Ja, daar kwam ik eigenlijk voor. Ik heb nu extra hoge verwachtingen voor dit topic nu Skittles weer in het lijstje erbij staatquote:Op donderdag 16 februari 2017 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je liever kraamzuivering, poep en slijmproppen? Kan ook hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede reputatie heb ikquote:Op donderdag 16 februari 2017 15:42 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik eigenlijk voor. Ik heb nu extra hoge verwachtingen voor dit topic nu Skittles weer in het lijstje erbij staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt zeker interesse in die linker met glitters?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
Oh je kunt de placenta zelf ook verven?
Thistle, ik kan me voorstellen dat het in jouw situatie zeker veel waarde toevoegt
quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
Goede reputatie heb ik![]()
Als bedankje en je tegemoet te komenYou made my daySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kom je toch steeds aan die perfecte plaatjes![]()
![]()
Thistle wat fijn zeg! Klinkt als een hele mooie manier om in contact te komen met je kindje
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
Goede reputatie heb ik![]()
Als bedankje en je tegemoet te komenWup kijk nou! Ideeën jonguh! ♡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Deze dame. http://www.resetkraamzorg.nlquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Toevallig Rotterdamse moeders hier? ik ben op zoek naar een kraamzorg toko, maar bomen en bos ect
. Heeft iemand ergens goede of minder goede ervaringen mee?
thnxquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
Deze dame. http://www.resetkraamzorg.nl
Echt ab-so-lu-te aanrader. Heel spontaan leuk type, zet net dat stapje extra voor haar gezinnen. Hoor echt alleen maar positief over haar.
GMTAquote:Op donderdag 16 februari 2017 17:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wup kijk nou! Ideeën jonguh! ♡
Klopt idd. Wat ik van haar begreep zit ze met meerdere zzp'ers in een soort overkoepelende poule (die ook de kwaliteitseisen dus dekt zoals klachtenprocedure enz) en bij ziekte vervangen ze voor elkaar.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
thnxik had een zelfstandige nog niet echt overwogen eigenlijk. Hoe zou dat gaan als zij bijvoorbeeld ziek is ofzo? Ik neem aan dat er dan een achterwacht is toch?
Ik heb goede verhalen gehoord van de reformatorische kraamzorg daar.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Toevallig Rotterdamse moeders hier? ik ben op zoek naar een kraamzorg toko, maar bomen en bos ect
. Heeft iemand ergens goede of minder goede ervaringen mee?
dat is denk ik een kleine brug te ver voor onsquote:Op donderdag 16 februari 2017 19:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb goede verhalen gehoord van de reformatorische kraamzorg daar.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook mijn nagels blauw gelakt want straks begint ineens de bevalling en dan kan ik niet met roze nagels op de foto, dan denkt iedereen dat het een meisje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |