 10 oktober
• 10 november
• 11 december
Dat dacht ik ook toen ik t zag. Het is toch gvd geen salarisquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Vakantiegeld. Hoe krijgen ze het verzonnen. Hun hele godverdomme leven is 1 grote vakantie. Nee, echt ff bijkomen van die 4 sollicitaties per maand.
Bankhangen is best vermoeiend.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Vakantiegeld. Hoe krijgen ze het verzonnen. Hun hele godverdomme leven is 1 grote vakantie. Nee, echt ff bijkomen van die 4 sollicitaties per maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |