Als je dat gevoel krijgt van steeds "nog ff één rondje" weet je dat je met een goede game te maken hebt. Zo ben je voor je het weet een paar uur verder, want potjes duren vrij lang. Maar dat geeft niet, want het is gewoon kostelijk vermaak. En het is ook een feest voor het oog, de kleurrijkste GC-game tot nu toe.
Enne... zit daar ook zo'n code bij ?
Een zeer goede multiplayer titel, beetje saai in single player.
En ja, daar zit ook een code bij.
quote:Ja, paar topics terug.
Op maandag 9 december 2002 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er al wel gepost over de GBA player voor de Cube?
quote:nou, ik heb mijn pikmin gekregen zonder enige code
Op maandag 9 december 2002 19:52 schreef gieling.com het volgende:
* gieling.com melder moet idd wel een code bij zitten, het spel is immers van nintendo!
wat zijn nu de echte aanraders voor de cube van de spellen die er op dit moment uitzijn?
ik heb op dit moment
mario sunshine
james bond nightfire
sonic advance 2
need for speed hot pursuit 2
en een extra controller kost daar 39 euro als ik me niet vergis maar kan zijn dat het ergens anders goedkoper is
quote:Zoals fabs al zei, er is een combi set te koop met SMS, een mem card en een controller.
Op maandag 9 december 2002 21:54 schreef Ketel_1 het volgende:
ff m'n vraag uit het vorige topic herhalen. Ik ben dus van plan binnenkort misschien een GC te kopen. Maar dat moet het niet te gek duur zijn (ik heb al een PS2). Wat gaat een basissetje (console, game, memcard, extra controller) me ongeveer kosten en waar kan ik dat goedkoop krijgen?
Deze is op sommige plekken goedkoper dan de andere... ff zoeken dus
2e hands is ook een optie!
quote:idd, (dat laaste)
Op maandag 9 december 2002 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Zoals fabs al zei, er is een combi set te koop met SMS, een mem card en een controller.
Deze is op sommige plekken goedkoper dan de andere... ff zoeken dus
2e hands is ook een optie!
quote:2e hands vertrouw ik nooit zo. Zeker niet als het via internet gaat.
Op maandag 9 december 2002 22:16 schreef gieling.com het volgende:[..]
idd, (dat laaste)
Ik dacht dat er op marktplaats.nl wel wat angeboden werd!!!
Zeer tevreden, ben bij de verkoper thuis geweest en heb daar nog een uur zitten gamen tegen die gast
quote:ik heb bij de bart smit gezien dat ze voor 35 euro verkochten, originele
Op maandag 9 december 2002 21:58 schreef fabs het volgende:
ik heb bij intertoys een combi gekocht van supermario sunshine met 1 controller cube + mem voor 269 euroen een extra controller kost daar 39 euro als ik me niet vergis maar kan zijn dat het ergens anders goedkoper is
quote:Cooooooooooool!!!
Link / SC2 UpdateHey, you said that awhile ago that link was in Soul Calibur 2, but everywhere else I go has no mention of that. Were you wrong, or has there been an update on it that I missed, or what?
Matt responds: We reported that Link of Zelda fame would be in Namco's upcoming 3D fighter Soul Calibur 2 as a playable character, yes. You haven't heard much about it since because Namco has been keeping it quiet. But the good news is that it still stands. In fact, whereas we originally thought Link would be an unlockable character in Soul Calibur 2, it turns out he'll be fully playable from the start.
Maar ontopic, ik heb de volgende spellen erbij:
- Resident Evil. Erg leuk spel maar niet nu. Ik heb het ooit gespeeld voor de playstation toen het spel nog revolutionair was maar het is nu uitgemolken, ik heb het wel gezien. En toen ik het voor het eerst speelde vond ik het erg eng. Nu niet meer.
- Monkey Ball. Supergoed spel, echt een verassing. Vooral met z'n vieren elkaar van een platform afslaan. Echt een multiplayer spel. De singleplayer vind ik wat saai.
- SSX Tricky. Ziet er erg mooi uit maar ik heb er geen boekje bij. Misschien kan iemand me de basics uitleggen? Anders moet ik dat even aan de eigenaar vragen.
- James Bond Agent under Fire. Saai spel eigenlijk. Ik heb ook timesplitters en daarbij is dit spel gewoon matig. Alleen het multiplayer scenario met de snipers op het station is echt heel cool.
- Mario Sunshine en Luigi's Mansion. Jezus wat saai, het is weer uren dolen in plaats van de instant action uit de eerdere mario spellen. Deze twee zijn weer net zo saai als de Mario spellen op de n64.
- Sonic. Och, wel aardig.
- Time Splitters. Absoluut het leukste spel tot nu toe. Eindelijk eens een spel wat echt leuk is om met z'n tweeen uit de spelen. De missies zijn leuk en de levels zien er mooi uit. Ook de multiplayer is heel cool.
Ik vermaak me wel, .
In Belgie kosten bijna alle GC spellen 59.95 dacht ik
hoe is het in NL?
En natuurlijk zoek ik ergens een winkel waar je GC spellen kan kopen en waar je een klantenkaart hebt, zoals 10 keer iets gekocht en daarvan 5 of 10% korting voor je 11de aankoop
kom je er toch wel voordelig uit vindt ik zo
Owjah, en bij Christiaensens kosten GC-spellen 62.50 , toch tenminste degene die ik zag liggen
quote:In nederland is de prijs we hetzelfde
Op dinsdag 10 december 2002 14:47 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vraag me af of GC spellen in NL of in BE goedkoper of duurder zijnIn Belgie kosten bijna alle GC spellen 59.95 dacht ik
hoe is het in NL?
En natuurlijk zoek ik ergens een winkel waar je GC spellen kan kopen en waar je een klantenkaart hebt, zoals 10 keer iets gekocht en daarvan 5 of 10% korting voor je 11de aankoopkom je er toch wel voordelig uit vindt ik zo
Owjah, en bij Christiaensens kosten GC-spellen 62.50 , toch tenminste degene die ik zag liggen
quote:Totdan
Op dinsdag 10 december 2002 15:06 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik heb net ff bij de Media Markt gekeken en daar kost een kale GC 199 euro. Als ik er dan nog een mem. card en een spelletje bij haal kom ik ongeveer op hetzelfde bedrag als dat pakket met Mario, een mem. card en een GC. Ik ga 'm begin januari wel halen.
Is er trouwens niemand een beetje bezorgd over het geringe aantal potentiële toppers op de NGC ???
Ik bedoel, Metroid MOET ik hebben, Zelda weet ik nog niet helemaal zeker, maar verder ???
En ik heb het nu dus over NGC-exclusives, niet over multi-platform games....
WAAR BLIJFT DIE ZGN. MEGATON ANNOUNCEMENT ?????
quote:eind van het jaar
Op dinsdag 10 december 2002 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien moet ik maar eens mijn PC thuis ontkoppelen en mijn PS2 uitlenen, want ik kom er maar niet aan toe om te Cuben...Is er trouwens niemand een beetje bezorgd over het geringe aantal potentiële toppers op de NGC ???
Ik bedoel, Metroid MOET ik hebben, Zelda weet ik nog niet helemaal zeker, maar verder ???
En ik heb het nu dus over NGC-exclusives, niet over multi-platform games....
WAAR BLIJFT DIE ZGN. MEGATON ANNOUNCEMENT ?????
quote:Besrtel je games bij Dimension Plus, en een paar tegelijk. Dan betaal je geen verzendkosten, en bij 40 spaarpunten krijg je 25% korting
Op dinsdag 10 december 2002 14:47 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vraag me af of GC spellen in NL of in BE goedkoper of duurder zijnIn Belgie kosten bijna alle GC spellen 59.95 dacht ik
hoe is het in NL?
En natuurlijk zoek ik ergens een winkel waar je GC spellen kan kopen en waar je een klantenkaart hebt, zoals 10 keer iets gekocht en daarvan 5 of 10% korting voor je 11de aankoopkom je er toch wel voordelig uit vindt ik zo
Lees zelf maar ff op De Site
En je blijft sparen voor de 25 % korting !
Ze hebben prima service en verstand van zaken!
quote:ok
Op dinsdag 10 december 2002 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
ik ook wel ze zijn soms goedkoper waardoor de verzendkosten weer opgeheven worden.En je blijft sparen voor de 25 % korting !
Ze hebben prima service en verstand van zaken!
quote:das waar
Op dinsdag 10 december 2002 17:46 schreef jra2k het volgende:
Ik heb nog geen ervaring met de shop... maar http://www.gcshop.nl is ook wel een goedkope shop....
En die ene link van boven waar je bonuspunten krijgt, die lijkt me wel wat, boven 115 euro geen verzendkosten
Sega Soccer Slam
Worms Blast
???
welke spel er nog bij kopen ?
(geen first person shooters)
quote:mario party? misschien een beetje overbodig naast Worms Blast, of anders Super Mario sunshine, heb je ook nog wat te doen als je in je eentje bent
Op dinsdag 10 december 2002 18:42 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb juist ergens gelezen dat er een worms uitkomt![]()
![]()
Ik dacht dat Team17 ermee zou stoppen na worms armageddon, blijkbaar niet
En daaar ben ik erg blij om, worms is gewoon fun en lachen tot je erbij neervaltEn die ene link van boven waar je bonuspunten krijgt, die lijkt me wel wat, boven 115 euro geen verzendkosten
Sega Soccer Slam
Worms Blast
???welke spel er nog bij kopen ?
"In de nieuwste versie van de Japanse Playboy, beweerde Shigeru Miyamoto in een interview, dat Pikmin 2 en een nieuw deel van de Super Mario series in ontwikkeling is voor de Gamecube. Volgens het artikel in het blad zei Miyamoto Mario Sunshine niet een echt grote verandering was ten opzichte van Super Mario 64 en met een nieuw deel hoopt hij een nieuw concept te creeeren."
quote:eh, artikels in de playboy ?
Op dinsdag 10 december 2002 19:21 schreef Chocobo het volgende:
Gelukkig,.........er komt een nieuwe Mario Sunshine. Ik geef Miyamoto nog 1 persoonlijke kans om een normale Mario te maken. Hij wil zelf ook wat anders geloof ik:"In de nieuwste versie van de Japanse Playboy, beweerde Shigeru Miyamoto in een interview, dat Pikmin 2 en een nieuw deel van de Super Mario series in ontwikkeling is voor de Gamecube. Volgens het artikel in het blad zei Miyamoto Mario Sunshine niet een echt grote verandering was ten opzichte van Super Mario 64 en met een nieuw deel hoopt hij een nieuw concept te creeeren."
Pikmin 1 ging te snel vervelen in mijn ogen.
En een betere Mario is altijd goed! Maar dat zal toch nog wel lastig worden denk ik. Hoe zien jullie een Mario die legendarisch zou moeten zijn? Wat zouden de opties moeten zijn enzo?
quote:Worms blast is een van de ku*'ste games ooit (schijnt)
Op dinsdag 10 december 2002 18:42 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb juist ergens gelezen dat er een worms uitkomt![]()
![]()
Ik dacht dat Team17 ermee zou stoppen na worms armageddon, blijkbaar niet
En daaar ben ik erg blij om, worms is gewoon fun en lachen tot je erbij neervaltEn die ene link van boven waar je bonuspunten krijgt, die lijkt me wel wat, boven 115 euro geen verzendkosten
Sega Soccer Slam
Worms Blast
???welke spel er nog bij kopen ?
quote:Ik ga niet voor die puzzle ding, maar voor de multiplauer mode
Gameplay
The gameplay in Worms Blast is dependant on the game type and mode you select. There are 3 different game types - Puzzle, Tournament and Vs (versus). The game modes within these different games dictate the rules of play i.e. what you have to do to win. For details of these, read on....
Puzzle
The objective is for you to travel around the map, making your way to the volcanic island in the centre of the ocean. This seems simple, but there is a catch; between each location there are cunningly designed missions that you must undertake before being allowed onto the next location.
Tournament
The objective is simply to last as long as you can in order to tot up the highest score possible which can then be entered into the HIGH SCORE table. Initially, there are 5 modes open for you to play, extra modes are unlocked by successfully playing the PUZZLE mode.
Vs Mode
OK, Single player missions are cool but everyone likes to exercise their mettle against another player be it human or the good old AI. For this reason we've included plenty of multiplayer gamemodes to keep the most competitive player happy. Each mode tests the player in a variety of ways, one may be a straight fight to the death or the first to collect so many stars. Choose the mode, choose your characters that you wish to battle with, and let the blasting begin!
toch ?
edit:
verkeerd gelezen, dus er zit geen multiplayer mode meer bij ?
de ouwe getrouwe knallen en lachen ?
quote:ik heb idd ook zoites gehoort ja!!!
Op dinsdag 10 december 2002 21:39 schreef febster het volgende:
Als ik me niet vergis, komt er een 3D Worms maar dan in de stijl van deel1/2/Armageddon aka vette fun
quote:Van mij gok ik, in deeltje 3 ofzo
Op dinsdag 10 december 2002 22:06 schreef gieling.com het volgende:[..]
ik heb idd ook zoites gehoort ja!!!
quote:Maar ik heb het dacht ik toch ergens gehoort
Op dinsdag 10 december 2002 22:09 schreef febster het volgende:[..]
Van mij gok ik, in deeltje 3 ofzo
![]()
Celda krijgt van Famitsu 10 10 10 10 / 40
Grade: 10
"A level of astoundment that exceeds even that exhibited by the previous "Ocarina". Despite being a completely new and ground-breaking work, it's amazing how this title managed to retain everything that defines 'Zelda' to begin with. If you're looking for a new plane of visual expression in games, one different from both photorealistic and anime styles, it can be found right here. Also features a unprecedented depth of story and adventure within the series that takes place across an ocean. To sum up: this title is 100% zelda, and is an absolutely must-play title."
"Utilizing tone rendering as a catalyst of visual expression of sorts and combining it with the highest quality gameplay, game environments and production values, a a miraculous chemical reaction is created with this incredible title. It makes you realize once again that video games truly are the most superior form of entertainment out there. Whatever you do in within the game, it doesn't fail to entertain you in some way. Trust me when I say you won't fail to fall in the love with the world presented within this title."
"Any pangs of anxiety you might have in regards to the anime-like presentation of this game will vanish once you play this title, which will leave no doubts in your mind that this is truly Zelda. The emotions of the various characters come across with an unbelievable level of realism due through eye-based movements/expressions, and there are times when you'll find yourself extremely affected and even on the verge of tears. With a perfect level of difficulty in regards to both the puzzles and battles, this title rewards you immensely for playing it!"
"Whether it be the in-game events, puzzles, or presentation, you'll find yourself experiencing a range of human emotions from puzzlement to amazement. Everytime you pick up this title to proceed onwards in your quest, you'll discover an increased level of excitement. I swear to god I felt like a excited child picking up a videogame for the first time when I played this title. The new setup that allows even those who have never experienced the series to immediately feel right at home gets a huge thumbs up from me."
40/40 is EXTREEM GOED !!
Toch weet ik nog niet zeker of ik m ga halen...
quote:Je was me net voor, wilde het ook net posten!
Op woensdag 11 december 2002 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Famitsu Score ZeldaCelda krijgt van Famitsu 10 10 10 10 / 40
40/40 is EXTREEM GOED !!
40/40 is extreem goed. Er zijn maar 4 spellen geweest met een perfecte score! IK WIL ZELDA NU!
quote:
Toch weet ik nog niet zeker of ik m ga halen...
quote:
Op woensdag 11 december 2002 09:35 schreef facedown het volgende:[..]
Je was me net voor, wilde het ook net posten!
40/40 is extreem goed. Er zijn maar 4 spellen geweest met een perfecte score! IK WIL ZELDA NU!
[..]
40/40 kan je gerust revolutionair noemen. Dat hebben niet veel spellen eerder gedaan. Ik vind het waanzinnig nieuws.
quote:Dat is zeker revolutionair!
Op woensdag 11 december 2002 09:51 schreef Chocobo het volgende:
40/40 kan je gerust revolutionair noemen. Dat hebben niet veel spellen eerder gedaan. Ik vind het waanzinnig nieuws.
Facedown:
Weet jij welke spellen een perfecte score kregen?
En wil je ook ff je bron vermelden ajb. .
quote:Ik weet ze niet allemaal maar ik geloof Zelda OOT (N64) en Super Mario World.... (snes) (dat zijn al 2 nintendo titels)
Op woensdag 11 december 2002 09:55 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dat is zeker revolutionair!
.
.
.
.
Zoals ik bij de 38/40 van PDO al zei, famitsu is niet zo gul met hele hoge cijfers..
Ik wil um, ik wil um, ik wil um..
Facedown:
En wil je ook ff je bron vermelden ajb..
Hier is de bron, echter weer ik de site ook niet. Staat er niet bij
Famitsu Score Zelda
Celda krijgt van Famitsu 10 10 10 10 / 40
"A level of astoundment that exceeds even that exhibited by the previous "Ocarina". Despite being a completely new and ground-breaking work, it's amazing how this title managed to retain everything that defines 'Zelda' to begin with. If you're looking for a new plane of visual expression in games, one different from both photorealistic and anime styles, it can be found right here. Also features a unprecedented depth of story and adventure within the series that takes place across an ocean. To sum up: this title is 100% zelda, and is an absolutely must-play title."
"Utilizing tone rendering as a catalyst of visual expression of sorts and combining it with the highest quality gameplay, game environments and production values, a a miraculous chemical reaction is created with this incredible title. It makes you realize once again that video games truly are the most superior form of entertainment out there. Whatever you do in within the game, it doesn't fail to entertain you in some way. Trust me when I say you won't fail to fall in the love with the world presented within this title."
"Any pangs of anxiety you might have in regards to the anime-like presentation of this game will vanish once you play this title, which will leave no doubts in your mind that this is truly Zelda. The emotions of the various characters come across with an unbelievable level of realism due through eye-based movements/expressions, and there are times when you'll find yourself extremely affected and even on the verge of tears. With a perfect level of difficulty in regards to both the puzzles and battles, this title rewards you immensely for playing it!"
"Whether it be the in-game events, puzzles, or presentation, you'll find yourself experiencing a range of human emotions from puzzlement to amazement. Everytime you pick up this title to proceed onwards in your quest, you'll discover an increased level of excitement. I swear to god I felt like a excited child picking up a videogame for the first time when I played this title. The new setup that allows even those who have never experienced the series to immediately feel right at home gets a huge thumbs up from me."
40/40 is EXTREEM GOED !!
Bron : insidegamer.nl forums, ign forums
quote:
Op woensdag 11 december 2002 09:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Vagrant Story, Zelda OOT en Soulcalibur kregen eerder een perfecte score van Famitsu.Bron : insidegamer.nl forums, ign forums
quote:Dat is meer dan extreem goed..
Op woensdag 11 december 2002 09:59 schreef Chocobo het volgende:
40/40 is EXTREEM GOED !!
quote:MP is ook fucking geil ! Ook een must-have.
Op woensdag 11 december 2002 10:03 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dat is meer dan extreem goed..
Tering..Ik verlang opeens een stuk minder naar MP en meer naar Zelda..
Ik wil Zelda..
quote:Uhuh.
Op woensdag 11 december 2002 10:04 schreef Chocobo het volgende:[..]
MP is ook fucking geil ! Ook een must-have.
quote:Zie post van PBateman1978 (dat zijn de andere games met een perfecte score).
Op woensdag 11 december 2002 09:55 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Facedown:
En wil je ook ff je bron vermelden ajb..
Bron: Verschillende game sites (waaronder):
quote:Ja,...maar als het goed is komt de Freeloader straks net na of net voor de kerst uit. Dan ga ik eerst MP importeren en dan Zelda in februari ofzo. De Pal versie staat namelijk gepland voor de zomer
Op woensdag 11 december 2002 10:07 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Uhuh.
.
Maar ik wil Zelda nog veel liever..
Zijn er trouwens nog meer exclusive toptitels in aantocht behalve MP, Zelda en RE?
Trouwens, het wachten op Zelda duurt nog wel ff he...
quote:Die 5 aangekondigde capcom games schijnen toch GC exclusive te zijn, daar zitten mogelijk ook wat toptitels tussen? Die Manga shooter lijkt me erg cool!
Op woensdag 11 december 2002 10:07 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Zijn er trouwens nog meer exclusive toptitels in aantocht behalve MP, Zelda en RE?
quote:Tja, half jaar nog wel ja...
Trouwens, het wachten op Zelda duurt nog wel ff he...
quote:Ik geloof er niet meer in, dat ding komt voorlopig niet!
Op woensdag 11 december 2002 10:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,...maar als het goed is komt de Freeloader straks net na of net voor de kerst uit.
quote:Nope,.....die is naar de heerlijke Xbox
Op woensdag 11 december 2002 10:14 schreef Reda het volgende:
Zou er niet ook nog een Perfect Dark versie komen voor de Cube?
quote:Mond Facedown,.......laat me nou geloven.......
Op woensdag 11 december 2002 10:14 schreef facedown het volgende:[..]
Ik geloof er niet meer in, dat ding komt voorlopig niet!
quote:Nope..
Op woensdag 11 december 2002 10:14 schreef Reda het volgende:
Zou er niet ook nog een Perfect Dark versie komen voor de Cube?
quote:Jij je zin
Op woensdag 11 december 2002 10:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Mond Facedown,.......laat me nou geloven.......
quote:[offtopic maar terecht]
Op woensdag 11 december 2002 10:16 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nope..
Die is met Rare naar de XBOX verhuist.
Net alsKameo.
.
quote:Hmm..Ik ben benieuwd..Vooralsnog is alleen RE een zekere exclusive..
Op woensdag 11 december 2002 10:13 schreef facedown het volgende:[..]
Die 5 aangekondigde capcom games schijnen toch GC exclusive te zijn, daar zitten mogelijk ook wat toptitels tussen? Die Manga shooter lijkt me erg cool!
quote:Die kan je sowieso spelen Henk. Er zit geen restrictie op je GBA en je kan nu al USA en JAP games gamen.
Op woensdag 11 december 2002 10:18 schreef facedown het volgende:[..]
Jij je zin
Bestel nu alvast Zelda voor de GBA als je zelda wil spelen!
silver surfer ook, ik ook, kunnen we dat four swords gaan spelen (schijnt errug cool te zijn).
*Naar dvdboxoffice surft*
quote:Dat weet ik Gijs! Daarom zeg ik het ook. Bij DVDboxoffice is ie maar 50 canadese dollars, dat komt neer op 31 euro. Lijkt me geen geld
Op woensdag 11 december 2002 10:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die kan je sowieso spelen Henk. Er zit geen restrictie op je GBA en je kan nu al USA en JAP games gamen.
*Naar dvdboxoffice surft*
quote:Is die er al?
Op woensdag 11 december 2002 10:18 schreef facedown het volgende:[..]
Jij je zin
Bestel nu alvast Zelda voor de GBA als je zelda wil spelen!
silver surfer ook, ik ook, kunnen we dat four swords gaan spelen (schijnt errug cool te zijn).
quote:Volgens IGN (en die weer volgens Capcom), zijn alle 5 de aangekondigde games GC exclusive (zie cube.ign.com)
Op woensdag 11 december 2002 10:19 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Hmm..Ik ben benieuwd..Vooralsnog is alleen RE een zekere exclusive..
quote:In amerika al een klein weekje!
Op woensdag 11 december 2002 10:20 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Is die er al?
Zelda voor de GBA?!?
quote:Yep,.......scoort 10-en op IGN.
Op woensdag 11 december 2002 10:20 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Is die er al?
Zelda voor de GBA?!?
quote:Ze hebben alleen het verkeerde hoesje erbij staan
Op woensdag 11 december 2002 10:20 schreef facedown het volgende:[..]
Dat weet ik Gijs! Daarom zeg ik het ook. Bij DVDboxoffice is ie maar 50 canadese dollars, dat komt neer op 31 euro. Lijkt me geen geld
Doen?
quote:Wat een Gijsjes! Paar dagen geleden klopte het nog wel!
Op woensdag 11 december 2002 10:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ze hebben alleen het verkeerde hoesje erbij staan
Heb je em al besteld?
quote:
Op woensdag 11 december 2002 10:24 schreef facedown het volgende:[..]
Wat een Gijsjes! Paar dagen geleden klopte het nog wel!
Heb je em al besteld?
quote:
Op woensdag 11 december 2002 10:21 schreef facedown het volgende:[..]
Volgens IGN (en die weer volgens Capcom), zijn alle 5 de aangekondigde games GC exclusive (zie cube.ign.com)
quote:Mooi, nu nog link snoeren (das droog, LINK snoeren)
Op woensdag 11 december 2002 10:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:Kan zeker niet onder rembours he?
Op woensdag 11 december 2002 10:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:Neh,..je hebt wel een creditcard nodig ja. Ik trek mijn scherm ook niet meer. Ik ga gewoon een GBA Afterburner kopen. Tis gewoon zonde,....helemaal als ik straks Metroid Fushion en Zelda ga gamen.
Op woensdag 11 december 2002 10:32 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Kan zeker niet onder rembours he?
Hoe lang is het wachten op de europeese release?!
quote:Kewl..
Op woensdag 11 december 2002 10:21 schreef facedown het volgende:[..]
Volgens IGN (en die weer volgens Capcom), zijn alle 5 de aangekondigde games GC exclusive (zie cube.ign.com)
quote:Tis een nieuw Metroid spel voor de GBA
Op woensdag 11 december 2002 10:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is dat Metroid Fusion nou precies..?
Is toch het gebruik van de GBA met MP op de GC??
En kan het ook zonder?!
Je kunt em inderdaad aan de GC knopen.
Dan kan je extra dingen unlocken in de GBA versie en kunt met je Fusion suite spelen in Metroid Prime
Je MOET ze dus wel allebei hebben wil je hier gebruik van willen maken. Tis voor beide games niet echt nodig ofzo, maar wel een grappig extraatje.
[Dit bericht is gewijzigd door facedown op 11-12-2002 10:51]
quote:Mwoah, sowieso alle Nintendo games zijn exclusive. Zoveel exclusive titels hebben andere consoles ook niet hoor! (al helemaal niet als je de PC gaat meetellen)
Op woensdag 11 december 2002 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik las het..Gelukkig maar voor Ninny..Het spelaanbod (exclusives valt nogal tegen imo)..
Miyamoto
Nou hup Meneer Miyamoto ga nu van Mario 128 een 10/10/10/10 titel maken a la Mario Bros 3 of Super Mario World in full 3D
quote:
Op woensdag 11 december 2002 11:31 schreef febster het volgende:
10/10/10/10![]()
Miyamoto
Nou hup Meneer Miyamoto ga nu van Mario 128 een 10/10/10/10 titel maken a la Mario Bros 3 of Super Mario World
in full 3D
quote:Ooit.
Op woensdag 11 december 2002 11:40 schreef speknek het volgende:
That freeloader is mine.
quote:Ikke wel
Op woensdag 11 december 2002 13:47 schreef speknek het volgende:
Terecht dan overigens dat de winkels Gamecubes weren, want als dat ding er eenmaal is koopt niemand hier nog spellen in de winkel.
quote:Ik denk het
Op dinsdag 10 december 2002 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, hoe willen ze dat 3d gaan maken dan? Op de manier van Smash Brothers? Ziet er 3d uit, maar speelt als 2d?
,
,
.
quote:Boeie
Op woensdag 11 december 2002 15:25 schreef speknek het volgende:
De eerste screenshots voor The Two Towers zijn uit, maar ik betwijfel het want ze doen wel erg Playstation achtig aan. Het is overigens ook gewoon een directe port.[afbeelding],
[afbeelding],
[afbeelding].
quote:Ja maar onder voorbehoud
Op woensdag 11 december 2002 16:18 schreef gieling.com het volgende:
is die (^^^^^^^^^^^^^) voor de cube??
k bedoel, komt ie voor de cube uit
quote:heb jij die nodig dan?!?
Op woensdag 11 december 2002 17:19 schreef G1Ace het volgende:
schaf ik wel aan nadat ik freeloader binnen heb gekregen
Er komt Worms 3 uit, zoals al eerder vermeld in 3D
Dit staat er op de site
The best things in life are THREE!
Worms 3 continues the history of turn based strategy featuring a bizarre and outlandish array of deliciously explosive weaponry, mad animals, crazy speech and laugh-out-loud instances, in 3Dimensions!
The title is currently in development for release Q4 2003
En mijn vraag is, wanneer is Q4 (en wat is dat eigenlijk ? ) of bedoelen ze quarter 4
quote:De NL vertaling == kwartaal 4
Op woensdag 11 december 2002 18:21 schreef ASSpirine het volgende:
ff terug op dat van worms 3
omdat blijkt dat worms blast niet DE worms is, heb ik gemaild en gevraagd voor uitlegEr komt Worms 3 uit, zoals al eerder vermeld in 3D
Dit staat er op de site
The best things in life are THREE!Worms 3 continues the history of turn based strategy featuring a bizarre and outlandish array of deliciously explosive weaponry, mad animals, crazy speech and laugh-out-loud instances, in 3Dimensions!
The title is currently in development for release Q4 2003En mijn vraag is, wanneer is Q4 (en wat is dat eigenlijk ?
) of bedoelen ze quarter 4
Dus ergens aan het eind
(denk aan oktober november december)
quote:Dus December ivm Sint/Kerst (want dat doet dus zowat iedere spellenmaker
Op woensdag 11 december 2002 18:24 schreef gieling.com het volgende:[..]
De NL vertaling == kwartaal 4
Dus ergens aan het eind
![]()
(denk aan oktober november december)
quote:Maar tel er nog wel 2 maanden bij op, dat doet elke spel ontwerper tegenwoordig
Op woensdag 11 december 2002 18:26 schreef febster het volgende:[..]
Dus December ivm Sint/Kerst (want dat doet dus zowat iedere spellenmaker
)
Nog even wat Bugs fixen
quote:ghehe, beetje worms verslaafd
Op woensdag 11 december 2002 18:33 schreef ASSpirine het volgende:
damn, nog een heel jaar wachten voor worms 3
quote:ja
Op woensdag 11 december 2002 18:09 schreef gieling.com het volgende:[..]
heb jij die nodig dan?!?
quote:wie niet ?
Op woensdag 11 december 2002 18:37 schreef flappiewappie het volgende:[..]
ghehe, beetje worms verslaafd
?
quote:Precies
Op woensdag 11 december 2002 19:03 schreef ASSpirine het volgende:[..]
wie niet ?
quote:kheb alleen worms 2 hier, is idd wel hilarisch
Op woensdag 11 december 2002 19:19 schreef febster het volgende:[..]
Precies
, Worms 2 enzo met een leraren team (met je meest gehate leraren erin), en die dan zo lullig/gruwelijk mogelijk afmaken
met natuurlijk die typisch Worms stemmentjes UH-OH
Ik weet nog goed dat op een dag mijn neef en een vriend van hem kwam met worms 2
met zen 5en gespeeld
Those were the days
quote:toen was er nog vernieuwing in worms, nu wordt het alleen nog een beetje uitgemolken
Op woensdag 11 december 2002 19:26 schreef ASSpirine het volgende:
En op de pc versie kon je dan nog je eigen stemmen in spreken
maar de schotten waren gewoon hilarischIk weet nog goed dat op een dag mijn neef en een vriend van hem kwam met worms 2
met zen 5en gespeeld
Those were the days
De holy hand grenade
Haleluja !!!
en dan een mooi groot gat in je terrein
maar worms 3 is voor mij een must-have
quote:vet! in 3d? lachen, maar is dat dan alla cs en qauke, of turn based?
Op woensdag 11 december 2002 21:01 schreef ASSpirine het volgende:
worms3 in 3D is al een vernieuwing en natuurlijk komt dat spel tot zijn recht in multiplayerDe holy hand grenade
Haleluja !!!
en dan een mooi groot gat in je terreinmaar worms 3 is voor mij een must-have
( kon er niet veel over vinden op hun officiele site )
Die kost nog maar 239,- euro bij Dixons. Ik zag hem zo staan bij de Dixons in Delft (wc de Hoven)
Voor iedereen die er nog geen heeft:
Ga nu !
the old worms way
Ik kan echt niet wachten tot het uitkomt, ik ga em dan denk ik alvast bestellen in de winkel
een paar weken op voorhand ofzo
quote:
Op woensdag 11 december 2002 19:19 schreef febster het volgende:[..]
Precies
, Worms 2 enzo met een leraren team (met je meest gehate leraren erin), en die dan zo lullig/gruwelijk mogelijk afmaken
met natuurlijk die typisch Worms stemmentjes UH-OH
quote:
Op woensdag 11 december 2002 22:06 schreef gieling.com het volgende:[..]
ik deed altijd hetzelfde!!!
Lichtelijk offtopic: je komt best wel veel ouder over dan je in t echt bent , ik had je in de twintig geschat (komt deels door je icoon)
Ik kan me zowieso al niet veel voorstellen bij 128 Mario's
quote:Well said
Op donderdag 12 december 2002 11:24 schreef G1Ace het volgende:
als het maar beter is dan sunshine
quote:Huh? Wat moet ik nou weer?
Op donderdag 12 december 2002 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar wat moet er anders dan? Buiten het feit dat Luigi in een Mario game moet
Dat zou grappig geweest zijn: Luigi die in Mario Sunshine gewoon op het strand ligt met een houding van "Fuck op Mario, nu mag JIJ weer alles alleen doen, ik heb nota bene je leven gered"
quote:* voorover bukt.
Op donderdag 12 december 2002 12:22 schreef Luigi het volgende:
Huh? Wat moet ik nou weer?.
rein gehen!
quote:haha jep
Op donderdag 12 december 2002 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik een Mario spel speel wil ik je MINSTENS een keer zien rondlopen... of in de zon liggen.Dat zou grappig geweest zijn: Luigi die in Mario Sunshine gewoon op het strand ligt met een houding van "Fuck op Mario, nu mag JIJ weer alles alleen doen, ik heb nota bene je leven gered"
of dat het huis van luigi ( uit luigis mansion ) , naast de vulkaan staat ozo
* flappiewappie droomt verder
quote:Ik doe ook wel heel volwassen enzo
Op woensdag 11 december 2002 22:34 schreef febster het volgende:[..]
, das niet zo gek hoor dat deed volgens mij half NL toen
Lichtelijk offtopic: je komt best wel veel ouder over dan je in t echt bent
, ik had je in de twintig geschat (komt deels door je icoon)
![]()
Maar wel tnx
Nog zo lang wachten,...
Famitsu Zelda Review
Posted on "12/12/2002"
The Magic Box has made a translation of the incredible review of The Legen of Zelda : The Wind Waker by JAP games mag, Famitsu. Full translation below of the reviews for each section.
Bakataaru: 10
It surpasses the impact of "Ocarina," surprising in that it's not inferior. Being that this Zelda seems to be in a new epoch, there is enormous security. Also, with animation different from realism, a new dimension of game expression is found here. The mighty deep story develops in the stages, and not while traveling. It's safe to say that it's Zelda. Seriously, play it!
Harinama: 10
With the expression method of toon rendering as the catalyst, the game's characteristic worldview is accomplished in a miraculous chemical reaction. I'm convinced that this video game is of most superior entertainment. Everything is fun. I expect that it'll be impossible not to fall in love with this world.
Fukami Midan: 10
Remember, especially when playing Zelda, that animation of insecure expression is caused by the world's tinge; it conveys characters' emotions through eye movement. When understood, the heart shakes and the experience may bring you to tears. Puzzles and battles are also at the proper degree of difficulty, sufficient to solve!
Kamikaze: 10
Through joy, anger, grief, and happiness, your expression after solving a troublesome puzzle is that of surprise. And each time you advance in the game, it expands your excitement. Quite like the child who plays for the first time, this game touches your heart. It's also great that those who have not yet experienced the series can easily enter into this revamped design without feeling strange.
Thanks go once again to The Magic Box!
- Chris
bron: Gaming Cubed
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 12-12-2002 18:25]
Edit: Bleh, je kan de plaatjes niet linken
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 12-12-2002 19:00]
Mochten ze via t gewoon klikken erop niet doen, probeer dan, rechtermuisknop, klik, doel opslaan als/save as
JA ze zijn t moeite van proberen waard ja
quote:zeker quicktime
Op donderdag 12 december 2002 21:10 schreef febster het volgende:
Bij mij doen ze t niet, maar bij andere mensen weer wel en ik wou ze jullie niet onthouden, 2 gameplay filmpjes van Zelda, die vanaf morgen in de Japanse winkels ligt
Mochten ze via t gewoon klikken erop niet doen, probeer dan, rechtermuisknop, klik, doel opslaan als/save as
JA ze zijn t moeite van proberen waard ja
![]()
![]()
US boxart Zelda (ign)
Animal Crossing 2 geruchten (ign):
''December 12, 2002 - Japanese lifestyle magazine Sabra scored an interview with game designer Shigeru Miyamoto -- and true to the master's ways, he managed to leak out information about a new game in a place where nobody would think to look. According to Miyamoto, Nintendo is hard at work on a sequel to Animal Crossing, scheduled for release in Japan in 2003.
The Nintendo designer did not elaborate whether the new game would be a full-fledged sequel or an enhanced edition, similar to the step from Animal Forest for N64 to Animal Forest + in Japan. The US version of the GameCube hit, known as Animal Crossing actually contains many features not found in the Japanese edition, such as the ability to download NES games to the Game Boy Advance, the password trade option, and localized events.
Animal Forest + (Animal Crossing) sold almost 600,000 copies in Japan according to sales tracking firm Media Create, making it the third best-selling title for the console after Super Smash Bros. Melee and Super Mario Sunshine. Depending on which form this sequel takes, expect the title to be announced for the US market sometime next year.''
Maar ik wil gewoon deel 1 ! in europa!
quote:Waarom niet???
Op vrijdag 13 december 2002 09:41 schreef SmashBro het volgende:
De overstap naar schijfjes betekent geen gouden cartridges meer, bedenk ik me net. Da's wel jammer, want het stond wel mooi altijd.
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 09:49 schreef gieling.com het volgende:[..]
Waarom niet???
Das toch logisch.........we hebben geen cardridges meer dus geen gouden cartridges voor ons. Misschien maken ze de schijfjes gold
quote:Hoe wou jij dit op je GC gaan laten draaien?
Op vrijdag 13 december 2002 09:49 schreef gieling.com het volgende:[..]
Waarom niet???
quote:Simpel toch, gewoon je N64 houden
Op vrijdag 13 december 2002 09:57 schreef SmashBro het volgende:
Mja maar dat is toch minder stoer dan een gouden cartridge.
quote:Eigenlijk had ik er stiekem op gehoopt dat Nintendo na de GC Sega achterna zou gaan, dan hoeven we tenminste niet meer tig verschillende consoles aan te schaffen om alle games te kunnen spelen.
GameCube Successor in Development
Nintendo collaborates with NEC.
December 13, 2002 - Bloomberg is reporting that Nintendo is planning to collaborate with electronics giant NEC on the creation of the GameCube's next-generation hardware successor. The home console, which sources have indicated could debut in 2005 against Sony's PlayStation 3, is still without an official title or codename.
NEC previously supplied the graphics chip for Sega's Dreamcast and Nintendo's GameCube, and has recently invested 40 billion yen into the creation of a new production factory in Kumamoto, Japan.NEC is working on developing a system LSI that would serve as the core of the new game console.
The continued Nintendo alliance with NEC comes in response to Sony and Toshiba's stronghold on the videogame market, according to Bloomberg.
quote:Ja tuurlijk, die doe ik noooooooit weg.
Op vrijdag 13 december 2002 09:58 schreef gieling.com het volgende:[..]
Simpel toch, gewoon je N64 houden
quote:En altijd leuk om aan je kleinkinderen te laten zien.
Op vrijdag 13 december 2002 10:01 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja tuurlijk, die doe ik noooooooit weg.
.
quote:* Chocobo heeft zijn oude Gouden Majora's Mask cartridge nog
Op vrijdag 13 december 2002 09:57 schreef SmashBro het volgende:
Mja maar dat is toch minder stoer dan een gouden cartridge.
Zijn Oot alleen niet meer (Alleen de grijze)
quote:Die Majora's Mask cartridge wat toch alleen in goud?!?
Op vrijdag 13 december 2002 10:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
* Chocobo heeft zijn oude Gouden Majora's Mask cartridge nog
Zijn Oot alleen niet meer (Alleen de grijze)
There's more. Sega is also rumoured to be part of the announcement. Yep, that's right: there are elements of the UK industry hearing that Nintendo is to buy Sega and Capcom. Together. Just like apple pie and custard.
quote:* me too
Op vrijdag 13 december 2002 10:05 schreef Chocobo het volgende:
* Chocobo heeft zijn oude Gouden Majora's Mask cartridge nog
Maar OoT kwam in Europa alleen uit in het grijs, echt stom. . En Donkey Kong 64 was ook grijs hier, terwijl ie geel had moeten zijn.
.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 13-12-2002 10:08]
quote:Yep !
Op vrijdag 13 december 2002 10:06 schreef gieling.com het volgende:[..]
Die Majora's Mask cartridge wat toch alleen in goud?!?
quote:Sega zal wel niet, dat lijkt me toch iets te ver gegrepen. Maar Capcom mogen ze van mij zo inlijven, die hebben de laatste drie portable Zelda-games gemaakt (Oracle of Seasons, Oracle of Ages en A Link To The Past/Four Swords), en die zijn alledrie briljant. Capcom rules.
Op vrijdag 13 december 2002 10:07 schreef Chocobo het volgende:
Geruchten betreffende de megaton aankondiging. Nintendo koop Sega en Capcom.................wow? Wat een zet !
There's more. Sega is also rumoured to be part of the announcement. Yep, that's right: there are elements of the UK industry hearing that Nintendo is to buy Sega and Capcom. Together. Just like apple pie and custard.
quote:* gieling.com heeft Oracle of Ages
Op vrijdag 13 december 2002 10:10 schreef SmashBro het volgende:[..]
Sega zal wel niet, dat lijkt me toch iets te ver gegrepen. Maar Capcom mogen ze van mij zo inlijven, die hebben de laatste drie portable Zelda-games gemaakt (Oracle of Seasons, Oracle of Ages en A Link To The Past/Four Swords), en die zijn alledrie briljant. Capcom rules.
.
Alleen ik kom op een begevenmoment niet verder
quote:Sega zou wel een verdomd goede move zijn!!!!
Op vrijdag 13 december 2002 10:10 schreef SmashBro het volgende:[..]
Sega zal wel niet, dat lijkt me toch iets te ver gegrepen. Maar Capcom mogen ze van mij zo inlijven, die hebben de laatste drie portable Zelda-games gemaakt (Oracle of Seasons, Oracle of Ages en A Link To The Past/Four Swords), en die zijn alledrie briljant. Capcom rules.
.
Omhoog met die aandelen van Nintendo!
quote:Is zeker triest
Op vrijdag 13 december 2002 14:03 schreef F_ortuyn het volgende:
Wel klote dat ze geen rare hebben gekocht
In februari krijg ik 'm.
quote:Gefeli!!!!
Op vrijdag 13 december 2002 17:12 schreef Ketel_1 het volgende:Ik heb gewoon net een Game Cube gewonnen met Star Fox erbij. Ik kreeg voor de laatste keer de PU (ik had het abonnement al opgezegd) en d'r zat zo'n bel & win ding bij. En omdat ik toch een GC wilde kopen probeerde ik het maar een keer. En guess what, ik heb gewoon ECHT gewonnen.
In februari krijg ik 'm.
quote:kijk in de PU
Op vrijdag 13 december 2002 17:43 schreef Ketel_1 het volgende:
Heeft er iemand misschien review van Star Fox Adventures? Want ik heb geen flauw idee wat voor spel ik gewonnen heb.
quote:Staat er deze maand niet in. En die van vorige maand ben ik kwijt
Op vrijdag 13 december 2002 17:48 schreef gieling.com het volgende:[..]
kijk in de PU
quote:download hem bij ehhhh.... kazaa
Op vrijdag 13 december 2002 17:49 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Staat er deze maand niet in. En die van vorige maand ben ik kwijt
.
quote:Een kinderachtige adventure. Houzee!
Op vrijdag 13 december 2002 17:43 schreef Ketel_1 het volgende:
Heeft er iemand misschien review van Star Fox Adventures? Want ik heb geen flauw idee wat voor spel ik gewonnen heb.
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!1
Op vrijdag 13 december 2002 19:00 schreef G1Ace het volgende:
mp, endboss tegengekomen
zijn naam is ....... .....
alleen, ik ga niet nu uitspelen, omdat ik eerst wat andere spullen moet ophalen, zodat ik hem kan verslaan, en ik moet lijstje samestellen met waar ik ze moet opzoeken (je weet wel, gebruikelijke, meer leven, meer ammo, gebruikelijke metroid spullen)
quote:nee, deze eindbaas is uniek voor mp, en ik noem hem hij want dat is zo makkelijk
Op vrijdag 13 december 2002 19:23 schreef nikanoru het volgende:[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!1
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Pffffiieuuuwwww.
Op vrijdag 13 december 2002 19:50 schreef G1Ace het volgende:[..]
nee, deze eindbaas is uniek voor mp, en ik noem hem hij want dat is zo makkelijk
kan ook een zij zijn, dat weet je dus niet
Die Sega/Capcom overname geruchten zijn ondertussen al zo oud als de weg naar Rome , en idd ze willen Sega met name overnemen vanwege de grote online kennis, en daarbij ontwikkelen ze ook nog steeds met met het TriForce bord
De nieuwste geruchten zijn dat er maandag/dinsdag meer info over de "Megaton" bekendmaking, bekendgemaakt zal worden
Zouden het alleen de eerste bellers zijn? Op = Op ?
quote:je dacht zeker mother brain he
Op vrijdag 13 december 2002 19:55 schreef nikanoru het volgende:[..]
Pffffiieuuuwwww.
* nikanoru veegt zweet van voorhoofd weg.
.
Ohnee, dat past niet.
quote:Ridley komt er zeker wel in voor.(denk ik)
Op zaterdag 14 december 2002 00:50 schreef G1Ace het volgende:[..]
je dacht zeker mother brain he
je komt een oude bekende tegen, maar mother brain zit nog steeds op zebes, en na een half uur spelen weet je al wie de oude bekende is
Zou het niet mogelijk zijn dat Nintendo Super Metroid (dus van de Snes) gewoon helemaal opnieuw in 3d maakt? Begrijp me niet verkeerd ik ben zeker wel voor vernieuwing maar het idee dat je een klassieker die verder nog helemaal nog hetzelfde is alleen dan grafisch en muzikaal helemaal geupdate is, kan spelen lijkt me echt te gek. Een beetje hetzelfde als wat Squaresoft gaat doen met Final Fantasy 7.
quote:D'r staat
Op zaterdag 14 december 2002 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
We hoeven dus niet meer te bellen voor die Cube met SFA? Ik had gebeld voor de Camera, nix gewonnenZouden het alleen de eerste bellers zijn? Op = Op ?
"je ontvangt van de computer een gelukscode"
"De computer vergelijkt dit nummer met de vooraf getrokken winnende nummers"
Het lijkt dus alsof het niet zo is dat de eerste beller wint, maar d'r staat ook nergens dat de winnende codes niet eerst uitgedeeld worden. Maar inderdaad, je hoeft niet meer te bellen voor de GC .
En Ajaxno1 wil graag een voetbal manager op de GC zien, maar dat zal wel een droom blijven
quote:ik zal niet bevestigen wie de oude bekendes zijn, op de gebruikelijke metroids na, die innmiddels de weg naar de eindbaas echt helemaal hebben weten te verkloten en 1/2 van mijn leven eraf wisten te halen
Op zaterdag 14 december 2002 12:16 schreef nikanoru het volgende:[..]
Ridley komt er zeker wel in voor.(denk ik)
En het lijkt me ook wel machtig om een levensgrote Kraid tegen te komen.Zou het niet mogelijk zijn dat Nintendo Super Metroid (dus van de Snes) gewoon helemaal opnieuw in 3d maakt? Begrijp me niet verkeerd ik ben zeker wel voor vernieuwing maar het idee dat je een klassieker die verder nog helemaal nog hetzelfde is alleen dan grafisch en muzikaal helemaal geupdate is, kan spelen lijkt me echt te gek. Een beetje hetzelfde als wat Squaresoft gaat doen met Final Fantasy 7.
retro heeft echt enorm goed werk geleverd, en als ze super metroid in 3d perspectief willen zetten, dan zouden ze maar van mijn part meteen zelfde werk ervan moeten maken als bij mp, een fps
quote:Geweldig.
Op zaterdag 14 december 2002 01:04 schreef speknek het volgende:
Have no fear, Simon Belmont is here.Ohnee, dat past niet.
quote:
Op zondag 15 december 2002 15:53 schreef Lexie het volgende:
[afbeelding]
Nou weet ik hou de hemel uitziet, en waar hij is, in Japan!
Hebbuh.....
quote:Ken je die Nintendo characters niet ?
Op zondag 15 december 2002 17:20 schreef gieling.com het volgende:[..]
quote:nee
Op zondag 15 december 2002 17:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ken je die Nintendo characters niet ?
quote:Geeft niet,........ik ben te oud denk ik.
Op zondag 15 december 2002 17:26 schreef gieling.com het volgende:[..]
nee
Dat ze die tekenfilm maar eens gingen herhalen ipv DBZ voor de 30e keer!
quote:Denk ik ook
Op zondag 15 december 2002 17:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Geeft niet,........ik ben te oud denk ik.
quote:
Op zondag 15 december 2002 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Captain Nintendo!
quote:Was ookal voor mijn tijd
Captain Nintendo!
quote:
Captain Nintendo!
quote:Jou moest ik hebbe,..........heb je ff:
Op zondag 15 december 2002 18:43 schreef G1Ace het volgende:[..]
ik heb beide gezien, en er is gewoon geen vergelijking met DBZ mogelijk
o ja, mother brain was altijd lachen
quote:Erg hè?!?
Op zondag 15 december 2002 18:45 schreef nikanoru het volgende:[..]
Nee?.....NEE!?!?!?!?
* nikanoru barst in tranen uit
quote:Ik ook niet, Mother Brain en Eggplant, maar wie de neuk was die derde ook alweer?
Op zondag 15 december 2002 17:23 schreef Chocobo het volgende:
Ken je die Nintendo characters niet ?
quote:Die derde kwam uit een of ander boksspelletje (logisch eigenlijk
Op zondag 15 december 2002 19:44 schreef speknek het volgende:[..]
Ik ook niet, Mother Brain en Eggplant, maar wie de neuk was die derde ook alweer?
.
quote:Lana. Kwam die wel ergens vandaan eigenlijk? Ik dacht dat zij er gewoon een beetje bij hoorde voor N.
Op zondag 15 december 2002 23:55 schreef G1Ace het volgende:
waar kwam de "princes" vandaan dan?
quote:Kirby Advance?
Op maandag 16 december 2002 00:32 schreef ASSpirine het volgende:
<-------op welke spel ben ik aan het wachten ?
quote:
Op maandag 16 december 2002 09:43 schreef facedown het volgende:[..]
Kirby Advance?
quote:Sega's sea bass fishing?
quote:
Op maandag 16 december 2002 11:45 schreef Lexie het volgende:[..]
Sega's sea bass fishing?
quote:Ik ook,.....ik ook..... ehhhhh
Mortal Kombat ?
quote:hehe
Op maandag 16 december 2002 11:45 schreef Lexie het volgende:[..]
Sega's sea bass fishing?
en gelijk heb je
"Well EXCUUUUUUUUUUUUUUUSE me, PRINCESS!!!"
En Link wou altijd een kusje van Zelda maar dat mocht nooit. Whe he he. .
quote:Ja, je had of mario of zelda. En ik wilde altijd dat zelda kwam, maar meestal kwam mario. En die was toch minder cool.
Op maandag 16 december 2002 13:36 schreef Garble het volgende:
De Zelda tekenfilm, die was ook stoer."Well EXCUUUUUUUUUUUUUUUSE me, PRINCESS!!!"
En Link wou altijd een kusje van Zelda maar dat mocht nooit. Whe he he.
.
En Link was idd heel meelijwekkend.
Of was dat Captain Nintendo? Maar hoe heette die cartoon met MegaMan en Simon Belmont dan
*vind het veel te lang geleden
quote:Jaaa met die tomaat! Quirk ofzo? Wat was dat ook alweer? Was dat wel van Nintendo?
Op maandag 16 december 2002 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er was toch nog een Nintendo cartoon? Met Spot, en een basketballer, en een Big Foot auto?
quote:Captain N.
Of was dat Captain Nintendo? Maar hoe heette die cartoon met MegaMan en Simon Belmont dan
Nadeel was wel dat je die 2 idioten zagen die zich voordeden als mario en luigi
Ik herken die varken met zijn driehoek nog goed, maar ik dacht toch dat link anders werd getekend...
quote:En dat zwaard is ook niet erg Deku-erig of Hylian-erig, meet Prince of Persia-erig.
Op maandag 16 december 2002 13:54 schreef ASSpirine het volgende:
Ik herken die varken met zijn driehoek nog goed, maar ik dacht toch dat link anders werd getekend...
''The Next GameCube?
Posted on "13/12/2002"
There are reports flying over the web that Nintendo are planning to release their next console after the GameCube in or around 2005 - the same time Sony plan to unleash their PS3. Sources say that Nintendo are teaming up with NEC for the development of their new hardware and that they have also acquired a new Japanese production factory.
Whether these rumours are specific is hard to tell, but there is definately some truth to them. Nintendo will release a new console, 2005 or not. And that release is interesting! Dircetly competing with the PS3? Not like Nintendo... heh, Sony? let's cursh 'em!'''
Wat ik WEL hoop is een andere naam dan Gamecube 2.... Een originele naam aub
En trouwens... DIRECTE competitie met sony... dat kan leuk worden
Onder Boxart:
Wat is dit voor spel?
quote:
Op maandag 16 december 2002 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo in 2002 in Europa verhaaltje:http://www.dgs-online.nl/specials/?id=736
quote:Sorry hoor, maar spellen als MP en Zelda (waarover later meer) komen nu niet echt in een moordend tempo uit
Ook had Nintendo een nieuw mantra voor de Cube, en dat is kortere ontwikkelingstijden van games, en dus sneller, en meer games leveren
quote:Toevoeging: of veeeeeeel sneller triple A releases omzetten naar PAL en vertalen in het Frans/Duits
Hierdoor lijkt Nintendo derde te gaan worden in Europa, en dat kan nooit de bedoeling zijn geweest van N.O.E. Veel Nintendo fans roepen dan ook hardop dat Nintendo Europe zn luie reet eens in beweging moet zetten, en bijvoorbeeld met een prijsverlaging in ieder geval voor een leuke toename van Cube verkopen zou kunnen zorgen.
quote:idd
Op maandag 16 december 2002 22:03 schreef Chocobo het volgende:
Dat ben ik met je eens. Tis belachelijk dat ik Zelda en Metroid pas respectievelijk in de zomer van 2003 en eind maart speel !
quote:Ze hebben er allemaal een handje van, maar ik vind dat Nintendo in het bijzonder ons Europese gamers nogal stiefmoederlijk behandelt.
Op maandag 16 december 2002 22:03 schreef Chocobo het volgende:
Dat ben ik met je eens. Tis belachelijk dat ik Zelda en Metroid pas respectievelijk in de zomer van 2003 en eind maart speel !
quote:stiefmoederlijk!?! als grofvuil zul je bedoelen
Op maandag 16 december 2002 22:08 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ze hebben er allemaal een handje van, maar ik vind dat Nintendo in het bijzonder ons Europese gamers nogal stiefmoederlijk behandelt.
quote:"leuk"
For our english readers :CubeNation just learned that Nintendo's monster announcement of December (the "Megaton") will be revealed simultaneously by a specialized japanese magazine and a press conference.
This announcement will occur in about 48 hours.
Now a few detail about this conference :- No repurchase of Sega will be announced. No plans are made yet for that matter
- No repurchase of Capcom will be announced. No plans are made yet for that matter
- 3 to 5 new Capcom games exclusives for Gamecube will be revealed. Those are not games that were disclosed a few weeks ago, we are talking about brand new games.
- Pokemon Gamecube, the game from Genius Sonority, will be presented. It will be announced that the game will come out on March 2003 in Japan. With it's revolutionary concept, it will be a huge ignition to Gamecube's selling.
- "Gameboy Advance's future" (probably the GBA 2) will be revealed. A new Pokemon game for GBA might also be introduced.
- Some Nintendo news will be revealed, as well as some details over the compagny's agressive marketing plans for 2003.
Ipv over vergeten Zelda's wil ik graag hebben over de komende Zelda
*poeffff*
Zelda van uit het niets op Nr1 in de Japanse software verkoopcijfers, goh wat raar
(exacte getallen volgen later)
Wat quotes van mensen die Zelda al spelen (de lijers ):
quote:
love Metroid and everything, but Zelda takes a big steaming dump on it from an altitude of about 30,000 ft.It is , 8 hours in, the best game i`ve ever played.
[...]
Game of the Year - easily... i mean, i feel sorry for everything else.
quote:
With the benefit of 12 hours of play, there's little doubt that this is a gaming experience simply beyond everything we've seen to date.It's also the first time a story point in a game has coaxed a tear in my 20 years of gaming. This is coming from someone who laughs in the face of over wrought FF stories.
And Jesus, the size! I thought I was reaching the end of the game... finally got *spoiler*.... anyway, that was like the prelude the real game. Now I gotta find *spoiler*. Hello?
quote:
Better than Metroid Prime. Better than Ocarina of Time and Majora's Mask. Ten hours of gameplay and I've barely scratched the surface of this monster.
quote:
There are tons of new features and concepts, most notably the boat and an enormous sea to sail it on. Yes, this is how youll get from place to place, and the seas immense size gives quite an epic feel to the game. The sea is made of 49 square sectors on the map, each as big as Ocarina of Times Hyrule Field. Not every sector has a big island to explore, but they all have something notable to visit, and obviously, secret areas are practically everywhere. In fact, the world is so huge that Im hoping for some kind of airship or at least a way to make the wind blow harder. As it is, getting from one island to another can often take ten or fifteen minutes...plus all the stops along the way, if youre as easily distracted as me.
* febster nog een keer het uber Zelda filmpje ala de eerste paar min van gameplay gaat kijken
Ooh voor de goede zoekers: er is een filmpje van 260 mb van Zelda over de eerste 18 min gameplay, wie zoekt zal hem vinden
[sub]tnx you know who [/sub]
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 16-12-2002 22:14]
quote:Ooit, heel lang geleden, kregen we nog respect, maar nu
Op maandag 16 december 2002 22:12 schreef speknek het volgende:
Rare bracht nog wel eens spellen veel eerder in Europa uit dan de rest van de wereld. Kwam Donkey Kong Country niet voor het eerst van de hele wereld in Nederland uit? Dat zit er nu ook niet meer in.
quote:Ik doe mee dan
Op maandag 16 december 2002 22:07 schreef speknek het volgende:
petitie opstellen?.
quote:Ik denk wel zo iedereen uit het gehele gamecube topic
Op maandag 16 december 2002 22:18 schreef febster het volgende:[..]
Ik doe mee dan
, en ik ken nog wel wat mensen die daar aan mee willen doen denk ik
, al kopen die lijers gewoon een US Cube
quote:Tussen de 8 en de 10 ja
Op maandag 16 december 2002 22:23 schreef speknek het volgende:
Komen er nu trouwens tussen zeven en negen exclusieve capcom titels?
Maar waar is dat filmpje febster?
quote:WAAR WAAR WAAR ?
Ooh voor de goede zoekers: er is een filmpje van 260 mb van Zelda over de eerste 18 min gameplay, wie zoekt zal hem vinden
Wat is de top 5 MUST haves voor de PAL gamecube?
in mijn ogën:
Mario Sunshine
Timeplsitters 2
Moneky Ball
Mario Party 4
Smash Brothers
quote:*juich*
Op maandag 16 december 2002 22:11 schreef febster het volgende:
- Pokemon Gamecube, the game from Genius Sonority, will be presented. It will be announced that the game will come out on March 2003 in Japan. With it's revolutionary concept, it will be a huge ignition to Gamecube's selling.
Ga ze NU kijken en word langzaam gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |